abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 12:10:45 #176
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27240392
Had ooit celtics toen ik erg jong was , wist ik veel...word gdv uitgelachen de eerste dag op de basisschool, de eerste de beste keihard inelkaar geslagen en nooit geen last meer gehad
(later natuurlijk wel nike´s gekocht)
  zondag 22 mei 2005 @ 17:51:38 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27249341
Ik had geen jeugdtrauma .
Ik had LA Gear met van die roze lintjes naast de veter en in de foute periode waarin gabbers cool en trendy waren, had ik *schaam* Nike Air Max. Hele bescheiden paars met lila hoor (die na een tijdje kapot gingen waarna ik nieuwe kreeg). En ik herinner me daarna nog een blauw met rood model. Helaas kreeg ik nooit kleedgeld, dus helemaal stierlijk verwend ben ik ook niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 22 mei 2005 @ 23:38:50 #178
121298 BobMan
Respect My Authoritah
pi_27260851
quote:
Ik had LA Gear met van die roze lintjes naast de veter en in de foute periode waarin gabbers cool en trendy waren, had ik *schaam* Nike Air Max. Hele bescheiden paars met lila hoor
Waren dat niet de Air Max '90 lady? Die vond ik altijd supergaaf. Helaas werden die maar tot maat 42 gemaakt...Heeft iemand daar nog een plaatje van?
Bob
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:10:10 #179
121298 BobMan
Respect My Authoritah
pi_27582712
quote:
Ik loop nu hierop btw:
maar dan in het lichtblauw-grijs, hoop dat deze kleurstelling ook nog eens terug komt.
Kijk maar eens op e-bay, daar wordt de oude kleurstelling nog bij bosjes aangeboden!
Klik HIER maar eens.....
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:28:14 #180
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_27586052
Troop trainingspakken. Oh my god.

* Rio schaamt zich
Ik heb al een boek.
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:14:58 #181
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_27587396
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
weet je Hoe cool die waren gek!
athans dat bleef ik mezelf vertellen, je hebt nu me droom uit 1990 kapot gemaakt
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_62469219
Even gekeken en rond gevraagd. Van al die goedkopere merken (O'hara, supercracks, eve&adam, enz) zijn alleen nog Dutchy en Celtics over.

Deze 2 moeten wat goeds hebben als deze als enige over zijn uit een lang vervolgen tijd.... Ik draag regelmatig celtics en vindt deze mooier dan dutchy en vooral dat logo van Celtics blijf ik super vinden. Voor mij het beste B merkt wat ooit heeft bestaan...

Ook de kwaliteit is gewoon goed voor dat geld, ik loop er niks korter op dan welke dure schoenen dan ook voor veel minder geld. Hoe het zit op school tegenwoordig weet ik niet, wel dat dit vroeger echt balangrijk was.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:40:23 #183
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62469283
waar je je allemaal niet druk om kan maken zeg

ja ik had ook goedkope gymschoene, lekker belangrijk
an urge to help mankind overcomes me
pi_62469511
wat prachtig om dit historische topic weer terug te zien Blijkbaar ben ik toch wel erg veranderd
pi_62477289
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat prachtig om dit historische topic weer terug te zien Blijkbaar ben ik toch wel erg veranderd
Historische topics zijn altijd leuk
pi_62479532
Liep vroeger ook wel ns op die goedkope zooi, op school nooit problemen mee gehad, maar het compenseert natuurlijk best als je allejezus knap bent
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_62481623
waarom heeft het uberhaubt zo lang geduurd voordat een beetje leuke sneakers hier masaal mode werd?
Ik weet nog toen ik vanuit canada hier kwam wonen dat mensen raar naar mn retro style addidas en pumas(beinvloed door hiphop) aankeken en dat was zo rond 1993/94.
Ook in andere europese landen waren zulk soort schoenen ook in en het werd pas ergens in de 2000s ook om als volwassen trendy sneakers hier te gaan dragen.
z|elfde geld ook voor baggy broeken en broeken die laag hangen,wat zijn ze er hier later achter gekomen zeg.
Zoiezo was er geen mode hier in de jaren 90.
Een australian pak en levis 501 noem ik geen mode.
pi_62482809
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 21:31 schreef bredebanaan het volgende:

Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.

Op mijn 2e middelbare school gaven ze er niet om
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62484611
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij mijn basisschool/ 1e middelbare school was je pas echt de bom als dat air lekgeprikt was.

de beste sportschoenen die ik ook gehad heb:

Nike Air Hueraches
pi_62484749
Hmm heel vroeger had ik wel Celtics of Quits.. Of die schoenen die gingen knipperen als je liep (met keiharde doorzichtige venstertjes .

Maar vanaf mijn 8e heb ik zelf kunnen kiezen waar ik op liep . Meestal Nike, en een enige keer ook Adidas (tot mijn 16e). En sindsdien zie ik wel wat ik koop, als ik t maar tof vind. Heb op dit moment 6 of 7 paar normale schoenen waar ik allemaal nog wel op kan lopen !

Met voetbalschoenen heb ik altijd wel zelf mogen kiezen wat het beste liep, en dat is altijd Adidas gebleven. Wel 1x Nike, maar die was na 1 maand kapot dikke rommel..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62484787
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:30 schreef WeMan het volgende:

[..]

de beste sportschoenen die ik ook gehad heb:

Nike Air Hueraches
Ja, serieus Zo werd dat dan ook genoemd hé.

Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?

Ik kreeg trouwens in de 3e klas mijn eerste Nikes, gewone, zonder air. In de 2e klas heb ik de air max classics van mijn zus gebruikt, die liepen beter dan de gympen van 5 euro die ik kreeg. Die heb ik in de bus laten liggen, en toen ik geld kreeg voor nieuwe (dat wil zeggen, ik moest wel wat zelf bijleggen) heb ik Nike air max gekocht, want die was toen in de aanbieding.

Overigens is over mijn gympen van 5 euro nooit iets negatiefs gezegd eigenlijk. Eerder complimenten gehad over mijn schoenen; ik was één van de eersten die op plateauzolen liep (jawel, zoals de Spice Girls ) Wel soms negatieve opmerkingen over mijn kleding, want dat was geen merk.

Maar dat had volgens mij meer te maken met mij als persoon, want een ander meisje liep ook niet in merkkleding, en dan ook nog kapotte kleding, en zij kreeg er geen opmerkingen over, dus ze mochten mij gewoon niet
pi_62484842
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Overigens, wat ik me afvraag: is het zo dat op Christelijke scholen merkkleding veel minder belangrijk is dan op openbare scholen? Mijn 2e school was een Christelijke school en dat verschil viel me echt op. Meer mensen die die ervaring hebben?
ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..
pi_62484857
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet gemerkt ofzo.. Ik zat eerst op een openbare speciale school vanwege slechthorendheid.. Daarna Christelijke basisschool, daarna Christelijk middelbare school, die in de tweede klas samenging met een openbare, en ook openbaar werd.. Zodoende kwamen de havo en vwo leerlingen van beide scholen in 1 gebouw, en vmbo kwam in 2 andere gebouwen.. Havo en vwo kwam in mijn gebouw waar ik ook al zat, dus wat locatie betreft was er voor mij geen verandering, maar de mensen.. Hmm ook niet echt.

Ikzelf heb er iig weinig van gemerkt..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62484898
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef WeMan het volgende:

[..]

ik weet het bij ons kreeg je meer status als je het niet lekprikte maar met een aansteker of de hete kop van een lucifer dat air gedeelte ging verbranden totdat de lucht eruit poefde..
Ook herkenbaar
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:55:00 #195
218800 Klapjostie
ja das eg woar
pi_62485073
wat zonden om je air unit kapot te make... heb het nooit gedaan en lijkt me ook geen goed plan om dat te doen bij me nikes van 200-300 gulden
pi_62485276
Ik moest ook altijd op die kut Celtics lopen. Terwijl mijn ouders wel gewoon 2 huizen hadden en altijd op vakantie gingen. Maar schoenen vonden ze weer onbelangrijk, ook al vond ik van niet. Trauma's, trauma's. Gelukkig kon ik vrij snel overstappen op de betere schoenen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:49:13 #197
97745 Thorical
finding a way
pi_62502068
Hier een Rucanor klantje. Bij L.O. werden mijn schoenen gebruikt om te illustreren waar goede sportschoenen aan moesten voldoen.
pi_62502379
Ik was aan het winkelen met mijn vrouw (verplicht nummertje zeg maar) en had toch niks beters te doen. Voordat ik ging had ik deze forum gelezen en dacht laat ik maar een soort onderzoekje houden door na te vragen... Op die manier deed ik ook wat nuttigs...
pi_62502432
Ah een oldie..

Wederom een bevestiging van mijn creatieve brein.
pi_62503943
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef mojo10 het volgende:
Ik was aan het winkelen met mijn vrouw (verplicht nummertje zeg maar) en had toch niks beters te doen. Voordat ik ging had ik deze forum gelezen en dacht laat ik maar een soort onderzoekje houden door na te vragen... Op die manier deed ik ook wat nuttigs...
Maar wat zegt u nu eigenlijk hier, ik begrijp er niet veel van
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')