abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12346291
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:22 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Beter dan dat het POL-forum dood gaat (of blijft), niet?

25 tot 50% van de posts op POL zijn van het borrelpraat en dat sluiten ze. Dat is bijvoorbeeld hetzelfde als KPN hun mobiele telefoondivisie een dag afsluit omdat er telefoons getapd worden.

Wile_E_Coyote

maandag 11 augustus 2003 @ 02:33:48 #202
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12348764
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:10 schreef pberends het volgende:

[..]

25 tot 50% van de posts op POL zijn van het borrelpraat en dat sluiten ze. Dat is bijvoorbeeld hetzelfde als KPN hun mobiele telefoondivisie een dag afsluit omdat er telefoons getapd worden.

Wile_E_Coyote

Je draaft een beetje door.

Je houding ten opzichte van Wile zet me wel aan het denken.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 11 augustus 2003 @ 07:56:01 #203
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12349660
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Wile_E_Coyote

Vriend pberends als je een probleem hebt met de moderatie van POL en je krijgt niet voldoende gehoor, naar jouw mening, voel je vrij om een FA te mailen en te klagen. Maar ga niet in dit soort topics zitten flamen, want dat is de zekerste en kortste route naar een ban
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  maandag 11 augustus 2003 @ 09:56:07 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12350630
Ik weet het niet, maar 2 topics over de ballot recall is niet erg handig, want er lopen toch 2 discussies langs elkaar.
  maandag 11 augustus 2003 @ 10:12:45 #205
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12350868
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 09:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik weet het niet, maar 2 topics over de ballot recall is niet erg handig, want er lopen toch 2 discussies langs elkaar.
Californië wil gouverneur via referendum dumpen

Sunchaser is het met me eens.

maandag 11 augustus 2003 @ 10:17:31 #206
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12350949
Dank je Kozzmic.
pi_12350976
OK.
pi_12370959
help Kozzmic

ik word ziek van die ... met zijn kloon

link

edit:

al opgelost

[Dit bericht is gewijzigd door Toad op 12-08-2003 10:32]

pi_12376826
Open nou weer eens een borrelpraat

Of gaan jullie koppig volhouden dat de Wvtptk een succes is

dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:11:34 #210
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12376846
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:10 schreef pberends het volgende:
Open nou weer eens een borrelpraat
Idd.
Of gewoon een Borrelpraat NAAST wvtpk.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12378602
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:11 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Idd.
Of gewoon een Borrelpraat NAAST wvtpk.

En opeens zijn de modjes niet meer zo gretig om snel te reageren op de stelling
pi_12382271
Nee, we willen in ieder geval niet meer dan één topic voor slowchat, borrelpraat, minder belangrijk nieuws en wat verder ter politieke tafel komt. Wat precies wel en niet mag is op het moment het onderwerp van de discussie. Moet alles worden toegestaan? Oftewel een soort van 'Vrolijk Verder' voor de POL-kliek? Moet er heel strict op worden toegezien dat elke post politieke relevantie heeft? Of moet het een tussenvorm zijn?
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 15:48:40 #213
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12382340
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:46 schreef Kozzmic het volgende:
Nee, we willen in ieder geval niet meer dan één topic voor slowchat, borrelpraat, minder belangrijk nieuws en wat verder ter politieke tafel komt. Wat precies wel en niet mag is op het moment het onderwerp van de discussie. Moet alles worden toegestaan? Oftewel een soort van 'Vrolijk Verder' voor de POL-kliek? Moet er heel strict op worden toegezien dat elke post politieke relevantie heeft? Of moet het een tussenvorm zijn?
De tussenvorm. Maar zonder het theekransjes gehalte waar een hele pagina alleen uit 'goedemorgen ' bestaat. Daar zijn andere fora voor.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 15:53:39 #214
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12382480
quote:
Mjah, niet alles, denk ik, maar het lijkt me gepast als er ook niet overspannen gereageerd wordt als een aantal posts niet gaat over politiek. Want anders krijg je die off-topic vervuiling op de rest van het forum, en dat lijkt me niet de bedoeling.
pi_12383184
quote:
Hadden jullie daarvoor 24 volle borrelpraten nodig wees een kerel open een nieuwe borrelpraat en sluit de rest van de bagger.

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 12-08-2003 16:18]

pi_12383204
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:48 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De tussenvorm. Maar zonder het theekransjes gehalte waar een hele pagina alleen uit 'goedemorgen ' bestaat. Daar zijn andere fora voor.

Het voederpopje van de samenleving moet weer zonodig gevoed worden en oh oh wat zijn we zielig. Allemaal ten koste van obligaties die de mensheid uit de kosten geholpen hebben. Maar nee hoor het aluminiumfolie moet oh zo nodig geupgrade worden.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:48:36 #217
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12384050
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:53 schreef Gil-galad het volgende:

Want anders krijg je die off-topic vervuiling op de rest van het forum, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Eensh.
pi_12384459
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:53 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Mjah, niet alles, denk ik, maar het lijkt me gepast als er ook niet overspannen gereageerd wordt als een aantal posts niet gaat over politiek. Want anders krijg je die off-topic vervuiling op de rest van het forum, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Dat is eigenlijk ook hetgeen ik als ideaal zie voor dat topic. De grote lijn bewaken, en zorgen dat de posts in ieder geval voornamelijk over politiek gaan, maar ook weer niet teveel (als mod) de bullebak gaan uithangen als het even over iets anders gaat.

Zoals ik al eerder postte...

quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:51 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb misschien wel een leuke nieuwe titel voor het borrelpraat-topic, namelijk "[Slowchat] W.v.t.t.k. -deel 1-". Oftewel wat verder ter tafel komt. Het drukt wat meer de intentie uit die ik met het topic heb, namelijk zaken bespreken waarvoor een eigen topic een beetje te is.

En dat hoeft ook allemaal niet zo superserieus, maar het borrelpraattopic lijkt soms wel een theekransje... Open dan lekker een IRC-kanaal #politiek ofzo!

En, zoals ik een paar dagen geleden al opmerkte, dat klonengejaag moet maar eens afgelopen zijn. Als iemand ervoor kiest om onder een nieuwe username door te gaan dan doet diegene dat waarschijnlijk niet voor niets, voor sommige personen kan het ook geen kwaad eens met een schone lei te beginnen. Dus wat boeit het wie Gil-Galad, Wile of Sidekick in een 'vorig leven' was, het gaat erom wat ze nu onder hun huidige username posten!

quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het hoeft ook allemaal niet zo serieus te zijn, en zolang de virtuele theekopjes en -potten niet naar elkaars hoofd worden gegooid zal ik ook echt niet zo snel ingrijpen hoor. Maar probeer wel een beetje een politieke lijn in het topic te houden, dat maakt het ook voor anderen buiten de vaste stamgasten interessant om zo af en toe eens in het topic te kijken en er te reageren.

Ik heb dit zojuist even met Wile achter de schermen besproken, en zo ziet hij het ook. Wat we willen voorkomen is dat het slowchattopic vervalt in minameuterigheid ((c) Wile), persoonlijke aanvallen en dergelijke. Voor de rest zal er, zeker als er wel hoofdzakelijk over politiek gesproken wordt, niet door ons mods als bulleman worden ingegrepen en elk onvertogen woord de kop in worden gedrukt.
pi_12384465
En welke naam het beestje heeft zal me daarbij worst zijn.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:12:57 #220
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12384609
quote:
Dus wat boeit het wie Gil-Galad, Wile of Sidekick in een 'vorig leven' was
Ik ben geen kloon, ik heb geen kloon, ik zal nooit een kloon aanmaken. Ik heb geen vorig leven, geen sociaal leven en geen buitenaards leven

*einde feedback*

dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:15:10 #221
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12384663
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:12 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben geen kloon, ik heb geen vele klonen, ik zal nooit een kloon aanmaken. Ik heb geen vorig leven, geen sociaal leven en geen buitenaards leven

*einde feedback*

pi_12385088
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Het voederpopje van de samenleving moet weer zonodig gevoed worden en oh oh wat zijn we zielig. Allemaal ten koste van obligaties die de mensheid uit de kosten geholpen hebben. Maar nee hoor het aluminiumfolie moet oh zo nodig geupgrade worden.

Waarom reageert niemand hier inhoudelijk op
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:37:34 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12385202
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom reageert niemand hier inhoudelijk op [afbeelding]

Omdat het dikken nonsens is?
Je blijft toch niet op het qbus niveau steken?

*oops*

pi_12385322
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Omdat het dikken nonsens is?
Je blijft toch niet op het qbus niveau steken?

*oops*

lol pberends humor oh nee das geen humor
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 20:58:04 #225
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12389723
Ik vroeg me iets af:

In de POL-index staan 2 gesloten sticky topics met geen reacties. Toch staan er Laatste Post gegevens bij. In andere subfora is dit niet zo (zie bv GC - het meetingtopic)

Iemand een verklaring? Of zie ik iets over het hoofd?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')