Cars-broeken zijn vet fijn jah!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:28 schreef hoM3r het volgende:
Wat me wel deugd doet is dat de nike-air-max jongens uit mijn oude klas niet bepaald geëvolueerd zijn in hun kledingkeuze, die hebben ze nog steeds aan, inclusief vale nike trui en CARS-broek. Bedankt mam, zonder die schoenenpolitiek bij ons thuis had ik er nu ook zo bijgelopen.
Ik wilde altijd Kangaroos want dan kon je een gulden in "het vakje"quote:Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
herkenbaar... ik wilde zooo graag gave nikes.
ik kreeg, gare brakke kangaroos
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:23 schreef LoggedIn het volgende:
wat is er mis met fila?
Mijn vriend heeft die gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:08 schreef LSS het volgende:
Wie van jullie heeft ooit wel een van die Puma's gehad met zo'n draaiding erop? Discsystem heette het en als je eraan draaide dan ging de schoen strakker of lossen zitten. Ik vind dit na dat pompding toch wel de meeste geniale uitvinding op sportschoen gebied. Wel erg jammer dat het systeem erg snel stuk ding en je dus je schoenen niet meer vast kon doen!
Inderdaad nog zonder lichtjes, maar wel met drie verschillende veters per schoen, van die kanten dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef MaLo het volgende:
Ik ben 25 (voor het tijdsbeeld). In mijn basisschooljaren droeg ik knalrode Converse gympen en LA Gears (zonder lichtjes toen nog). Ik was enorm blij met mijn sportschoenen
.
Vanaf de middelbare school heb ik alleen nog maar op Nike's gelopen. Eerst gewone, toen Air Max, Air Max, Air Max en Air Max.
In het normale leven draag ik nu nooit meer sportschoenen; moet ik ze toch aan dat zijn het een paar Fila's.
dit is de air 180, nu gehernoemd naar de air max 180... maar oorspronkelijk nooit een onderdeel van de air max lijn geweestquote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dat is de aller eerste air max toch? Voor mij in iedere geval wel wat was ik jaloers zeg op de mensen die hem hadden. En het was toen feest toen ik er een keer op mocht lopen 10min![]()
Waren dat niet de Air Max '90 lady? Die vond ik altijd supergaaf. Helaas werden die maar tot maat 42 gemaakt...Heeft iemand daar nog een plaatje van?quote:Ik had LA Gear met van die roze lintjes naast de veter en in de foute periode waarin gabbers cool en trendy waren, had ik *schaam* Nike Air Max. Hele bescheiden paars met lila hoor
Kijk maar eens op e-bay, daar wordt de oude kleurstelling nog bij bosjes aangeboden!quote:Ik loop nu hierop btw:
maar dan in het lichtblauw-grijs, hoop dat deze kleurstelling ook nog eens terug komt.
weet je Hoe cool die waren gek!quote:Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
Historische topics zijn altijd leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat prachtig om dit historische topic weer terug te zienBlijkbaar ben ik toch wel erg veranderd
Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.
Ja, serieusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:30 schreef WeMan het volgende:
[..]
![]()
de beste sportschoenen die ik ook gehad heb:
Nike Air Hueraches![]()
ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, serieusZo werd dat dan ook genoemd hé.
Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?
Niet gemerkt ofzo.. Ik zat eerst op een openbare speciale school vanwege slechthorendheid.. Daarna Christelijke basisschool, daarna Christelijk middelbare school, die in de tweede klas samenging met een openbare, en ook openbaar werd.. Zodoende kwamen de havo en vwo leerlingen van beide scholen in 1 gebouw, en vmbo kwam in 2 andere gebouwen.. Havo en vwo kwam in mijn gebouw waar ik ook al zat, dus wat locatie betreft was er voor mij geen verandering, maar de mensen.. Hmm ook niet echt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, serieusZo werd dat dan ook genoemd hé.
Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?
Ook herkenbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..
Maar wat zegt u nu eigenlijk hier, ik begrijp er niet veel vanquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef mojo10 het volgende:
Ik was aan het winkelen met mijn vrouw (verplicht nummertje zeg maar) en had toch niks beters te doen. Voordat ik ging had ik deze forum gelezen en dacht laat ik maar een soort onderzoekje houden door na te vragen... Op die manier deed ik ook wat nuttigs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |