abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16841297
Ik ook. Mijn vriendin(die eigenlijk geeneens wist wat x-men waren) vond het ook enorm leuk. Vele malen beter dan deel 1!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:07:37 #152
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_20352000
*schop*
Ik heb net allebei de films gekeken, moet zeggen dat ze niet tegenvielen.

Is er al iets bekend over een eventueel deel 3 eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:45:20 #153
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_20352762
deel 3 komt er zeker

info: http://www.imdb.com/title/tt0376994/

en niet alleen omdat er al een IMDB pagina van is maar sommige acteurs/actrices hebben/hadden ook al een contract voor deel 3

(patrick stewart (Xavier) zei laatst ook nog tijdens een talkshow op de BBC dat er een deel 3 komt)
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:31:54 #154
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_20358639
Mooi! Nou hoop ik alleen dat we in deel 3 ook met wat andere klassieke x-mannen kennismaken, Colossus bijvoorbeeld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2004 @ 12:42:09 #155
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20358872
best kans op, want Colossus zit ook al even in deel 2.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 2 juli 2004 @ 23:11:50 #156
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_20375281
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi! Nou hoop ik alleen dat we in deel 3 ook met wat andere klassieke x-mannen kennismaken, Colossus bijvoorbeeld.
beter op de IMDB site kijken: Daniel Cudmore - Colossus
  zaterdag 3 juli 2004 @ 10:47:27 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_20380192
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Is er al iets bekend over een eventueel deel 3 eigenlijk?
Aan het einde van deel 2 te zien zal het wel iets met Phoenix te maken hebben
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 10:59:27 #158
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20380300
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.

Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:03:30 #159
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_20380346
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.

Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
WTH..? Dan is ze wel in mijn achting gedaald. Misschien is die Oscar haar in de bol gestegen.

Stijgen, dalen, LOL
The Internets, I needs it..
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:05:51 #160
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20380369
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

WTH..? Dan is ze wel in mijn achting gedaald. Misschien is die Oscar haar in de bol gestegen.

Stijgen, dalen, LOL
Ach, dat was ze al wel weer na Gothika voor mij
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 juli 2004 @ 11:14:17 #161
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20380468
quote:
Wacht maar tot die Catwoman film zo hard flopt dat ze met de staart tussen de benen terugkomt.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:15:11 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_20380483
quote:

James Marsden Talks 'X-Men 3'
[Tue June 15, 2004 08:17PM]

James Marsden, who plays Cyclops in the X-Men series, says that one of the core characters may not be back for X-Men 3. "I think everyone will be back with the exception of one person," he told About's Fred Topel.

Asked whether this person was Halle Berry, he replied, "I don't know that for a fact though because I just spoke with the writers and they said, “Oh, it might not be the case.” So I don't know. I have no idea. I talked to Hugh Jackman the other day and he said, “Do you know anything about X3?” And I said, “I haven’t a clue.” “All right, when they call you, tell me. Call me and tell me.”"

Regarding Bryan Singers ambitions to return to the directors chair, he said, "Yes, I know he really wants to. I think he’s also trying to figure out scheduling the shoot against he’s doing Logan’s Run. So he’s trying to figure that out, so there’s lots of things. Although, Fox already nabbed the weekend of May 2nd, 2006 to release X-men 3 but that’s subject to change as well. It could go to Christmas."
L'Amour menaçant:
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:44:46 #163
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20466430
De laatste update:

(van Dark Horizons:)
quote:
Handbag.com reports that Halle Berry will not be back for a third "X-Men" movie because her character, Storm, isn't going to be in it enough. According to their insider, "Halle was ready to do X-Men 3, but only if Storm was given more storyline, but the studio sees the third movie as a means to wrap up the trilogy, and that means Storm won't be featured more than Hugh Jackman's Wolverine. Halle has now passed on the third movie because she's not into bit-parts. She's an Oscar winner and she wants roles that test her". As a result, producers are now apparently looking to singer and actress Christina Milian as a possible replacement
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:40:24 #164
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20467823
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:

[..]
Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.

the A-Team zou ook niet meer populair zijn met een andere speler voor face of zo
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:44:33 #165
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20467930
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef Hare het volgende:

[..]

Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.

the A-Team zou ook niet meer populair zijn met een andere speler voor face of zo
Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.

Vind het wel verontrustend dat er nu al over 'laatste deel van de trilogie' wordt gesproken. Ik hoop op X-men 4,5,6, enz.! (alleen als het gaaf blijft natuurlijk)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_20468317
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:
Vind het wel verontrustend dat er nu al over 'laatste deel van de trilogie' wordt gesproken. Ik hoop op X-men 4,5,6, enz.! (alleen als het gaaf blijft natuurlijk)
Verslavend hè, superhelden-verhaaltjes . De mannelijke variant op soaps denk ik wel eens.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juli 2004 @ 17:06:27 #167
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20468479
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.

Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:15:39 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20468710
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.

Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
Opzich wel terrecht dat ze meer rol wil krijgen, anders kunnen ze dus doen wat ze nu moeten doen: een zwart model erin zetten met een witte pruik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:15:52 #169
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20468714
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

Of voor Gothika
  woensdag 7 juli 2004 @ 19:40:04 #170
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_20471864
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:

[..]
Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijken
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:00:09 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20472370
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 19:40 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijken
Te blij...

Gezocht: lange, Afrikaans aandoende donkere dame met een aanwezigheid, zelfs zonder dialoog.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_20472917
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Te blij...

Gezocht: lange, Afrikaans aandoende donkere dame met een aanwezigheid, zelfs zonder dialoog.
Veel te blij, ik vond Halle eigenlijk ook al niet fantastisch. In de eerste 2 delen vond ik eigenlijk maar 2 personages echt goed uit de verf komen en de "feel" van de comic benaderen, Xavier en Wolverine.
pi_20476428
beide films vind ik zeer goed, maar ik denk dat als ze het verhaal gewoon wat meer richting Wolverine, Jean Grey, Rogue, Cyclops en Xavier duwen dat niemand Storm zal missen
Cyclops z'n rol was ook zeer minimaal in X-men 2

het voordeel van een reeks met veel goede interessante karakters is dat je makkelijker 1 kunt laten vallen zonder echt iets te missen (hoewel ik Wolverine wel zou missen denk ik)
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:54:02 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_20480253
Ik eis gewoon Gambit en Psylocke in de film En dat Talisa Soto dan Psylocke speelt, en die Michael-dude uit Nikita mag dan Gabit zijn

En hoewel ik Storm normaalgezien in de comics een erg mooi personage vind, en ik haar aanblik in de film op zich wel mooi vond had ze idd te weinig verhaallijn om echt te kunnen zeggen dat ik 'r zou missen als ze d'r uit was.
L'Amour menaçant:
pi_20480356
Mooi, Halle weg. Ik ben namelijke geen fan van haar dus rouwig ben ik er niet om. Ik vraag me alleen af wie haar gaat vervangen (als ze het karakter willen behouden).
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')