Zo en hier weer verder... hopelijk gaat het nu weer wat meer over de film ipv de comic...
Dit is wat Singer zei over de zaak "United":
quote:-source: Bob Strauss, film writer; 'The San Bernardino County Sun'.
"That's not the title of the #@$%&! movie! It's called 'X2'. Somebody better tell Fox. It's not 'X-squared' either, which was another advertising faux pas. I think that was a cruel joke, that maybe someone involved with the "Alien" franchise would have another go at it."
quote:inderdaad. Waarschijnlijk omdat hij het ook zo lekker snel achter elkaar doet, en van de ene naar de andere plek vliegt.
Op donderdag 8 mei 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat valt nou ook wel weer mee hoor... Nightcrawler is hier wel tig x cooler dan dat ik hem in strips ooit heb gevonden.
Dat teleporteren heeft gewoon veel meer kracht op het grote doek, dan zo'n poefje in een strip...
http://www.eurweb.com/articles/headlines/05062003/headlines976505062003.cfm
quote:De echte kenner zal om dit verhaal wel kunnen lachen. Vooral omdat er geen Col. William Stryker bestaat in de comics, dat zou Rev. William Stryker zijn waarnaar ze refereren.
First the good news. "X2: X-Men United" featuring Halle Berry along with a star studded ensemble, ruled the nation's box office with an estimated $85.9 million take during its opening weekend, making it the fourth highest opening ever, studio sources said Sunday.
And, if you look at the BIG picture of worldwide ticket sales, the film brought in $69.3 million outside of the US. That means the total opening weekend take was an incredible $155.2 million in ticket sales, according to studio estimates issued on Sunday.Now the bad news. Muslim civil rights group, Project Islamic H.O.P.E., and a coalition of Islamic organizations are demanding an apology from "X2" director, Bryan Singer, and are also demanding that anti-Islamic propaganda be deleted from the future release of the DVD version of the film.
Project Islamic H.O.P.E's Najee Ali explained the group's concern.
"Within the first 5 minutes of 'X2: X-Men United,' an evil villain, 'Col. William Stryker,' is shown signing a document in the White House. He is shown wearing a ring featuring the Arabic symbol for 'Allah.' Colonel Stryker was never depicted as a Muslim in the comic book series. We feel this is a subtle but obvious attack on Islam."
Rev. staat overigens voor niets meer of minder dat Reverend, een toch vrij Christelijke positie binnen het geloof.
[Dit bericht is gewijzigd door Cairon op 08-05-2003 11:08]
quote:Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
Op donderdag 8 mei 2003 11:00 schreef Tokus het volgende:[..]
inderdaad. Waarschijnlijk omdat hij het ook zo lekker snel achter elkaar doet, en van de ene naar de andere plek vliegt.
Hé Bryan Singer in de Magneto kooi
quote:Same here!
Op donderdag 8 mei 2003 11:04 schreef Neilza het volgende:[..]
Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
quote:Beetje wel ja...maar waarschijnlijk ook wel beter ook anders krijg je een beetje te veel van hetzelfde en is de lol er ook snel af
Op donderdag 8 mei 2003 11:04 schreef Neilza het volgende:[..]
Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
Btw, ik hoop dat Jean Grey zal herrijzen als Phoenix en daarna Dark Phoenix wordt. Misschien dat de Hellfire Club nog geintroduceerd wordt?
Maar het allermooiste lijkt me als er een nieuwe trilogie komt waar er tegen De Broed geknokt wordt. X-men meet Aliens
quote:wat is er nou weer spoilend aan die plaatjes... een leek weet niet wat er in die plaatje sgebeurt toch?
Op donderdag 8 mei 2003 11:15 schreef Legendary het volgende:
Kun je niet beter in plaats van al die plaatjes gelijk de hele film er op zetten? Hoop spoilers zo!!!
Overigens verwacht ik in een deeltje 2 van een topic weinig mensen die die fiulm nog niet hebben gezien... en anders hebben ze pech, in het eerste topic staan ook tig spoilers
quote:een uitgebreide extended DVD versie?
Op donderdag 8 mei 2003 11:19 schreef LaTiNo het volgende:
Wat mij betreft had de film wat langer mogen duren zodat je de personages beter leert kennen. Als comic-lezer zou ik wat meer van de 'bewegende varianten' willen zien, en dan hoeven het niet perse hak-scenes te zijn.
quote:
Ik vind Cyclops trouwens nix aan. Colossus lieten ze te weinig zien en ik vraag me af waarom Rogue en Iceman zo jong zijn gemaakt. Daarmee wijken ze af van de comic en met welke toegevoegde waarde?
[quote]
Ze zijn begonnen met vertellen vanaf het moment dat Rogue van huis wegliep, dan kunnen ze haar nu niet in ene ff 10 jaar ouder maken.
Colossoskomt wel meer aan bod in deel 3. In deel 1 had je ook een paar bijfiguren die nu een hoofdrol hebben.
quote:herrijzen als Phoenix
Btw, ik hoop dat Jean Grey zal herrijzen als Phoenix en daarna Dark Phoenix wordt. Misschien dat de Hellfire Club nog geintroduceerd wordt?
De filmreeks begon zo lekker rauw met een concentratiekamp en het onderliggende racisme thema. Afgezien van de mutantenkrachten een realistische film. Als we dan gaan overstappen op aliens dan is de sfeer weg. Niet doen dus...
SPOILER over NC:
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
De mooiste actie was toen hij Rouqe redde toen ze uit dat vliegtuig viel.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:X2.5
een uitgebreide extended DVD versie?
quote:Ach, ik heb gehoord dat ze nog een tiental vervolgen willen maken dus daarvan mogen er wel 2 of 3 tegen Aliens zijn. Wolverine tegen zo'n Broedknakker lijkt me wel leukGeen aliens, dat zou echt afbraak zijn....
De filmreeks begon zo lekker rauw met een concentratiekamp en het onderliggende racisme thema. Afgezien van de mutantenkrachten een realistische film. Als we dan gaan overstappen op aliens dan is de sfeer weg. Niet doen dus...
quote:ik denk dat een tiental vervolgen er echt niet inzitten. Ik denkd at na 3,4 films de rek er uit is: acteurs worden vervangen, critici worden het zat, scripts worden slechter, alleen fanboys gaan er nog voor naar de bios, het budget wordt kleiner.. hoe langer je doorgaat met uitmelken des te meer b-kwaliteit de films worden...
Op donderdag 8 mei 2003 12:10 schreef LaTiNo het volgende:[..]
X2.5
[..]Ach, ik heb gehoord dat ze nog een tiental vervolgen willen maken dus daarvan mogen er wel 2 of 3 tegen Aliens zijn. Wolverine tegen zo'n Broedknakker lijkt me wel leuk
nee, kap het maar af na een deel 3 of 4 (afhankelijk van het feit hoe deel 3 gaat worden en of de acteurs hun rollen willen reprisen)
quote:Idd. 3 Films lijken mij zelfs al genoeg.
Op donderdag 8 mei 2003 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
nee, kap het maar af na een deel 3 of 4 (afhankelijk van het feit hoe deel 3 gaat worden en of de acteurs hun rollen willen reprisen)
quote:Doe mij eens een copy van die DVD
Op donderdag 8 mei 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ff wat pix
quote:Ik denk dat dit juist wel redelijk mee aan te komen is, zo zullen de echte X-Men fans niet verrast zijn, zullen mensen het nog steeds kunnen volgen en misschien zelfs meer science fiction kijkers trekken.
Op donderdag 8 mei 2003 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
Maar net als de cartoon heb je het op een gegeven moment wel gezien, helemaal als ze in ene met aliens komen aanzetten
Je moet natuurlijk niet te ver gaan en zo down to earth mogelijk blijven.
Ik denk dat het mogelijk is, maar 4 delen lijkt mij ook goed genoeg en ik kan nu al niet wachten!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Doe mij eens een copy van die DVD
Pix komen gewoon van imdb hoor staan er nog meer zelfs (wat grote maar die heb ik achterwege gelaten)
quote:Yep
Op donderdag 8 mei 2003 18:40 schreef ThunderFly het volgende:
Op het einde in de jet gaat Nightcrawler bidden....
Heeft iemand die tekst daarvan ??
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Yep
quote:Aliens zijn gewoon een heel erg belangrijk onderdeel van de X-Men. Dat zijn ze altijd al geweest.
Op donderdag 8 mei 2003 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
Maar net als de cartoon heb je het op een gegeven moment wel gezien, helemaal als ze in ene met aliens komen aanzetten
Kijk bijvoorbeeld naar de vriendin van Charles Xavier, Keizerin Lilandra van de Shi'Ar. Die zit er zo'n beetje vanaf het begin van de X-Men in. Van mij mogen ze best de Shi'Ar er in gooien, want dan krijgen we er waarschijnlijk die psychobitch Deathbird er bij en ook de Imperial Guard.
En wat te denken van The Brood. Da's ook zoiets belangrijks die grote sporen heeft achtergelaten bij de X-Men. Of The Phalanx (de Borg van de X-Universe). Of Mojo en z'n Mojoverse... De Skrulls en ga zo maar door...
quote:Ja, maar daar zit het mainstream publiek niet op te wachten... Aliens in sequels van X2 zullen hetzelfde effect hebben als de regie van Joel Schumacher in batman 3 & 4
Op donderdag 8 mei 2003 21:57 schreef CJ het volgende:[..]
Aliens zijn gewoon een heel erg belangrijk onderdeel van de X-Men. Dat zijn ze altijd al geweest.
Kijk bijvoorbeeld naar de vriendin van Charles Xavier, Keizerin Lilandra van de Shi'Ar. Die zit er zo'n beetje vanaf het begin van de X-Men in. Van mij mogen ze best de Shi'Ar er in gooien, want dan krijgen we er waarschijnlijk die psychobitch Deathbird er bij en ook de Imperial Guard.
En wat te denken van The Brood. Da's ook zoiets belangrijks die grote sporen heeft achtergelaten bij de X-Men. Of The Phalanx (de Borg van de X-Universe). Of Mojo en z'n Mojoverse... De Skrulls en ga zo maar door...
quote:Oh sorry. Ik dacht even niet na vanuit het grote publiek, maar vanuit de gedachtengang van een echte X-Men fanaat.
Op donderdag 8 mei 2003 22:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ja, maar daar zit het mainstream publiek niet op te wachten... Aliens in sequels van X2 zullen hetzelfde effect hebben als de regie van Joel Schumacher in batman 3 & 4
quote:Anna Paquin
Op donderdag 8 mei 2003 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
ik heb hoofdpijn dus geen zin om te zoeken of te lezenwie is die rechter?
quote:Rogue... ja
quote:Ja, dat is het probleem... fanboys willen 1 op 1 hun comics op hert witte doek zien: wijzigingen zijn heuligschennis
Op donderdag 8 mei 2003 22:07 schreef CJ het volgende:[..]
Oh sorry. Ik dacht even niet na vanuit het grote publiek, maar vanuit de gedachtengang van een echte X-Men fanaat.
quote:Rogue: Anna Paquin
-edit- Shit te laat
quote:Het is helemaal geen probleem. En ja, misschien ben ik een fanboy, maar als je een echte X-Men fanaat bent, dan weet je ook dat er verschillende X-Universums zijn.
Op donderdag 8 mei 2003 22:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ja, dat is het probleem... fanboys willen 1 op 1 hun comics op hert witte doek zien: wijzigingen zijn heuligschennis
In de comic heb je verschillende X-Universums (reguliere voor Uncanny en Extreme X-Men (en alle andere X-afgeleide strips), Ultimate X-Men universum etc. De film speelt zich af in een X-Universum die overduidelijk gebaseerd is op de strip. En ook de cartoon speelt zich af in een eigen X-Universum, maar daar gaan ze te ver door, door niet bestaande X-Men te introduceren zoals Morph (of hij moet Changeling voorstellen, maar daar lijkt-ie dus totaal niet op).
Een echte fanboy zou dus geen moeite moeten hebben met een verfilming die niet 1 op 1 is, want dat is-ie nu zo langzamerhand wel gewend.
quote:poeh poeh, mooi meisje gek
Op donderdag 8 mei 2003 22:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Rogue: Anna Paquin
-edit- Shit te laat
quote:dat vind ik nou eigenlijk wel meevallen... alleen Mystique ziet er echt goed uit (in d'r Rebecca Romijn-Stamos vorm)
Op donderdag 8 mei 2003 22:17 schreef boebiedoe het volgende:[..]
poeh poeh, mooi meisje gek
quote:nou ja ieder zijn smaak, ik vind dat gezicht lief
Op donderdag 8 mei 2003 22:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat vind ik nou eigenlijk wel meevallen... alleen Mystique ziet er echt goed uit (in d'r Rebecca Romijn-Stamos vorm)
quote:Ik ook Anna Paquin klopt niet helemaal, maar toch is ze ontzettend mooi. Of misschien daarom juist.
Op donderdag 8 mei 2003 22:19 schreef boebiedoe het volgende:
nou ja ieder zijn smaak, ik vind dat gezicht lief
De film is trouwens ook prachtig. Echt een van de betere films (en misschien wel de beste superhelden film) die ik ken.
quote:dat gebed heeft toch iedere gezonde Nederlander op school gehad?
Op donderdag 8 mei 2003 18:40 schreef ThunderFly het volgende:
Op het einde in de jet gaat Nightcrawler bidden....
Heeft iemand die tekst daarvan ??
quote:Neen, dat wil ik niet. Al was het alleen al vanwege (1) Gambit en (2) het feit dat de X-men over de jaren heen een (meer nog dan elke andere strip in de lange stripachtige geschiedenis van strips) een stapel brakke schrijvers heeft gehad waar je naar van wordt. Op dit moment zelfs weer.
Op donderdag 8 mei 2003 22:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ja, dat is het probleem... fanboys willen 1 op 1 hun comics op hert witte doek zien: wijzigingen zijn heuligschennis
Daarbij zijn naar mijn mening (nagenoeg) alle verhalen met de Shi'ar ontzettend (tegen het tenenkrommende aan) slecht. Ze hebben mij mijn x-mannen strip aankoop wel eens doen staken.
We hebben het hier over een langlopende stripserie waarin zelfs de schrijvers (ook die paar goede!!!) het niet zo nauw nemen met continuïteit. Dat is een behoorlijk belangrijk detail.
quote:en de scriptschrijvers pakken delen uit de strip en verwerken dat tot een goed script.. wat wil je nog meer
Op vrijdag 9 mei 2003 07:43 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Neen, dat wil ik niet. Al was het alleen al vanwege (1) Gambit en (2) het feit dat de X-men over de jaren heen een (meer nog dan elke andere strip in de lange stripachtige geschiedenis van strips) een stapel brakke schrijvers heeft gehad waar je naar van wordt. Op dit moment zelfs weer.
Daarbij zijn naar mijn mening (nagenoeg) alle verhalen met de Shi'ar ontzettend (tegen het tenenkrommende aan) slecht. Ze hebben mij mijn x-mannen strip aankoop wel eens doen staken.
We hebben het hier over een langlopende stripserie waarin zelfs de schrijvers (ook die paar goede!!!) het niet zo nauw nemen met continuïteit. Dat is een behoorlijk belangrijk detail.
quote:Weet je wel wat je zegt
Op donderdag 8 mei 2003 22:19 schreef boebiedoe het volgende:[..]
nou ja ieder zijn smaak, ik vind dat gezicht lief
Doe mij maar Rebecca
Dat de Imperial Guard in X3 zou verschijnen heb ik geen problemen mee (Gladiator )
Ik wil gewoon Beast erin, die gast is zo droog op de vreemdste momenten
quote:uuuwwwww
Op vrijdag 9 mei 2003 10:56 schreef Inspiration het volgende:[..]
Weet je wel wat je zegt
Doe mij maar Rebecca
quote:Juist, een doodnormale mens met de naam Hank McCoy was te zien op een TV in de film... Hank McCoy werd in de strip op een gegeven moment de blauwharige Beast
Op vrijdag 9 mei 2003 11:14 schreef Patch het volgende:
waar was Beast dan te zien in X Men 2?
Of de persoon die later Beast wordt ofzo...
quote:da's die vent uit StakeOut 2 dus....
Op vrijdag 9 mei 2003 11:16 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Juist, een doodnormale mens met de naam Hank McCoy was te zien op een TV in de film... Hank McCoy werd in de strip op een gegeven moment de blauwharige Beast
quote:En daarom stopt JP ook met het uitgeven van The Uncanny X-Men en gaan ze zich voortaan richten op Extreme X-Men (het team van Rogue, Storm, Thunderbird, Bishop, Sage etc).
Op vrijdag 9 mei 2003 07:43 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Neen, dat wil ik niet. Al was het alleen al vanwege (1) Gambit en (2) het feit dat de X-men over de jaren heen een (meer nog dan elke andere strip in de lange stripachtige geschiedenis van strips) een stapel brakke schrijvers heeft gehad waar je naar van wordt. Op dit moment zelfs weer.
quote:Ik zou Mojo er wel in willen zien, want dat zou betekenen dat we Spiral te zien krijgen. En dan zou Psylocke ook geintroduceerd worden (met haar bionische ogen van Mojo)... en misschien ook wel de X-Babies!!!
Op vrijdag 9 mei 2003 10:59 schreef Inspiration het volgende:
Oh en alsjeblieft niks van Mojo of Mojovision erin doen
Dat slaat echt nergens op en zou ook niet aansluiten op de vorige 2...
quote:Als de Imperial Guard er in zou komen, dan worden er wel in een keer heel erg veel nieuwe personages geintroduceerd. Gladiator vond ik altijd maar een duf personage. Maar Lilandra mag er van mij wel in, want dan komt Deathbird er misschien ook wel in.
Dat de Imperial Guard in X3 zou verschijnen heb ik geen problemen mee (Gladiator)
quote:De keuze van JP is vanwege de teleurstellende verkoopcijfers. Nederlanders willen hun comics kopen op basis van het tekenwerk, en als er iets is dat Uncanny en New niet hadden, dan was het wel fatsoenlijk tekenwerk. X-treme had LaRocca, iemand die 13 nummers in twaalf maanden kon afleveren van top-kwaliteit.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:19 schreef CJ het volgende:
En daarom stopt JP ook met het uitgeven van The Uncanny X-Men en gaan ze zich voortaan richten op Extreme X-Men (het team van Rogue, Storm, Thunderbird, Bishop, Sage etc).
Overigens is het slechts tijdelijk dat X-treme in de maandelijkse uitgave van X-mannen verschijnen zal.
quote:vandaar dat JP binnenkort "Jim Lee's Batman" gaat uitgeven. Nogal domme naam, maar ja het trekt wel lezers natuurlijk.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:25 schreef Vargas het volgende:[..]
De keuze van JP is vanwege de teleurstellende verkoopcijfers. Nederlanders willen hun comics kopen op basis van het tekenwerk, en als er iets is dat Uncanny en New niet hadden, dan was het wel fatsoenlijk tekenwerk. X-treme had LaRocca, iemand die 13 nummers in twaalf maanden kon afleveren van top-kwaliteit.
quote:LaRocca
Op vrijdag 9 mei 2003 11:25 schreef Vargas het volgende:[..]
De keuze van JP is vanwege de teleurstellende verkoopcijfers. Nederlanders willen hun comics kopen op basis van het tekenwerk, en als er iets is dat Uncanny en New niet hadden, dan was het wel fatsoenlijk tekenwerk. X-treme had LaRocca, iemand die 13 nummers in twaalf maanden kon afleveren van top-kwaliteit.
Overigens is het slechts tijdelijk dat X-treme in de maandelijkse uitgave van X-mannen verschijnen zal.
quote:moment opname
Op vrijdag 9 mei 2003 10:56 schreef Inspiration het volgende:[..]
Weet je wel wat je zegt
Doe mij maar Rebecca
ze blijft lief
quote:Wauw wat gaaf mag ik je aanraken?
Op vrijdag 9 mei 2003 14:18 schreef MallePall het volgende:
Ik heb hem al! Ik moet hem alleen nog ff bekijken
quote:
I just got done watching the late show with craig killborn and his guest was Famke Janssen. craig and her talk about x2 and craig spits out so you die in this one and she says "no i don't, the character doesn't die she evolves into dark phoenix". so i guess they're skipping the whole regular phoenix and going straight to dark.
quote:Mja is toch logisch als het in X2 zo duidelijk wordt gemaakt dat er een vervolg komt
Op vrijdag 9 mei 2003 20:08 schreef MikeyMo het volgende:
Toch blijft het me verbazen hoe zeer men allemaal met het vervolg bezig is terwijl het origineel net een week draait
Hopelijk zijn ze in X3 wat actiever
quote:Hehe, leuk gejat vanuit het GOT-topic.
Op zaterdag 10 mei 2003 06:03 schreef A.l.e.x het volgende:
Voor de mensen die Remy/Gambit en Hank McCoy/Beast gemist hebbenHopelijk zijn ze in X3 wat actiever
Zal ik dan mijn post die ik er daar bij had gezet ook maar even hierbij posten?
-----
Cool! Bedankt voor het shotje.
Effe kijken wie er allemaal op staan:
Guthrie (2): Sam Guthrie - Cannonball & Paige Guthrie - Husk
Harada, Keniucho: Silver Samurai
Kane, Garrison: Weapon X
LeBeau, Remy: Gambit
Lensherr, Eric M: Magneto
Maddicks, Arthur: Artie
Madrox, Jamie: The Multiple Man
Mahn, Xi'an Coy: Karma
Maximoff (2): Wanda Maximoff - Scarlet Witch, Pietro Maximoff - Quicksilver
Van dit lijstje zou ik de kinderen van Magneto (Scarlet Witch en Quicksilver) wel in X3 willen zien. En ook Karma lijkt me wel een goede aanvulling.
-----
Wie is ookalweer dit meisje?
Vraag is vast al gesteld én beantwoord, maar ik ben heel eventjes lui
quote:jezus, schaam je en ga ff 1 pagina terug
Op zaterdag 10 mei 2003 11:17 schreef Slarioux het volgende:
Hij is vet!Wie is ookalweer dit meisje?
[afbeelding]
quote:goh, je gaat naar IMDB, zoekt op X-Men 2 dan klik je op de naam naast Rogue: http://us.imdb.com/Name?Paquin,%20Anna
Op zaterdag 10 mei 2003 11:17 schreef Slarioux het volgende:
Hij is vet!Wie is ookalweer dit meisje?
[afbeelding]
What about the Marauders? Toen de groep gesplitst was en een deel in Australie zat?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 10:59 schreef Inspiration het volgende:
Oh en alsjeblieft niks van Mojo of Mojovision erin doen
Dat slaat echt nergens op en zou ook niet aansluiten op de vorige 2...Dat de Imperial Guard in X3 zou verschijnen heb ik geen problemen mee (Gladiator
)
Dit is de eerste van de grote zomerfilms. Als ze allemaal zo zijn, dan ben ik dit jaar tevreden.
quote:Dat ben ik nu al.
Op zondag 11 mei 2003 10:37 schreef Mike het volgende:
In alles de overtreffende trap van de vorige film. Beter verhaal, betere special effects.Dit is de eerste van de grote zomerfilms. Als ze allemaal zo zijn, dan ben ik dit jaar tevreden.
Nouja en hopen dat ze Matrix Reloaded niet verneuken.
quote:Ja ik was vergeten hoe ze ookalweer heette in de film
Op zaterdag 10 mei 2003 18:27 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
goh, je gaat naar IMDB, zoekt op X-Men 2 dan klik je op de naam naast Rogue: http://us.imdb.com/Name?Paquin,%20Anna
Enigste jammere is dat als je net een liter cola en wat bier hebt gedronken en vergeten bent naar de wc te gaan de film moet eindige met een dam doorbraak.
quote:haha die damdoorbraak zelf vond ik nog wel meevallen, dat was spannend genoeg, maar de hele tijd dat sijpelende water. Toen de film vijf minuten bezig was moest ik al pissen. En dat heb ik volgehouden tot het einde (toegegeven, ik wist niet dat ie 2 uur en 20 minuten duurde).
Op zondag 11 mei 2003 14:03 schreef Tweek het volgende:
Enigste jammere is dat als je net een liter cola en wat bier hebt gedronken en vergeten bent naar de wc te gaan de film moet eindige met een dam doorbraak.
Ontopic:
Er zijn al plannen voor een deel 3, blijft het hierbij of gaat men door tot X-Men 23 "The one where they saved the planet (again)"
quote:zoland ze zichzelf blijven overtreffen mogen ze doorgaan in principe; probleem is alleen dat niet alle acteurs in zijn voor nog een sequel
Op dinsdag 13 mei 2003 00:46 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen in mijn omgeving heeft hem al gezien, moet ik in mijn uppie naar de filmOntopic:
Er zijn al plannen voor een deel 3, blijft het hierbij of gaat men door tot X-Men 23 "The one where they saved the planet (again)"
quote:Je bedoeld niet in zijn voor veel sequels in het algemeen, of voor X3 ook al niet
Op dinsdag 13 mei 2003 07:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zoland ze zichzelf blijven overtreffen mogen ze doorgaan in principe; probleem is alleen dat niet alle acteurs in zijn voor nog een sequel
En hij was geweldig!!!, absoluut het eerste deel overtroffen. Erg tof hoe Magneto en de X-Men nu moesten samenwerken. Special effects waren geweldig vooral de openingsscene met Nightcrawler en het gevecht tussen Wolverine en Lady Deathstrike waren adembenemend.
Een echte aanrader voor iedereen die van actie met een goed verhaal en goed uitgewerkte personages houdt. Het eerst bekijken van het eerste deel is echter wel aan te raden.
quote:hoeveel films heb jij vandaag wel niet gezien.
Op zondag 25 mei 2003 02:42 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag nog eens gezien. Het is toch wel duidelijk dat Jean niet dood is. Zij doet notabe de voice over op het eind terwijl een grote vogel in de schaduw van het water ziet.
quote:idd da's de Fenix
Op zondag 25 mei 2003 02:42 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag nog eens gezien. Het is toch wel duidelijk dat Jean niet dood is. Zij doet notabe de voice over op het eind terwijl een grote vogel in de schaduw van het water ziet.
Ik had deel 1 gezien en wilde dus deel 2 ook zien. Zondagavond, pinksteravond, naar deze film geweest en het was echt een hele goeie film. Vanaf het begin tot het eind was het een goede, onderhoudende, spannende film. Echt
Ik zal niet alles verklappen voor degenen die het nog niet gezien hebben maar mensen die deel 1 gezien hebben moeten deze echt gaan zien!
Mooie effects, goed geacteerd en Wolverine is Scott is trouwens ook niet onaardig En Famke Jansen zette weer een goeie rol neer
Ter vergelijking: Matrix Reloaded is al afgezakt naar een 7.4.
quote:IMDB is gewoon POEP als het aankomt op dit soort dingen... Film is kunst en het nadeel aan kunst is dat iedereen het er het zijne over te zeggen heeft: geen pijl op te trekken
Op dinsdag 10 juni 2003 13:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Opvallend dat X-2 nog steeds een 7.8 scoort op IMDB.com. Normaal gesproken zakken die scores in de loop van de tijd wel, maar X-2 scoort al weken achter elkaar een 7.8Ter vergelijking: Matrix Reloaded is al afgezakt naar een 7.4.
Goede actie, erg vette special effects (Nightcrawler) en al die gaves van die mutanten zijn ook wel stoer .
Enige ding wat ik dan gek vond, misschien al genoemd hoor, is het moment dat Xavier zich op alle mutanten richt en hen probeert dood te concentreren. Je ziet dat alle figuren (behalve natuurlijk Magneto, met z'n helm) last krijgen van storingen en hun speciale gaves niet meer onder controle hebben. Maar waarom heeft die Jason 143 daar dan geen last van? Voor het verhaal toch een redelijke flaw .
De DVD komt binnenkort uit, en daarop staan deleted scenes... klik op de link als je ze nu al wil zien...
quote:Oeh, die wil ik ook
Op maandag 25 augustus 2003 23:07 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]Can't wait
Al enig idee van de prijs, want in November wil ik ook de extended dvd van TTT kopen
quote:Van Leest zegt 40 euro, die kan nog zakken maar dan weet je dat het ergens anders in ieder geval goedkoper is
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:57 schreef maarteniscrazy het volgende:
Oeh, die wil ik ookAl enig idee van de prijs, want in November wil ik ook de extended dvd van TTT kopen
quote:
[afbeelding]Can't wait
quote:10 november komt ie in Engeland uit. Zal wel niet veel schelen met Nederland
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Enig idee wanneer deze in Nederland verkrijgbaar is?
quote:ik heb hem vandaag gekocht voor 29,99!!!
[afbeelding]Can't wait
[Dit bericht is gewijzigd door Fratz op 02-11-2003 01:26]
quote:je doet alsof het een koopje is.
Op zondag 2 november 2003 01:26 schreef Fratz het volgende:
ik heb hem vandaag gekocht voor 29,99!!!
quote:Ik bedoel, het is nog altijd 66 gulden.
Op zondag 2 november 2003 01:27 schreef Fratz het volgende:
nou ik vind het wel een koopje.
wellicht issie goedkoper op een of andere vage site ofzo
Oké, er zijn wat verschillen met de comic, maar dat kan ook eigenlijk niet anders. Ik vind dat ze toch best trouw zijn gebleven aan de comic. Hier en dar wat verjongingen en de verhaallijn niet helemaal synchroon, maar ok.
Ik vraag me af of ze in 1 van de vervolgen Rogue de krachten van Miss Marvel nog geven (kracht en vliegen)... en of mijn 2 favorieten mee zullen doen Gambit & Psylocke.
Doe dan voor de rol van Gambit maar die franse gast uit Nikita (Roy Dupuis)
en voor Psylocke Talisa Soto.
quote:Nee, maar het bedrag blijft hetzelfde. Maar veel plezier ermee natuurlijk.
Op zondag 2 november 2003 01:31 schreef Fratz het volgende:
ik reken niks meer om, de gulden krijgen we toch niet meer terug.
quote:als ze dat doen, dan komt het waarschijnlijk niet van Ms Marvel, tenzij ze een of andere mutant zo gaan noemen.
Op zondag 2 november 2003 01:31 schreef Ang3l het volgende:Ik vraag me af of ze in 1 van de vervolgen Rogue de krachten van Miss Marvel nog geven (kracht en vliegen)...
quote:hahaha nogal erg wishfull thinking...
Op zondag 2 november 2003 01:35 schreef Ang3l het volgende:
Wie weet komt er wel ooit een film van The Age Of Apocalypse
(maar dat is VAST wishfull thinking.....Blink
)
daar snapt echt niemand wat van, afgezien van de echte fans. Daar is de markt dus echt te klein voor.
en ik denk niet dat ze Blink in de normale films gaan zetten, die lijkt teveel op Nightcrawler.
quote:Bij MediaMarkt Utrecht was ie 27 euro
Op zondag 2 november 2003 01:27 schreef Fratz het volgende:
wellicht issie goedkoper op een of andere vage site ofzo maar ik zag hem liggen dus heb ik hem gekocht.
quote:Sentinels
Op zondag 2 november 2003 07:02 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wil die gigantische robots wel zien in X men 3
hoe heten ze ook al weer?
quote:Beide DTS?
Op zondag 2 november 2003 08:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de 4-disc versie gekocht met daarin X-Men 1,5 en X-Men 2.
Zeker de moeite waard!
quote:True. Maar wensen mag
Op zondag 2 november 2003 01:38 schreef Tokus het volgende:[..]
hahaha nogal erg wishfull thinking...
daar snapt echt niemand wat van, afgezien van de echte fans. Daar is de markt dus echt te klein voor.
en ik denk niet dat ze Blink in de normale films gaan zetten, die lijkt teveel op Nightcrawler.
Ach, en als het geen Blink wordt, doe dna maar Psylocke & Gambit.
Archangel lijkt me wel stoer, maar vrij lastig te maken. (Hij zat wel ff in X2)
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Beide DTS?
quote:Yep, allebei DTS
Op zondag 2 november 2003 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Beide DTS?
quote:Dan kan ik mijn oude X-men verpatsen...
Op zondag 2 november 2003 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Yep, allebei DTS
quote:Of ie nou wel of niet uitkomt in de film, dat was 1 van de betere verhaallijnen in het X-Men universe.
Op zondag 2 november 2003 01:35 schreef Ang3l het volgende:
Wie weet komt er wel ooit een film van The Age Of Apocalypse
(maar dat is VAST wishfull thinking.....Blink
)
quote:Sommige scenes hadden ze erin moeten laten zitten
Op maandag 25 augustus 2003 21:07 schreef Cairon het volgende:
http://www.superherohype.com/cgi-bin/news/fullnews.cgi?newsid1061657353,88094,De DVD komt binnenkort uit, en daarop staan deleted scenes... klik op de link als je ze nu al wil zien...
Wolverine kills intruder - nou ik zag nauwelijks verschil met de scene in de film
idem voor Mystique die bestanden kopieert en datzelfde geldt nog een aantal scenes
quote:Dat campingvuurtje vind ik wel grappig maar zit niet in de film
Op zondag 2 november 2003 19:01 schreef MikeyMo het volgende:
sorry maar bijna alle deleted scens waren waarschijnlijk iets langere scenes dan dat ze in de film zaten.Wolverine kills intruder - nou ik zag nauwelijks verschil met de scene in de film
idem voor Mystique die bestanden kopieert en datzelfde geldt nog een aantal scenes
De rehearsal scene van het gevecht tussen Wolverine en Lady Deathstrike is ook erg gaaf gedaan!
Gisteren Combi-box aangeschaft, DTS ruled
quote:Wanneer luistert hij wel naar de anderen? Hij doet de hele film niets anders dan suggereren dat hij een "bad guy" gaat worden.
Op zondag 2 november 2003 19:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat kampvuurtje had er wel ingemogen op zich, daaruit blijkt wel dat Pyro niet naar anderen luistert.
quote:Ziet ze daarin dan ook dat het haar zoon is?
Op zondag 9 november 2003 22:27 schreef Fratz het volgende:
het stukje dat mystique de file van kurt wagner vindt in de computer had er wat mij betreft wel in gemogen.
quote:nope, maar het is wel een aanwijzing dat stryker iets met nightcrawler te maken heeft.
Op zondag 9 november 2003 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Ziet ze daarin dan ook dat het haar zoon is?![]()
quote:Tis maar net waar je aan tilt, het is mijn inziens een ERG goede film, en kwa politiek altijd aktueel...
Op zaterdag 13 december 2003 20:42 schreef Gorro het volgende:
X2 is vandaag binnengekomen in de IMDb Top 250. Erg leuke film hoor, maar in de lijst hoort hij tog eigenlijk niet thuis
quote:En zo hoort het
X2 is vandaag binnengekomen in de IMDb Top 250.
quote:Zo heilig is de IMDB top 250 niet hoor
X2 is vandaag binnengekomen in de IMDb Top 250. Erg leuke film hoor, maar in de lijst hoort hij tog eigenlijk niet thuis
quote:Wat ik dus met deze post ook duidelijk maak
Op zaterdag 13 december 2003 23:27 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Zo heilig is de IMDB top 250 niet hoor
quote:Tis gewoon handig als je een keer niet weet welke film je moet gaan kijken, en 20000/30000 votes is wel redelijk betrouwbaar want je kan ook de leeftijden, herkomst en sexe zien
Op zaterdag 13 december 2003 23:27 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Zo heilig is de IMDB top 250 niet hoor
quote:Gebeurt wel vaker met "nieuwe" films. Die zakken uiteindelijk wel weg naar de plaats waar ze thuis horen. Ik dacht dat Finding Nemo en Kill Bill ook al terug aan het wegzakken zijn (al zijn die wel hoger geraakt dan X2).
Binnenkort staat ROTK ook in de top 10. En als hij inderdaad de beste van de 3 is zou dat wel eens héél hoog kunnen zijn.
beter op de IMDB site kijken: Daniel Cudmore - Colossusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi! Nou hoop ik alleen dat we in deel 3 ook met wat andere klassieke x-mannen kennismaken, Colossus bijvoorbeeld.
Aan het einde van deel 2 te zien zal het wel iets met Phoenix te maken hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel deel 3 eigenlijk?
WTH..?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.
Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
Ach, dat was ze al wel weer na Gothika voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
WTH..?Dan is ze wel in mijn achting gedaald. Misschien is die Oscar haar in de bol gestegen.
Stijgen, dalen, LOL
Wacht maar tot die Catwoman film zo hard flopt dat ze met de staart tussen de benen terugkomt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.
James Marsden Talks 'X-Men 3'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
quote:Handbag.com reports that Halle Berry will not be back for a third "X-Men" movie because her character, Storm, isn't going to be in it enough. According to their insider, "Halle was ready to do X-Men 3, but only if Storm was given more storyline, but the studio sees the third movie as a means to wrap up the trilogy, and that means Storm won't be featured more than Hugh Jackman's Wolverine. Halle has now passed on the third movie because she's not into bit-parts. She's an Oscar winner and she wants roles that test her". As a result, producers are now apparently looking to singer and actress Christina Milian as a possible replacement
Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:
(van Dark Horizons:)
[..]
Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.
the A-Team zou ook niet meer populair zijn met een andere speler voor face of zo
Verslavend hè, superhelden-verhaaltjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:
Vind het wel verontrustend dat er nu al over 'laatste deel van de trilogie' wordt gesproken. Ik hoop op X-men 4,5,6, enz.! (alleen als het gaaf blijft natuurlijk)
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.
Opzich wel terrecht dat ze meer rol wil krijgen, anders kunnen ze dus doen wat ze nu moeten doen: een zwart model erin zetten met een witte pruik...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.
Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
Of voor Gothikaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.
Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:
(van Dark Horizons:)
[..]
Te blij...quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:40 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijken![]()
Veel te blij, ik vond Halle eigenlijk ook al niet fantastisch. In de eerste 2 delen vond ik eigenlijk maar 2 personages echt goed uit de verf komen en de "feel" van de comic benaderen, Xavier en Wolverine.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Te blij...
Gezocht: lange, Afrikaans aandoende donkere dame met een aanwezigheid, zelfs zonder dialoog.
X2: X-Men United (ook wel bekend als X-men 2)quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mooi, Halle weg. Ik ben namelijke geen fan van haar dus rouwig ben ik er niet om. Ik vraag me alleen af wie haar gaat vervangen (als ze het karakter willen behouden).
Skin van Skunk Anansie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Te blij...
Gezocht: lange, Afrikaans aandoende donkere dame met een aanwezigheid, zelfs zonder dialoog.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:17 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
X2: X-Men United (ook wel bekend als X-men 2)
Maar dan noem je ook een team op met allemaal sterke persoonlijkheden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef Hare het volgende:
[..]
the A-Team zou ook niet meer populair zijn met een andere speler voor face of zo
volgens mij had ik die geopend, maar kan hem zo snel ook niet opduikelenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:27 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het topic voor speculatie over deeltje 3?
Kan het niet vinden
Wordt hoog dat dat de site developers weer eens aan het werk gaan danquote:Op maandag 19 juli 2004 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij had ik die geopend, maar kan hem zo snel ook niet opduikelen
MikeyMo, heb ik je al gezegd dat je geweldig bent!quote:Op maandag 19 juli 2004 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
X-men 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |