Nou ja, 't zijn 2 verschillende soorten nummers idd. Ik vind ze allebei goed (heel het album trouwens), maar met Mercy greep ze mijn aandacht dus die is voor mij wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef female81 het volgende:
Ik beweer ook niet dat ik het slecht vind hoor, het is alleen een stuk gladder dan het veel minder goed verkochte Rockferry. Krijg ik aanzienlijk meer kippevel van. Blijft jammer dat dat nummer niet echt is opgepikt.
2 jaar verder en 4 nummers:quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef Arcee het volgende:
Weer bijna 4 jaar verder en nu wel enkele grote hits die ik zelf ook heel goed vind:
* valerie- amy winehouse feat mark ronson
* Amy Macdonald: this is the life
Dit is één van de weinige hits van de laatste jaren die ik ook echt goed vind.quote:
Ja, dat is echt een heel goed nummerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
Dan ga ik voor Robyn (met Kleerup) met With Every Heartbeat
Idd!quote:
Je bent gek. In de jaren '90 is de Top 40 compleet kut geworden en het heeft zich nooit meer hersteld.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef JRRY het volgende:
Dit topic is gestart in 2001. Toen was de muziek júist goed
Smaken verschillenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent gek. In de jaren '90 is de Top 40 compleet kut geworden en het heeft zich nooit meer hersteld.
Wat is goed? Is dat niet een kwestie van smaak? En vind je nu misschien bepaalde muziek "goed" die je vroeger geen moer aan vond?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef JRRY het volgende:
Dit topic is gestart in 2001. Toen was de muziek júist goed
Vroeger luisterde ik nog geen muziek, ben nog maar jongquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is goed? Is dat niet een kwestie van smaak? En vind je nu misschien bepaalde muziek "goed" die je vroeger geen moer aan vond?
OKquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik nog geen muziek, ben nog maar jong![]()
Ik heb in ieder geval een schijthekel aan liedjes als Ai Se Te Eu Pego, Balada, Da Bop weet ik veel.
Die is wel goed maar ik hoor hem veel te vaakquote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
OKIk hoor zo af en toe weleens iets op de radio van "nu" wat ik best leuk vind, of het ook goed is? Geen idee eigenlijk. Helaas kan ik nu niet zo snel een voorbeeld verzinnen, omdat ik geen flauw idee heb van de naam van de artiesten
![]()
OT: Wat ik wel heel goed vind (en ook mooi) is Gotye, Someone I used to know, geweldig nummer.
Dat is waar, al is het de laatste paar weken wel een stuk minder geworden. Ze hebben sowieso heel goede clips vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die is wel goed maar ik hoor hem veel te vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |