abonnement Unibet Coolblue
pi_41979562
Als ik zijn verhaal in het AD van vandaag moet geloven was het inderdaad een partij op top 50 niveau.
Blijft toch een aparte gozer, ik krijg een beetje jeuk van zulke uitspraken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 september 2006 @ 12:26:18 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41979612
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:24 schreef Butra het volgende:
Als ik zijn verhaal in het AD van vandaag moet geloven was het inderdaad een partij op top 50 niveau.
Blijft toch een aparte gozer, ik krijg een beetje jeuk van zulke uitspraken.
dat had ik ook. Maar ik denk zeker wel dat hij terug gaat komen aan de top.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41979685
Ik geloof echt nooit dat hij terug zal komen op het hoogste niveau. Is echt zo'n Bob de Jong figuur er gaat veel te veel in zijn hoofd om./
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 september 2006 @ 12:30:35 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41979711
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef Remzz het volgende:
Ik geloof echt nooit dat hij terug zal komen op het hoogste niveau. Is echt zo'n Bob de Jong figuur er gaat veel te veel in zijn hoofd om./
je bedoelt Olympisch kampioen Bob de Jong?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41979752
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je bedoelt Olympisch kampioen Bob de Jong?
Goed punt
  woensdag 20 september 2006 @ 12:48:05 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41980120
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:24 schreef Butra het volgende:
Als ik zijn verhaal in het AD van vandaag moet geloven was het inderdaad een partij op top 50 niveau.
Blijft toch een aparte gozer, ik krijg een beetje jeuk van zulke uitspraken.
Ik heb het niet gelezen, maar als sportman moet je wel een beetje excentriek zijn natuurlijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 september 2006 @ 12:53:24 #257
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41980245
Ik zie m eerder terugkomen dan Schalken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_41980253
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb het niet gelezen, maar als sportman moet je wel een beetje excentriek zijn natuurlijk.
Is misschien wel zo, maar dat halve interview gaat ook weer over zichelf bewijzen tegenover anderen en anderen met de neus op de feiten drukken.
En dat hij zo'n bikkel is dat hij niet met tennis is gestopt na al die vreselijke ellende.
Ik denk dan, als je lekker in de luwte aan je comeback gaat werken de komende maanden in de challengers en je staat er opeens weer in Australië, dán pak je al die mensen pas goed terug, zoals hij zo graag wil. Maarja, wie ben ik he.
  woensdag 20 september 2006 @ 12:55:22 #259
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41980306
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie m eerder terugkomen dan Schalken.
Als hij zijn volgende 10 wedstrijden niet opgeeft komt hij terug. Zodra hij er een opgeeft geef ik hem op.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 september 2006 @ 13:00:10 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41980450
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie m eerder terugkomen dan Schalken.
Schalken kunnen we als gestopt beschouwen...

Verkerk kan nog een paar goeie jaren hebben. Als hij mazzel heeft nog een jaar of 3/4.

Hij heeft wel een beetje een "air" maar dat mag ik ook wel. Hij is sportman en moet aan zichzelf denken. Probleem is dat hij zo vaak is uitgemaakt voor "one-day-fly" dat hij het gevoel heeft dat hij zich moet bewijzen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 september 2006 @ 16:42:09 #261
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_41986862
Zoals eerder gezegd : z'n ego is het grootste probleem.

Hij schijnt aan Palermo mee te willen doen. Als dat maar geen deuken oplevert.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 21 september 2006 @ 16:19:08 #262
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_42018179
quote:
‘Ik voel me nog steeds de nummer 38 van de wereld’

Interview Van onze verslaggever Robèrt Misset


AMSTERDAM - De tweede rentree van tennisser Martin Verkerk slaagde, ondanks een nederlaag in Tarragona tegen El Aynaoui. ‘Ik beschouw mezelf nog steeds als de nummer 38 van de wereld die ik in 2004 was.’

Zelden verliet Martin Verkerk de tennisbaan zo blijmoedig na een nederlaag als dinsdagavond in het Spaanse Tarragona. Bij zijn tweede rentree dit jaar verloor hij weliswaar van de Marokkaanse routinier Younes El Aynaoui, maar het lichaam had niet geprotesteerd. ‘Na twee schouderoperaties en de ziekte van Pfeiffer ben ik eindelijk weer gezond. Die gedachte maakte veel emoties bij me los.’

Het was bij de Challenger in Tarragona een vreemde gewaarwording voor Verkerk. Na een afwezigheid van ruim twee jaar kende de 27-jarige finalist van Roland Garros in 2003 nog slechts twee oud-collega’s: de Spanjaard Montanes en zijn tegenstander El Aynaoui. ‘We hebben alles meegemaakt. El Aynaoui stond in de toptien, ik in de toptwintig. En uitgerekend wij speelden tegen elkaar.’

Je staat 2018de op de wereldranglijst. Gaf de partij tegen El Aynaoui je het idee dat een plaats in de topvijftig ooit weer mogelijk is?

Verkerk: ‘Dit was al een partij op het niveau van de topvijftig. Ook El Aynaoui was verrast over mijn spel. De ATP heeft de periode verlengd waarin ik van mijn beschermde ranking gebruik mag maken. In 2007 wil ik weer de grote toernooien spelen. Maar ik beschouw mezelf nog steeds als de nummer 38 van de wereld die ik in 2004 was. Ik voel mijn slagen weer en bij het serveren heb ik geen last meer van mijn schouder. Nu moet ik weer helemaal fit worden, ik zit pas op tachtig procent.’

Waarom heb je je rentree zo vaak uitgesteld?

‘Ik wilde pas tennissen als ik er echt klaar voor was. Na mijn mislukte optreden in Napels in maart, toen ik met een gescheurde buikspier moest opgeven, kreeg ik een flinke terugslag vanwege de ziekte van Pfeiffer. Ik had al twee jaar aan de kant moeten staan, nu brak opnieuw een moeilijke periode aan. Ik heb weer twee keer op het punt gestaan om te stoppen.

‘Maar niemand hoeft te twijfelen aan mijn motivatie. Na een stage van drie weken in Tampa met mijn fysiotherapeut Jan Veldhuis besefte ik dat ik niet eeuwig kon blijven trainen. Het werd tijd om wedstrijden te gaan spelen en nu kijk ik wel wat er op me afkomt.

Je gaat niet naar het Davis Cupteam kijken?

‘Nee, ik hoop komend weekeinde te kunnen meedoen aan de kwalificaties van het ATP-toernooi in Palermo. Ik heb ook niks te zoeken bij de Davis Cup. Ik zit niet bij de selectie, mijn eigen carrière gaat nu even voor.’

Je zou ook eerst een hoop onvrede moeten wegnemen bij je teamgenoten voor je kunt terugkeren in de Nederlandse ploeg.

‘Ik heb dat ook ergens gelezen en ik word doodziek van die verhalen. De enige met wie ik nooit meer contact heb opgenomen, is Raemon Sluiter. Ik heb al eens eerder uitgelegd dat ik het niet kon opbrengen. Ik was een tijdje de weg kwijt en koos voor mijn familie. Ik praat het niet goed. Maar moet ik verantwoording afleggen aan spelers die ik niet eens ken?

‘De geruchten over een slechte sfeer zijn volkomen uit de lucht gegrepen. Ik heb captain Tjerk Bogtstra er ook nooit over gehoord. Ik speel graag voor mijn land en Bogtstra wilde me er graag bij hebben. Als je het toernooi in Boekarest kunt spelen en in vorm bent, selecteer ik je, zei Tjerk. Hij heeft tot het laatste moment op me gewacht. Helaas kwam mijn rentree te laat voor de Davis Cup.’

Wil je bewijzen dat je geen eendagsvlieg bent?

‘Wie naar mijn prestaties kijkt, weet dat ik geen eendagsvlieg ben. Ik ga een paar mensen een tik op hun neus geven als ik op mijn oude niveau ben. Ik had niet het gevoel dat ik al afgeschreven was. Maar het blijkt wel dat je snel vergeten bent. Ik wil nog een keer laten zien wat ik kan. Waarom zou ik geen derde toernooi kunnen winnen?’

(c) www.devolkskrant.nl
Tsja......

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 21 september 2006 @ 18:06:53 #263
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42021311
Beetje arrogantie heb je volgens mij ook wel nodig om te slagen. Maar ik ben erg benieuwd. Ondanks alles gun ik het hem wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:43:00 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42034169
iedere speler is arrogant en denk voornamelijk aan zichzelf. De een laat het alleen wat duidelijker merken dan de ander. Ik ben het er wel mee eens dat je het beste een beetje je arrogantie voor je kunt houden, maar hij blijkbaar niet...

Hij is wel iets te positief over zijn spel momenteel maar ik denk wel dat hij voor een gedeelte gelijk heeft. Hij is niet echt een 1dagsvlieg en hij kan goed tennissen. 38ste van de wereld is mogelijk. Maar dan moet hij echt hard blijven trainen. Ik ben benieuwd of hij het haalt. Ik hoop het wel want ik vind het wel een mooi figuur op de baan

Btw, dat hij geen contact meer heeft met Sluiter.... Die gasten waren altijd 2 handen op 1 buik. En nou "ineens" niet meer
Vaag, dat verhaal is helemaal langs me heen gegaan.
En dan nog, hij kon het niet opbrengen? Wat niet? dat hij wel kon spelen en hij niet ofzo
nogal zwak verhaal moet ik zeggen maar goed.

Laat de beste man maar gaan tennissen. Daar hebben we meer aan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:05:44 #265
30919 mitt
Michael Corleone
pi_42045006
Toch zie je zelden spelers die op 28-jarige leeftijd nog terugkeren naar de top(50).
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_42046414
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Toch zie je zelden spelers die op 28-jarige leeftijd nog terugkeren naar de top(50).
Novak keert volgend jaar wel terug in de top-50 denk ik, op 32 jarige leeftijd
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:13:53 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42047022
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Toch zie je zelden spelers die op 28-jarige leeftijd nog terugkeren naar de top(50).
Dat valt denk ik wel mee.
Als ze in de top10 zouden terug moeten komen geef ik je gelijk, maar top50 is best goed mogelijk.
Helemaal met de potentie die Verkerk wel heeft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 24 september 2006 @ 23:34:01 #268
30919 mitt
Michael Corleone
pi_42101513
Het is alleen geen 2004 meer.

en waar is hij nu weer??
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 25 september 2006 @ 17:32:28 #269
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_42116920
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:34 schreef mitt het volgende:
Het is alleen geen 2004 meer.

en waar is hij nu weer??
Ik weet waar hij nu is

Hij staat sinds dit weekend bij mijn studentencluppie te trainen. Schijnbaar ligt er niet zoveel plexi-pave in Nederland, dus komt hij bij ons trainen met een coach

Wel humor, kwam even lunchen tussen colleges door, staat Verkerk daar te trainen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_42119919
Heb je zijn handtekening al?
  maandag 25 september 2006 @ 22:32:59 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42125616
Er is bijna niet 1 nederlander die ergens een internationaal toernooi speelt.
Ze zijn op 1 hand te tellen. Zowel in de futures, challengers als in de ATP toer.

Verkerk dus ook niet (maar die is dus in nederland aan het trainen )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42126400
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Komakie het volgende:
Er is bijna niet 1 nederlander die ergens een internationaal toernooi speelt.
Ze zijn op 1 hand te tellen. Zowel in de futures, challengers als in de ATP toer.

...
Jasper Smit, de nummer 711 van de wereld, is in de eerste ronde van het ATP-Toernooi (!) in Mumbai uitgeschakeld door de Japanner Gouichi Motomura, na een nipte 3-6, 6-0, 7-6 nederlaag. Samen met Martijn van Haasteren (nr. 573) deed hij mee aan het kwalificatietoernooi en in de derde kwafilicatieronde versloeg Smit Van Haasteren. Voor Smit jammer dat hij niet kon winnen van die Japanner, dan had die toch wel een stuk gestegen.
  maandag 25 september 2006 @ 22:52:44 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42126469
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Jasper Smit, de nummer 711 van de wereld, is in de eerste ronde van het ATP-Toernooi (!) in Mumbai uitgeschakeld door de Japanner Gouichi Motomura, na een nipte 3-6, 6-0, 7-6 nederlaag. Samen met Martijn van Haasteren (nr. 573) deed hij mee aan het kwalificatietoernooi en in de derde kwafilicatieronde versloeg Smit Van Haasteren. Voor Smit jammer dat hij niet kon winnen van die Japanner, dan had die toch wel een stuk gestegen.
klopt, maar dat is ook bijna de enige.

Leander van der Vaart is nog ergens bezig maar als ik het goed gezien heb staat er verder niet een NL'er in een hoofdtoernooi.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 25 september 2006 @ 22:53:18 #274
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_42126485
Smit speelt volgens mij eigenlijk nauwelijks meer enkels, maar op het moment dat er verder niemand aanwezig is wordt ie nog wel eens toegelaten. Zo stond ie ook opeens in het kwalificatietournooi van wimbledon, terwijl ie daar eigenlijk honderden plaatsen te laag voor stond.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_42340237
Verkerk verloor in het kwalificatietoernooi voor de Challenger in Bergen van Van Scheppingen 6-4 3-6 6-7 (3), die vandaag alweer verloor van Marco Chiudunelli (2-6 3-6)

Als excuus mag gelden dat Verkerk op een wildcard binnenkwam en de nummer één van de plaatsingslijst, Lukas Lacko, naar huis sloeg. Na een overwinning op de Jamaicaanse outsider Brown, redde hij het dus net niet tegen Van Scheppingen. Toch de huidige nummer 424 van de wereld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')