Dit gebeurt aan de lopende band, toch?
(Wat ga je opeens anders tegen een op zich heel erg leuk nummer, wat je al een jaar lang met veel plezier draait, aan kijken.... Maar o.k., het blijft leuk. Als je er maar niet bij na denkt.)
al was de zangeres sugerlee hooper, als het toch een leuk nummer is
quote:Ik zie wel wat eronder staat. Een cd-hoesje van De eerste keer van 'Maxine & Franklin Brown'.
Op dinsdag 8 april 2003 11:18 schreef CJ het volgende:
Is de zangeres van Free een mooi rood kruisje?
quote:Free had Paul Rodgers als zanger.
Op dinsdag 8 april 2003 11:18 schreef CJ het volgende:
Is de zangeres van Free een mooi rood kruisje?
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:08 schreef ranja het volgende:
Ieuw. Wie had dat ooit achter Franklin Brown gezocht?
Wel min van de platenbobo's overigens
quote:lol
Op dinsdag 8 april 2003 11:50 schreef CJ het volgende:
Maar wie is nu de zangeres dan? Franklin of Maxine?![]()
maxine natuurlijk
kunnen we dit trouwens beschouwen als de terugkeer van smurfenhouse?
(zij is toch 1.40 ofzo)?
De Eerste Keer vind ik nog steeds een geweldig liedje.
quote:Één van die twee zal sowieso nooit meer het tegendeel kunnen bewijzen.
Op dinsdag 8 april 2003 11:35 schreef Jarno het volgende:
Straks blijkt nog dat die 2 gasten van Milli Vanilli ook helemaal niet kunnen zingen!!
quote:Jah, dat vraag ik me ook af
Op dinsdag 8 april 2003 11:27 schreef schroefje het volgende:
Wel lollig, hoe kom je daarachter?
quote:ze waren te gast bij Noordzee FM
Op dinsdag 8 april 2003 20:04 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Jah, dat vraag ik me ook af
![]()
Ik weet wel dat die DJ Stuart Belgisch is, maar das logisch
quote:Dat was dus een domper voor de presentator
Op dinsdag 8 april 2003 22:43 schreef Cybart het volgende:
ze waren te gast bij Noordzee FM
een van die lui verwachte dus dat lekkere mokkeluit de clip
en ze kregen DJ Stuart en Maxine
En die in de clip is idd iemand anders.
Maar maxim is goed. Ik ken het nummer pas 1 maand ofzo.
quote:En Stuart heet ook niet eens Stuart??
Op maandag 14 april 2003 14:49 schreef kroegtijger het volgende:
Ik zal es effies navragen (ken "Stuart", oftewel Sjoerd namelijk al een tijdje)
Wat doet dat mokkel trouwens irritant met haar ogen in die clip. Yesterday I worked from nine to five *ogen eng opendoet*
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:39 schreef Scandalous het volgende:[..]
En Stuart heet ook niet eens Stuart??
IS ER DAN NIETS ECHT IN DEZE WERELD?
quote:Ze lijkt me ook best wel een bitch. Zo van "ik zie er goed uit dus doe dit en dat maar voor me".
Wat doet dat mokkel trouwens irritant met haar ogen in die clip. Yesterday I worked from nine to five *ogen eng opendoet*
quote:
Op maandag 14 april 2003 13:56 schreef SunChaser het volgende:
Hadden ze het ook over de zangeres van The Vengaboys. Kim playbackte en een klein gezet Indonesisch meiske zong alles in en werd per single afgekocht.
Toch maar dat plaatje kopen
quote:van wie is het origineel?
Op dinsdag 15 april 2003 17:08 schreef Bob.Ross het volgende:
nr is trouwens al een paar jaar oud
quote:van stuart, maar 't staat al op een club delicious cd van een paar jaar geleden.
Op woensdag 16 april 2003 09:30 schreef MikeyMo het volgende:[..]
van wie is het origineel?
quote:Er liggen / lagen bij de FRS ook 2 versies. De eerste versie was zonder vocalen, en werd nog gebruikt bij een reclame van een bekend biermerk
Op woensdag 16 april 2003 17:22 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
van stuart, maar 't staat al op een club delicious cd van een paar jaar geleden.
quote:Ach, met zo'n bak schmink op zijn veel mensen mooi!
Op dinsdag 8 april 2003 10:49 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]en wat doen de platenbobo's:
een lekker wijf inhuren voor de clip
quote:Das niet waar, in elk geval hier niet
Op dinsdag 8 april 2003 16:08 schreef Zander het volgende:
Sjonge, dus top 40-artiesten zingen soms niet eens op hun eigen plaat? Mijn wereld stort in...
quote:Zoals die Touriya nu dus doet???
Op donderdag 17 april 2003 10:50 schreef ranja het volgende:[..]
....
Tja... lekker belangrijk. Wat minder zou zijn is als de dame uit de clip alle promo bezoeken en optredens ook zou doen...
De tweede single staat inmiddels in de tipparade onder de volgende naam: Stuart feat Maxine- Fuel to Fire. Ze zingt dus ook weer mee op de tweede single. Ik ben benieuwd of ze dit keer ook in de clip mag spelen.
En het nummer is trouwens errug lekker, het zal me niks verbazen als dit ook weer een grote hit wordt.
quote:Correctie: werd gebruikt bij een reclame van Hi!, waarbij die gozer zogenaamd word gesmsed door een meisje, maar zodra ie boven is erachter komt dat ie wat bier moet meenemen voor z'n kameraden (ofzoiets).
Op donderdag 17 april 2003 08:32 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Er liggen / lagen bij de FRS ook 2 versies. De eerste versie was zonder vocalen, en werd nog gebruikt bij een reclame van een bekend biermerk
Achter Stuart gaat de Nederlandse producer Sjoerd Wijdoogen schuil. Sjoerd is geboren op 31 maart 1976 in Velsen en houdt van alle soorten muziek. Zijn brede muziekkeuze gaat van klassiek tot latin en van jazz tot house. Hij kijkt daarnaast het liefst naar films zoals Pulp Fiction en Boogie Nights en zijn tekenfilmhelden zijn Cow & Chicken. In het dagelijks leven geniet hij van de afhaalchinees met daarbij een Mexicaans Desperado-biertje.
Met zijn eerste grote hit 'Free (Let It Be)' zette hij iedereen op het verkeerde been door in de videoclip de twintigjarige Engelse Lara McAllen te laten opdraven. Iedereen dacht dat zij de zangeres was, maar in werkelijkheid was dat studiozangeres Maxime. Haar kennen we van een aantal jaren geleden toen ze samen met Franklin Brown aan het Songfestival mee deed met het nummer 'Was als de eerste keer'. Na 'Free (Let It Be)' is het nu tijd voor de nieuwe single van Stuart en waarom zou je een hitsound veranderen? De plaat lijkt erg op de eerste grote hit van Stuart, maar dat maakt niemand iets uit. Hij klinkt heelijk en daarom is het ook de 538 Dancesmash geworden: Stuart met 'Fuel To Fire'.
Bron: www.radio538.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 02-07-2003 21:02]
quote:mag ze nu wel in de clip?
Op woensdag 16 juli 2003 01:31 schreef Stefkuh het volgende:
Super die nieuwe single! "onze" Maxine is terug en samen met Stuart gaat ie erg lekker!
quote:gelukkig wel!
Op vrijdag 18 juli 2003 20:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
mag ze nu wel in de clip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |