*nagel vijlt*
Nu niet meer.
Ik voel me een bikkel, omdat ik morgen ga werken terwijl ik dus eigenlijk nog best ziek ben.
quote:En dat wil ik nog steeds zijn.
Op woensdag 18 juni 2003 00:17 schreef MrWilliams het volgende:Nog steeds verliefd trouwens
Veel te lang geleden alweer.
I'm gonna beat this thing, .
quote:oh nee, dan voel ik me ook een bikkel, aangezien ik met m'n nog steeds beblaarde voeten morgen ook weer post ga lopen
Op woensdag 18 juni 2003 00:19 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me een bikkel, omdat ik morgen ga werken terwijl ik dus eigenlijk nog best ziek ben.
quote:Ik was anders deadserious,
Op woensdag 18 juni 2003 00:25 schreef SEMTEX het volgende:
Tip: deze kan in zijn geheel naar ONZ
quote:Jij als een van de weinige.
Op woensdag 18 juni 2003 00:28 schreef Barb het volgende:[..]
Ik was anders deadserious,
.
Maar goed, on top of that voel ik me nog steeds jarig...
Alleen heb wel toetsen nog deze week daarna me vakantie
quote:Neh, ik heb vandaag een herexamen, dus zuipen is niet zo'n goed plan.
Op woensdag 18 juni 2003 00:30 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
Als je jarig bent moet je het flink op een zuipen zetten. Dan heb je het zo ook niet koud meer.
quote:Reactie op edit
Op woensdag 18 juni 2003 00:00 schreef texelonia het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 18-06-2003 10:39]
Edit dus
Nobody said it was easy, No one ever said that it would be this hard
Wat verwacht je wat de users van Fok! nu tegen je zeggen ?
Je hebt gelijk. Je zou er niet moeten zijn ?
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 18-06-2003 10:43]
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 18-06-2003 10:44]
quote:ach gut, dat deed ik ervoor ook al, wel opletten
Op woensdag 18 juni 2003 00:41 schreef k_i_m het volgende:[..]
Zeggen dat je weggaat een iemand vervolgens met behulp van een kloon afzeiken wel?
Ontopic: Ik ga lekker verder met mijn huiswerk, muziekje op, wijntje erbij.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 18-06-2003 10:50]
On topic: Ik voel me vanavond eigenlijk redelijk goed.
quote:Volgens mij zijn het er 6 of wil je De_Gelaarsde_Kat twee keer bannen?
Op woensdag 18 juni 2003 01:18 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, 7 permbannetjes verder n.a.v. 1 topic, nu een tweede poging.On topic: Ik voel me vanavond eigenlijk redelijk goed.
quote:Ik probeer nu al de hele avond mijn gevoelens te omschrijven, maar dit is precies de juiste weergave! Ik voel me inderdaad redelijk goed. Dank Cynix
Op woensdag 18 juni 2003 01:18 schreef Cynix ® het volgende:
Maar okay, jullie kunnen me niet helpen. Dus laat ook allemaal maar weer....
quote:Jah dat bedoel ik dus met die laatste zin...
Op woensdag 18 juni 2003 01:30 schreef -Artemis- het volgende:
moet je die schreeuw niet plaatsten bij de juiste instanties?serieus bedoeld btw
quote:Wij kunnen alleen medeleven of begrip tonen en misschien wel wat goedbedoelde adviezen geven, maar jij weet ook wel dat je voor échte hulp ergens anders moet zijn. Ik hoop dat je wel wat steun vindt in dit soort topics.
Op woensdag 18 juni 2003 01:29 schreef texelonia het volgende:
Maar okay, jullie kunnen me niet helpen. Dus laat ook allemaal maar weer....
Tot morgen dan maar, wrede wereld, daaag, dahaaaag!
ontopic: nog steeds hoofdpijn, blergh, zo toch maar op bed gaan dan.. tis ookal weer veels te laat .. wel tetrinet her-ontdekt
jeej
En voor tex..
najah moet weer verder met werk
Ik baal als een stekker.. heb geen zin om te werken en heb dan ook nog eens vroege dienst.
't is iedere dag hetzelfde hier, druk, hectisch, stress en veel overwerken.
Ik heb zin om eens een hele tijd niets meer aan werk te doen.
Maar ja, dat trekt toch meestal wel weer weg in de loop van de dag... hoop ik.
Lichamelijk gaat het trouwens wel okee. Minder moe, minder pijn.
om half 11 middagpauze
Verder ben ik de komende drie weken alleen thuis, dus dat is lekker rustig (waarschijnlijk ben ik het over een kleine week al weer zat ). Voel me verder gewoon top, zit lekker in mijn vel.
Maar ik moest er weer vroeg uit omdat ik tentamen had....
Nu voel ik me errug verdrietig en barst nogal eens uit en huilen.....
GVD ik mis r
Het zijn allemaal leuke mensen. Maar ik mis denk ik toch een vriendin ofzo. Ben niet hopeloos ofzo. Maar vrienden alleen is ook niet alles. Ik dacht vaak dat ik best zonder vriendin kon leven. Toch mis iemand die ik speciale aandacht kan geven en waar ik speciale aandacht van terug krijg.
Pffff moet me niet er al te lang mee bezig houden.
De kater valt mee hier. Ondanks dat ik tot 0400 ben doorgegaan
En een voor Dian en Devv!
Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet voelen.
Eigenlijk moet ik me over alle gevoelens heenzetten, om weer een beetje nomaal aan de slag te kunnen. Maar dat lukt niet.
quote:Tuurlijk komt dat wel weer en veel suc6 met school!
Op woensdag 18 juni 2003 10:40 schreef texelonia het volgende:
Beter dan gisteravond gelukkig, maar nog niet geweldig. Komt wel weer hopelijk.
Zo maar eerst even douchen en aankleden enzow. En als het lukt maar weer met schoolwerk beginnen...En een
voor Dian en Devv!
Net mn 1e tentamen achter de rug en het was echt een drama Nu 4 uur lang wachten op mn volgende tentamen, ondertussen ervoor aan het leren.. En dan als ik thuis kom weer de hele avond leren, en morgen weer, en dan nog een week + herkansingen daarna
Tevreden met mezelf, met m'n vrienden en met het feit dat ik het besluit heb genomen minder te computeren en me meer met andere dingen bezig te houden
Durven ze me in een Nissan Microbe te proppen...tssssssk :|
Ik wil gillen of zo
Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg
Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!
KUTZOOI.
Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....
quote:Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg
Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!KUTZOOI.
Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....
Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock
quote:Kun je niet even met hem praten dan over dat jullie dat afgesproken hadden? Is toch ook niet helemaal eerlijk.. En dat je die opdracht niet in een paar uurtjes af hebt moeten ze toch wel begrijpen
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...
Het komt echt allemaal wel weer goed, komop lieverd! veel suc6 met je stagegesprek vanmiddag
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 18-06-2003 12:34]
quote:Idd, dit is geen doen.
Op woensdag 18 juni 2003 12:32 schreef Ripley het volgende:[..]
Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.
Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock
Voel me ok. Moet binnen nu en 15 minuten wel iets gaan doen, anders wordt het weer zo'n so-so dagje.
Gek dat ik daar nu pas over na denk..
quote:wat een fijne conclusies
Op woensdag 18 juni 2003 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisteravond een filmpje gezien van toen ik nog klein was.. Jeetje wat benik veranderd.. Van een meisje dat haar mond maar weinig open deed (ja alleen met eten dan en dat was de hele dag) naar iemand die eindelijk voor haar mening uit durft te komen.. Iemand die der mond nu de hele dag open heeft om te praten ipv te eten.. Iemand die nu gelukkig is.. Een goede band heeft met haar moeder.. Das vroeger ook wel eens anders geweest.. Iemand die het naar der zin heeft..Gek dat ik daar nu pas over na denk..
Afgezien van dat gedoe wel best eigenlijk Beetje flieft enzo
Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!
Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!
Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.
quote:Erg is dat he.. Zo`n sfeer op je werk.. Hier is op woensdag een onderbezetting waar je u tegen zegt.. Als je er wat van gaat zeggen tegen de afdelingshoofd krijg je te horen dat hij het wil laten excaleren.. Laten ontploffen zoals hij dat noemt..
Op woensdag 18 juni 2003 12:38 schreef Noayla_ het volgende:
Leuk, zo'n negatieve sfeer op je werk; je werkt je verdomme te pletter en men kan alleen maar zeiken over kleine dingetjes die niet goed gaan.![]()
Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!
![]()
Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!
Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.
Eigenlijk ook wel een beetje boos vandaag...
Ik stond/sta op breken.
K*T stageverslagen en presentaties
Goede vriendin (weer) ernstig ziek
En nog een probleem dat te ingewikkeld is om op te schrijven
Een weekje nix doen en nadenken, dat is wat ik nodig heb......
voor de rest gaat het wel ok met me, zometeen weer werken en volgende week ook.
quote:Dat zal een lekker winstgevend bedrijf zijn
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
update: zit nu op me werkplek, en ze houden nog steeds pauze
en hier krijg ik dan 7.7 euro per uur voor
Het wordt echt niks meer zo...
Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...
quote:is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
update: zit nu op me werkplek, en ze houden nog steeds pauze
en hier krijg ik dan 7.7 euro per uur voor
gaat echt nergens over
ontopic: duffffff te lang uitgeslapen terwijl ik straks moet werken
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef -Sum- het volgende:[..]
is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*
![]()
gaat echt nergens over
quote:Kop op Texelonia, leraren begrijpen heeel soms leerlingen. Gewoon de waarheid vertellen, en dan zeggen ze van 'stuur maar via de meel' oid
Op woensdag 18 juni 2003 13:27 schreef texelonia het volgende:
Probeer je het toch nog allemaal te redden voor school, werkt die printer weer niet mee....Het wordt echt niks meer zo...
Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...
Ik voel me al maanden super goed!
Alles gaat perfect, behalve dat ik eik liever naar Darwin wil dan hier in Sydney in een Internet cafe te werken. Jah, ik kan natuurlijk zo in een vliegtuig stappen. maar dit is zulk makkelijk werk dat ik deze kans gewoon niet kan laten liggen. (en ik moet nog een mail aan m'n vrienden typen wat ik ook al 2 maanden??? niet heb gedaan). De tijd gaat gewoon veel te snel
quote:Fijn dat we dat allemaal mogen weten
Op woensdag 18 juni 2003 15:07 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb alweer pauze, tot morgenochtend.lekker dus.
Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 18-06-2003 15:24]
Ik wil iets hebben. Ik zou bij God niet weten wat. Iets onaantastbaars. IK WIL HET! IK WEET VERDOMME NIET WAT! Er heerst een bepaalde spanning... Ergens diep binnenin... Wazig!
was wel lekker rustig dagje verder, maar als ik me ga zitten vervelen ga ik me nog meer klote voelen....
ga vanavond lekker spelletje Kolonisten van Catan spelen met wat hele goeie vrienden dus das wel weer leuk
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:13 schreef Christine het volgende:
Buikpijn.... voel me raar...
Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe
Zojuist mn 2e tentamen van vandaag verkloot Nu even rustig zitten en dan verder leren voor morgen, heb alleen vanavond de tijd en weet nog niet eens waar het over gaat...
quote:Bikkelbabes.
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me nu net zo'n bikkel als Shmoopy, want mijn werk ging probleemloos
Iedereen was heel aardig en bezorgd, en de paar uurtjes die ik heb gewerkt verliepen helemaal vlekkeloos, alles precies op tijd af.
quote:Dat is ook niet jouw verantwoordelijkheid.
Op woensdag 18 juni 2003 07:45 schreef Whistler112 het volgende:
en baal er een beetje van dat ik iemand gister niet weer rustig heb kunnen praten, maarjah 'k wilde dan ook slapen enzo, en was zelf ook fucked.
Ontopic:
Wel goed, ik ben om 4 uur pas echt opgestaan.. dus lekker uitgerust.
En ik ga zometeen mijn medicijnen maar weer eens nemen..
quote:Wees welkom!
Op woensdag 18 juni 2003 17:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik voel me nieuwsgierig want ik kom hier net voor het eerst kijken
Voel me in elk geval weer beter als toenstraks, heb m'n emoties weer onder controle
(voor zo lang als het duurt...)
Hoorde vandaag dat een goede vriend van me weer een zelfmoordpoging heeft gedaan... zn moeder zei het aan de telefoon..
en zei dat ik niet mocht laten merken dat ik het wist. Later sprak ik, heel kort, hem zelf even... en toen zei ie dat ie even geen contact mocht hebben 'omdat het met zn epilepsie zo slecht ging'...
en nu voel ik me rot, omdat ie het heeft gedaan... en verraden en gekwetst om het feit dat ie het niet eens eerlijk tegen me zegt.
het is een KLOTE DAG vandaag
quote:Jeetje.. kan ik me echt voorstellen..
Op woensdag 18 juni 2003 17:53 schreef diannetjhu het volgende:
en nu voel ik me rot, omdat ie het heeft gedaan... en verraden en gekwetst om het feit dat ie het niet eens eerlijk tegen me zegt.
Ikzelf: wel goed
Oh, teveel om op te noemen .
bah, voel me kut
quote:Welkom hier
Op woensdag 18 juni 2003 17:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik voel me nieuwsgierig want ik kom hier net voor het eerst kijken
Ontopic: beetje misselijk want ik heb net met een vriendin een megazak winegums zitten werken
quote:you've got mail
Op woensdag 18 juni 2003 18:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Aan de ene kant verraden tot op het bot. De persoon die ik langzamerhand weer een beetje begon te vertrouwen heeft m'n vertrouwen zo erg geschaad.. Gat-ver-dam-me [afbeelding]. Aan de andere kant blij omdat ik vandaag allemaal lieve mailtjes (héél erg bedankt F.) en fotoboekposts heb gehad
. Verder is m'n tante vandaag op vakantie gegaan dus is het wat stil in huis..
Oh, teveel om op te noemen
.
Ontopiq: nog steeds wel goed, ga zo een muziekje opzetten.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 18:34 schreef zonzonzon het volgende:[..]
you've got mail
![]()
Ontopiq: nog steeds wel goed, ga zo een muziekje opzetten.
Nouja, (om even hier antwoord te geven).. het is uit, ik heb ruzie, m'n kat staat half op sterven, iemand heeft m'n vertrouwen echt megageschaad en ik ben gewoon zo opgefokt als de pest. Dat covert het wel zo'n beetje..
Maar meid.. even oprecht Hard-Stik-Ke Gefeliciteerd!
Ik kan mezelf gewoon niet hard genoeg slaan omdat ik het vergeten ben.. .
.
.
quote:Wat kut... ik kan niet veel anders doe dan je veel sterkte wensen
Op woensdag 18 juni 2003 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
.
Nouja, (om even hier antwoord te geven).. het is uit, ik heb ruzie, m'n kat staat half op sterven, iemand heeft m'n vertrouwen echt megageschaad en ik ben gewoon zo opgefokt als de pest. Dat covert het wel zo'n beetje..
quote:...en je zeggen dat je jezelf NIET MAG SLAAN!
Maar meid.. even oprecht Hard-Stik-Ke Gefeliciteerd!Ik kan mezelf gewoon niet hard genoeg slaan omdat ik het vergeten ben..
.
.
.
En ik voel me voor de rest wel lekker
Muziek tip: Counting Crows - Angels of the silence
help
Net een tijd gewerkt aan samenvattingen voor de komende proefwerken. Ik zie er aan de ene kant heel erg tegenop en aan de andere kant best wel naar uit (aangezien ik daarna vakantie heb)...
Nouja, iig nog maar één echte officiele dag school.
Voor de rest megabaggerklotezooi.
Maar dat is even vrij normaal .
Een oude liefde tegen gekomen en de liefde bloeit weer op
Nog ne welgemeende fuck you
Nog ne welgemeende kust min kluoten
En oi hie peist dak ik mie goa loaten doen deur da gezijek
quote:Maar aan lichaamsbeweging heb je wel gedaan.
Op woensdag 18 juni 2003 22:37 schreef SEMTEX het volgende:En dat voor iemand die nooit in haar leven heeft gesport..
Ik voel me trouwens geweldig. Heb net m'n zwembad van nieuw water voorzien. M'n tuinman een extra week vakantie gegeven en gehoord dat m'n schoonzusje in verwachting is.
Las het later terug op teletekst. Is wel vreemd.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:44 schreef Barb het volgende:
Moe en chaggerijnig.
Ik duik mijn bed weer in.
The world according to Barp, remember ?
quote:Ben je dan stiekem Johan-Friso?
Op woensdag 18 juni 2003 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik voel me trouwens geweldig. Heb net m'n zwembad van nieuw water voorzien. M'n tuinman een extra week vakantie gegeven en gehoord dat m'n schoonzusje in verwachting is.Las het later terug op teletekst. Is wel vreemd.
Gemengde gevoelens dus..
*verward is*
't is tijd om de volume van m'n muziek wat omhoog te gooien en ff nergens meer aan te denken
quote:Daar heb je vaak last van hé?
Op woensdag 18 juni 2003 23:49 schreef Wolkje het volgende:
hoofdpijn.. voor de verandering
Ik ben moe, ik ga snel naar bed
quote:Ja.. nogal
Op woensdag 18 juni 2003 23:50 schreef DuchessX het volgende:
Daar heb je vaak last van hé?
quote:Slaap lekker!!
Ik ben moe, ik ga snel naar bed
Ikzelf: ik ben moe.. ik ga maar lekker mn bedje in ook.. truste
Pijn kan mooi zijn. Als je weet waarom je pijn hebt.
...wou gewoon dat ik iemand had die hier was, en zn armen om me heen sloeg en me vertelde dat alles wel weer goed zou komen
Tranen zijn voor mezelf.
quote:Hee Dian, het gaat allemaal goed komen.... heus...
...wou gewoon dat ik iemand had die hier was, en zn armen om me heen sloeg en me vertelde dat alles wel weer goed zou komen
Vroeg naar bed vandaag.... voel me ook instabiel. In bed is het tenminste veilig voor buitenaf... het enige wat je nog op kan vreten zijn je gedachten van binnenin. Maar ik hoop dat ik genoeg chardonnay heb gedronken om ook dat tegen te gaan. Welterusten wrede wereld, morgen heb je weer een kans tegen mij!
quote:Tuurlijk komt alles weer goed!
Op donderdag 19 juni 2003 01:46 schreef diannetjhu het volgende:
Heel alleen en verdrietigMis de laatste dagen mammie heel erg..
Zullen we gauw weer een keertje afspreken?
ontopic: nogal gestressed, moet nog zoveel doen en heb nog een paar uurtjes... ik ga deze weer niet redden ben ik bang, en als ik dan vanmiddag thuiskom weer eenzelfde probleem.. heb ik alleen de avond om nog een heel boek te leren.. oh en ik ben moe
ff ontopic voor mezelf:
Mannnn ik heb echt als een blok geslapen, werdt vanmorgen echt UITGESLAPEN wakker WOEI dat gebeurt niet al te vaak.
Voor de rest qua gevoelens, t wordt er nie beter op Mixed emotions and anger take control of me enzo
heb weer wat nieuwe films dus 'k ga me iig niet vervelen straks. en moet ook nog een paar gigabyte aan mp3's sorteren :| majah, tis voor een goed doel
en dan morgen weer een LAN-party bij mij thuis, word wel weer erg gezellig vermoed ik, heb er zin in
Gaat goed dus..
quote:reis dan meteen door naar amersfoort
Op donderdag 19 juni 2003 10:54 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben redelijk uitgeslapen.. en ga zo met een vriendin naar Amsterdam.
Daar heb ik best wel zin in![]()
Gaat goed dus..
ontopic: nog steeds pauze maar eigenlijk niet meer. moet alweer beginnen maar ben nog aan het eten. probleem , najah, als ik niet goed eet kan ik neit goed werken dus eerst maar eten
het gaat nog steeds goed, wel moe
quote:Kom jij maar hier heen
Op donderdag 19 juni 2003 11:04 schreef Whistler112 het volgende:[..]
reis dan meteen door naar amersfoort
![]()
quote:en ik heb je niet eens wakker gebeld..
het gaat nog steeds goed, wel moe
Ontopic: ik zit te wachten op een telefoontje, waarvan ik niet zeker weet
of ik hem krijg. Ik twijfel of ik nou weg moet gaan of niet..
ik ben geslaagd voor school en vandaag laatste dag van stage en ik ga dus vanmiddag al naar mijn vriendje toe
Ik ga voor de donderdag
quote:ow
Op donderdag 19 juni 2003 10:40 schreef milagro het volgende:
misselijknee, niet dat
ontopic: het down is voorbij, maar mijn hoofd loopt om..
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 11:30 schreef zwaaibaai het volgende:
ontopic: het down is voorbij, maar mijn hoofd loopt om..
Ontopic: verkouden en nog steeds moe
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:00 schreef Wolkje het volgende:
ik voel me sexy.. en vrouwelijk..
Ik hoop dat ik me vanavond zo voel. Dan kan ik een certain somebody verleiden
Nu voel ik me wel redelijk, beetje moe alleen, maar geen zin in huiswerk. Dus ga mezelf ff een schop onder m'n kont geven zo
quote:Je mag wel helpen met mn tentamens leren
Op donderdag 19 juni 2003 12:34 schreef Christine het volgende:
Verveel meEn eenzaam
hoeft je niet eenzaam te voelen
Al vanaf half 7 ofzo bezig, dus doodmoe nog steeds.. zo even douchen en dan maar kijken wat ik ervan kan maken nog.. hoop dat ik 'm in één keer haal deze, maar dat zal wel weer niet
quote:Dat moet ik momenteel eik ook doen......
Op donderdag 19 juni 2003 12:51 schreef devv05 het volgende:
Je mag wel helpen met mn tentamens leren
drink veel water, geen snoep *bounce* alleen gisteren een paar wijntjes op, maar dat mag best
vanmiddag rijles, gaat ook goed heb er zin in, want vind het echt super
en verder... het gaat wel... kan er weer even tegenaan na al die gezelligheid gisteravond
quote:'k heb maandag vrij
Op donderdag 19 juni 2003 11:07 schreef Wolkje het volgende:[..]
Kom jij maar hier heen
![]()
verder zit ik nog steeds op me werk *saai*, zijn ffs net 25 minuten bezig en gaan ze roken buiten. maar ok, ik zal niet zeggen dat ik het erg vind ofzo
zin om naar huis te gaan
Ik ga straks wel weer heel erg relativeren dat het allemaal wel mee zal vallen met 2 kleine kinderen en een nieuwe baan,
maar nu gvd even niet...
Maar ik blijf lekker zitten, ik voel me top
Ben te gevoelig.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:49 schreef zonzonzon het volgende:
Wel goed, alleen wat ongeduldig, ik heb niet zoveel te doen.Ik ga mijn kamer maar eens opruimen.
Voel me dus nu eventjes flink genaaid...
En die 6,6 die ik ervoor moet halen, heb ik vast niet gehaald
grunt, ik wil niet.
Blegh.
quote:Oe, dat is goed waardeloos Shmoopy,
Op donderdag 19 juni 2003 13:22 schreef shmoopy het volgende:
De keelontsteking die maar niet weggaat, zou volgens de huisarts wel eens Pfeiffer kunnen zijn.
Dat zou dus behoorlijke consequenties kunnen gaan hebben, en daar ben ik nu geloof ik wel een beetje door van slag.
Morgen bloedprikken.Ik ga straks wel weer heel erg relativeren dat het allemaal wel mee zal vallen met 2 kleine kinderen en een nieuwe baan,
maar nu gvd even niet...
zie topic: liefde of vriendschap?
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 19-06-2003 17:53]
quote:ik ook
Op donderdag 19 juni 2003 13:16 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb maandag vrij(alst goed is)
Ontopic: voel me nog steeds goed , het was gezellig in Amsterdam..
Ik had haar echt zo lang niet gezien..
Goed dus
Morgen waarschijnlijk lekker uitgaan en de zomer gaat weer beginnen over 2 dagen.
Kan niet beter
quote:is dat een uitnodiging?
Op donderdag 19 juni 2003 17:29 schreef Wolkje het volgende:[..]
ik ook
![]()
het gaat hier ook goed btw (4e keer nu wolkje ), ben naar de kapper geweest, nagels geknipt, geschoren enzo. ben weer helemaal schoon en netjes
, na een paar weken als een barbaar erbij hebben gelopen
Zeg maar tegen je spaargeld. Lekker hoor om elke dag 150 euro te verliezen, daar kun je wel tegenaan werken ja.
Ik ben moe en wat in de war. Mijn hersens werken te traag ofzo
Verder alles goed!
Ik heb net ongeveer 2 uur geleerd en ben nu al uitgeput. Ik dank God (figuurlijk dan ) dat ik morgen de 1e 4 uur vrij heb zodat ik nog 'even' op school kan leren. Nouja, ik weet wel zeker dat ik een vrij goed punt ga halen maar ik ben toch heel erg zenuwachtig en vooral... moe.
Niet naar school kijkend voel ik me werkelijk ultiem bagger.
Maar ik raak er aan gewend zo.
muziek
.
quote:[Offtopic] Welke opleiding volg jij?
Op donderdag 19 juni 2003 19:03 schreef devv05 het volgende:
Tentamen vandaag ging behoorlijk slecht, dus niet echt motivatie om nu weer keihard te gaan leren voor morgen.. ook beetje erg moe enzo, maar heb m morgen om half 9 al dus zal wel moeten leren.. Bestuurlijke Informatie Voorzieningen, onwijs interessant
[Ontopic]
Kut, kutter, kutst!! Ik voel me alleen.....
Aan de ander kant ben ik blij dat ik veel met verschillende mensen (vrienden en familie) kan praten over mijn (onze) problemen.
Mijn enige Oma belde net om te vragen hoe het is. Deze legde ff haar fijn uit wat ik nu allemaal mis... .
Oei wat doet dat zeer
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Euh. Tja.Ik heb net ongeveer 2 uur geleerd en ben nu al uitgeput. Ik dank God (figuurlijk dan
) dat ik morgen de 1e 4 uur vrij heb zodat ik nog 'even' op school kan leren. Nouja, ik weet wel zeker dat ik een vrij goed punt ga halen maar ik ben toch heel erg zenuwachtig en vooral... moe.
Niet naar school kijkend voel ik me werkelijk ultiem bagger.
Maar ik raak er aan gewend zo.
muziek
.
Ontopic: echt supermoe... ...maar ik kan de hele wereld aan.
Nou ja. Bijna dan.
mixed feelings
quote:The same, en ik vind zelf dat je je beter klote kan voelen dan verward en mixed feelings.
Op donderdag 19 juni 2003 21:26 schreef Joene het volgende:
wisselende gedachtes maken een warrig geheel , vrolijk , bezorgd , kwaad, teleurgesteld .mixed feelings
quote:dan moet je achteruit
Op donderdag 19 juni 2003 22:25 schreef sheila_na_gig het volgende:
Alsof ik op een tweesprong sta met twee doodlopende wegen
ontopic, hoofdpijn heb ik.
quote:ibuprofen..
Op donderdag 19 juni 2003 22:31 schreef Whistler112 het volgende:
ontopic, hoofdpijn heb ik.
Ik heb ook hoofdpijn
quote:is dat goed of slecht?
Op donderdag 19 juni 2003 22:47 schreef Wolkje het volgende:
ik ben even geschrokken.. dat ik iemand zo in vertrouwen heb genomen..
..en dat ik best wel veel om diegene geef..
quote:Mijn psieg waarschuwde mij dat ibuprofen niet mogen worden ingenomen tesamen met antibiotica!
Op donderdag 19 juni 2003 22:32 schreef Wolkje het volgende:[..]
ibuprofen..
Ik heb ook hoofdpijn
quote:Bedoel je niet antidepressiva?
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef DuchessX het volgende:[..]
Mijn psieg waarschuwde mij dat ibuprofen niet mogen worden ingenomen tesamen met antibiotica!
quote:dat ik dit nog eens ging zeggen:
Op donderdag 19 juni 2003 22:57 schreef Wolkje het volgende:[..]
Bedoel je niet antidepressiva?
ontopic, moe en hoofdpijn nu al. vind het jammer dat ik geen beltegoed heb, binnenkort eens halen. *gaap*
quote:Euhm ja
Op donderdag 19 juni 2003 22:57 schreef Wolkje het volgende:[..]
Bedoel je niet antidepressiva?
Morgen andere evaluatie van ander evenement.... wat zeker weten minder goed zal gaan... ik kijk er erg tegenop...
quote:Bedrijfskundige Informatica.. (zie profiel
Op donderdag 19 juni 2003 19:59 schreef Rekkie het volgende:[..]
[Offtopic] Welke opleiding volg jij?
quote:Jammer dat je morgen alweer terug moet
Op donderdag 19 juni 2003 22:13 schreef Ilsjuhh het volgende:
mja voel me vreemd, nergens zin in...
morgen weer naar zutphen...en dan van zaterdag t/m vrijdag/zondag werken.....dus 7 dagen.....en ik ben al op na 3 dagen werken....
ontopic: zie op tegen weer een tentamen morgen.. moet zo nog verder leren, zal wel laat worden vannacht... en waarvoor?? verder beetje bezorgd om een liev iemand waarvan ik hoop dat het gauw beter gaat.... gelukkig bijna weekend, even klein beetje bijkomen van alles.. heb ik wel nodig...
[Dit bericht is gewijzigd door sheila_na_gig op 20-06-2003 02:21]
quote:ja echtwel
Op vrijdag 20 juni 2003 06:36 schreef -Artemis- het volgende:
uitgeslapen
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 20-06-2003 07:00]
Heb zo tentamen.
laten we hopen dat vandaag beetje goed gaat...
Weer een opleiding NIET afgemaakt. Examen ging kut, geen puf om te werken. Wat een leuke avond zou hebben moeten geweest zijn (opening van mijn moeder's nieuwe huis) was hartstikke zwaar, want was druk, want iedereen zat rond mij en maar massaal vragen hoe het ging. Voelde me in een hoekje gedrukt en ik kon er niet uitkomen, huilen buiten het huis... Eergisteren dus na de opening van mn moeder's huis om 00:00 erin... gisteren er pas om 11:45 uit. Het liefst zou ik gewoon de dag door willen brengen in bed.. Niemand om me heen
*zucht* Ik voel weer een paar gedichten aankomen.
quote:Alsjeblieft niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:15 schreef knokkels het volgende:
Ik voel me op.
2 weken geleden 1 x mn AD pil vergeten...Weer een opleiding NIET afgemaakt. Examen ging kut, geen puf om te werken. Wat een leuke avond zou hebben moeten geweest zijn (opening van mijn moeder's nieuwe huis) was hartstikke zwaar, want was druk, want iedereen zat rond mij en maar massaal vragen hoe het ging. Voelde me in een hoekje gedrukt en ik kon er niet uitkomen, huilen buiten het huis... Eergisteren dus na de opening van mn moeder's huis om 00:00 erin... gisteren er pas om 11:45 uit. Het liefst zou ik gewoon de dag door willen brengen in bed.. Niemand om me heen
*zucht* Ik voel weer een paar gedichten aankomen.
quote:komop Shmoopy..
Op vrijdag 20 juni 2003 10:19 schreef shmoopy het volgende:
Brak.
Hele nacht wakker geweest van de pijn, pas om half 5 even in slaap gevallen.
Nu dus mezelf op zien te peppen om naar het ziekenhuis te fietsen voor het bloedprikken, en dan maar een heel weekend afwachten.
Ikzelf:
Mijn psieg belde me net, dat ik nu een afspraak had..
ik wist niet dat het vandaag de 20ste was
dan zondagavond concert van evanescence en dan maandagochtend naar psych : , gelukkig heb ik de rest van de dag vrij (nou jah, ik moet even een meisje meeten om te zeggen dat ze lief is enzo
)
*zucht* geen zin om te wachten tot straks
quote:ja dat wist ik al
Op vrijdag 20 juni 2003 10:42 schreef Wolkje het volgende:.. nou, lekker dan..
ohw jah, je sig begint met een ' en eindigt met een " <<< snie goe
quote:nu niet meer..
Op vrijdag 20 juni 2003 10:48 schreef Whistler112 het volgende:
ohw jah, je sig begint met een ' en eindigt met een " <<< snie goe
Ik voel me energiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |