abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2001 @ 21:30:14 #51
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_709118
quote:
Op 31 januari 2001 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
en ik begon je net aardig te vinden hehe

Maar dat van Maiden klopt niet helemaal hoor... ze zijn wel degelijk verandert, vooral na 1988, maar nooit zo radikaal dat het gelijk vaag wordt.... snappie?

Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 31 januari 2001 @ 22:29:06 #52
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_709292
Hmmmm, gaan we het nu over Iron Maiden hebben, mijn favoriete band (duh, zie mijn plaatje).

Tja, ze hebben altijd heavy metal gespeeld. Maar de laatste platen zijn wat progressiever geworden, met als hoogtepunt The X-Factor. Maar ze zijn nooit van hun oorspronkelijke sound afgestapt. De typische Maiden-sound is altijd gebleven.

En wanneer zal Metallica naar hun nieuwe bassist zoeken?

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 31 januari 2001 @ 23:09:34 #53
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_709407
quote:
Op 31 januari 2001 21:30 schreef She-Wolf het volgende:
Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
ik ben ook heel lief hoor....meestal......vaak.....soms....af en toe..tja, meer af dan toe eigenlijk...ach, lama

Hmmz... progressief is een woord dat ik niet snel gebruik, maar ja... je kan zeggen dat X-Factor progressief was.. (hence: the name)

Net als "Risk" van Megadeth...beetje een speel-album... volgende gaat weer ouderwets roeleren... "Kill The King" en "Dread & The Fugitive Mind" iig wel

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2001 @ 14:04:47 #54
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_786116
Ok, even ouwe topic omhoog, maar ik las net dit op ElectricBasement.com in de news sectie:

SAD BUT TRUE?: (InterSandman) JASON NEWSTED has broke his silence on one of the reasons why he felt uncomfortable in METALLICA. "I can't play my s**t, but [James Hetfied]] can go play with other people," Newsted claims in April's Playboy magazine. "I have made some incredibly wonderful music with other musicians. But I just can't release it." Newsted, Metallica's bassist for 13 years, left the band recently, but had yet to cite clearly defined reasons until now.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 2 maart 2001 @ 14:12:15 #55
1358 Xhorder
He's back...
pi_786142
quote:
Op 02 maart 2001 14:04 schreef Tokus het volgende:
reden
Dat is waar, hij mocht nooit wat releasen. Al die andere gasten wel, maar hij niet... en Jason schreef ook bijna niks voor Metallica, tja, wat moet je dan doen met je inspiratie? Toevallig heb ik een projectje van hem gevonden op Napster. IR8 heet het en is samen met Devin Townsend. Klinkt crappy, maar is ook al best oud.
... na vijf jaar
  vrijdag 2 maart 2001 @ 15:35:02 #56
1573 Kipman
pi_786572
Ik ben benieuwd hoe de muziek van zijn nieuwe band zal klinken. Het wordt in ieder metal.
  vrijdag 2 maart 2001 @ 15:49:26 #57
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_786653
quote:
Op 02 maart 2001 15:35 schreef Kipman het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de muziek van zijn nieuwe band zal klinken. Het wordt in ieder metal.
als er nog wat van z'n oude Flotsam & Jetsam spirit in zit...zou niet weg zijn..
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 3 maart 2001 @ 00:20:05 #58
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_787984
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
--------------------------------------------------------------------------------

"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."

O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
..PRECIES...die bestaan niet!

"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."

We hebben het hier over METAL! Sinds wanneer zijn The Rolling Stones metal?

Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.

trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!

...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??

Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  zaterdag 3 maart 2001 @ 13:14:54 #59
1358 Xhorder
He's back...
pi_788715
quote:
Op 03 maart 2001 00:20 schreef GODFLESH het volgende:
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
Huh?? huh?? Wattuhhh?? Begin je nou weer? Kom op zeg...
quote:
"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."

Megadeth, Slayer, Anthrax.. en dan van allemaal de oude stijl. Samen met Metallica waren ze de beste trash/speed bands in die tijd.
quote:
"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."
Metallica speelt geen metal meer.. Dit gaat trouwens over een persoonlijke mening, jij kan ons niet zeggen wat wij goed moeten vinden.
quote:
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.

trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!

...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??

Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...

Je moet eens wat andere muziek draaien, echt dat helpt. Het is hardstikke leuk dat je metallica (of moet dat met een hoofdletter?) de beste band vind, maar je moet niet gaan zeiken als anderen dat niet vinden. Trouwens, volgens mij is het hardstikke cool om naar Metallica te luisteren, waarom zijn ze dan zo populair? Metallica speelt nog steeds leuke muziek, maar het kan mij niet meer boeien. Ik was zowiezo nooit een grote fan van ze want ik ken heel wat betere metal bandjes. Vernieuwend zijn ze allang niet meer, vroeger wel ja.. nu niet meer, dat krijg je soms met muziek.
... na vijf jaar
  zaterdag 3 maart 2001 @ 14:06:44 #60
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_788819
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.

Zelf weten hoor...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_788828
quote:
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.
Metallica zal me roesten, maar van De Leidse Sleuteltjes blijf je af!
  zaterdag 3 maart 2001 @ 18:36:33 #62
1573 Kipman
pi_789256
quote:
blablabla
Ik heb geen zin om hier weer op te reageren. Lees maar de eerdere posts. Hoofdpunt is dat de meeste metal-fans Metallice niet meer serieus nemen. Lees de brief in de nieuwe Aardschok voor Metallica maar eens. Daarin staat alles ook handig opgesomt.

Hey, als je Metallica goed vind, moet je Iced Earth ook eens proberen. Die zal je dan ook erg goed vinden. Op www.icedearth.com staan nummers die je van ze kan downloaden. Kan je bepalen of je ze idd goed vind.

zaterdag 3 maart 2001 @ 22:27:44 #63
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_789650
quote:
[/b]

En daar gaan we weer...

quote:
Gelukkig niet!
ff serieus, er zijn natuurlijk zat bands die je kan vergelijken met Metallica, zo'n beetje alle bands uit het NWOBHM era
quote:
Precies! Sinds wanneer wordt Metallica nog steeds als metal beschouwd?
quote:
You're really starting to piss me off now...
Megadeth staat niet in de schaduw van Metallica, qua techniek is Megadeth veel en veel beter, James en Kirk zouden nog niet eens in de schaduw Dave's reet mogen kussen (dat doen ze maar bij Lars ) Daar komt nog bij dat Megadeth door de gemiddelde metalhead toch echt wel voor meer aangezien wordt dan Metallica
quote:
Fijn voor jou!
Dus al die anderen zijn 'verraders' hmmm...interesting...Miscchien is het juist het feit dat het wel 'cool' is om naar metallica te luisteren, zelfs Tante Sjaan 3 hoog achter weet wie Metallica zijn, omdat ze nu eenmaal mainstream geworden zijn. Wat op zich niet erg is, maar dat was juist hun uitganspunt en om daarvoor al je oude fans aan de kant te schuiven vind ik persoonlijk toch wel een beetje min.
quote:
Dream on...

Ja sorry hoor jongens, maar zodra iemand iets over Megadeth zegt moet ik gewoon reageren...

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zaterdag 3 maart 2001 @ 22:54:58 #64
1358 Xhorder
He's back...
pi_789697
quote:
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Die gaan binnenkort een Metallica cover-cd opnemen, zo heb ik gehoord. Echt waar!
... na vijf jaar
  zondag 4 maart 2001 @ 22:30:19 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_791806
Dat geloof ik dus niet.
Metallica die een nummer van de Leidse Sleuteltjes coveren op The Very Best of Garage Inc., kijk, dat had nou weer wel gekund!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 14 september 2003 @ 19:52:08 #66
24361 Neva
Mania lovin'
pi_13166444
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:52 schreef Neva het volgende:
ik mis jason
conclusie na 2 jaar?
pi_13170515
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:52 schreef Neva het volgende:
ik mis jason
Rob doet het toch ook goed?
En tis nie fijn voor een band en fans als er met een bandlid gewerkt moet worden die er niet helemaal voor gaat.

Mjah toch had ik gehoopt dat dit nooit gebeurd was en dat alles was zoals het altijd was, jason ( en de rest ook ) die er vollop tegenaan ging, kheb em nooit live gezien en daar baal ik wel van. tis nie anders

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_45605906
Metallica rules. Kan niet wachten op het nieuwe album.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:13:18 #70
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45606082
NEE, NIET JASON!!!!!!!!!!

WAAROM MOEST JE NOU GAAN!!?????????!!!!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:14:22 #71
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45606118
Ja sorry, ik schrok me helemaal de tering van dit vreselijke nieuws.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:24:46 #72
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_45606568
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Puycke kick
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:36:28 #73
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_45607080
Alweeeeeer ?
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  Admin dinsdag 23 januari 2007 @ 19:38:02 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45607166
Bizarre kick
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 19:44:16 #75
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_45607431
Ik had helemaal gemist dat hij weggegaan was (ben ook al een tijdje geen metalhead meer )
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_45611654
Godverdomme, is Jason Newsted weg by Metallica???!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:15:50 #77
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_45613806
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Lekker schoppen.
Maar we krijgen eerst nog een cover album van ze over Enio Moricone.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:16:15 #78
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_45613828
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:38 schreef yvonne het volgende:
Bizarre kick
Niet normaal meer gewoon.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:20:02 #79
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45613967
Rob Trujillo is een betere bassplayer dan Newsted! Hoewel, Newsted meer persoonlijkheid had...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45614029
quote:
Bizarre kick
Dit, dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45614107
quote:
Bizarre kick
Op z'n zachtst gezegd.

En het is niet eens komkommertijd...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:25:16 #82
11102 knep
Mountainfreak
pi_45614208
Ach ze gebruiken in ieder geval de search
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:27:19 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45614293
Als het alleen maar over de kick gaat dan kan dit topic dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')