quote:Hier heb je wel een punt.
Op maandag 11 augustus 2003 20:28 schreef PhreaKie het volgende:
In ieder geval het is vanavond op TV! Kijken die hap!Het halve politie corps werd gvd zaterdag uitgezonden om deze jongeren te pakken en die negers&junks die zaterdagmiddag op stratumseind flink zeik aant maken waren die laten ze fijn zitten. Waar gaat het heen..
Nuttige links:
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 12-08-2003 07:57]
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 11-08-2003 23:07]
quote:http://www.weerstand.info/nnj/visie.htm
1. als wij niets doen, verdwijnt in Nederland ons volk. Verdwijnt alles waar ons land op is gebaseerd. De taal, cultuur, traditie, de gulden hebben we alreeds verloren.
Dit land wordt als we niet oppassen overbestoeld door allochtonen die hier gewoon weg NIET horen.
quote:Wie ben jij om dat te bepalen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:44 schreef poopiejoopie het volgende:
De NNJ heeft kwa haar punten betreft volkomen gelijk!Dit land wordt als we niet oppassen overbestoeld door allochtonen die hier gewoon weg NIET horen.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:45 schreef redb het volgende:
De negers moeten ge0wnt worden door de NNJ --->> onze cultuur, ons ras, onze trots, ik zal er voor blijven vechten en uiteindelijk zal ik er voor doden...
Verder bracht de NOS het netjes inbeeld, geen negatief beeld over de NNJ zo hoort het!
quote:Je hebt volkomen gelijk, NNJ heeft gewoon op elk punt gelijk wat allochtonen betreft 88 !!
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:47 schreef poopiejoopie het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat ze woorden opgepakt vanwege het feit 'eigen volk eerst' hoe moet het dan worden genoemt ander volk als laatst?Verder bracht de NOS het netjes inbeeld, geen negatief beeld over de NNJ zo hoort het!
quote:Je hebt het toch niet over die ultra-linkse NOS en dat communistische NOVA ?
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:47 schreef poopiejoopie het volgende:Verder bracht de NOS het netjes inbeeld, geen negatief beeld over de NNJ zo hoort het!
quote:Hoor je me dat zeggen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:49 schreef biggy1 het volgende:[..]
Je hebt het toch niet over die ultra-linkse NOS en dat communistische NOVA ?
quote:Want?
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:50 schreef biggy1 het volgende:
NordCore, stuur nou even een mailtje naar biggy1@home.nlAls je mans genoeg bent tenminste.
Kanaal #nordcore
quote:www.ik-zoek-date-met-trans-sexuelen.com , laat daar je mail maar 8ter, vast veel reacties ! 88
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:50 schreef biggy1 het volgende:
NordCore, stuur nou even een mailtje naar biggy1@home.nlAls je mans genoeg bent tenminste.
quote:Je durft dus niet. Held. Wel anoniem op een forum nazistische vuilspuiterij braken, maar even mailen ? Wat voor werk hebben die lui in de kazerne eigenlijk, volgens mij zijn het een stel profiteurs.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:50 schreef poopiejoopie het volgende:[..]
Want?
quote:Kom op MIRC daar ben ik bereid om met je te praten, ik doe niet via mail.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:52 schreef biggy1 het volgende:[..]
Je durft dus niet. Held. Wel anoniem op een forum nazistische vuilspuiterij braken, maar even mailen ? Wat voor werk hebben die lui in de kazerne eigenlijk, volgens mij zijn het een stel profiteurs.
quote:Mietje.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:53 schreef poopiejoopie het volgende:[..]
Kom op MIRC daar ben ik bereid om met je te praten, ik doe niet via mail.
quote:Is dat je beste manier om iemands zen IP te 8terhalen ? komop zeg...
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:53 schreef biggy1 het volgende:[..]
Mietje.
quote:Nee ik trap er alleen helaas niet in.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:53 schreef biggy1 het volgende:[..]
Mietje.
quote:tvlxd kom jij ff op mirc quakenet
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:54 schreef tvlxd het volgende:
Wat een slechte aflevering trouwens, van NOVA. Het was zo dun aan elkaar geflanst.
#nordcore
quote:1. Nee.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:55 schreef poopiejoopie het volgende:[..]
tvlxd kom jij ff op mirc quakenet
#nordcore
quote:Ja ze konden geen negatieve dingen vinden, helaas voor NOVA. En ze deden nog zo hunbest met hun knip en plak werk. haha
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:54 schreef tvlxd het volgende:
Wat een slechte aflevering trouwens, van NOVA. Het was zo dun aan elkaar geflanst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |