Die is ook nog wel leuk jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Deze is uit 1992, ik vind het nog steeds een lekker nummer, ik heb zelfs de CD![]()
Nee meeste is slijmerige bagger. Dit is een uitzondering.quote:
Ken niet heel veel van hem, maar wat ik ken is primaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee meeste is slijmerige bagger. Dit is een uitzondering.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
Jezus, Tong, nog even en je zit voor er überhaupt een top 40 was.
Nu een nummer van de afgelopen 5 a 10 jaar. Daar zijn we benieuwd naar, ik wel iig.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
Jezus, Tong, nog even en je zit voor er überhaupt een top 40 was.
Nu een nummer van de afgelopen 5 a 10 jaar. Daar zijn we benieuwd naar, ik wel iig.
Nou, ik heb dit in elk geval nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef Thas het volgende:
Naar mijn idee is er sindsdien ook geen grotere hit meer geweest
Jij zat in 2008-2009 onder een rots?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit in elk geval nog nooit gehoord
Ik volg de "hits" sowieso niet en dit nummer klinkt in mijn oren zó ontzettend 13-in-een-dozijn dat ik het volgende week al niet meer zou kunnen herkennen denk ik.quote:
#2 is best goed. Je kan beter kijken naar hoe lang het in de top 40 stondquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Jij zat in 2008-2009 onder een rots?
Hmm, je hebt wel deels gelijk, als ik naar de statistieken kijk was het helemaal niet zón grote hit (op #2 in de top 40). Maar dan nog vind ik het knap dat je het nog nooit hebt gehoord..
Hmm, dat komt deels doordat de hit over 2 jaren was verspreid en daardoor niet hoog eindigt op een "end of year chart", doordat het uitkwam aan het einde van het jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |