abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:28:14 #151
47580 hoM3r
Our trip.
pi_26986146
Jezus het komt allemaal weer terug .
Ik weet nog dat mijn ouders wandelschoenen voor mij en mijn broertje hadden gekocht, Meindls of zo, schijnt de natte droom van elke bergwandelaar te zijn maar ze waren natuurlijk gewoon lelijk. Maar die dingen waren dus superduur, en daarom moesten we daar het hele jaar door mee lopen, want we groeiden er natuurlijk niet uit. We hadden allebei ook nog dezelfde, en ze konden echt onmogelijk kapot, die veters gingen met van die haken. Toen ik voor het eerst weer nieuwe schoenen kreeg was ik natuurlijk superblij, en toen heb ik een paar Reeboks gekregen. Voor mij was dat echt rebels, want iedereen had Nikes en ik had Reebok, Reebok was tof! Maar die gingen dus vrij snel kapot, en volgens mijn moeder maakte het bij die sportschoenen niet uit welk merk het was, dus ik kon net zo goed Celtics kopen of zo. Toen ik 11 was gingen we weer bergrbeklimmen, en uit angs voor nog een jaar lompe berschoenen heb ik de bergen getrotseerd op mijn plastic celtics, en wat voelde ik me toch een held dat ik nergens last van had en mijn ouders overal spierpijn hadden. Ik heb echt alle goedkope merken gehad daarna, ik zag laatst nog in een kast nog een paar nep-VANS liggen zelfs (ook plastic, supercracks?).
Wat me wel deugd doet is dat de nike-air-max jongens uit mijn oude klas niet bepaald geëvolueerd zijn in hun kledingkeuze, die hebben ze nog steeds aan, inclusief vale nike trui en CARS-broek. Bedankt mam, zonder die schoenenpolitiek bij ons thuis had ik er nu ook zo bijgelopen.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 20:44:54 #152
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_26988697
Ik ben 25 (voor het tijdsbeeld ). In mijn basisschooljaren droeg ik knalrode Converse gympen en LA Gears (zonder lichtjes toen nog). Ik was enorm blij met mijn sportschoenen .
Vanaf de middelbare school heb ik alleen nog maar op Nike's gelopen. Eerst gewone, toen Air Max, Air Max, Air Max en Air Max .
In het normale leven draag ik nu nooit meer sportschoenen; moet ik ze toch aan dat zijn het een paar Fila's.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 13 mei 2005 @ 20:46:39 #153
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_26988757
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:28 schreef hoM3r het volgende:
Wat me wel deugd doet is dat de nike-air-max jongens uit mijn oude klas niet bepaald geëvolueerd zijn in hun kledingkeuze, die hebben ze nog steeds aan, inclusief vale nike trui en CARS-broek. Bedankt mam, zonder die schoenenpolitiek bij ons thuis had ik er nu ook zo bijgelopen.
Cars-broeken zijn vet fijn jah! .

De paupermerken op mijn school waren voornamelijk Victory en Dutchie. En nep-Allstars werden ook de grond ingeboord.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:34:55 #154
47580 hoM3r
Our trip.
pi_27002792
Ja, Fila's zijn mooi
pi_27003577
Ik mis een merk volgens mij... ze hadden van die lichtjes in de zolen

Edit: Dus toch L.A. Gears
pi_27003793
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:34 schreef hoM3r het volgende:
Ja, Fila's zijn mooi
wat is er mis met fila?
pi_27004670
Ik kreeg elk jaar een nieuw paar Nikes en trots dat ik was
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:23:18 #158
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27004729
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
herkenbaar... ik wilde zooo graag gave nikes.
ik kreeg, gare brakke kangaroos
Ik wilde altijd Kangaroos want dan kon je een gulden in "het vakje" stoppen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27004774
ik deed vroeger aan atletiek... dus goede sportschoenen waren gewoon een vereiste.
liep niet op 1 merk in het bijzonder.. ik had adidas sprintschoenen met ijzeren spikes
en verder gewone sportschoenen, nooit dat overbodige "air max" ofzo. dom gedoe.
in het dagelijks leven loop ik niet op sportschoenen, dat vind ik maar goedkoop staan .
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:27:53 #160
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_27004785
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 14:23 schreef LoggedIn het volgende:
wat is er mis met fila?
Ik weet het niet . Ik gebruik ze voor het sporten (wat ik zelden doe ) en ik vind ze mooi en fijn .
pi_27005849
Komt me bekend voor, alleen heb ik geen jeugdtrauma er door gekregen, maar vooral een levensles.

Ik heb never nooit merkkleding en -schoenen gedragen, mijn moeder vond het onnodig om voor een naam te betalen. Er werd wel gekeken naar kwaliteit, maar dan vooral of het lang genoeg mee ging voordat ik er uit was gegroeid en of de zolen van de schoenen stevig genoeg waren, maar ook weer niet té.

Ik heb er niks van gekregen, heb nooit het gevoel gehad dat ik er niet bij hoorde of iets dergelijks. Nu nog steeds koop ik nooit dure kleding, ik vind het zonde van mijn geld. Ik koop liever wat meer goedkopere spullen die ik na een jaar weer zat ben, dan hele dure dingen die ik "moet" blijven dragen, omdat ik het anders zonde vind van mijn geld.

Wat betreft populariteit, er wordt altijd gezegd dat je alleen maar populair bent als je de juiste schoenen en kleding draagt, maar daar geloof ik niet in. Mijn zusjes zijn volgens dezelfde politiek in kleding gestoken, en de jongste is gruwelijk populair op dit moment. Dat terwijl ze de kleding draagt van haar zussen (die ze weer van het waterlooplein hebben), haar blouses aan stukken knipt en nog nooit met iets van een labeltje aan haar kleding op school is verschenen.
pi_27011972
Jezus, wat een gezeur om een paar schoenen. Ze worden gewoon allemaal gemaakt door dezelfde uitgebuite taiwanese kindertjes hoor. Ik heb merkschoenen gehad en goedkope schoenen van de bristol oid (die ik gewoon vrijwillig kocht) en daar merkte ik echt geen verschil in. Mjah, een enkele keer dan, maar over het algemeen vond ik de kwaliteit van de goedkope schoenen best goed eigenlijk. Ik heb ook weleens dure schoenen gehad die voor geen meter zaten en zo verrot waren.

En ja ik heb één keer op de basisschool LA Gear gehad, omdat iedereen dat had. Sindsdien weet ik dat het helemaal niet aan je schoenen ligt of je populair bent. Als ze je niet moeten, dan kun je Nike of Adidas op je voorhoofd laten tatoeren maar dan moeten ze je nog steeds niet.
Sanity is (not) statistical
pi_27014676
Wie van jullie heeft ooit wel een van die Puma's gehad met zo'n draaiding erop? Discsystem heette het en als je eraan draaide dan ging de schoen strakker of lossen zitten. Ik vind dit na dat pompding toch wel de meeste geniale uitvinding op sportschoen gebied. Wel erg jammer dat het systeem erg snel stuk ding en je dus je schoenen niet meer vast kon doen!
  zondag 15 mei 2005 @ 14:14:01 #164
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_27025168
ik loop nooit op sportschoenen, behalve met sporten natuurlijk. Maar voor bijvoorbeeld volleybal, is het niet verstandig om op sportschoenen van 20 euro te lopen. Die dingen zitten dan echt voor geen ene meter, vergeleken met mikasa, asics of iets dergelijks.
Vroeger kocht ik gewoon de sportschoenen die ik leuk vond, of ze nou een merkje hadden of niet.. ook heb ik nog op die schoenen gelopen met die lichtjes, die vond i ktoch zo gaaf.
Maar de laatste paar jaren, koop ik toch de duurdere sportscheonen.
  zondag 15 mei 2005 @ 20:42:59 #165
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_27035062
hehehe...

Vroegah idd, ik had gewone goedkope dingen in het begin/midden ('88-'92 ongeveer) van mijn basisschooltijd.
Geen airdekkies zoals mijn klasgenoten van toen ze noemden in nike air's, geen dure merkschoenen en dat was achteraf maar goed ook.

Dit is omdat ik toen nog erg aktief was buiten, overal, in de zandbak, in de duinen, in de bossen enz.
Mijn schoenen hielden het door mijn aktieve leefstijl niet lang uit, of het nu nikes waren of een ander "lager" merk.

Nu doe ik jaren met een paar schoenen maar toen was de levensduur minder dan 6 maanden (soms meer), moet je je voorstellen wat dat had gekost als dat iedere keer merkschoenen van over de honderd gulden had gekregen.

Aan het einde van mijn basisschooltijd ('93-'94) mocht ik wel nikes gaan uitzoeken, ik ben toen voor een tennisschoen gegaan met air (zonder ruitjes). Niet duur noch top of the line voor die tijd maar ik was er erg blij mee toen der tijd...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 15 mei 2005 @ 21:19:46 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_27036227
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 23:08 schreef LSS het volgende:
Wie van jullie heeft ooit wel een van die Puma's gehad met zo'n draaiding erop? Discsystem heette het en als je eraan draaide dan ging de schoen strakker of lossen zitten. Ik vind dit na dat pompding toch wel de meeste geniale uitvinding op sportschoen gebied. Wel erg jammer dat het systeem erg snel stuk ding en je dus je schoenen niet meer vast kon doen!
Mijn vriend heeft die gehad . Om eerlijk te zijn vond ik ze er niet uitzien .
pi_27036651
Geweldig topic

Toen ik op basisschool zat (12 jaar terug) had je idd ook van die goedkope schoenen met zo'n pompje echt erg. Zo'n gast in mijn klas droeg ze helemaal geweldig en stoer dat ie was, bleek toen de school uit was z'n hele familie voor de deur te staan ook allemaal met dezelfde schoenen

Zat er vroeger altijd tussenin kwa schoenen veel Reebok, heb ook wel Nike Air Max gehad maarja na 1x hebben is de lol er daarna ook wel weer af. Op de basisschool waren schoenen gewoon status-symbool.

Die beruchte LA Gear schoenen met van die lampjes in de zolen, met elke stap gaan ze knipperen. Eigenlijk best fout als ik nu zo bekijk (heb ze nooit gehad trouwens)

Nog zo'n merk Rucanor grote plastic blokken in de zool, had je van je van die gasten die na 1 week stoer liepen te doen dat hun plastic blok er al uitviel

[ Bericht 14% gewijzigd door AcidTrance op 15-05-2005 21:37:01 ]
Ik ga incognito door het leven..........
pi_27037962
ik was anders best blij met m'n Eve & Adam's

en ik had vét stoere Technotronic schoenen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:01:19 #169
121298 BobMan
Respect My Authoritah
pi_27226448
Een leuk onderwerp..En jaja de meeste modellen komen terug. Vroegah herleeft . In mijn tijd op de basisschool 84-91 en de middelbare school die daarop volgde waren respectievelijk Adidas en Nike DE merken. Eind jaren '80 waren de Adidas Torsions de hit, later gevolgd door de Nike Air 180's en de Nike Air Max. Na veel zeuren bij pa en ma heb ik toendertijd op deze schoenen mogen lopen. Maar nu wat ouder en het zelf ook kunnen betalen wilde ik eigenlijk wel weer op "mijn oude schoentjes" lopen. En wat is het geval, alle merken komen met retro-modellen Vorig jaar kocht ik Nike Air Max Classics BW. Geweldig jeugd-herbeleving gevoel. Begin dit jaar liep ik weer tegen een oude jeugdliefde van Nike aan en heb ze gelijk aangeschaft...De AirMax'90, wie kent ze nog :
En ja....toen kreeg ik het virus te pakken, ik wilde meer van vroeger aan mijn voeten. Na een zoektocht op e-bay heb ik ook de schoenen weten te bemachtigen waar ik in groep 8 van de basisschool op liep, de Adidas Torsions ZX8000, ook Adidas maakt deze schoenen weer! Helemaal nieuw heb ik ze uit Duitsland gehaald en ben er blij mee wie o wie kent deze nog :

Ook de andere kleurstelling is in bestelling, deze is nog onderweg :

Tsja.....wat vroeger niet mogelijk was of in beperkte mate kan opeens weer....
Op het verlanglijstje staan de Air180's nog, ook deze zijn terug van weggeweest en in Nederland weer te krijgen :

Greetz,
Bob
pi_27226539
Ik kreeg Nikes van mijn Oma omdat ze goedkope sportschoenen belachelijk vond.

Weekendje logeren en ik had de nieuwste airmaxjes!
  zondag 22 mei 2005 @ 00:37:46 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_27234456
Ik loop nu hierop btw:

maar dan in het lichtblauw-grijs, hoop dat deze kleurstelling ook nog eens terug komt.

Ik heb btw nog 2 paar Huaraches in em kast liggen, een helemaal van zwart leer en een van linnen, diep blauw met zwart
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 22 mei 2005 @ 00:48:52 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_27234762

Dat is de aller eerste air max toch? Voor mij in iedere geval wel wat was ik jaloers zeg op de mensen die hem hadden. En het was toen feest toen ik er een keer op mocht lopen 10min
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 22 mei 2005 @ 01:00:29 #173
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27235037
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef MaLo het volgende:
Ik ben 25 (voor het tijdsbeeld ). In mijn basisschooljaren droeg ik knalrode Converse gympen en LA Gears (zonder lichtjes toen nog). Ik was enorm blij met mijn sportschoenen .
Vanaf de middelbare school heb ik alleen nog maar op Nike's gelopen. Eerst gewone, toen Air Max, Air Max, Air Max en Air Max .
In het normale leven draag ik nu nooit meer sportschoenen; moet ik ze toch aan dat zijn het een paar Fila's.
Inderdaad nog zonder lichtjes, maar wel met drie verschillende veters per schoen, van die kanten dingen Echt super, totdat ze tussen de trappers van je fiets bleven haken

Aan het jeugdtrauma van de goedkope sportschoen ben ik gelukkig ontsnapt, ik droeg altijd fijn mijn Nike Air Max (en bijbehorend trainingspak )
  zondag 22 mei 2005 @ 10:10:50 #174
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_27238271
Ik heb vroeger 1 keer nike air max gehad, maar nooit meer die schoenen zijn zo slecht voor je voeten geen ondersteuning en ook nog kats lelijk.

Ik hield het meer bij de traditionele schoenen van nederlandse merken. Nu daarin tegen heb ik mezelf wel een paar leren sportschoenen van d&g aangepraat en ie zitten wel lekker.

maar ja toen ik die nikes droeg was het mode om je air lek te steken zodat je zo krom als een hoepel liep,

Wat een geluk dat ik niet zo aan trends doe
  zondag 22 mei 2005 @ 12:03:02 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_27240256
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dat is de aller eerste air max toch? Voor mij in iedere geval wel wat was ik jaloers zeg op de mensen die hem hadden. En het was toen feest toen ik er een keer op mocht lopen 10min
dit is de air 180, nu gehernoemd naar de air max 180... maar oorspronkelijk nooit een onderdeel van de air max lijn geweest
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 22 mei 2005 @ 12:10:45 #176
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27240392
Had ooit celtics toen ik erg jong was , wist ik veel...word gdv uitgelachen de eerste dag op de basisschool, de eerste de beste keihard inelkaar geslagen en nooit geen last meer gehad
(later natuurlijk wel nike´s gekocht)
  zondag 22 mei 2005 @ 17:51:38 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27249341
Ik had geen jeugdtrauma .
Ik had LA Gear met van die roze lintjes naast de veter en in de foute periode waarin gabbers cool en trendy waren, had ik *schaam* Nike Air Max. Hele bescheiden paars met lila hoor (die na een tijdje kapot gingen waarna ik nieuwe kreeg). En ik herinner me daarna nog een blauw met rood model. Helaas kreeg ik nooit kleedgeld, dus helemaal stierlijk verwend ben ik ook niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 22 mei 2005 @ 23:38:50 #178
121298 BobMan
Respect My Authoritah
pi_27260851
quote:
Ik had LA Gear met van die roze lintjes naast de veter en in de foute periode waarin gabbers cool en trendy waren, had ik *schaam* Nike Air Max. Hele bescheiden paars met lila hoor
Waren dat niet de Air Max '90 lady? Die vond ik altijd supergaaf. Helaas werden die maar tot maat 42 gemaakt...Heeft iemand daar nog een plaatje van?
Bob
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:10:10 #179
121298 BobMan
Respect My Authoritah
pi_27582712
quote:
Ik loop nu hierop btw:
maar dan in het lichtblauw-grijs, hoop dat deze kleurstelling ook nog eens terug komt.
Kijk maar eens op e-bay, daar wordt de oude kleurstelling nog bij bosjes aangeboden!
Klik HIER maar eens.....
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:28:14 #180
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_27586052
Troop trainingspakken. Oh my god.

* Rio schaamt zich
Ik heb al een boek.
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:14:58 #181
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_27587396
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
weet je Hoe cool die waren gek!
athans dat bleef ik mezelf vertellen, je hebt nu me droom uit 1990 kapot gemaakt
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_62469219
Even gekeken en rond gevraagd. Van al die goedkopere merken (O'hara, supercracks, eve&adam, enz) zijn alleen nog Dutchy en Celtics over.

Deze 2 moeten wat goeds hebben als deze als enige over zijn uit een lang vervolgen tijd.... Ik draag regelmatig celtics en vindt deze mooier dan dutchy en vooral dat logo van Celtics blijf ik super vinden. Voor mij het beste B merkt wat ooit heeft bestaan...

Ook de kwaliteit is gewoon goed voor dat geld, ik loop er niks korter op dan welke dure schoenen dan ook voor veel minder geld. Hoe het zit op school tegenwoordig weet ik niet, wel dat dit vroeger echt balangrijk was.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:40:23 #183
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62469283
waar je je allemaal niet druk om kan maken zeg

ja ik had ook goedkope gymschoene, lekker belangrijk
an urge to help mankind overcomes me
pi_62469511
wat prachtig om dit historische topic weer terug te zien Blijkbaar ben ik toch wel erg veranderd
pi_62477289
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat prachtig om dit historische topic weer terug te zien Blijkbaar ben ik toch wel erg veranderd
Historische topics zijn altijd leuk
pi_62479532
Liep vroeger ook wel ns op die goedkope zooi, op school nooit problemen mee gehad, maar het compenseert natuurlijk best als je allejezus knap bent
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_62481623
waarom heeft het uberhaubt zo lang geduurd voordat een beetje leuke sneakers hier masaal mode werd?
Ik weet nog toen ik vanuit canada hier kwam wonen dat mensen raar naar mn retro style addidas en pumas(beinvloed door hiphop) aankeken en dat was zo rond 1993/94.
Ook in andere europese landen waren zulk soort schoenen ook in en het werd pas ergens in de 2000s ook om als volwassen trendy sneakers hier te gaan dragen.
z|elfde geld ook voor baggy broeken en broeken die laag hangen,wat zijn ze er hier later achter gekomen zeg.
Zoiezo was er geen mode hier in de jaren 90.
Een australian pak en levis 501 noem ik geen mode.
pi_62482809
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:31 schreef bredebanaan het volgende:

Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.

Op mijn 2e middelbare school gaven ze er niet om
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62484611
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.

de beste sportschoenen die ik ook gehad heb:

Nike Air Hueraches
pi_62484749
Hmm heel vroeger had ik wel Celtics of Quits.. Of die schoenen die gingen knipperen als je liep (met keiharde doorzichtige venstertjes .

Maar vanaf mijn 8e heb ik zelf kunnen kiezen waar ik op liep . Meestal Nike, en een enige keer ook Adidas (tot mijn 16e). En sindsdien zie ik wel wat ik koop, als ik t maar tof vind. Heb op dit moment 6 of 7 paar normale schoenen waar ik allemaal nog wel op kan lopen !

Met voetbalschoenen heb ik altijd wel zelf mogen kiezen wat het beste liep, en dat is altijd Adidas gebleven. Wel 1x Nike, maar die was na 1 maand kapot dikke rommel..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62484787
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:30 schreef WeMan het volgende:

[..]

de beste sportschoenen die ik ook gehad heb:

Nike Air Hueraches
Ja, serieus Zo werd dat dan ook genoemd hé.

Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?

Ik kreeg trouwens in de 3e klas mijn eerste Nikes, gewone, zonder air. In de 2e klas heb ik de air max classics van mijn zus gebruikt, die liepen beter dan de gympen van 5 euro die ik kreeg. Die heb ik in de bus laten liggen, en toen ik geld kreeg voor nieuwe (dat wil zeggen, ik moest wel wat zelf bijleggen) heb ik Nike air max gekocht, want die was toen in de aanbieding.

Overigens is over mijn gympen van 5 euro nooit iets negatiefs gezegd eigenlijk. Eerder complimenten gehad over mijn schoenen; ik was één van de eersten die op plateauzolen liep (jawel, zoals de Spice Girls ) Wel soms negatieve opmerkingen over mijn kleding, want dat was geen merk.

Maar dat had volgens mij meer te maken met mij als persoon, want een ander meisje liep ook niet in merkkleding, en dan ook nog kapotte kleding, en zij kreeg er geen opmerkingen over, dus ze mochten mij gewoon niet
pi_62484842
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?
ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..
pi_62484857
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet gemerkt ofzo.. Ik zat eerst op een openbare speciale school vanwege slechthorendheid.. Daarna Christelijke basisschool, daarna Christelijk middelbare school, die in de tweede klas samenging met een openbare, en ook openbaar werd.. Zodoende kwamen de havo en vwo leerlingen van beide scholen in 1 gebouw, en vmbo kwam in 2 andere gebouwen.. Havo en vwo kwam in mijn gebouw waar ik ook al zat, dus wat locatie betreft was er voor mij geen verandering, maar de mensen.. Hmm ook niet echt.

Ikzelf heb er iig weinig van gemerkt..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62484898
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef WeMan het volgende:

[..]

ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..
Ook herkenbaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:55:00 #195
218800 Klapjostie
ja das eg woar
pi_62485073
wat zonden om je air unit kapot te make... heb het nooit gedaan en lijkt me ook geen goed plan om dat te doen bij me nikes van 200-300 gulden
pi_62485276
Ik moest ook altijd op die kut Celtics lopen. Terwijl mijn ouders wel gewoon 2 huizen hadden en altijd op vakantie gingen. Maar schoenen vonden ze weer onbelangrijk, ook al vond ik van niet. Trauma's, trauma's. Gelukkig kon ik vrij snel overstappen op de betere schoenen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:49:13 #197
97745 Thorical
finding a way
pi_62502068
Hier een Rucanor klantje. Bij L.O. werden mijn schoenen gebruikt om te illustreren waar goede sportschoenen aan moesten voldoen.
pi_62502379
Ik was aan het winkelen met mijn vrouw (verplicht nummertje zeg maar) en had toch niks beters te doen. Voordat ik ging had ik deze forum gelezen en dacht laat ik maar een soort onderzoekje houden door na te vragen... Op die manier deed ik ook wat nuttigs...
pi_62502432
Ah een oldie..

Wederom een bevestiging van mijn creatieve brein.
pi_62503943
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef mojo10 het volgende:
Ik was aan het winkelen met mijn vrouw (verplicht nummertje zeg maar) en had toch niks beters te doen. Voordat ik ging had ik deze forum gelezen en dacht laat ik maar een soort onderzoekje houden door na te vragen... Op die manier deed ik ook wat nuttigs...
Maar wat zegt u nu eigenlijk hier, ik begrijp er niet veel van
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')