beter op de IMDB site kijken: Daniel Cudmore - Colossusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi! Nou hoop ik alleen dat we in deel 3 ook met wat andere klassieke x-mannen kennismaken, Colossus bijvoorbeeld.
Aan het einde van deel 2 te zien zal het wel iets met Phoenix te maken hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel deel 3 eigenlijk?
WTH..?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.
Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
Ach, dat was ze al wel weer na Gothika voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
WTH..?Dan is ze wel in mijn achting gedaald. Misschien is die Oscar haar in de bol gestegen.
Stijgen, dalen, LOL
Wacht maar tot die Catwoman film zo hard flopt dat ze met de staart tussen de benen terugkomt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Maar jammer genoeg zal Halle Barry waarschijnlijk niet meedoen, ze vond haar rol te klein.
James Marsden Talks 'X-Men 3'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef Hare het volgende:
Zou dat toch wel zeer jammer vinden. Je kunt wel een replacement voor haar vinden, maar blijft niet hetzelfde.
quote:Handbag.com reports that Halle Berry will not be back for a third "X-Men" movie because her character, Storm, isn't going to be in it enough. According to their insider, "Halle was ready to do X-Men 3, but only if Storm was given more storyline, but the studio sees the third movie as a means to wrap up the trilogy, and that means Storm won't be featured more than Hugh Jackman's Wolverine. Halle has now passed on the third movie because she's not into bit-parts. She's an Oscar winner and she wants roles that test her". As a result, producers are now apparently looking to singer and actress Christina Milian as a possible replacement
Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:
(van Dark Horizons:)
[..]
Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe achterlijk ook van die Halle, maar geef haar dan in Godsnaam meer tijd en karakter in die film. Om voor de laatste film nog een ander te kiezen zou toch zeer zonde zijn, en ik denk dan ook dat deze film het niet zal redden tegenover de eerste 2.
the A-Team zou ook niet meer populair zijn met een andere speler voor face of zo
Verslavend hè, superhelden-verhaaltjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:
Vind het wel verontrustend dat er nu al over 'laatste deel van de trilogie' wordt gesproken. Ik hoop op X-men 4,5,6, enz.! (alleen als het gaaf blijft natuurlijk)
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel zonde dat Storm opeens wordt vervangen, maar... ik moet bekennen dat het me vrij koud laat. Vond Halle Berry niet echt indrukwekkend in de films en bovendien veranderde het accent van Storm al tussen de films door, dus waarom nu haar uiterlijk niet? Misschien krijgen we nu een Storm die wel zelf indruk maakt en zich niet achter haar special effects bliksems hoeft te verschuilen.
Opzich wel terrecht dat ze meer rol wil krijgen, anders kunnen ze dus doen wat ze nu moeten doen: een zwart model erin zetten met een witte pruik...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.
Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
Of voor Gothikaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Of gewoon geen Storm. Zo interessant was dat personage toch al niet, en in de film ook totaal niet uitgewerkt dus ze kan vertrekken zonder dat iemand het door heeft.
Maar goed, Berry wil dus films die om haar heen gebouwd zijn, want ze heeft een oscar gewonnen. Binnenkort volgt de Golden Raspberry voor Catwoman.
Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
De laatste update:
(van Dark Horizons:)
[..]
Te blij...quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:40 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Laat Halle maar wegblijven, Christina Milian is ook niet erg om naar te kijken![]()
Veel te blij, ik vond Halle eigenlijk ook al niet fantastisch. In de eerste 2 delen vond ik eigenlijk maar 2 personages echt goed uit de verf komen en de "feel" van de comic benaderen, Xavier en Wolverine.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Te blij...
Gezocht: lange, Afrikaans aandoende donkere dame met een aanwezigheid, zelfs zonder dialoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |