Maar men oh men, ik vond hem echt tegenvallen en heel goedkoop aanvoelen. Ook het acteerwerk was slecht en Jigsaw was een ripoff van Mason Verger qua Make Upquote:Dominic West as Jigsaw reminded me of a Dick Tracy bad guy. Come to think of it, the earlier mentioned color in the movie: it reminds me of how the Dick Tracy movie looked...
You know you're watching a not-so-good Punisher movie when it reminds you of Dick Tracy.
Daarom! Degenen die 'm saai vonden zijn economic girlie men!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef Tim86 het volgende:
Net The Punisher: Warzone gekeken, vond het echt een grote meevaller zeg
Spijkerharde actie, strakke scenes en veel droge humor. Erg tof
Hier de demo van Biohazard, waarbij het intro van de punisher wel heel goed te horen is:quote:Op maandag 23 juli 2007 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Akkoord; de eerste ontbrak het wel aan de vormgeving van de comic, maar dat ie zich verschool in een riool en dat de film nogal donker was, was toch iets geloofwaardiger.
[..]
Potverdulleme! Je hebt gelijk; 1992: http://www.artistdirect.c(...)bum/0,,52773,00.html
Hier de clip trouwens van Punishment, het eerste stukje van het intro is helaas weggevallen:
Bekijk deze YouTube-video
Weet ik, maar die staat niet bij de gemiddelde Nederlander/Fokker in de kast.quote:
Biohazardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier de demo van Biohazard, waarbij het intro van de punisher wel heel goed te horen is:
Nog even om dit topic levend te houden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb ze nog in 94 live op lowlands gezien. Toen waren ze op hun top.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |