STATEMENT FROM THE MEMBERS OF METALLICA
Metallica regrets to announce that after 14 years as Metallica's bass player, Jason Newsted has chosen to leave the band.
Jason Newsted: "Due to private and personal reasons, and the physical damage that I have done to myself over the years while playing the music that I love, I must step away from the band. This is the most difficult decision of my life, made in the best interest of my family, myself, and the continued growth of Metallica. I extend my love, thanks, and best wishes to my brothers: James, Lars, and Kirk and the rest of the Metallica family, friends, and fans whom have made these years so unforgettable."
Newsted joined Metallica from Flotsam And Jetsam in the fall of 1986 after the tragic death of bassist Cliff Burton. He participated in the recording of 6 Metallica albums (…And Justice for All, Metallica, Load, Re-Load, Garage Inc., and S&M) which have sold over 55 million copies worldwide to date. In addition, he played on numerous worldwide tours to millions of fans representing over 1000 gigs in all. While with Metallica, the band won countless awards including 5 Grammy Awards and 2 MTV Video Music Awards.
James Hetfield: "Playing with someone who has such unbridled passion for music will forever be a huge inspiration. On stage every night, he was a driving force to us all, fans and band alike.
His connection will never be broken."
Lars Ulrich: "We part ways with Jason with more love, more mutual respect, and more understanding of each other than at any other point in the past. James, Kirk and I look forward to embracing the next chapter of Metallica with both a huge amount of appreciation for the last 14 years with Jason and the excitement of rising to the challenges that lay ahead to make Metallica shine brighter than ever."
In the spring, Metallica will begin writing and recording a new studio album with release sometime in late 2001 or early 2002.
Kirk Hammett: "Jason is our brother. He will be missed."
Dit is dus geen grap. Ik ben geen fan van Metallica, maar dit nieuws komt toch wel als donderslag uit de hemel.
Metallica sucks, napster rulez!!
quote:Jason schreef toch (haast) nooit voor Metallica. Dus de muziek blijft even slecht
Op 17 januari 2001 18:49 schreef Tokus het volgende:
Ik hoorde het op Studio Brussel. Misschien dat ze nu weer betere muziek gaan maken?
echt zo kinderachtig, zijn allemaal al gigantische multi-miljonairs, en gaan dan huilen om napster
ipv dat ze nou et positieve ervan inzien, zoals vele andere andere bands..
quote:Ik vond 'em altijd al een buitenbeentje. Hij was volgens mij nog altijd de metal-gast en niet het softere rock gezeik.
Op 17 januari 2001 19:30 schreef Xhorder het volgende:
tja.. jammer... maar veel invloed had die Jason nooit echt op het schrijven van songs... Misschien was hij er ook wel achter dat de nieuwere Metallica niks voor hem is en dat de meeste songs gewoon zuigen..Wie weet, zo als Metallica maar niet zo'n zuigmuzikant in dienst neemt van Korn of limp Bizkit... zou toch jammer zijn.
quote:Wat bedoelt hij hier eigenlijk mee? Gehoorschade? Gevolgen van excessief alcoholgebruik?
Due to private and personal reasons, and the physical damage that I have done to myself over the years while playing the music that I love
Verder wordt hier in het topic al terecht opgemerkt dat Jason makkelijk vervangbaar is. Sneu voor hem, maar voor hem tien anderen, want het was een adequate, maar geen bijzondere bassist, imo...
Helaas
Vroeger was ik echt een die hard Metallica fan. Nu lig ik er absoluut niet van wakker dat Jason ermee nokt. Goede gelegenheid voor die andere ingezakte ouwe lullen om ook het bijltje erbij neer te gooien.
Dat gezeik over napster sloeg ook nergens op - vroeger baarde de band opzien door als enige band het maken en verhandelen van opnames van concerten toe te staan en zelfs aan te moedigen. Nu slaan ze door naar de andere kant met hun gezeik.
Overigens denk ik dat die fysieke schade waar Jason het over heeft wel vette RSI en gehoorbeschadiging zal zijn. Die vent speelde altijd zo intens, die heeft heel zijn klauwen aan gort geragd.
quote:Metallica was zeker wel een goede band, alleen na The Black album ging het geheel bergafwaarts met hun. De muziek was slecht (IMO) en ze doen nu alles voor het geld. Jammer, wat ooit een voorbeeld band was voor velen muzikanten is nu een slap aftreksel van wat ze vroeger waren. Ik vind trouwens S&M hun nog meest geslaagde cd sinds The black album... Niemand heeft het hier trouwens over playbacken gehad... tuurlijk doen ze dat niet, ze zijn IMO nog altijd beter dan de meeste bands uit de charts...
Op 17 januari 2001 22:54 schreef NO_FEAR het volgende:
Neee.. Allemaal cultuurbarbaren hier, zoals ik al bij de normlae reacties op de frontpage heb gezet is Metallica wel een van de meest invloedrijke bands van de laatste 20 jaar. Ze blijven niet beperkt tot een specefieke stijl zoals een willekeurige punkrockband als offspring of pennywise, maar spelen gevarieerd, met gevoel en... ALTIJD LIVE (en dat ion het Britney 'ik playback niet hoor!' - tijdperk). Er zal inderdaad wel weer een vervanger worden gevonden, maar dan is er toch een stuk Metallica weg..ik ga een tissue zoeken
Helaas
quote:je was me voor
Op 17 januari 2001 22:54 schreef NO_FEAR het volgende:
Neee.. Allemaal cultuurbarbaren hier, zoals ik al bij de normlae reacties op de frontpage heb gezet is Metallica wel een van de meest invloedrijke bands van de laatste 20 jaar. Ze blijven niet beperkt tot een specefieke stijl zoals een willekeurige punkrockband als offspring of pennywise, maar spelen gevarieerd, met gevoel en... ALTIJD LIVE (en dat ion het Britney 'ik playback niet hoor!' - tijdperk). Er zal inderdaad wel weer een vervanger worden gevonden, maar dan is er toch een stuk Metallica weg..ik ga een tissue zoeken
Helaas
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...e nmaken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS sinds "Ride".
Jullie weten niet eens waar jullie het over hebben...en vinden Korn & Slipknot zeker ook nog beter ook nog....
"ignorant fools"
Graag posts van mensen die weten waar ze het over hebben...
Wat nou Metallica, ze hebben iets te vaak geroepen dat ze er altijd zijn voor de fans, ze hebben iets te vaak geroepen dat ze geen uitverkoop houden, ze hebben iets te vaak geroepen dat ze zelf wel uit maken of ze een kort kapsel nemen, ze hebben iets te vaak geroepen dat Napster sucks, ze hebben net even te veel steun gehad van een Major label, ze hebben net even THIN LIZZY verkracht !
Alle gevaar uit de rock'n'roll kijk naar Metallica en huiver.
En nee ik vind Slipknot niet leuk.
En Metallica is ook niet 'de beste', dat is wel de meeste loze uitspraak die je kunt maken.
quote:"beste"? nee, niet voor mij. er zijn veel betere muzikanten/bands.
Op 19 januari 2001 22:39 schreef GODFLESH het volgende:
Julie weten ook echt niet waar jullie het over hebben he...jullie praten elkaar alleen maar na...Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn!
"grootste"? misschien qua cd verkoop, maar staat totaal los van hoe goed ze zijn.
quote:ha..ha.. woorden van een echte Mustaine fan
Op 17 januari 2001 19:04 schreef She-Wolf het volgende:
Ben wel benieuwd watvoor eppo ze d´r nou weer bij nemen...Niet dat ´t me echt wat interesseert hoor, ik vind Metallica toch zuigen grote tijd
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 20-01-2001 11:05]
quote:Ist niet 'emerging from pixels'?
Op 20 januari 2001 11:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
ha..ha.. woorden van een echte Mustaine fan
quote:Ja
Op 20 januari 2001 11:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
ha..ha.. woorden van een echte Mustaine fan
[Dit bericht is gewijzigd door She-Wolf op 20-01-2001 20:11]
quote:Nou, ik vond Cryptic Writings en Risk van Megadeth anders ook niet zo geweldig (en dat is nog een understatement...). Geef mij maar 'Rust in Peace'!
Maar zeg nou zelf, vanaf the black album was Metallica toch helemaal niks meer...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 20-01-2001 20:41]
quote:Ik vind zelf 'Rust in Peace' een van de beste albums van Megadeth. Risk vond ik wel beter dan Cryptic Writings iig, Maar dan nog zijn die twee stukken beter dan Load of Reload van 'tallica...
Op 20 januari 2001 20:40 schreef Zanderrr het volgende:
Nou, ik vond Cryptic Writings en Risk van Megadeth anders ook niet zo geweldig (en dat is nog een understatement...). Geef mij maar 'Rust in Peace'!
quote:euhh...na 'ride the lightning'werd het al minder...behalve the garage inc. EP, die was ok errug ok.
Op 20 januari 2001 20:03 schreef She-Wolf het volgende:
Maar zeg nou zelf, vanaf the black album was Metallica toch helemaal niks meer...
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 21-01-2001 18:18]
quote:Ik weet wel degelijk waar ik het over heb en ik praat niemand na...
Op 19 januari 2001 22:39 schreef GODFLESH het volgende:
Julie weten ook echt niet waar jullie het over hebben he...jullie praten elkaar alleen maar na...
quote:Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer. Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn.
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...e nmaken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS sinds "Ride".
quote:hehehe... ik heb een hekel aan Korn en Slipknot, niet mijn muziek.
Jullie weten niet eens waar jullie het over hebben...en vinden Korn & Slipknot zeker ook nog beter ook nog....
quote:Bij deze dus..
"ignorant fools"Graag posts van mensen die weten waar ze het over hebben...
quote:Nou ik vond 'Master of Puppets' nog wel redelijk en ook 'Justice for all' heeft nog wel een paar aardige nummers d'r op staan. Op 'Ride the lightning' staan nog nummers waar Dave aan meegeschreven heeft, hebben ze toch nog wel een tijdje op geteerd dus...
Op 21 januari 2001 14:31 schreef hoe-die-nie het volgende:
euhh...na 'ride the lighting'werd het al minder...behalve the garage inc. EP, die was ok errug ok.
quote:Alsjeblieft zeg! Ik weet echt wel waar ik het over heb, ik heb al jaren een antipathie tegen Metallica omdat het imo sellouts zijn, hoe wil je anders noemen als je je fans aan de kant schuift...?
Godflesh schreef:
Julie weten ook echt niet waar jullie het over hebben he...jullie praten elkaar alleen maar na...
quote:je hebt gelijk....damage inc. is ook wel een vet nummer...weet nog wel dat ik er toen regelmatig een flinke nekpijn aan over hield
Op 21 januari 2001 17:38 schreef She-Wolf het volgende:
Nou ik vond 'Master of Puppets' nog wel redelijk
Het is bij mij de houding die Metallica tegenwoordig aanneemt, waardoor ik ze niet meer respecteer. Ze klagen tegenwoordig iedereen maar aan, laten je betalen om hun forum op de officiele site te gebruiken. En het ergste is, Lars zei ooit ten tijde van Master Of Puppets: Fuck MTV!!! We will never make a video!!! Nou, tegenwoordig hebben ze al tig videos op hun naam staan, een MTV-unplugged set gedaan, opgetreden tijdens de MTV-awards.
quote:Ten eerste: MetallicA is het beste wat de mensheid ooit is overkomen.
Op 21 januari 2001 20:23 schreef Kipman het volgende:
Nou, tegenwoordig hebben ze al tig videos op hun naam staan, een MTV-unplugged set gedaan, opgetreden tijdens de MTV-awards.
Ten tweede: MetallicA heeft nooit een MTV-unplugged set gedaan.
Ten derde: dat napster gedoe gaat om het principe dat je als artiest geen keus hebt om je nummers daar wel/niet beschikbaar te stellen. Ze doen dat heus niet voor het geld, die lui zijn rijk en gaan echt niet voor die paar centen door de stront waar ze nu met die napster affaire door heen gaan. Het verdient groot respect dat ze de eerste waren die hun nek durfden uit te steken, wetende dat het ze veel gezeik zou opleveren.
Ten vierde: Iedereen die zegt dat MetallicA niks mee voor stelt sinds ... (de een zegt RTL de ander TBA of Load)
ZEKER IN DE AFGELOPEN 4 JAAR (dus inderdaad na het verschijnen van Load) NIET NAAR EEN METALLICA SHOW GEWEEST HE??
quote:tis wel duidelijk aan je posts in andere topics en je nick dat je een grote Metallica fan bent.
Op 31 januari 2001 16:00 schreef JaymzHetfield het volgende:
Ten eerste: MetallicA is het beste wat de mensheid ooit is overkomen.
Maar het feit is dat Metallica zoooo veranderd is over de jaren, dat ze nu uitgelachen worden door de ouwe fans, omdat ze precies tegen al hun eigen standpunten van 10 jaar terug ingaan. Geen clips, geen make-up, gewoon speed/thrash metal. nu maken ze clips bij het leven, dragen ze make-up en merkkleding alsof het modepoppen zijn, en spelen ze een of andere soort harde rock.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 31-01-2001 16:11]
quote:hehe.. juist wel! En ik was niet onder de indruk. Je bent dus duidelijk een Metallica fan, dat is je recht, maar je hoeft niet iedereen aan te vallen die Metallica tegenwoordig bagger vindt.
Op 31 januari 2001 16:00 schreef JaymzHetfield het volgende:
ZEKER IN DE AFGELOPEN 4 JAAR (dus inderdaad na het verschijnen van Load) NIET NAAR EEN METALLICA SHOW GEWEEST HE??
quote:Effe off-topic, dat gaat veranderen met hun nieuwste cd The World Needs A Hero op 9 mei. De oude Megadeth schijnt weer terug te zijn.
Op 31 januari 2001 17:30 schreef Mark het volgende:
Overigens sluit ik me aan bij Zanderrr; Megadeth heeft ook al jaren niks fatsoenlijks meer afgeleverd.
quote:Yeah, goed gezegd, Tokus!
Op 31 januari 2001 16:06 schreef Tokus het volgende:
Maar het feit is dat Metallica zoooo veranderd is over de jaren, dat ze nu uitgelachen worden door de ouwe fans, omdat ze precies tegen al hun eigen standpunten van 10 jaar terug ingaan. Geen clips, geen make-up, gewoon speed/thrash metal. nu maken ze clips bij het leven, dragen ze make-up en merkkleding alsof het modepoppen zijn, en spelen ze een of andere soort harde rock.
quote:Hmm.. ik vond Cryptic Writings nog wel een goed album. Die daarvoor, Youthanasia, was lange tijd een favoriet van me toen ie uit kwam. Ik moet wel zeggen dat ze het niet halen bij het oude werk.
Op 31 januari 2001 17:30 schreef Mark het volgende:
Megadeth heeft ook al jaren niks fatsoenlijks meer afgeleverd.
quote:Je hebt het over 10 jaar alsof het niks is... 10 jaar is lang, ik ben de afgelopen 10 jaar ook veranderd en ik hoop jij ook. Het probleem is alleen het feit dat er tussen TBA en Load zo'n 5 jaar zat. Zoals Jason zei: Je hebt een poster van TBA in je kamer hangen en de eerst volgende keer dat je die koppen op die posters weer ziet (5 jaar later) hebben ze opeens kort haar e.d. dat is waar veel mensen van geschrokken zijn. Maar die verandering is natuurlijk niet in 1 dag gebeurd, dat heeft tijd gekost. Bovendien is de ergste glamour periode er in mijn ogen wel zo'n beetje af. Lars is de thermometer van MetallicA wat glam gehalte betreft... en de laatste tijd ziet hij er weer heel normaal uit.
Op 31 januari 2001 16:06 schreef Tokus het volgende:
tis wel duidelijk aan je posts in andere topics en je nick dat je een grote Metallica fan bent.Maar het feit is dat Metallica zoooo veranderd is over de jaren, dat ze nu uitgelachen worden door de ouwe fans, omdat ze precies tegen al hun eigen standpunten van 10 jaar terug ingaan. Geen clips, geen make-up, gewoon speed/thrash metal. nu maken ze clips bij het leven, dragen ze make-up en merkkleding alsof het modepoppen zijn, en spelen ze een of andere soort harde rock.
quote:Ja Megadeth roelt...! Hoewel Slayer toch ook nog best aardig is...
Op 31 januari 2001 18:46 schreef Witchfynder het volgende:
van de Grote Vier is het alleen Megadeth nog die de oude vaandels hoog houdt. Slayer is niks meer en Anthrax al lanf niet meer.
quote:Ja maar dat komt omdat Iron Maiden steeds hetzelfde album opnieuw maakt...
Weet je, eigenlijk is Iron Maiden de enige band die nu nog steeds zo goed is als in de Gouden Tijd (jaren 80).
quote:en ik begon je net aardig te vinden
Op 31 januari 2001 20:38 schreef She-Wolf het volgende:
Ja maar dat komt omdat Iron Maiden steeds hetzelfde album opnieuw maakt...
Persoonlijk vind ik Iron Maiden dan ook niks...
Maar dat van Maiden klopt niet helemaal hoor... ze zijn wel degelijk verandert, vooral na 1988, maar nooit zo radikaal dat het gelijk vaag wordt.... snappie?
Kent iemand de band Witchfinder General (nog) trouwens?
quote:Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
Op 31 januari 2001 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
en ik begon je net aardig te vindenhehe
Maar dat van Maiden klopt niet helemaal hoor... ze zijn wel degelijk verandert, vooral na 1988, maar nooit zo radikaal dat het gelijk vaag wordt.... snappie?
Tja, ze hebben altijd heavy metal gespeeld. Maar de laatste platen zijn wat progressiever geworden, met als hoogtepunt The X-Factor. Maar ze zijn nooit van hun oorspronkelijke sound afgestapt. De typische Maiden-sound is altijd gebleven.
En wanneer zal Metallica naar hun nieuwe bassist zoeken?
quote:ik ben ook heel lief hoor....meestal......vaak.....soms....af en toe..tja, meer af dan toe eigenlijk...ach, lama
Op 31 januari 2001 21:30 schreef She-Wolf het volgende:
Thnx! Tenminste iemand die dat vind iig...
Hmmz... progressief is een woord dat ik niet snel gebruik, maar ja... je kan zeggen dat X-Factor progressief was.. (hence: the name)
Net als "Risk" van Megadeth...beetje een speel-album... volgende gaat weer ouderwets roeleren... "Kill The King" en "Dread & The Fugitive Mind" iig wel
SAD BUT TRUE?: (InterSandman) JASON NEWSTED has broke his silence on one of the reasons why he felt uncomfortable in METALLICA. "I can't play my s**t, but [James Hetfied]] can go play with other people," Newsted claims in April's Playboy magazine. "I have made some incredibly wonderful music with other musicians. But I just can't release it." Newsted, Metallica's bassist for 13 years, left the band recently, but had yet to cite clearly defined reasons until now.
quote:Dat is waar, hij mocht nooit wat releasen. Al die andere gasten wel, maar hij niet... en Jason schreef ook bijna niks voor Metallica, tja, wat moet je dan doen met je inspiratie? Toevallig heb ik een projectje van hem gevonden op Napster. IR8 heet het en is samen met Devin Townsend. Klinkt crappy, maar is ook al best oud.
Op 02 maart 2001 14:04 schreef Tokus het volgende:
reden
quote:als er nog wat van z'n oude Flotsam & Jetsam spirit in zit...zou niet weg zijn..
Op 02 maart 2001 15:35 schreef Kipman het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de muziek van zijn nieuwe band zal klinken. Het wordt in ieder metal.
"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."
O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
..PRECIES...die bestaan niet!
"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."
We hebben het hier over METAL! Sinds wanneer zijn The Rolling Stones metal?
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.
trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!
...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??
Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...
quote:Huh?? huh?? Wattuhhh??
Op 03 maart 2001 00:20 schreef GODFLESH het volgende:
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
quote:Megadeth, Slayer, Anthrax.. en dan van allemaal de oude stijl. Samen met Metallica waren ze de beste trash/speed bands in die tijd.
"Ze waren grensverleggend ja... Nu allang niet meer."O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
quote:Metallica speelt geen metal meer..
"Of ze de beste zijn maak ik zelf wel uit, das jouw mening, niet de mijne.. De grootste? Ik denk dat de Rolling Stones nóg een stapje groter zijn."
quote:Je moet eens wat andere muziek draaien, echt dat helpt. Het is hardstikke leuk dat je metallica (of moet dat met een hoofdletter?) de beste band vind, maar je moet niet gaan zeiken als anderen dat niet vinden. Trouwens, volgens mij is het hardstikke cool om naar Metallica te luisteren, waarom zijn ze dan zo populair? Metallica speelt nog steeds leuke muziek, maar het kan mij niet meer boeien. Ik was zowiezo nooit een grote fan van ze want ik ken heel wat betere metal bandjes. Vernieuwend zijn ze allang niet meer, vroeger wel ja.. nu niet meer, dat krijg je soms met muziek.
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.trouwens Hoe di nie...."na Ride werd het minder"????? NONSENCE!
...waarom word "Master of Puppets" samen met Slayer's "Reign In Blood" dan tot de ultieme trash albums gerekend??
Metallica is mijn nr.1 band en zal dat ook altijd blijven...(heb zelfs hun 2 demo's). Ik ben niet zoals de meeste verraders die zeggen dat Metallica nu zuigt...alleen omdat het niet meer zo "cool" is om naar Metallica te luisteren etc....I SAY METALLICA4LIFE!
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar: Metallica IS en ZAL (waarschijnlijk) ALTIJD de grootste METAL band zijn die er ooit heeft bestaan...
Zelf weten hoor...
quote:Metallica zal me roesten, maar van De Leidse Sleuteltjes blijf je af!
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.
quote:Ik heb geen zin om hier weer op te reageren. Lees maar de eerdere posts. Hoofdpunt is dat de meeste metal-fans Metallice niet meer serieus nemen. Lees de brief in de nieuwe Aardschok voor Metallica maar eens. Daarin staat alles ook handig opgesomt.
blablabla
Hey, als je Metallica goed vind, moet je Iced Earth ook eens proberen. Die zal je dan ook erg goed vinden. Op www.icedearth.com staan nummers die je van ze kan downloaden. Kan je bepalen of je ze idd goed vind.
quote:[/b]
Metallica IS en ZAL ALTIJD de grootste/beste zijn! Ze waren altijd al baanbrekend en grensverleggend...en maken muziek die ZIJ leuk vinden en werden altijd al uitgemaakt voor SELL-OUTS al sinds "Ride".
En daar gaan we weer...
quote:Gelukkig niet!
O nee? Noem eens 1 band die je kwa muziek kunt vergelijken met Metallica???
quote:Precies! Sinds wanneer wordt Metallica nog steeds als metal beschouwd?
quote:You're really starting to piss me off now...
Megadeth heeft altijd al in de schaduw van Metallica gestaan en zal daar ook blijven...hoe goed Megadeth ook is kwa techniek.
quote:Fijn voor jou!
quote:Dream on...
Ja sorry hoor jongens, maar zodra iemand iets over Megadeth zegt moet ik gewoon reageren...
quote:Die gaan binnenkort een Metallica cover-cd opnemen, zo heb ik gehoord. Echt waar!
Op 03 maart 2001 14:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen zouden Metallica nog steeds geweldig vinden als ze een cd met het Kinderkoor De Leidse Sleuteltjes opnamen.
quote:Rob doet het toch ook goed?
Op zondag 14 september 2003 19:52 schreef Neva het volgende:
ik mis jason![]()
Mjah toch had ik gehoopt dat dit nooit gebeurd was en dat alles was zoals het altijd was, jason ( en de rest ook ) die er vollop tegenaan ging, kheb em nooit live gezien en daar baal ik wel van. tis nie anders
Puycke kickquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Metallica rules. Kan niet wachten op het nieuwe album.
Lekker schoppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef blistah het volgende:
Metallica rules. Kan niet wachten op het nieuwe album.
Dit, dus.quote:
Op z'n zachtst gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |