Om maar wat (plaatsnamen/gebieden/counties) te noemen:
Devon, Norfolk, Suffolk, Cornwall, Sussex, Essex
Exmoor, New Forest, Dartmoor
Eastbourne, Beer, Sidmouth, Hastings, Norwich, Lewes, etc, etc...
Waar zijn jullie geweest? Nog leuke/mooie foto's? Bed 'n Breakfast/hotel/camping?
[Dit bericht is gewijzigd door FunnyValentine op 13-05-2003 14:29]
En natuurlijk paar keer Londen en een kee Cambridge (concert van Jewel in Londen en Cambridge in 1999)
Maar ik denk dat er weinig kunnen zeggen dat ze "ingebroken" hebben in het Arsenal stadion! En daarna even over het veld hebben gelopen - en toen weer weg zijn gegaan! Altijd leuk zo'n herinnering!
Ik heb tevens voor 10 euro een prive rondleiding gehad op het Wembley (Zo'n schoonmaker is makkelijk om te kopen!)
Hele leuke week gehad in Londen!
Edit: Ben ook nog in Canteburry (hoe je dat ook schrijft?) geweest
[Dit bericht is gewijzigd door Hollie op 13-05-2003 14:18]
Btw, met bus van Hall naar York
in York is grootste kathedraal van engeland (ook gweest)
[Dit bericht is gewijzigd door hooiberg op 13-05-2003 14:19]
Als je aan de kust in Sidmouth staat en naar Beer kijkt, in Devon (zuiden)
Een mini-cruise vanuit IJmijden.
quote:Farnborough...niet dat ik weet...de vliegshow vast niet..plaatsje zelf grote kans...Nu ik de website bekijk, zou ik weleens naar die vliegshow willen!!!
Op dinsdag 13 mei 2003 14:53 schreef Blutus het volgende:
Red arrows waren ook op Farnborough (natuurlijk, zou ik bijna zeggen) Ben je wel eens in Farnborough geweest? Ze hebben daar de grootste show van europa, eens in de twee jaar. Het andere jaar is er een grote show bij parijs, op Le Bourget. Vorig jaar was super! Gloeiend heet en alle nieuwste fighterjets aanwezig bij de show!
Ik ben in Old Trafford geweest (Manchester geloof ik) om daar de wedstrijd Nederland - Schotland te zien tijdens het EK van 1996. Was wel tof eigenlijk!
Verder vond ik Wembley onwijs gaaf (Londen natuurlijk), alleen jammer dat het zo'n klote wedstrijd was (Engeland - Nederland (4-1))
Verder vind ik Harrods altijd erg leuk om te zien en is Londen gewoon leuk om rond te wandelen.
quote:Als je denkt dat je bv een eurofighter die de afterburner aanzet op 50m boven de grond, en dan ook ca. 50 meter voor je neus leuk vind, dan moet je er zeker een keer heen gaan, maar dus wel oordoppen meenemen
Op dinsdag 13 mei 2003 15:02 schreef FunnyValentine het volgende:[..]
Farnborough...niet dat ik weet...de vliegshow vast niet..plaatsje zelf grote kans...Nu ik de website bekijk, zou ik weleens naar die vliegshow willen!!!
quote:-newquay: open britse golfsurfkampioenschappen
Op dinsdag 13 mei 2003 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel er ook even bij wat je er dan zo ongeveer hebt gedaan en wat je het leukste vond in de UK.
En het leukste aan engeland vind ik de prachtige natuur en de geweldige humor en aardigheid van de mensen op het platteland, die vaak best arm zijn trouwens, vooral daar in het zuiden!
quote:okay het zuid-oosten dan, de punt van engeland en zo. Maar eigenlijk zijn ze overal op het platteland best arm vind ik. 3 a 4 pond voor een klein pakje sigaretten en weet ik hoeveel pond voor een liter benzine, en absoluut geen hoge lonen die er tegen over staan... Je ziet mensen daar in het (zuid
Op dinsdag 13 mei 2003 15:22 schreef FunnyValentine het volgende:
Zuiden is niet arm, het Oosten is arm
Doe mij maar ergens waar de zon echt schijnt.
leuke tips voor het Britse eiland altijd welkom!
London, Southhampton, Salisbury, Portsmouth, Stonehenge (geen stad), en een heel zootje kleine dorpjes tussen Southhampton en London.
Schotland:
Newcastle (eigenlijk England), Edinburgh, Kilmartin, Eyr, Glasgow, Inverness, Perth, Carlisle e.o (Ook weer Engeland), John O'Groats (meest noordelijke punt in Schotland) en nog een hoop kleine plaatsje die ik me nu echt niet meer herrinner Hadrians Wall ook nog gezien trouwens en dat is ook weer in Engeland
Ierland:
Dublin, en een paar plaatsen binnen een half uur ten noorden en half uur ten zuiden van Dublin.
Wij hebben trouwens alles met bed&breakfasts gedaan, en in Southhampton zijn we bij vrienden blijven slapen.
Ik vindt zelf Engeland, Schotland e.o. (naast Nederland natuurlijk ) het mooiste land van Europa! Als ik niet in de USA zou wonen zou ik zeker daar naar toe willen.
En als je Heathrow mag meerekenen ben ik nog veel vaker in Engeland geweest.... maakte er vaak gebruik van om een goedkope vlucht naar de USA te krijgen. Wat een klotevliegveld is dat trouwens, Heathrow....
[Dit bericht is gewijzigd door maartena op 21-05-2003 01:38]
quote:De vraag was 'waar ben je in Engeland geweest' maar goed.
Op woensdag 21 mei 2003 01:32 schreef maartena het volgende:
Engeland:London, Southhampton, Salisbury, Portsmouth, Stonehenge (geen stad), en een heel zootje kleine dorpjes tussen Southhampton en London.
Schotland:
Newcastle (eigenlijk England), Edinburgh, Kilmartin, Eyr, Glasgow, Inverness, Perth, Carlisle e.o (Ook weer Engeland), John O'Groats (meest noordelijke punt in Schotland) en nog een hoop kleine plaatsje die ik me nu echt niet meer herrinner
Hadrians Wall ook nog gezien trouwens en dat is ook weer in Engeland
Ierland:
Dublin, en een paar plaatsen binnen een half uur ten noorden en half uur ten zuiden van Dublin.
Wij hebben trouwens alles met bed&breakfasts gedaan, en in Southhampton zijn we bij vrienden blijven slapen.
Ik vindt zelf Engeland, Schotland e.o. (naast Nederland natuurlijk
) het mooiste land van Europa! Als ik niet in de USA zou wonen zou ik zeker daar naar toe willen.
En als je Heathrow mag meerekenen ben ik nog veel vaker in Engeland geweest.... maakte er vaak gebruik van om een goedkope vlucht naar de USA te krijgen. Wat een klotevliegveld is dat trouwens, Heathrow....
Harwich
York - erg mooie oude stad
Newcastle
Derby
Nottingham
Bath - nog mooiere oude stad, kan iedereen aanraden deze stad te bezoeken
Newquay - strand en surfen!
Winchester
Salisbury
Windsor (Windsor Castle)
voor mijn werk kom ik er regelmatig, heb heel engeland gezien, schotland en wales nog niet, maar ja daar heb ik ook geen klanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |