Maar ook eentje van de halve finale...
Come on Verkerk !!
verkerk
Moet je eerlijk bekennen dat als Agassi er nog in zat ik wel degelijk voor hem geweest zou zijn.
Mij doet het er niet toe of een amerikaan nederlander of chinees het wint.
Ik kies iemand voor het karakter. Agassi is wat dat betreft nummer 1
quote:Ik zit op Pinkpop.
Op vrijdag 6 juni 2003 17:18 schreef roobje het volgende:
moet zondag hele dag werken, *huilie*
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik zit op Pinkpop.
quote:da's nog veel erger
Op vrijdag 6 juni 2003 17:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik zit op Pinkpop.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:21 schreef mitt het volgende:[..]
![]()
Lekker kamperen.
quote:voor de muziek hoef je het idd niet te doen
Op vrijdag 6 juni 2003 17:22 schreef zjroentje het volgende:[..]
Lekker kamperen.
wel een beetje off-topic, mijn excuses hiervoor
quote:Och, vind ik wel meevallen.
Op vrijdag 6 juni 2003 17:23 schreef gbm het volgende:[..]
voor de muziek hoef je het idd niet te doen
Mijn vriendin echter niet.
Flink over de zeik dat Linkin Park niet kwam.
Hoop idd dat hij de beker meeneemt naar Nederland, en ja ik ben chauvinistisch
quote:Het Nederlandse tennis bloeit de afgelopen jaren best goed hoor.
Op vrijdag 6 juni 2003 18:14 schreef kreischer2000 het volgende:
damn wat een topprestatie zeg! eindelijk bloeit het nederlandse tennis weer
quote:hulde aan bloem!
Op vrijdag 6 juni 2003 18:27 schreef Muurbloempje het volgende:
Als de bal zondag net zo lief is voor Martin als deze bal [afbeelding] voor deze tennisser, dan komt alles goed
quote:bij dit shot dacht ik even dat ie zijn enkel verstuikte en viel, schrok me meteen half dood
Op vrijdag 6 juni 2003 17:00 schreef PizzaPablo het volgende:
Maar ook eentje van de halve finale...
En die foto's van Verkerk zijn prachtig, volop emoties en dat mag getoond worden hoor!!! Echt geweldig om te zien wat voor een ontlading het geeft na zo'n wedstrijd...
M'n broertje zat er naar te kijken en ik keek toevallig even mee. De reden waarom ik toen ook ben gaan zitten om te kijken is dat die Coria zo extreem veel op een ex-vriendje van me lijkt! Eng gewoon
Maareh zwaar zo dat we in de finale staan!
Kafelnikov verloor in februari op hardcourt in Milaan in de finale van de Alphenaar en nam op het gravel in Rome later revanche. "Martin is een vechter. Geeft nooit op. Dat is een must op gravel." Daarnaast heeft Verkerk geleerd de controle in de wedstrijden naar zich toe te trekken. "Hij dicteert het verloop. Hij speelt volgens zijn strategie en laat zich nooit de tactiek van een tegenstander opdringen. Dat maakt hem, met die service, bloedlink."
Michael Stich, in 1991 winnaar op Wimbledon, is verrast door de opmars van Verkerk. "Het weer is in zijn voordeel. De banen zijn droog en supersnel. Op zware, trage banen had hij in mijn ogen niet zo ver kunnen komen." De Duitser vindt Verkerk een prettige speler om naar te kijken. "Hij zit in een roes, sterft van het zelfvertrouwen en heeft een uitstraling die tegenstanders intimideert. Zijn opslag is zijn grootste wapen."
quote:Dat gebeurt zowiezo al maandag bij ons in Alphen
Op vrijdag 6 juni 2003 17:27 schreef fotoloog het volgende:
mocht ie winnen zondag,dan gaat het dak d`r af!vrij naar heatwave!
quote:Echt gaaf hoor heb nu 4 ontladingen afwisselend op m'n desktop staan
Op vrijdag 6 juni 2003 20:37 schreef Sock0 het volgende:[afbeelding]
quote:Vet mag ik nu je vriend zijn?
Op zaterdag 7 juni 2003 11:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb in alphen gewoond ben ik nu stoer
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 07-06-2003 19:53]
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 11:58 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb in alphen gewoond ben ik nu stoer
Henin bij de dames gewonnen, nu Verkerk morgen nog bij de heren en we hebben alleen maar BENELUX winnaars
quote:En als Haarhuis zodadelijk de herendubbel wint met Kafelnikov zeker.
Op zaterdag 7 juni 2003 16:24 schreef Muurbloempje het volgende:Henin bij de dames gewonnen, nu Verkerk morgen nog bij de heren en we hebben alleen maar BENELUX winnaars
quote:Dan zijn het Beneluxrus winnaars
Op zaterdag 7 juni 2003 16:51 schreef RedGuy het volgende:[..]
En als Haarhuis zodadelijk de herendubbel wint met Kafelnikov zeker.
quote:Het gaat toch eigenlijk allemaal om de Entry List hoor.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:30 schreef Bobu het volgende:
Bij verlies stijgt ie naar positie 8 in de Champions Race. Bij winst naar positie 4. Op de Entry List schijnt ie naar een top-20 plaats te stijgen.
Daardoor zal ie bijna zeker geplaatst zijn op Wimbledon.
quote:Volgens mij is dat een paar jaar geleden afgeschaft, die extra punten voor het verslaan van geplaatste spelers.
Op zondag 8 juni 2003 00:27 schreef mitt het volgende:[..]
Het gaat toch eigenlijk allemaal om de Entry List hoor.
Maar top 20 gaat ie nu wel hoor.Zeker omdat ie door het verslaan van 4 geplaatse spelers weer extra punten krijgt.
En tja, met de plaatsingslijsten op Wimbledon weet je het nooit, want die plekken worden niet echt aan de hand van een ranglijst samengesteld.
quote:Volgens mij doen ze daar nog steeds aan hoor
Op zondag 8 juni 2003 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Volgens mij is dat een paar jaar geleden afgeschaft, die extra punten voor het verslaan van geplaatste spelers.
En tja, met de plaatsingslijsten op Wimbledon weet je het nooit, want die plekken worden niet echt aan de hand van een ranglijst samengesteld.
en vandaar dat ik zei, waarschijnlijk.
Maar aangezien Verkerk zo groot is deze weken zullen ze hem echt wel plaatsen.
Het was meer iets dat ze al die Spanjaarden en Argentijnen minder hoog konden plaatsen en de grastennisers een hoge plaatsing konden geven.
quote:Ik dacht dat het was afgeschaft, omdat het b.v. ook vrij oneerlijk was dat je 2x achter elkaar een tournooi kon winnen maar toch punten kon verliezen omdat je minder geplaatste tegenstanders had. Maar goed, volgens www.atp-tennis.com komt Verkerk bij winst 13e te staan op de Entry List en bij verlies 15e. En dan staat ie alweer vlakbij Sjeng.
Op zondag 8 juni 2003 00:31 schreef mitt het volgende:[..]
Volgens mij doen ze daar nog steeds aan hoor
quote:Vandaag is DE dag, ik hoop op een goede afloop want ik gun het die kerel van harte.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:13 schreef Renoud het volgende:
morgen is het zover he jongens
quote:3 geplaatste Nederlanders, dat zou wel heel cool zijn trouwens. Is vast nog nooit gebeurd.
Op zondag 8 juni 2003 00:31 schreef mitt het volgende:Het was meer iets dat ze al die Spanjaarden en Argentijnen minder hoog konden plaatsen en de grastennisers een hoge plaatsing konden geven.
quote:denk niet dat ze Krajicek zullen plaatsen hoor.
Op zondag 8 juni 2003 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
3 geplaatste Nederlanders, dat zou wel heel cool zijn trouwens. Is vast nog nooit gebeurd.
net als Henman, Rusedski en Todd Martin een hoge plaats geven bijv.
Maar Verkerk dus rond de 15e plaats.Dat is ongelovelijk hoog. Net zo hoog al als Haarhuis en Siemerink in hun carriere hebben gehaald.
quote:Precies. Philippoussis ook geplaatst en zo. Krajicek haalde vorig jaar toch maar mooi de kwartfinale en is oud-winnaar. Dat vind ik wel een #29 waard of zo.
Op zondag 8 juni 2003 00:38 schreef mitt het volgende:[..]
denk niet dat ze Krajicek zullen plaatsen hoor.
Al zou dat wel iets voor de Britten zijn.
quote:Nee, het is inderdaad al een tijdje geleden afgeschaft........
Op zondag 8 juni 2003 00:31 schreef mitt het volgende:[..]
Volgens mij doen ze daar nog steeds aan hoor
quote:
Op zondag 8 juni 2003 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Martin gaat gewoon winnen
Zouden ze vandaag nog een op de tribunes? Voordat de wedstrijd begint
Khad toch liever een finale gehad tegen bijvoorbeeld Kuerten ofzo..
"Verkerkmania" hits the Netherlands!
If Saturday 7 June was 'Belgian day' at the French Open, this Sunday will see center court at Roland-Garros decked out in Orange. Dutchman Martin Verkerk has given rise to an astonishing tennis-fever in a country which barely knew of the sport's existence until two weeks ago.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:09 schreef LiquidSoul het volgende:
OMG, moet je dit eens lezen. Stond op de RG-site
Vooral die laatste zin is helemaal"Verkerkmania" hits the Netherlands!
If Saturday 7 June was 'Belgian day' at the French Open, this Sunday will see center court at Roland-Garros decked out in Orange. Dutchman Martin Verkerk has given rise to an astonishing tennis-fever in a country which barely knew of the sport's existence until two weeks ago.
quote:Geweldig, dat Engels met die harde Hollandse klanken
Op zondag 8 juni 2003 14:54 schreef olavski het volgende:
Fantastische persconferentie van Verkerk auf English.
quote:Als ie wint, hoe lang hou je die avatar dan ?
Op zondag 8 juni 2003 14:57 schreef Leatherface het volgende:[..]
Geweldig, dat Engels met die harde Hollandse klanken
quote:yup
Op zondag 8 juni 2003 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
HET GAAT BEGINNEN!!!!
Ik heb genoten.
Hopen dat hij nog veel progressie kan boeken. ik denk niet dat dit zijn plafond is.
quote:Alhoewel zo'n Grand Slam Finale wel een redelijk hoog plafond is
Op zondag 8 juni 2003 17:36 schreef Leatherface het volgende:
Geweldig toernooi van Martin, boven alle verwachtingen.Hopen dat hij nog veel progressie kan boeken. ik denk niet dat dit zijn plafond is.
quote:niet dus
Op zondag 8 juni 2003 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Martin gaat gewoon winnen
quote:Heb een mailtje doorgestuurd naar Hilverheide met deze link en nu maar hopen dat ie uiteindelijk bij Martin aankomt.
Op zondag 8 juni 2003 18:45 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zou iemand Martin Verkerk een linkje naar dit sportforum moeten sturen.
Bedankt Martin voor je inzet en dat je ons zo hebt laten genieten deze tijden
Fantastisch om te zien.
quote:ja inderdaad
Op zondag 8 juni 2003 19:30 schreef mitt het volgende:
Die interviews/persconferenties van Verkerk.Fantastisch om te zien.
quote:Echt geweldig.
Toffe gast.
quote:Daar heeft ie toch geen tijd voor
Op zondag 8 juni 2003 18:45 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zou iemand Martin Verkerk een linkje naar dit sportforum moeten sturen.
quote:Die zag ik vanmiddag pas voor het eerst
quote:Allemaal leuk, maar daar heb je nu weinig aan
quote:Wie ? Iemand is geen user naar ik weet.
Op zondag 8 juni 2003 19:33 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Daar heeft ie toch geen tijd voor
Mocht iemand wel een user zijn, dan maakt ie maar tijd.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:35 schreef Leatherface het volgende:[..]
Allemaal leuk, maar daar heb je nu weinig aan
Hij had ook als een chagrijnige Williams-epigoon schijntranen kunnen plenken.
quote:mee eens, maar ik vond ook wel dat ferero goed speelde!!! Maar het was wel kut.. hij had gewoon veeel beter kunnen spelen.. volgende keer dus echt wel beter (hoop ik)
Op zondag 8 juni 2003 20:01 schreef Littlestar1984 het volgende:
Echt ontzettend jammer dat ie heeft verloren. Hij had zijn daggie gewoon niet. t liep gewoon niet. Als hij wel in vorm was geweest had hij het waarschijnlijk wel gehaald weliswaar toch wel met moeite denk ik. Maar goed het was een hele prestatie en volgende keer beter dus!:)
quote:Inderdaad, hij kan dingen goed formuleren
En de hoop dat dit niet het plafond van Martin is, is denk ik terecht. Na Rome dachten al veel mensen dat dat het wel was, we zien maar weer dat dat niet zo is...!
Ook heel goed voor het Davis Cup team
Had Martin Verkerk in de halve finale van Roland Garros verloren, dan was de kans groot geweest dat Verkerk een dag later zou aantreden voor een competitieduel. Tegen welke club zou dat zijn geweest?
a) ELTV/ BML Smulders
b) Amstelpark
c) TC Groenekan
d) Leimonias Zurich
quote:En kijk eens aan, 1e ronde
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef MacBeth het volgende:[..]
Tot zover is Verkerk vergelijkbaar met de Amerikaanse tegenstander van Krajicek in de finale van Wimbledon: eendagsvlieg die in de finale komt, en daar totaal weggeslagen wordt. Natuurlijk komt 'ie niet helemaal uit het niets, maar 't is 'n eenmalige piek waarvan niet veel meer te verwachten is.
Met Wimbledon ligt Verkerk er zo uit, let op mijn woorden.
quote:goh knap hoor.
Op zondag 6 juli 2003 21:38 schreef MacBeth het volgende:
[Tennis] Roland Garros 2003, part dix-sept
[..]En kijk eens aan, 1e ronde
Maar als ik even op Washington terug mag komen :
code:Niets eendagsvlieg.. jarenlang top 30 dus.Year 1991 1992 1993 1994 1995 1996 Year-end world ranking 49 13 23 30 26 20
quote:Heb je wel gelijk in. Ik hoop dat zich kan herpakken naar het niveau van RG anders is dit het laatste wat we van hem zien
Op zondag 6 juli 2003 21:38 schreef MacBeth het volgende:
[Tennis] Roland Garros 2003, part dix-sept
[..]En kijk eens aan, 1e ronde
12-20 juli...
doen niet echt grote namen mee..Chela verdedigt wel zijn titel
quote:Niet dus
Op maandag 7 juli 2003 12:30 schreef Buijssen het volgende:
ik denk dat Martin de halve finale haalt op het Dutch Open!12-20 juli...
doen niet echt grote namen mee..Chela verdedigt wel zijn titel
quote:Mwoah, zoals het te vroeg was om het meteen een topper te noemen na die finale is dit ook te vroeg.
Op woensdag 16 juli 2003 19:45 schreef Jim_Carrey het volgende:
die kneus heeft na zijn succes op roland garros geen partij meer gewonnen. Het is dus toch een eendagsvlieg.
quote:Leuk interview met een zeker niet saaie tennisser
Op donderdag 11 september 2003 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
Straks om 22.00 op Yorin is ie te gast bij Jensen
quote:Hij gaat lekker
Martin Verkerk heeft zich geplaatst voor de halve finale van het tennistoernooi van Sydney. Hij was in de kwartfinale te sterk voor de Australiër Mark Philippousis, in twee sets (6-4 / 7-6(4)).Verkerk staat de ballen goed te raken in de voorbereiding naar het Grand Slam van de Australian Open. In de eerste ronde won hij van een andere Australiër Wayne Arthurs. Vervolgens wist hij op het hardcourt van Max Mirnyi te winnen. In de partij tegen Philippoussis was hij andermaal overtuigend.
In de halve finale speelt Verkerk tegen opnieuw een Australiër, ditmaal qua erelijst de beste, Lleyton Hewitt. Hewitt versloeg Arnaud Clement in drie sets. Verkerk zegt nog niet over een eindzege na te denken, hij heeft respect voor Hewitt, "Philippoussis was al lastig zat". Verkerk zette zijn onderlinge score tegen Philipoussis met zijn zege op 1-1, tegen Hewitt speelde hij nooit eerder.
De andere halve finale in Sydney gaat tussen Wayne Ferreira (ZAf) en Carlos Moya (Spa).
quote:Te lang uitgeweest in King's Cross!
Op vrijdag 16 januari 2004 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Niks mysterieus aan hoor, hij is ziekjes...
quote:Idd hij is in bloedvorm en dan moet hij om zoiets lulligs afzeggen
Op maandag 19 januari 2004 12:21 schreef erikh het volgende:
En er is een kans dat verkerk niet zal kunnen deelnemen aan de Aussie open, zou erg jammer zijn als ie moet afhaken
Wel jammer
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:46 schreef Juan Zueco het volgende:Interessant.
Ik verdenk Verkerk van Faalangst.
Vandaar de diarree.
Verbloeming van een voortijdige uitschakeling.
De man is van z'n roze wolk af en beseft dat Roland G. een uitschieter was.
Kan hij dus niet mee omgaan.
J.
Ja gezien en idd moest ik er direct om gieren van het lachenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef weathergirl het volgende:
Iemand die foto van Verkerk gezien voor de advertentie van Sanex? Ik kwam niet meer bij van het lachen! Wat ziet ie eruit zeg... Quasi stoer... met dat smalle lijf... echt een giller!
Weather
Volgende ronde Hanescu.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
So far so good.
Met de huidige vorm is Hewitt een tree te hoog. Maar goed, wat te denken van Albert Costa ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef TIM-846 het volgende:
Hanescu en Hewitt kan hij nog wel pakken.. maar weet niet wie hij dan tegenkomt
Zoals hij in de eerste ronde speelde heeft hij een kans tegen Hewitt. Zoals hij tegen Hanescu speelde, heeft hij geen kans.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met de huidige vorm is Hewitt een tree te hoog. Maar goed, wat te denken van Albert Costa ?
Een 1toernooivlieg danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Trouwens, de mensen die zeggen dat Verkerk een "1dagsvlieg" is. Die hebben duidelijk geen enkel idee van hoe tennis in mekaar zit en kunnen zich beter met andere dingen bezig gaan houden....
Ach, finale Munchen en het winnen van Rome geeft toch wel aan dat je iets meer kan. Natuurlijk, Peter Wessels heeft ook wel eens een ATPtournooi gewonnen, maar ik denk dat Verkerk toch íets constanter is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een 1toernooivlieg dan
Iets constanter eerste rondes verliest bedoel je zeker. Wessels takes the opposite road, die speelt in de challengers voor dat ATP puntjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, finale Munchen en het winnen van Rome geeft toch wel aan dat je iets meer kan. Natuurlijk, Peter Wessels heeft ook wel eens een ATPtournooi gewonnen, maar ik denk dat Verkerk toch íets constanter is.
vierde partij morgen..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef mliez het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Verkerk?
Ja er stond ook weer een hele grote foto van Verkerk in het AD....Kweenie maar er klopt iets niet met zijn hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef weathergirl het volgende:
Iemand die foto van Verkerk gezien voor de advertentie van Sanex? Ik kwam niet meer bij van het lachen! Wat ziet ie eruit zeg... Quasi stoer... met dat smalle lijf... echt een giller!
Weather
Zijn eerste toernooiwinst (Milaan) en nog een goed toernooi als voorbereiding op de Aus Open geven al aan dat hij ook prima op hard court en tapijt uit de voeten kan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Iets constanter eerste rondes verliest bedoel je zeker. Wessels takes the opposite road, die speelt in de challengers voor dat ATP puntje![]()
Met de handicap van enkel op gravel uit de voeten kunnen, trage beweging op de baan en een zwakke tweede service ben ik iets minder zonnig over onze Roland Garros held.
hmmm ik vind juist dat er iets niet helemaal klopt met z'n bovenlichaam.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:43 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ja er stond ook weer een hele grote foto van Verkerk in het AD....Kweenie maar er klopt iets niet met zijn hoofd![]()
nu Federer weg is, is er geen uitgesproken favoriet meer in de bovenste helft, dus wie weet..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk wel dat hij wint van Hewitt
Bogolomovquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe heet die speler tegen wie hij vorig jaar op de US Open speelde? Deze speler moest vanwege kramp ofzo opgeven
Juniorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Bogolomov
Owjaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Bogolomov
Zo rond 17.00quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoelaat moet hij ongeveer spelen? (zodat ik de tv in de gaten kan houden)
*lacht bliksem uit, zoals ik bij martin altijd doe*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Martin
*maakt vuist zoals Verkerk dat altijd doet *
Hoe verklaar je dan dat een speler als Hewitt vrijwel elke bal vanuit iedere positie kan terugbrengen. De fitheid bepaalt samen met instinct en techniek of de bal terugkomt. Verkerk heeft de techniek en het instinct. Verkerk kan wel ergens op tijd komen, maar optimaal positioneren is -juist mede door zijn lange benen- lastig voor hem. Daar maken de goede tegenstanders dankbaar gebruik van, vooral in de forehandhoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Trage beweging valt heus wel mee. Het ziet er allemaal niet zo snel uit wat hij doet, maar hij is best snel. Grote passen snel thuis noemen ze dat.
2de service is vrij goed. Liep alleen niet tegen Hanescu. Sloeg veel te veel dubbele fouten....
Maar man, waar klets je in vredesnaam over???
Eerst zeg je zijn trage beweging en nu kom je met zijn fitheid. Das heel wat anders vriend.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een speler als Hewitt vrijwel elke bal vanuit iedere positie kan terugbrengen. De fitheid bepaalt samen met instinct en techniek of de bal terugkomt. Verkerk heeft de techniek en het instinct. Verkerk kan wel ergens op tijd komen, maar optimaal positioneren is -juist mede door zijn lange benen- lastig voor hem. Daar maken de goede tegenstanders dankbaar gebruik van, vooral in de forehandhoek.
op de backhand lost ie het slicend op
Ik heb het over zijn beweging naar de bal toe. Die is niet alleen afhankelijk van de fitheid. Iedereen wordt minder beweeglijk naar gelang de graad van fitheid. Verkerk is daarin gewoonweg te traag heb ik het idee, zijn bouw zit ook niet mee. Dat beperkt zijn spel (dat al van hoog niveau is, dat wel). Vorig jaar zag je hem nog wel eens verkeerd uitkomen met zijn passen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst zeg je zijn trage beweging en nu kom je met zijn fitheid. Das heel wat anders vriend.
Zijn voetenwerk is niet zo slecht. Vooral niet omdat hij zulke grote passen kan nemen dat hij veel ballen met grote passen haalt.
Echter, hij werd vandaag te snel moe. De eerste 3 sets heb ik je niet gehoord over het voetenwerk. Toen was dat ook niet aan de orde omdat hij toen wel goed voor de bal stond.
Alleen in de 4de en 5de set werd hij moe.
Dat heeft idd met fitheid te maken maar niet met zijn voetenwerk.
Conditie is wat anders dan voetenwerk.
Constantheid is gewenning en daarmee ervaring. Enerzijds ligt de grilligheid wel in zijn karakter besloten, de emotieuitbarstingen, maar ik denk dat dat met het ouder worden zich wel iets meer zal kanaliseren. Gister zag je in ieder geval een Verkerk, die Hewitt anderhalve set kon overpoweren. Want laten we wel wezen, die zakte maar heel mondjesmaat in. Die maakte bijna geen fout.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:38 schreef Komakie het volgende:
Maar op zich is zijn voetenwerk niet een zwak punt.
Ik vind zijn grilligheid een veel groter gevaar in zijn tennis.
Als hij wat constanter zou tennissen, zou hij veel meer punten halen.
Hij kan heel goed tennissen. Dat hebben we al meerdere malen gezien, maar ik vind wel dat hij veel vaker zo moet spelen. Hij is van te veel factoren (plaats, publiek, etc) afhankelijk om goed te spelen.
Hewitt heeft idd vrij constant gespeeld.quote:Op zondag 30 mei 2004 03:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Constantheid is gewenning en daarmee ervaring. Enerzijds ligt de grilligheid wel in zijn karakter besloten, de emotieuitbarstingen, maar ik denk dat dat met het ouder worden zich wel iets meer zal kanaliseren. Gister zag je in ieder geval een Verkerk, die Hewitt anderhalve set kon overpoweren. Want laten we wel wezen, die zakte maar heel mondjesmaat in. Die maakte bijna geen fout.
Aan de andere kant kan hij zich dan misschien weer op gewoon tennissen richten ipv dat hij de hele tijd in de schijnwerpers staat.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef mitt het volgende:
Ben benieuwd waar Verkerk ongeveer uitkomt.
Hij is nu natuurlijk wel zijn voordeel van geplaatst zijn kwijt.
rond de 50 zal het wel worden
Waar hij thuis hoort dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:26 schreef mitt het volgende:
Ben benieuwd waar Verkerk ongeveer uitkomt.
Hij is nu natuurlijk wel zijn voordeel van geplaatst zijn kwijt.
rond de 50 zal het wel worden
Iedereen staat waar hij thuis hoort, zo is het systeem nou eenmaal. Haal je goede resultaten, dan sta je hoog, zijn de resultaten wat minder, dan ge je omlaag. Simpelquote:Op zondag 30 mei 2004 20:53 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Waar hij thuis hoort dus.
J.
zijn er tegenwoordig meerdere grasseizoenen dan per jaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:43 schreef mitt het volgende:
55 dus, en exit in het eerste grasseizoen van het jaar..
volgende week Rosmalen en Wimbledon en hij mag weer puntjes gaan sprokkelen op het gravel
Hij heeft ze nog niet gewonnen neej...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef mitt het volgende:
Ik zie Verkerk geen partijen op gras winnen hoor
zijn schouderblessure vormt geen bedreiging voor Rosmalen, das dus weer mooi voor het toernooi
Dat was geloof ik zijn borstspier tijdens de finale in Amersfoort.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:55 schreef aldostuta het volgende:
Was het niet zo dat die blessure verergerde omdat hij in een challenger, ondanks dat hij last had, bleef doorspelen? Zo ja, dan was dat de domste actie die ik in een hele lange tijd heb meegemaakt...............
Tja, na afloop kan je dat makkelijk zeggen, maar tennissers spelen vaak genoeg (wrs bijna altijd) door terwijl ze pijn hebben. Bij bijna elke Grand Slam was dat bij Schalken ook het geval. En je weet zelden hoe erg het precies is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:55 schreef aldostuta het volgende:
Was het niet zo dat die blessure verergerde omdat hij in een challenger, ondanks dat hij last had, bleef doorspelen? Zo ja, dan was dat de domste actie die ik in een hele lange tijd heb meegemaakt...............
quote:Martin Verkerk is als gevolg van een
schouderoperatie drie tot vier maanden
uit de roulatie.
Bij de ingreep,waarbij het gewricht is
'schoongemaakt',werd geen verder letsel
geconstateerd.
"Het is allemaal meegevallen.We kunnen
uitgaan van het positieve scenario",zei
coach Nick Carr."Een enorme opluchting,
want in het slechtste geval had het tot
acht maanden kunnen oplopen."
Verkerk blijft naar verwachting nog tot
donderdag in het ziekenhuis,waarna hij
langzaam met revalideren kan beginnen.
Dat zal dus waarschijnlijk pas april worden. Maar goed, hij staat weer op de baan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:05 schreef mitt het volgende:
midden februari is vervelend binnen komen.
quote:Martin Verkerk heeft voor het eerst
weer getraind na zijn schouderoperatie
vorig jaar oktober.De Alphenaar staat
een half uur per dag op de baan en doet
aan krachttraining.
"Het gaat niet verkeerd",aldus Verkerk.
"Zaterdag komt mijn trainer Nick Carr
terug naar Nederland en dan ga ik weer
met hem aan de slag.Maar aan tennissen
denk ik nog niet,misschien in april."
quote:Martin Verkerk moet zijn rentree een maand uitstellen. De tennisser uit Alphen aan den Rijn werd in oktober geopereerd aan zijn schouder en hervatte onlangs de training. Hij bleef echter last houden en nader onderzoek in Berlijn heeft uitgewezen dat hij een ontsteking aan zijn sleutelbeen heeft. Verkerk moet nu een maand volledige rust nemen.
Toch was er ook goed nieuws voor Verkerk, want op MRI-scans was te zien dat de operatie aan de schouder volledig was geslaagd. Wanneer de finalist van Roland Garros in 2003 weer aan toernooien kan deelnemen, is nog onduidelijk. Verkerk zal zaterdag bij het ABN AMRO-tennistoernooi in Rotterdam tekst en uitleg geven over zijn herstel.
quote:
**Martin Verkerk ondergaat op 28 maart
opnieuw een operatie aan de schouder,zo
meldt De Telegraaf.
De Alphenaar,die sinds juli 2004 kampt
met een slepende schouderblessure,werd
in oktober in Berlijn geopereerd aan
het gewricht.Hij gaat nu in New York in
de kliniek van de vermaarde arts David
Altchek opnieuw onder het mes.
Vorige maand liet Verkerk al weten dat
de pijn in zijn schouder teruggekeerd
was,waarna een rustperiode geen soelaas
bood."Volgens Altchek is het geen zware
ingreep en kan ik binnen zes tot acht
weken weer voorzichtig tegen een bal
slaan",hield Verkerk de moed erin.
Gisteren Nederlands Antal van der Duim in de jeugdfinale van Roland Garros.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Chepke het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe generatie tennisers in Nederland. Sluiter, v Scheppingen en Wessels komen gewoonweg tekort en Verkerk, v Lottum en Schalken zullen niet meer terugkomen.
Van Lottum wordt idd moeilijk, maar Verkerk en Schalken zou ik nog niet afschrijven.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Chepke het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe generatie tennisers in Nederland. Sluiter, v Scheppingen en Wessels komen gewoonweg tekort en Verkerk, v Lottum en Schalken zullen niet meer terugkomen.
Wat betreft Schalken en Sluiter denk ik toch echt dat het einde verhaal is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Van Lottum wordt idd moeilijk, maar Verkerk en Schalken zou ik nog niet afschrijven.
Zijn nog niet over hun top heen lichamelijk.
Darnaast is Wessels ook nog niet heel oud en die staat momenteel heel goed te tennissen. Alleen Sluiter valt me erg tegen het laatste jaar.
Van Scheppingen is gewoon niet goed genoeg voor het allerhoogste niveau...
http://www.ad.nl/sport/article206992.ecequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef mitt het volgende:
wil graag het echte verhaal wel eens horen van Carr.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef Juan Zueco het volgende:
Niet zijn blessures, maar zijn ego is het grootste probleem.
J.
Dat vindt Federer vast niet leukquote:Op maandag 10 april 2006 20:06 schreef mitt het volgende:
Hij heeft het ook over het winnen van een Masters toernooi
Wat zal Nadal opgelucht zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef mitt het volgende:
Verkerk heeft afgezegd voor het Masters toernooi van Monte Carlo.
Idd zeg.quote:Op maandag 10 april 2006 20:06 schreef mitt het volgende:
Hij heeft het ook over het winnen van een Masters toernooi
Niet zomaar een comeback, maar meteen als topperquote:Tennis: Rentree Martin Verkerk nabij
06 september 2006
SADDLEBROOK (ANP) - Martin Verkerk maakt binnen afzienbare tijd zijn rentree als toptennisser. De 27-jarige Alphenaar traint sinds enige tijd volop onder de zon in Saddlebrook bij Tampa in Florida.
,,Het gaat de goede kant op'', sprak hij vol overtuiging in een telefoongesprek met het ANP. ,,Mijn lichaam heeft twee jaar niet meegewerkt, maar nu ben ik weer fit en begin ik steeds beter te tennissen. Ik sla de bal weer lekker.''
In de zomer van 2004 speelde Verkerk zijn laatste wedstrijden op het hoogste niveau. Een jaar na het bereiken van de finale op Roland Garros won hij het Dutch Open in Amersfoort en gaf hij een week later op in de Challenger van Hilversum, omdat hij een zware schouderblessure bleek te hebben opgelopen.
Veel tegenslag
In de maanden die volgden onderging het 1,96 meter lange servicekanon twee operaties in de Verenigde Staten. Zijn herstel verliep uitermate traag omdat hij ook nog eens werd geveld door de ziekte van Pfeiffer.
Verkerk raakte door alle tegenslagen ook mentaal in de knoop. Hij begon te twijfelen of hij ooit nog toptennis zou kunnen spelen. Toen hij een half jaar geleden brak met zijn trainer/coach, de Nieuw-Zeelander Nick Carr, leek hij verloren voor de topsport. Hij werkte daarna verder met zijn fysiotherapeut Johan Veldhuis.
'medical exempt'
Op 27 maart van dit jaar, ruim twintig maanden na zijn opgave in Hilversum, speelde Verkerk weer een officiële wedstrijd. In Napels trad hij in een Challenger aan tegen de Italiaan Flavio Cipolla. Hij won de eerste set met 6-4, verloor de tweede met 2-6 en gaf daarna op met pijnlijke buikspieren.
De naweeën van de ziekte van Pfeiffer zorgden voor nieuw langdurig oponthoud. De ATP steunde hem door zijn 'medical exempt' op te houden tot hij weer echt fit zou zijn.
twee tournooitjes en dan haakt hij weer af met een blessurequote:Op donderdag 7 september 2006 08:20 schreef DAMH het volgende:
Gewoon een one-day fly?
Wanneer is het volgende Master toernooi?quote:Het was aanvankelijk de bedoeling dat ik in Boekarest zou aantreden, maar dat doe ik toch maar niet. Ik wil nu niet overhaast te werk gaan. Ik kom zeker terug, niemand mag mij afschrijven als toptennisser.
El Aynaoui? Die was een tijd geblesseerd en is daarna niet meer helemaal teruggekomen. Maar hij staat nog wel in de top 200.quote:
Schalken zou ik ook niet totaal afschrijven. En De Bakker is er ook nog naast de drie die je noemt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:18 schreef Komakie het volgende:
Ik ben beniewd. Ik hoop toch dat hij weer een beetje aan fatsoenlijk spelen toe komt. Op die manier hebben we weer een speler van een beetje formaat in nederland. Want op het trio Haase, Sijsling, Van der Duim zullen we nog een jaartje of wat moeten wachten
quote:Tennis: Verkerk verliest bij rentree
19 september 2006
TARRAGONA (ANP) - Martin Verkerk heeft zijn rentree op de tennisbaan niet kunnen optuigen met een overwinning. De 27-jarige Alphenaar, die lang buitenspel stond door blessures en ziekte, verloor in de eerste ronde van het challengertoernooi in de Spaanse plaats Tarragona van Younes el Aynaoui.
De Marokkaan was uiteindelijk de beste, maar Verkerk, binnengelaten op een wildcard, liet zeker in de eerste set zien dat toptennis voor hem nog niet voorbij is: 7-5 6-3.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:24 schreef Butra het volgende:
Als ik zijn verhaal in het AD van vandaag moet geloven was het inderdaad een partij op top 50 niveau.
Blijft toch een aparte gozer, ik krijg een beetje jeuk van zulke uitspraken.
je bedoelt Olympisch kampioen Bob de Jong?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef Remzz het volgende:
Ik geloof echt nooit dat hij terug zal komen op het hoogste niveau. Is echt zo'n Bob de Jong figuur er gaat veel te veel in zijn hoofd om./
Goed puntquote:Op woensdag 20 september 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt Olympisch kampioen Bob de Jong?
Ik heb het niet gelezen, maar als sportman moet je wel een beetje excentriek zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:24 schreef Butra het volgende:
Als ik zijn verhaal in het AD van vandaag moet geloven was het inderdaad een partij op top 50 niveau.
Blijft toch een aparte gozer, ik krijg een beetje jeuk van zulke uitspraken.
Is misschien wel zo, maar dat halve interview gaat ook weer over zichelf bewijzen tegenover anderen en anderen met de neus op de feiten drukken.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar als sportman moet je wel een beetje excentriek zijn natuurlijk.
Als hij zijn volgende 10 wedstrijden niet opgeeft komt hij terug. Zodra hij er een opgeeft geef ik hem op.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie m eerder terugkomen dan Schalken.
Schalken kunnen we als gestopt beschouwen...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie m eerder terugkomen dan Schalken.
Tsja......quote:‘Ik voel me nog steeds de nummer 38 van de wereld’
Interview Van onze verslaggever Robèrt Misset
AMSTERDAM - De tweede rentree van tennisser Martin Verkerk slaagde, ondanks een nederlaag in Tarragona tegen El Aynaoui. ‘Ik beschouw mezelf nog steeds als de nummer 38 van de wereld die ik in 2004 was.’
Zelden verliet Martin Verkerk de tennisbaan zo blijmoedig na een nederlaag als dinsdagavond in het Spaanse Tarragona. Bij zijn tweede rentree dit jaar verloor hij weliswaar van de Marokkaanse routinier Younes El Aynaoui, maar het lichaam had niet geprotesteerd. ‘Na twee schouderoperaties en de ziekte van Pfeiffer ben ik eindelijk weer gezond. Die gedachte maakte veel emoties bij me los.’
Het was bij de Challenger in Tarragona een vreemde gewaarwording voor Verkerk. Na een afwezigheid van ruim twee jaar kende de 27-jarige finalist van Roland Garros in 2003 nog slechts twee oud-collega’s: de Spanjaard Montanes en zijn tegenstander El Aynaoui. ‘We hebben alles meegemaakt. El Aynaoui stond in de toptien, ik in de toptwintig. En uitgerekend wij speelden tegen elkaar.’
Je staat 2018de op de wereldranglijst. Gaf de partij tegen El Aynaoui je het idee dat een plaats in de topvijftig ooit weer mogelijk is?
Verkerk: ‘Dit was al een partij op het niveau van de topvijftig. Ook El Aynaoui was verrast over mijn spel. De ATP heeft de periode verlengd waarin ik van mijn beschermde ranking gebruik mag maken. In 2007 wil ik weer de grote toernooien spelen. Maar ik beschouw mezelf nog steeds als de nummer 38 van de wereld die ik in 2004 was. Ik voel mijn slagen weer en bij het serveren heb ik geen last meer van mijn schouder. Nu moet ik weer helemaal fit worden, ik zit pas op tachtig procent.’
Waarom heb je je rentree zo vaak uitgesteld?
‘Ik wilde pas tennissen als ik er echt klaar voor was. Na mijn mislukte optreden in Napels in maart, toen ik met een gescheurde buikspier moest opgeven, kreeg ik een flinke terugslag vanwege de ziekte van Pfeiffer. Ik had al twee jaar aan de kant moeten staan, nu brak opnieuw een moeilijke periode aan. Ik heb weer twee keer op het punt gestaan om te stoppen.
‘Maar niemand hoeft te twijfelen aan mijn motivatie. Na een stage van drie weken in Tampa met mijn fysiotherapeut Jan Veldhuis besefte ik dat ik niet eeuwig kon blijven trainen. Het werd tijd om wedstrijden te gaan spelen en nu kijk ik wel wat er op me afkomt.
Je gaat niet naar het Davis Cupteam kijken?
‘Nee, ik hoop komend weekeinde te kunnen meedoen aan de kwalificaties van het ATP-toernooi in Palermo. Ik heb ook niks te zoeken bij de Davis Cup. Ik zit niet bij de selectie, mijn eigen carrière gaat nu even voor.’
Je zou ook eerst een hoop onvrede moeten wegnemen bij je teamgenoten voor je kunt terugkeren in de Nederlandse ploeg.
‘Ik heb dat ook ergens gelezen en ik word doodziek van die verhalen. De enige met wie ik nooit meer contact heb opgenomen, is Raemon Sluiter. Ik heb al eens eerder uitgelegd dat ik het niet kon opbrengen. Ik was een tijdje de weg kwijt en koos voor mijn familie. Ik praat het niet goed. Maar moet ik verantwoording afleggen aan spelers die ik niet eens ken?
‘De geruchten over een slechte sfeer zijn volkomen uit de lucht gegrepen. Ik heb captain Tjerk Bogtstra er ook nooit over gehoord. Ik speel graag voor mijn land en Bogtstra wilde me er graag bij hebben. Als je het toernooi in Boekarest kunt spelen en in vorm bent, selecteer ik je, zei Tjerk. Hij heeft tot het laatste moment op me gewacht. Helaas kwam mijn rentree te laat voor de Davis Cup.’
Wil je bewijzen dat je geen eendagsvlieg bent?
‘Wie naar mijn prestaties kijkt, weet dat ik geen eendagsvlieg ben. Ik ga een paar mensen een tik op hun neus geven als ik op mijn oude niveau ben. Ik had niet het gevoel dat ik al afgeschreven was. Maar het blijkt wel dat je snel vergeten bent. Ik wil nog een keer laten zien wat ik kan. Waarom zou ik geen derde toernooi kunnen winnen?’
(c) www.devolkskrant.nl
Novak keert volgend jaar wel terug in de top-50 denk ik, op 32 jarige leeftijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Toch zie je zelden spelers die op 28-jarige leeftijd nog terugkeren naar de top(50).
Dat valt denk ik wel mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Toch zie je zelden spelers die op 28-jarige leeftijd nog terugkeren naar de top(50).
Ik weet waar hij nu isquote:Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef mitt het volgende:
Het is alleen geen 2004 meer.
en waar is hij nu weer??
Jasper Smit, de nummer 711 van de wereld, is in de eerste ronde van het ATP-Toernooi (!) in Mumbai uitgeschakeld door de Japanner Gouichi Motomura, na een nipte 3-6, 6-0, 7-6 nederlaag. Samen met Martijn van Haasteren (nr. 573) deed hij mee aan het kwalificatietoernooi en in de derde kwafilicatieronde versloeg Smit Van Haasteren. Voor Smit jammer dat hij niet kon winnen van die Japanner, dan had die toch wel een stuk gestegen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Komakie het volgende:
Er is bijna niet 1 nederlander die ergens een internationaal toernooi speelt.
Ze zijn op 1 hand te tellen. Zowel in de futures, challengers als in de ATP toer.
...
klopt, maar dat is ook bijna de enige.quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Jasper Smit, de nummer 711 van de wereld, is in de eerste ronde van het ATP-Toernooi (!) in Mumbai uitgeschakeld door de Japanner Gouichi Motomura, na een nipte 3-6, 6-0, 7-6 nederlaag. Samen met Martijn van Haasteren (nr. 573) deed hij mee aan het kwalificatietoernooi en in de derde kwafilicatieronde versloeg Smit Van Haasteren. Voor Smit jammer dat hij niet kon winnen van die Japanner, dan had die toch wel een stuk gestegen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:
hij heeft zn ruzie met Sluiter iig bijgelegd
ja ze lagen blijkbaar een tijdje overhoop, een etentje met een goed gesprek heeft alle kou uit de lucht gehaald. Aldus het AD.quote:
Verkerk heeft maanden niks van zich laten horen, meer was er niet aan de hand hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ze lagen blijkbaar een tijdje overhoop, een etentje met een goed gesprek heeft alle kou uit de lucht gehaald. Aldus het AD.
Tja, dat krijg je ervan als je al je mobieltjes de IJssel inflikkert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Verkerk heeft maanden niks van zich laten horen, meer was er niet aan de hand hoor![]()
Hoe groot, echt aansprekende resultaten buiten zijn RG finale heeft hij toch echt niet op zijn naam staan. Imo is hij gewoon als die in vorm is maximaal top 50quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef Wopper1 het volgende:
Volgend jaar maar weer richting top 100.
In potentie natuurlijk nog altijd een groot winnaar.
2 toernooien gewonnen. ATP toernooien bedoel ik dan. En nog een handjevol resultaten die wel ok zijn. Kwart finale op masters toernooi enzo. Halve finale ATP toernooi. Challengertje winnen. Meer van dat soort dingen. Zo goed kan hij nog wel worden. Misschien nog een ATP toernooitje winnen dat niet zo heel sterk is. Meer zit er niet meer in. Maar ja, het is nog veel beter dan wat er momenteel rond loopt. Hoewel de jeugd eraan komtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe groot, echt aansprekende resultaten buiten zijn RG finale heeft hij toch echt niet op zijn naam staan. Imo is hij gewoon als die in vorm is maximaal top 50
Popp moet je ook wel van winnen als je naar de top50 wil.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:57 schreef wimderon het volgende:
Deze week niet weten te plaatsen voor het hoofdtoernooi in Basel: in het kwalificatietoernooi de eerste ronde gewonnen van Torsten Popp (7-6, 7-6), daarna teruggetrokken met een handblessure...
Hmmm vind ik niet. Hooguit als eerste reserve...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef mitt het volgende:
Volgens mij gokt Martin gewoon op een WC bij de Masters.
Daar waar hij thuis hoort natuurlijk
en Puerta komt terug na Roland Garrosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef mitt het volgende:
Verkerk zal snel moeten beginnen met z'n protected ranking, die vervalt na Roland Garros.
quote:
Geen, door zijn 2 challengers nadert die beschermde ranking dus wel zijn tenminste-houdbaar-tot-datum.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoeveel toernooien heeft hij eigenlijk gespeeld met zijn beschermde ranking?
Misschien kan hij het Esther Vergeet lastig makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |