quote:Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
Op 31 januari 2001 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
en ik begon je net aardig te vindenhehe
Maar dat van Maiden klopt niet helemaal hoor... ze zijn wel degelijk verandert, vooral na 1988, maar nooit zo radikaal dat het gelijk vaag wordt.... snappie?
Tja, ze hebben altijd heavy metal gespeeld. Maar de laatste platen zijn wat progressiever geworden, met als hoogtepunt The X-Factor. Maar ze zijn nooit van hun oorspronkelijke sound afgestapt. De typische Maiden-sound is altijd gebleven.
En wanneer zal Metallica naar hun nieuwe bassist zoeken?
quote:ik ben ook heel lief hoor....meestal......vaak.....soms....af en toe..tja, meer af dan toe eigenlijk...ach, lama
Op 31 januari 2001 21:30 schreef She-Wolf het volgende:
Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
Hmmz... progressief is een woord dat ik niet snel gebruik, maar ja... je kan zeggen dat X-Factor progressief was.. (hence: the name)
Net als "Risk" van Megadeth...beetje een speel-album... volgende gaat weer ouderwets roeleren... "Kill The King" en "Dread & The Fugitive Mind" iig wel
SAD BUT TRUE?: (InterSandman) JASON NEWSTED has broke his silence on one of the reasons why he felt uncomfortable in METALLICA. "I can't play my s**t, but [James Hetfied]] can go play with other people," Newsted claims in April's Playboy magazine. "I have made some incredibly wonderful music with other musicians. But I just can't release it." Newsted, Metallica's bassist for 13 years, left the band recently, but had yet to cite clearly defined reasons until now.
quote:Dat is waar, hij mocht nooit wat releasen. Al die andere gasten wel, maar hij niet... en Jason schreef ook bijna niks voor Metallica, tja, wat moet je dan doen met je inspiratie? Toevallig heb ik een projectje van hem gevonden op Napster. IR8 heet het en is samen met Devin Townsend. Klinkt crappy, maar is ook al best oud.
Op 02 maart 2001 14:04 schreef Tokus het volgende:
reden
quote:als er nog wat van z'n oude Flotsam & Jetsam spirit in zit...zou niet weg zijn..
Op 02 maart 2001 15:35 schreef Kipman het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de muziek van zijn nieuwe band zal klinken. Het wordt in ieder metal.
"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."
O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
..PRECIES...die bestaan niet!
"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."
We hebben het hier over METAL! Sinds wanneer zijn The Rolling Stones metal?
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.
trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!
...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??
Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...
quote:Huh?? huh?? Wattuhhh??
Op 03 maart 2001 00:20 schreef GODFLESH het volgende:
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
quote:Megadeth, Slayer, Anthrax.. en dan van allemaal de oude stijl. Samen met Metallica waren ze de beste trash/speed bands in die tijd.
"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
quote:Metallica speelt geen metal meer..
"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."
quote:Je moet eens wat andere muziek draaien, echt dat helpt. Het is hardstikke leuk dat je metallica (of moet dat met een hoofdletter?) de beste band vind, maar je moet niet gaan zeiken als anderen dat niet vinden. Trouwens, volgens mij is het hardstikke cool om naar Metallica te luisteren, waarom zijn ze dan zo populair? Metallica speelt nog steeds leuke muziek, maar het kan mij niet meer boeien. Ik was zowiezo nooit een grote fan van ze want ik ken heel wat betere metal bandjes. Vernieuwend zijn ze allang niet meer, vroeger wel ja.. nu niet meer, dat krijg je soms met muziek.
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!
...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??
Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...
Zelf weten hoor...
quote:Metallica zal me roesten, maar van De Leidse Sleuteltjes blijf je af!
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.
quote:Ik heb geen zin om hier weer op te reageren. Lees maar de eerdere posts. Hoofdpunt is dat de meeste metal-fans Metallice niet meer serieus nemen. Lees de brief in de nieuwe Aardschok voor Metallica maar eens. Daarin staat alles ook handig opgesomt.
blablabla
Hey, als je Metallica goed vind, moet je Iced Earth ook eens proberen. Die zal je dan ook erg goed vinden. Op www.icedearth.com staan nummers die je van ze kan downloaden. Kan je bepalen of je ze idd goed vind.
quote:[/b]
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
En daar gaan we weer...
quote:Gelukkig niet!
O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
quote:Precies! Sinds wanneer wordt Metallica nog steeds als metal beschouwd?
quote:You're really starting to piss me off now...
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.
quote:Fijn voor jou!
quote:Dream on...
Ja sorry hoor jongens, maar zodra iemand iets over Megadeth zegt moet ik gewoon reageren...
quote:Die gaan binnenkort een Metallica cover-cd opnemen, zo heb ik gehoord. Echt waar!
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.
quote:Rob doet het toch ook goed?
Op zondag 14 september 2003 19:52 schreef Neva het volgende:
ik mis jason![]()
Mjah toch had ik gehoopt dat dit nooit gebeurd was en dat alles was zoals het altijd was, jason ( en de rest ook ) die er vollop tegenaan ging, kheb em nooit live gezien en daar baal ik wel van. tis nie anders
Puycke kickquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Metallica rules. Kan niet wachten op het nieuwe album.
Lekker schoppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Metallica rules. Kan niet wachten op het nieuwe album.
Dit, dus.quote:
Op z'n zachtst gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |