abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21939173
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik van het album in zijn geheel vind, het heeft in ieder geval een heel herkenbare sound. De video van 'Fall to pieces' is (evenals het nummer zelf) behoorlijk over the top, maar stiekem vind ik hem erg dapper en beladen. Maar foei, wat ziet Weiland er uit, eng gewoon. Gelukkig klinkt hij nog wel super...
  dinsdag 14 september 2004 @ 04:10:56 #152
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21939223
Jaaa Izzy terug!!!!
Feyenoord!!! * Barça
pi_25155280
Een kick ass album! Dit rockt als een piemel-in-een-sappig-kutje! Ik moest er even in komen, maar de combi Weiland-GnR pakt erg goed uit. Het grooved, rockt en de nummers zijn ook nog eens van een behoorlijk niveau.
pi_25166917
Heb je lang over gedaan...
pi_25168286
En het goede nieuws is dat er waarschijnlijk tegen de kerst een nieuw album uitkomt!
pi_25189232
De nieuwe Clip van VR is al te bekijken op hun site (dirty little thing)

Ik vind t een toffe clip, tis beetje een mix van tekenfilm en echte beelden geworden.

Check: www.velvetrevolver.com
If Matrix was here, he'd laugh too
  maandag 21 februari 2005 @ 08:17:58 #157
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25189953
quote:
SLASH's Top Hat Stolen - Feb. 20, 2005

Guitarist Slash's (VELVET REVOLVER, ex-GUNS N' ROSES) top hat that he's been wearing for the past 15 years was stolen out of the limo that took him to the Grammy Awards last Sunday (Feb. 13), informed sources have told BLABBERMOUTH.NET. The limo driver swears he knows nothing about it and Slash wants the hat back. In addition, some personal things were missing from a bag Slash's wife Perla left in the limo with the top hat.
Arme Slash, nu moet hij weer een nieuwe kopen
pi_26052410
Goede band
  donderdag 7 april 2005 @ 17:56:04 #159
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26052487
Ik heb hem album dan toch gekocht en ik vind hem tegen vallen. Album rock niet lekker, het is gewoon saai en dat komt o.a. door de saaie punk vocalen.
pi_26059281
Ik vind goed album
pi_26199368

Gister voor de eerste keer die clip gezien van dirty little things
  zaterdag 16 april 2005 @ 08:31:44 #162
52513 whosvegas
The Trickster
pi_26265208
Ik vind dat die gasten erbij lopen als junks (volgens mij zijn ze dat ook). Veel goede muziekanten zijn echt harstike gestoord. Paar jaar geleden zag de Stone Temple Pilots, wat trouwens een goed optreden was, op Lowlands. De zanger keek me toch leip uit z'n ogen, volgens mij, zatten die lui onder de drugs. Ik vond het eigenlijk wel op een freakshow lijken.
Are you nuts??
pi_26267112
Het blijft een vet album. De laatste maanden is hij de meest gedraaide op mijn I-pod..... Loving The Alien, Do It For The Kids, Headspace, Big Machine, Slither, Set Me Free, Fall To Pieces....ik kan er geen genoeg van krijgen....jammer dat ze nooit een volwaardig concert in NL hebben gespeeld...misschien in de toekomst.....IRS van Guns N Roses is trouwens ook erg vet....
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_26277543
Als ze ooit in NL komen zal ik erbij zijn !
pi_26299855
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef John.R.Cash het volgende:
IRS van Guns N Roses is trouwens ook erg vet....
haha, hoe ken jij dat nr?
vind het wel beter dan contraband eigenlijk..
pi_26300944
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze ooit in NL komen zal ik erbij zijn !
Heb je het nu over GnR of Velvet Revolver?

Velvet Revolver zijn namelijk vorig jaar in Nederland geweest en komen dit jaar weer.
  zondag 17 april 2005 @ 19:29:50 #167
109849 John.R.Cash
Solitary Man
pi_26304010
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:53 schreef JimBob het volgende:

[..]

haha, hoe ken jij dat nr?
vind het wel beter dan contraband eigenlijk..
Tja, op de juiste websites op de juiste momenten.

Hammet, wanneer zijn ze dit jaar weer in NL dan? Vorig jaar alleen Lowlands, en ik ga niet naar een festival voor 1 band.
pi_26304388
Ik had het idd over festivals. Dit jaar spelen ze op Fields of Rock. Als ik zo hun tour dates bekijk, spelen ze voor het overgrote deel op festivals. Ik denk zomaar dat we ze niet binnenkort in 013 o.i.d. hoeven verwachten .

Trouwens, jij hebt IRS? Kunnen we even msn-en ofzo ? ik heb namelijk gezocht, maar de links waren overal alweer weggehaald.
pi_28365302
De nieuwe single van Velvet Revolver is nu te zien en horen op launch http://music.yahoo.com/ar-308718---Velvet-Revolver

Come on, come in is van de soundtrack van Batman Begins.
pi_28380995
Lekker nummer . Ik vind de zang alleen wat minder, en de solo vind ik ook wat matig.
pi_28391900
Vind het geen goed nr, Scott zingt teveel, er is te weinig muziek.
Zoals dit lijkt komt er een Contraband #2, beetje zonde.
Ze zouden zoveel meer moeten kunnen.
pi_28393685
Er was op Contraband idd niet al te veel ruimte voor compositie, dat was jammer.
pi_29169089
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:24 schreef John.R.Cash het volgende:
De nieuwe single van Velvet Revolver is nu te zien en horen op launch http://music.yahoo.com/ar-308718---Velvet-Revolver

Come on, come in is van de soundtrack van Batman Begins.
Fantastic Four

Gewelig nummer weer.
VR heeft wel veel betere zang dan guns. ( Weiland kan geweldig zingen )
Dus ik vind dat er nooit zang teveel is.
pi_29169588
Ik vind Weiland totaal niet bij de rest passen. Als je weet wie er gepasseerd zijn bij de audities (o.a. Josh Todd van Buckcherry ) dan snap je niet dat je deze junk uit zijn rehab-kliniek gesleept hebben om mee te werken...
Voor de rest heersen ze uiteraard zwaar!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29169828
Ik vind het echt wel klikken
Alles is gewoon zo precies.

Ik denk dat ze Weiland hebben gehaald vanwege zijn zangkwaliteiten.
Ook bij Stone Temple Pilots vond ik hem het beste bandlid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')