lijkt me erg leuk, zal ongetwijfeld ook wel weer topicje over op FOK! komen met alle scores
quote:ik ben een ICT'et die nog (weer
De Stelling
Wie scoort er volgens jou het hoogst tijdens BNN’s Nationale IQ-Test op 10 januari?
Studenten 1183 21 %
ICT-ers 848 15 %
Blondines 582 10 %
Leraren 568 10 %
Bouwvakkers / arbeiders 473 8 %
Fotomodellen 449 8 %
Allochtonen 390 7 %
Bekende Nederlanders 360 6 %
Boeren 329 6 %
Homo's & lesbo's 305 5 %
Politieagenten / beveiligingsbeambten 281 5 %
5768 keer gestemd
volgens de peilingen moet ik dus gigantisch hoog gaan scoren
/me kan de druk niet meer aan !
Denk het haast wel.
Het genie kan nooit zo maar zijn verdwenen.
Gisteren was ik 't nog.
Maar ja, dat was gisteren.
Dat moet dus wat worden!
quote:Als je nou ook nog Lesbisch bent, op een boerderij woont en af en toe een Schnabbel als fotomodle hebt helemaal natuurlijk
Op 09 januari 2001 21:58 schreef Jane het volgende:
Heeee, ik ben sinds een paar maanden IT-er, druk aan het leren EN ik ben blond!Dat moet dus wat worden!
Ik zou best mee willen doen, maar ik verwacht niet dat ik kan, denk dat ik bezig ben nieuw leven op de wereld te helpen zetten (althans er bij ana het meehelpen ben). Maar en concept van BNN vind ik wel geinig.
quote:
Op 09 januari 2001 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Als je nou ook nog Lesbisch bent, op een boerderij woont en af en toe een Schnabbel als fotomodle hebt helemaal natuurlijk
quote:ik ben meteen kansloos
Op 09 januari 2001 22:15 schreef Xhorder het volgende:
Ik ben een homofiele politieagent die toevallig les geeft op de politieschool, ik studeer s'avonds voor ICTer, ben blond, klus vaak zwart bij als bouwvakker, sta ingeschreven bij een modellen bureau, kom oorspronkelijk uit Zweden (allochtoon), ik woon in een boerderij en houd koeien gewoon voor de lol, en ik ben ook de nieuwe Amsterdamse persvoorlichter van de Politie, dus ik word net zo bekend als mijn voorganger.. Bij elkaar ben ik dus best slim..![]()
![]()
quote:Binnenkort te verwachten in Waku Waku, Lingo, Wie ben ik, Rapatongo etc: Ik presenteer u: Xhorder!!!!!
Op 09 januari 2001 22:15 schreef Xhorder het volgende:
Ik ben een homofiele politieagent........en ik ben ook de nieuwe Amsterdamse persvoorlichter van de Politie, dus ik word net zo bekend als mijn voorganger..
quote:Dank u, dank u! Ik ben benieuwd wanneer ik "Wie ben ik" mag gaan doen, die is natuurlijk het gezelligst van allemaal, met die André en Ron! En ik ga winnen! Zeker weten!
Op 09 januari 2001 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Binnenkort te verwachten in Waku Waku, Lingo, Wie ben ik, Rapatongo etc: Ik presenteer u: Xhorder!!!!!
Na een miserabel dictee en een redelijke wetenschapsquiz moeten die tv-tests toch wel een keer op een succes uitmonden.
Normaal gesproken scoor ik met iq-tests zo tussen de 125 en 140. Ben benieuwd...
Maar nu blijkt opeens dat ik de antwoorden op de site moet invullen, gaan we niet klasikaal (of zoiets ) nakijken?
Jammer dat de bedenkttijd zo kort was. In het begin teveel studioshots, zodat je niet alle antwoorden kon checken. En die Exceldiagrammetjes waren ook onleesbaar.
En nu kan ik ook niet nakijken want die site kom ik niet op. Volgende keer toch meer bandbreedte regelen bij sponsor Planet Internet.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 10-01-2001 21:52]
Hoop straks toch nog ergens de antwoorden te kunnen checken.
Internet is gewoon nog veel te traag en werkt veel te vaak bij een hoop mesnen niet of slecht.
Planet internet is sowieso slecht te bereiken de laatste tijd.
Steeds gerefreshed, nooit een inlogscherm gezien, vanaf 20.20 nooit meer op de site gekomen. Ook papier dus
Ik heb redelijk wat IQ-tests gedaan in mijn leven, maar deze sloeg bij tijd en wijle nergens op. Er zaten ook minimaal 3 fouten in, en door mijn opwinden daarover miste ik dus twee keer de volgende vraag.
Daarnaast soms onleesbaar of door te vroeg of te laat schakelen te weinig bedenktijd.
Tegen het eind gekapt (welk 30-cijferig getal moet hier tussen haakjes, ja DOEI!!!)
Nooit meer nagekeken. Kan NEVER representatief zijn, zo'n test.
Heeft IEMAND hem opgenomen, en kan diegene voor mij checken of ik gelijk heb met die foute vragen???
V.
Dit stond trouwens op de tips en trucsdeel van de site:
quote:Dit zo lezende denk ik dat DIGGER goede kans maakt, als-ie heeft meegedaan
Voor iedereen die zich niet tot de whizzkids mag rekenen heeft BNN 4 gouden tips om je intelligentie te vergroten.We hoopten er al op, en het blijkt waar: sex is goed voor je hersenen! Door veel te seksen, verandert de bedrading in je hoofd, waardoor je een betere bedpartner wordt. En slimmer.
Nog meer fysiek geweld: een stevig uurtje aerobics of bbb-en bij je oude vertrouwde sportschool. Een uurtje aerobic in de week kan soelaas bieden. Door de lichamelijke training neemt de hoeveelheid zuurstof in het bloed toe, waardoor je hersenen actiever worden.
Slaap voldoende. Volgens Brits onderzoek gaat je IQ achteruit als je minder dan acht uur per etmaal slaapt. Dat komt doordat je hersenen de slaapperiode gebruiken om de informatie die overdag is opgenomen te verwerken en op te slaan.
Drink meer bier. Niet voor niets wordt er meer geluld na een paar stevige borrels. Een glas alcohol verbetert namelijk tijdelijk het geheugen voor woorden. Te veel bier daarentegen verslechtert je intelligentie en geheugen. Test dus eerst bij jezelf bij hoeveel glazen alcohol het omslagpunt ligt.
Woorden: 2 fout.
Verbaal redeneren: 5 fout.
Ruimtelijke inzicht: 6 fout.
Visueel redeneren: 9 fout.
Rekenen: 10 fout.
Numeriek redeneren: 6 fout.
Ik vraag me af wat je score is als je 0 fouten hebt. Vond alle scores vrij laag en heb al eens vaker zo'n test gedaan. Waar ik altijd wel hoger bij scoorde. Iemand enig idee wat de sleutel van deze test is?
Ik heb ooit voor de gein wel een iq test gedaan (vraag me niet wat ik had) maar daar moest je je leeftijd in maanden (ja maanden)invullen want dat werd meegenomen in de berekening. Hier hoefde ik alleen m'n leeftijdscatagorie in te vullen (15 - 24) ofzo. Dus daarom alleen al is deze test alles behalve representatief.
Tijdens de een na laatste sessie had ik even een dipje. Mijn beste onderdeel was taalkundig inzicht. En dat terwijl ik toch wel echt een beta-girl ben
Ik ben wel benieuwd naar m'n score. Ik had 25 fouten:
Woorden: 6 fout.
Verbaal redeneren: 4 fout.
Ruimtelijke inzicht: 3 fout.
Visueel redeneren: 5 fout.
Rekenen: 3 fout.
Numeriek redeneren: 4 fout.
De verhouding is eigenlijk precies zoals ik had gedacht. Verbaal minder dan ruimtelijk. Rekenen ging echt hartstikke lekker. Toch vond ik dat de vragen echt veel te snel voorbij kwamen, ik weet zeker dat ik de helft minder fouten had als ik ze allemaal op m'n gemakkie kon doornemen.
De gemiddelden in de zaal lagen echt bizar laag: de hoogste score was 120, wat het gemiddelde niveau is van een HBO-er...
quote:Je geeft me weer wat hoop Barb, ik had 24 fout en ik dacht al dat ik het helemaal verknald had. Maar zo te zien scoor ik dan in ieder geval boven de 100.
Op 10 januari 2001 23:26 schreef Barb het volgende:
Hmmz, mijn score is 108. Ik had 38 fouten.
Ik vraag me af wat je score is als je 0 fouten hebt. Vond alle scores vrij laag en heb al eens vaker zo'n test gedaan. Waar ik altijd wel hoger bij scoorde. Iemand enig idee wat de sleutel van deze test is?
Woorden: 3 fout.
Verbaal redeneren: 2 fout.
Ruimtelijke inzicht: 2 fout.
Visueel redeneren: 7 fout. [dramatisch!]
Rekenen: 5 fout.[viel mee, ik ben niet zo'n snelle hoofdrekenaar]
Numeriek redeneren: 5 fout.
Geen idee wat de sleutel is. Daar was ik ook zeer benieuwd naar. Ook ik vond de scores erg laag. Ik heb ook twee keer eerder een test gedaan en daar scoorde ik resp. 138 en 140, maar dat zit er nu niet in, vrees ik .
Ik heb de antwoorden net ingevoerd, dus als het goed is krijg ik (zometeen?) een mailtje. Kon alleen mijn eigen handschrift niet meer lezen. Tijdens het nakijken op TV ging het wel, maar nu kon ik af en toe de d-tjes niet meer van de a-tjes onderscheiden. Dus het kan zijn dat het toch nog behoorlijk laag uitpakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 10-01-2001 23:50]
quote:Ik had de uitslag binnen een half uurtje. Een e-mailtje met je score, bedankt voor het meedoen en planet internet stuurt binnen een week een e-mail met je (jaja) persoonlijke iq-certificaat!! Altijd al willen hebben, zo'n ding.
Op 10 januari 2001 23:44 schreef Jane het volgende:
Ik heb de antwoorden net ingevoerd, dus als het goed is krijg ik (zometeen?) een mailtje.
quote:Verbal, rustig maar. Ik heb hem opgenomen en ik zal morgenmiddag/avond even voor je kijken. Ik ga nu naar bed.
Op 10 januari 2001 23:02 schreef Verbal het volgende:Heeft IEMAND hem opgenomen, en kan diegene voor mij checken of ik gelijk heb met die foute vragen???
Til er maar niet te zwaar aan...
Woorden: 1 foutje (nr 18)
Verbaal redeneren: 6 fout.
Ruimtelijke inzicht: 10 fout.
Visueel redeneren: 10 fout.
Rekenen: 5 fout.
Nummeriek redeneren: 5 fout.
Enne weet iemand WAAR op de site je je antwoorden kan invoeren? Valt dat onder 'doe mee'?
quote:Ach IQ is maar een getal, net als leeftijd babe
Op 10 januari 2001 23:28 schreef Barb het volgende:
Hey Beelze skatje, je bent 1 vraag intelligenter dan ik.
Woordenschat: 8 fout
Verbaal redeneren: 3 fout
Waarneming: 6 fout
Visueel redeneren: 5 fout
Rekenen: 3 fout
Numeriek redeneren: 4 fout
In totaal dus 29 fout. Wat is dan mijn zgn. IQ, waar kan ik dat zien?
De testen op het internet zijn doorgaans slecht en alleen maar visueel en rekenen, dus ook niet echt representatief.
[edit] en toen stonden er in eens 2 berichtjes tussen[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 11-01-2001 00:14]
Ik denk dat ik wel een van de weinigen ben die de voetstap-in-het-zand-vraag goed had. Eigenlijk viel min of meer toevallig m'n oog erop. Was echt een belachelijke vraag.
[/opschepmodus]
quote:Ik weet niet meer precies waar je op moest klikken, maar ik zou maar even wachten tot morgen of zo, want ik heb nu nog steeds geen mail terug ontvangen, dus ik ben bang dat er iets niet helemaal goed gaat daar. Zo, en nu ga ik echt slapen. (Tenzij ik natuurlijk binnen nu en 1 minuut mijn score krijg
Op 11 januari 2001 00:11 schreef beelzebub het volgende:
Enne weet iemand WAAR op de site je je antwoorden kan invoeren? Valt dat onder 'doe mee'?
quote:Afgang man, 93 gemiddeld. Djeez is dus geen uitzondering.
Op 11 januari 2001 00:14 schreef Priscella het volgende:
Ik ben boer Harms ik kom uut Drenthe en ik hol van disco, ik heb zo slecht gescoord, ik wait het is zo...
quote:
Op 11 januari 2001 00:12 schreef aa het volgende:
Resultaat:
In totaal dus 29 fout. Wat is dan mijn zgn. IQ, waar kan ik dat zien?
quote:Jes, dat valt onder "Doe mee". Moet je eerst een enorme lijst vragen invullen en daarna je antwoorden. Via e-mail krijg je dan de score thuisgestuurd.
Op 11 januari 2001 00:11 schreef beelzebub het volgende:
quote:
Op 11 januari 2001 00:16 schreef Trainspotter het volgende:
[opschepmodus]Ik denk dat ik wel een van de weinigen ben die de voetstap-in-het-zand-vraag goed had. Eigenlijk viel min of meer toevallig m'n oog erop. Was echt een belachelijke vraag.
[/opschepmodus]
Nenenenene ik had 'm ook goed, ook toeval.
En ik heb een iq van 104 en dat voor een vrouw (16 jaar) met geen schoenmaak 45.
Hmmm ik had eigenlijk iets hoger verwacht. wishfull thinking
Hmmmm. Klotetest
quote:Nee, helemaal niet juist. Ik wil alleen aangeven dat er heel veel verschil zit tussen IQ testen en dat haast niet te zeggen is: "die man/vrouw heeft een IQ van 150, wow!".
Op 11 januari 2001 00:13 schreef Tweek het volgende:
Maar 160 vind je wel een normale score?
2 jaar geleden ook een IQ test gedaan....deze duurde 2 dagen score..114
En Willebrord F. gelukkig achter me gelaten!!!
Ik heb even gekeken op TV, en lachtte me dood. Er kwam een hele reeks rekensommetjes voorbij. Jawel, hoofdrekenen. En dat moest je dan binnen een bepaalde tijd doen. Snel kunnen hoofdrekenen - is dat intelligentie?
Nee. Inteligentie is oa inzicht, en dat heeft wel wat met snelheid te maken maar niet met hoofdrekensommetjes
Over het algemeen hecht ik vrij weinig waarde aan dergelijke testen.
quote:Ben ik het wel mee ja (en niet alleen omdat ik normaal zo'n 130 scoor). Het leek meer op een soort reactievermogenstest, dan dat er nou daadwerkelijk moeilijke vraagstukken aan bod kwamen. Ik vond er ook eigenlijk geen reet aan. Je kon nog niet effe aan je kop krabben om erover na te denken, of je was al weer 5 vragen verder.
Op 11 januari 2001 00:42 schreef MacBeth het volgende:
Deze test heeft NIKS met IQ te makenIk heb even gekeken op TV, en lachtte me dood. Er kwam een hele reeks rekensommetjes voorbij. Jawel, hoofdrekenen. En dat moest je dan binnen een bepaalde tijd doen. Snel kunnen hoofdrekenen - is dat intelligentie?
Nee. Inteligentie is oa inzicht, en dat heeft wel wat met snelheid te maken maar niet met hoofdrekensommetjes
Ik ben ook van mening dat iedereen deze test veel beter kon maken (afgezien van de woorden) als je maar wat meer tijd tot je beschikking had. Werd je ook nog eens lekker afgeleid doordat dat warrige hoofd van een Jeroen Pauw de vragen echt ontzettend langzaam oplas.
[edit] Dat zoek de vaut in vier foto's was echt niveautje koffietijd
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 11-01-2001 00:54]
Totaal dus: 24 fout!
Heeft iemand de formule? Ik kon de site niet echt goed bereiken vanwege die rotinternet verbinding hier...
quote:Er is geen formule.....Je kunt hem nu invullen. Rustig op de site.
Op 11 januari 2001 00:49 schreef Vork het volgende:
Woorden: 5 fout.
Verbaal redeneren: 5 fout.
Ruimtelijke inzicht: 2 fout.
Visueel redeneren: 4 fout.
Rekenen: 5 fout.
Numeriek redeneren: 3 fout.Totaal dus: 24 fout!
Heeft iemand de formule? Ik kon de site niet echt goed bereiken vanwege die rotinternet verbinding hier...
Staat ook wel een aardige.. In het Engels welliswaar...
Daar hattik een score van 132
Iedere IQ test heeft volgens mij wel zo'n beetje z'n eigen puntentelling... dus vergelijkingsmateriaal met die BNN test is het niet echt
overgens krijg ik op die pagina het volgende te zien:
U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd deze map of pagina te bekijken met de aangeleverde referenties.
--------------------------------------------------------------------------------
Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website met behulp van een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina www.denationaleiqtest.nl.
U kunt op Zoeken klikken, als u naar informatie wilt zoeken op het Internet.
HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer
quote:Check dan even vraag 57: Welke figuur verschilt van de anderen. Waarschijnlijk goede antwoord C (die heeft 3 witte vlakken, de andere 2), maar volgens mij waren de witte vlakken op figuur B gespiegeld tov A en B (en dus een fout)
Op 11 januari 2001 00:01 schreef Jane het volgende:
Verbal, rustig maar. Ik heb hem opgenomen en ik zal morgenmiddag/avond even voor je kijken
en dan volgens mij nummer 79 EN 80 (weet ik geen van beiden echt zeker) maar volgens mij stonden in vraag 80 3 antwoorden (a, B en C)met drieenveertighondernogwat en 1 (D)met vierenveertighonderdnogwat. Van D was volgens mij het 'nogwat' goed, maar had dat ook drieenveertighonderd moeten zijn en geen vierenveertighonderd...
V
quote:Volgens mij had die legendarische schaker, Bobby Fisher, een heel hoog IQ (160 of 180 ofzo). Helaas was hij dan ook een beetje gek!!
Op 11 januari 2001 00:43 schreef smitty het volgende:
Voor alle mensen die soms de neiging hebben om ietwat te overdrijven over je behaalde IQ test...........
Einstein had een IQ van 143
Hoger is nog nooit gescoord...dus ook niet in het fokforum.....Of wel?????
quote:Jop? Who cares about him
Op 11 januari 2001 11:49 schreef Trainspotter het volgende:
Is al bekend wat de score van Jop was? Op de site stond nog niks.
quote:ben ik niet de enige met dit probleem. en als je er over mailt krijg je een reactie terug dat je je instellingen moet controleren.
Op 10 januari 2001 21:58 schreef R@b het volgende:
Hieruit blijkt weer de tekortkoming van internet. De site is onbereikbaar.Internet is gewoon nog veel te traag en werkt veel te vaak bij een hoop mesnen niet of slecht.
Planet internet is sowieso slecht te bereiken de laatste tijd.
Het loopt nog al uiteen..
Overgens kannik vanaf gisteravond tot nu nogsteeds niet op die site komen...
Wel handig zo'n mailtje met allerlei tekens, letters, cijfers waar je geen fuck aan hebt
* Elbutre vindt dat je voor het ontcijferen van alleen al de score hoogbegaafd moet zijn!
Ben er toch uitgekomen.....IQ 104!
* Elbutre valt van zijn stoel van verbazing!
Is dat even mooi, mijn iq gaat elke dag 20 punten omhoog
de bnn test Hattik dus vandaag mail van gehad, daar was me score 117
Nog even een woord tot Verbal: Ik heb geprobeerd de band na te kijken i.v.m. de rekenvraag, maar ik had de tijd niet ruim genoeg ingesteld en omdat ze uitliepen stond het er dus niet op. Sowwy!
En over de scores bij verschillende IQ-tests:
Die lopen inderdaad wel heel erg uiteen, maar het valt ook mij op dat het gemiddelde wel altijd 100 blijkt te zijn (het ultieme 'gemiddelde IQ'). Hier even een quote-je uit de inleiding van de Spectrum Interactieve IQ-test (dat is de test die ik eerder heb gedaan en waar ik 140 scoorde):
De betekenis van het IQ binnen de maatschappij
Wat is de betekenis van twee verschillende IQ's in sociaal opzicht? En hoe frequent vindt men mensen met een IQ van 140 of 80? Laten wij met het laatste beginnen. Een typisch moderne intelligentietest zal uitwijzen dat ongeveer 50% van de bevolking een IQ heeft tussen de 90 en 110, 25% erboven en 25 % eronder (100 is natuurlijk per definitie het gemiddelde van de bevolking). Buiten deze grote middengroep zijn er ongeveer 15,5% met een IQ van 110-120, 7% met een IQ tussen 120-130, 3% met een IQ tussen 130 en 140, en 0,5% boven 140. Voor de middelbare school mag een IQ van circa 115 verwachten en voor een universitaire opleiding een gemiddelde van 125. Studenten met de hoogste onderscheiding hebben waarschijnlijk een IQ van tenminste 135-140. Bezien wij de groep beneden het normale gemiddelde, dan vinden wij een zelfde beeld met 14,5% met een IQ tussen de 80 en 90, 7% tussen de 70 en 80, en de rest nog lager. In feite is dit symmetrische beeld was geïdealiseerd; er is namelijk een klein aantal stofwisselingsziekten en andere afwijkingen die de intelligentie in negatieve zin beïnvloeden en mensen met een zeer laag IQ doen toenemen. Mensen met een IQ benenden de 70 worden in de leerboeken soms geclassificeerd als zwakzinnig, en er is zelfs een gepreciseerde onderscheiding in groepen, die hen verdeelt in debielen, met een IQ van 50-70, inbecielen, met een IQ van 25-50, en idioten, met een IQ beneden 25.
........
Met excuses voor eventuele typefouten, want ik kon het niet knippen/plakken.
Deze test bestaat overigens uit 8 afzonderlijke testen van 40 vragen. Voor elke test heb je 30 minuten. Er wordt geadviseerd niet meer dan 1 test per dag te doen. Na elke test krijg je je score en als je alle tests hebt gedaan wordt daarover het gemiddelde berekend.
Overigens vond ik de opgaven in de Spectrum-test moeilijker en had ik ook procentueel minder vragen goed (ongeveer 75%) dan in de BNN-test (ongeveer 78%) en toch een lager IQ???
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 12-01-2001 19:08]
quote:Oeps, ik lees dit nu pas. Zal zo gelijk even kijken. Die moeten wel op de band staan, denk ik.
Op 11 januari 2001 10:27 schreef Verbal het volgende:
Check dan even vraag 57: Welke figuur verschilt van de anderen. Waarschijnlijk goede antwoord C (die heeft 3 witte vlakken, de andere 2), maar volgens mij waren de witte vlakken op figuur B gespiegeld tov A en B (en dus een fout)en dan volgens mij nummer 79 EN 80 (weet ik geen van beiden echt zeker) maar volgens mij stonden in vraag 80 3 antwoorden (a, B en C)met drieenveertighondernogwat en 1 (D)met vierenveertighonderdnogwat. Van D was volgens mij het 'nogwat' goed, maar had dat ook drieenveertighonderd moeten zijn en geen vierenveertighonderd...
V
Vraag 57:
De afbeelding b was inderdaad gespiegeld ten opzichte van a en d. Alleen in c was er echter een extra wit vlak i.p.v. een zwart vlak.
Vraag 79:
5 machines doen er samen 60 minuten over om 1 tapijt te weven.
Als 1 machine kapot gaat, hoeveel minuten doen de overgebleven 4 machines er dan samen over om 1 tapijt te weven?
a. 48 min.
b. 66 min.
c. 75 min.
d. 80 min.
Vraag 80:
Rekenmachine in beeld
Als je de losse getallen op de onderste rij optelt bij het getal in het display (4321), welk getal krijg je dan?
a. 4335
b. 4355
c. 4445
d. Geen van bovenstaande antwoorden
En dan heb ik volgens mij in de uitzending waarin de antwoorden werden gegeven (was even vergeten dat ik die ook had opgenomen) de bedoelde rekenvraag gevonden.
Vraag 106:
Welk getal komt tussen de haakjes te staan?
789 (275625) 264
348 (. . . . . .) 273
a. 621
b. 5625
c. 8455
d. 15000
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 12-01-2001 19:37]
quote:De testen op internet zijn meestal ook niet echt goed. Als ej het wil testen kan je het beter bij iemand doen die er verstand van heeft.
Op 11 januari 2001 00:31 schreef Bazyx het volgende:
Nee, helemaal niet juist. Ik wil alleen aangeven dat er heel veel verschil zit tussen IQ testen en dat haast niet te zeggen is: "die man/vrouw heeft een IQ van 150, wow!".
Overigens heb je niks an iqtesten. Ze testen maar 4 dingen, terwijl er nog veel meer is zoals muzikaal zijn en meer.
In amerika werden mensen in het begin van de eeuw zelfs geweigerd als ze asiel wouden als ze een laag iq hadden. Dat iq werd daar getest, maar omdat de mensen uit andere landen kwamen maakten ze die test dus ook slecht.
quote:Dat is het dus juist... je hebt veel te kort de tijd om zo'n grote berekening uit te voeren en daarom gaat je inzicht meespelen. Als je als een blind paard die opgave gaat proberen uit te rekenen haal je het niet. Ga je echter proberen een manier te vinden om zo snel mogelijk het antwoord te achterhalen, gebruikmakend van het feit dat er 4 antwoorden gegeven zijn, waarvan er 1 de goede is, dan gebruik je dus je inzicht.
Op 11 januari 2001 00:42 schreef MacBeth het volgende:
Deze test heeft NIKS met IQ te makenIk heb even gekeken op TV, en lachtte me dood. Er kwam een hele reeks rekensommetjes voorbij. Jawel, hoofdrekenen. En dat moest je dan binnen een bepaalde tijd doen. Snel kunnen hoofdrekenen - is dat intelligentie?
Toch?
Oh ja.. IQ 114... ik dacht dat dat vrij goed was, maar als ik het hier zo zie valt dat reuze mee. Gelukkig maar eigenlijk, want dan kan ik het hier rustig neer zetten zonder bang te zijn arrogant over te komen
[Dit bericht is gewijzigd door Dixidito op 12-01-2001 22:16]
kan volgens mij niet hoor, ik ben hardstikke slecht in rekenen... heb toch zeker 30 fout ofzo...
quote:dat misschien wel, maar niet in 25 seconden...
Op 12 januari 2001 22:30 schreef Bazyx het volgende:
De bedoeling van die rekensommen is vaak intelligent gokken, ja. Er is geen gek die dat echt uitgerekend krijgt.
quote:Was vanmorgen te horen bij Stenders vroeg. Dooske had 103 geloof ik, en Daphne had zelfs 104! En dat terwijl Dooske toch echt gymnasium heeft gehaald! Oja, een echte IQ-test duurt trouwens een heel dagdeel. Haalde ik op mijn twaalfde een IQ van 121, is lang niet slecht.Ik van ltrouwens onder de categorie 'boeren', en die hebben het lang niet slecht gedaan!
Op 11 januari 2001 13:47 schreef Herald het volgende:
Jop? Who cares about him
ik wil weleens de scores zien van die TMF dozen
quote:En ook onder de categorie Drente
Op 13 januari 2001 02:04 schreef Djeez het volgende:
(...)
Ik van ltrouwens onder de categorie 'boeren', en die hebben het lang niet slecht gedaan!
Mijn score was: 110. Niet slecht vond ik zelf. Ik ga eens vragen of mijn baas zin heeft om 'm te maken
Gevolg... tijd om, alle moeite voor niets.
Kwam er later trouwens achter dat je met je rechtse muisknop sneller naar een volgende vraag kon gaan, alleen liep de tijd van de vorige vraag dan nog gewoon door.
Nee, een normale iq-test, moet je binnen een bepaalde tijd maken, en hoe sneller af, hoe hoger je iq.
Je kunt dan over sommige vragen langer denken, terwijl je andere zo in kunt vullen.
Deze BNN test was absoluut niet representatief.
(Ik weet overigens ook niet wat mijn uitslag was, ik had namelijk geen zin om hem de volgende dag nog eens in te gaan zitten vullen)
Je hebt je opgegeven om mee te doen met De Nationale IQ Test 2002. Morgen is het
zover: om 20.30 uur op Nederland 2 begint de uitzending. Ook morgenavond kun je
meedoen via internet. Daarvoor heb je op jouw pc software geïnstalleerd. Enkel
met de nieuwe software is meedoen mogelijk. Volg deze link voor
update-instructies:
http://www2.omroep.nl/bnn/denationaletest/meedoen/windows.html
De inhoud van De Nationale IQ Test 2002 is op dit moment nog geheim. Dit
betekent dat je de vragen nog niet kunt inzien. De software haalt ze automatisch
binnen vanaf twee uur voor de live-uitzending. Open hiervoor gewoon de software
die je bij je registratie hebt gedownload en volg de instructies.
Let op! Je kunt de test dan nog niet meteen doen; dit kan vanaf het begin van de
live-uitzending om 20.30 uur.
Je hebt je gebruikersnaam (dat is je e-mailadres) en je wachtwoord nodig. Mocht
je je wachtwoord niet meer hebben, vraag hem dan opnieuw aan bij
http://www2.omroep.nl/bnn/denationaletest/meedoen/vergeten.html
Die eerste BNN-test is trouwens niet lang geleden op de Belgische TV gehouden en daar vielen de scores veel hoger uit dan bij BNN. Zelfde vragen en ik had ongeveer een gelijk aantal fouten (misschien ook vreemd, maar je onthoudt die antwoorden gewoon niet ), maar toch een hogere score.
Zou het speciaal aangepast zijn voor Belgie?
quote:Heb ik ook gehad, stond alleen een andere naam boven.
Op dinsdag 15 januari 2002 23:18 schreef SunChaser het volgende:E-mailtje van BNN aan Stefan.
Ik zal wel zien wat het wordt.
Iedereen veel succes!!
* Jojogirl hoopte/dacht donderdag, zodat ze 9 dagen van de Gier kon zien, maar niet dus.
quote:Vanavond dus. Vanaf 20:25 uur (Nederland 2).
Op woensdag 16 januari 2002 14:33 schreef Jojogirl het volgende:
Wanneer is ie? Vanavond?
[update] Nu lukt inloggen wel, even wachten...
[Dit bericht is gewijzigd door SigmundFreud op 16-01-2002 18:54]
quote:Bij mij staat nog 532?
Op woensdag 16 januari 2002 20:31 schreef EyE het volgende:
nog 382 seconden..
* EyE is ready!
Verbale intelligentie. Volgens mij moet ik al strafpunten krijgen vanwege het schelden op de test.
[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 16-01-2002 20:47]
Bridget
quote:najah, over 32 seconden het numerieke deel op internet, dat is mijn sterke kant toch wel
Op woensdag 16 januari 2002 21:17 schreef SHARKYKING het volgende:
Wat een shittest zeg
Ik vind hem echt lastig
quote:hee, dat wilde ik ook doen, maar ik vermoedde al dit soort taferelen en deed het dus niet
Op woensdag 16 januari 2002 21:31 schreef drdolittle het volgende:
Zoek de verschillen, 2 vragen gemist..
Draaide op te hoge resolutie. Ik kon de boel niet zien en wilde het beeld aan passen
Wat viel nog best tegen. Ben benieuwd naar de uitslag.
Verbaal : ok
Visueel : yuks (* Juan Zueco is brildragend)
Geheugen : Nog steeds ok
Rekenen : Makkie
J.
Afwachten (en morgen emigreren of liegen)
Ik kan niet hoofdrekenen!!! Vroeger niet, nu nog niet.
quote:Die snapte ik ook niet idd.
Op woensdag 16 januari 2002 21:46 schreef gelly het volgende:
die cijfers tussen haakjes vragen, ik snapte de clou niet helemaal. iemand ?
quote:de eerste snapte ik ook nix van maar de tweede dacht ik te begrijpen.. maar ja ik kan er ook naast zitten, en ik weet ook echt niet meer hoe het zat
Op woensdag 16 januari 2002 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die snapte ik ook niet idd.
quote:Even uit mijn hoofd:
Op woensdag 16 januari 2002 21:46 schreef Stranger het volgende:
was elke keer bij die reeksen een halve seconde te laat, maar dan wist ik het wel
90 (400) 110
200 (900) 170
tussen de haakjes staat het kwadraat van het verschil.
En die andere ben ik even kwijt... geheugen ging goed trouwens, dank je. .
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 16-01-2002 21:51]
quote:zal wel iets met patronen ontdekken temaken hebben... denk ik
Op woensdag 16 januari 2002 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die snapte ik ook niet idd.
quote:Je moest het verschil gebruiken. Een keer het kwadraat, een keer de wortel.
Op woensdag 16 januari 2002 21:46 schreef gelly het volgende:
die cijfers tussen haakjes vragen, ik snapte de clou niet helemaal. iemand ?
Mja, ik ben niet echt tevreden. Ik had erg vaak veel tijd over of nèt een seconde te kort.
[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 16-01-2002 21:54]
quote:haha das een goeie..
Op woensdag 16 januari 2002 21:50 schreef drdolittle het volgende:
GRRR....:(
M'n ouwe PeeCeetje liep vats tijdens het versturen van de antwoorden.
Na 5 minuten deed ie nog niet..
Ik heb 'm maar ff opnieuw opgestart.
Alle gegevens van mijn test zullen wel verloren zijn
quote:A fuck, nu zie ik het, zo simpel zeg gewoon het kwardraad van het verschil tussen die buitenste getallen, nee had ik tijdens de test echt nie gezien. stom zeg...
Op woensdag 16 januari 2002 21:51 schreef Koekepan het volgende:[..]
Even uit mijn hoofd:
90 (400) 110
200 (900) 170tussen de haakjes staat het kwadraat van het verschil.
En die andere ben ik even kwijt... geheugen ging goed trouwens, dank je.
.
(Als het boven de 100 is ben ik eerlijk, anders ben ik helaas gdwongen te liegen)
quote:Ik had al gezien dat die CNN site baggerlangzaam was op het moment, bovendien staat m'n tv in de andere richting, dus lekker met een biertje en een papiertje..
Op woensdag 16 januari 2002 21:55 schreef drdolittle het volgende:
Dat is vet balen..
Nou heb ik voor niet hoofdpijn opgelopen
quote:Maar waarom niet de twee buitenste opgeteld en dan keer twee?
Op woensdag 16 januari 2002 21:51 schreef Koekepan het volgende:
Even uit mijn hoofd:90 (400) 110
200 (900) 170tussen de haakjes staat het kwadraat van het verschil.
En die andere ben ik even kwijt... geheugen ging goed trouwens, dank je.
.
Ben blijkbaar alles kwijt
quote:370*2 is toch geen 900
Op woensdag 16 januari 2002 21:58 schreef speknek het volgende:[..]
Maar waarom niet de twee buitenste opgeteld en dan keer twee?
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-01-2002 22:00]
quote:Dat voelt minder goed aan. Maar goed, daar moet je wel wiskundige aanleg voor hebben natuurlijk.
quote:Oke maar 900 was ook het antwoord, dat moest je zelf verzinnen.
Op woensdag 16 januari 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
370*2 is toch geen 900
quote:maar wie zegt dat 900 het juiste antwoord is?
Op woensdag 16 januari 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
370*2 is toch geen 900
quote:Nee want daar moest je het antwoord voor verzinnen. Ik vind dat soort vragen altijd slecht bedacht. Ook bij de getallenreeksen waren er soms meerdere interpretaties mogelijk.
Op woensdag 16 januari 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
370*2 is toch geen 900
- Spiegelbeeldvragen vond ik supermakkelijk en zag het metteen.
- Vergelijkplaatjes en plaatjesreeks vind ik ook niet moeilijk 3 BMW grillen, 1 Volvo ).
- Bij die sommen hoefde je bij een aantal vragen alleen maar het eindcijfer weten ipv hele som uitrekenen wat sommigen doen.
Maar de rest...Spreekwoorden is gokken naar 't meest logische antwoord. Als <woord> staat to <woord> dan staat... vond ik ook wel pittig.
Dat word schrikken straks
Keb verdomme 5x niks in kunnen vullen doordat ik zo aan het denken was dat ik de tijd vergat!
quote:omdat die er niet bij stond
quote:Ik had een aantal keer dat ik 't antwoord wist, maar te laat was om te zien of het bij A, B, C of D hoorde.
Op woensdag 16 januari 2002 22:02 schreef Jeltje het volgende:
Hoelang duurt het voordat je je score gemaild krijgt?Keb verdomme 5x niks in kunnen vullen doordat ik zo aan het denken was dat ik de tijd vergat!
quote:[zwak maar opluchtend excuus]
Op woensdag 16 januari 2002 21:48 schreef gelly het volgende:
Bij IQ testen op papier krijg je per onderdeel een bepaalde tijd, dat is beter.
quote:Volgens mij stond er aan het begin van de test iets van "Als je niet alle vragen hebt ingevuld kunnen wij niet de score berekenen" ofzoiets.
Op woensdag 16 januari 2002 22:02 schreef Jeltje het volgende:
Hoelang duurt het voordat je je score gemaild krijgt?Keb verdomme 5x niks in kunnen vullen doordat ik zo aan het denken was dat ik de tijd vergat!
quote:ik ook, maar dan zag ik het nog net, klikken!.. en bleek dat de volgende vraag zojuist op het scherm was verschenen
Op woensdag 16 januari 2002 22:04 schreef RAiDEN het volgende:
Ik had een aantal keer dat ik 't antwoord wist, maar te laat was om te zien of het bij A, B, C of D hoorde.
quote:Ja dat snap ik, maar zulke tests moeten zijn om te kijken of je een patroon herkent. Nu herken ik een patroon maar is het niet degene die ze bedoelen. Alsof ik er wat aan kan doen dat de makers dommer zijn bijvoorbeeld.
Op woensdag 16 januari 2002 22:03 schreef Stranger het volgende:
omdat die er niet bij stond
quote:Daar ben ik het wel mee eens. En heeft mijn oplossing denk ik voor mensen die iets met wiskunde hebben meer aantrekkingskracht dan de jouwe. Esthetic appeal zeg maar. Kwadrateren is meer basic dan met 2 vermenigvuldigen.
Op woensdag 16 januari 2002 22:06 schreef speknek het volgende:[..]
Ja dat snap ik, maar zulke tests moeten zijn om te kijken of je een patroon herkent. Nu herken ik een patroon maar is het niet degene die ze bedoelen. Alsof ik er wat aan kan doen dat de makers dommer zijn bijvoorbeeld.
Wat was dit een, uhm, lastige test (understatement). Ik heb er zelf sowiezo vier antwoorden niet...
quote:En als je een aanhanger van Occham bent?
Op woensdag 16 januari 2002 22:08 schreef Koekepan het volgende:
Kwadrateren is meer basic dan met 2 vermenigvuldigen.
quote:Wat bedoel je hiermee?
Op woensdag 16 januari 2002 22:12 schreef speknek het volgende:[..]
En als je een aanhanger van Occham bent?
a) Aanhangers van Occham waren dol op vermenigvuldigen met twee.
b) Occham had een tweelingbroer.
c) etc.
quote:Da's inderdaad ook het patroon dat ik zag.
Edit: zei spuit 11
*snik*
k*t numerieke klotevragen
quote:* EyE applaudisseert met een beetje tegenzin dan wel
Op woensdag 16 januari 2002 22:33 schreef easy-going het volgende:
Krijg net mijn uitslag binnen: 134
meer geluk dan wijsheid hoor
quote:Duh, dan heb je een hogere score.
Op woensdag 16 januari 2002 22:37 schreef drdolittle het volgende:
Ik heb de test opnieuw gedaan.
Nu nog wachten op de score.
quote:Dank, dank ik moet nu ook maar eens in het casino gaan gokken, of zou dat zo niet werken
Op woensdag 16 januari 2002 22:36 schreef EyE het volgende:[..]
* EyE applaudisseert met een beetje tegenzin dan wel
Het 1e blok verknalde ik Had maar 66% goed van dat blok...
quote:Ik had er 57 goed en kreeg een mailtje dat mijn IQ 134 was, dus dat kan wel kloppen.
Op woensdag 16 januari 2002 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had er 54 goed, is je IQ dan 131 ? (volgens de tabel) Lijkt me niet toch.
Verbaal : 6 fout
Visueel/geheugen : 6 fout
Rekenen : 1 fout (* Juan Zueco is een enorme bèta)
J.
Gaat lekker goed daar in de BNN rekenkamer
quote:Was inderdaad een foutje.
Op woensdag 16 januari 2002 23:35 schreef Vamos het volgende:
Boeren gemiddeld 137??? Ach ruk toch op. Dat kan dus nooit!
Tenzij ze massaal overlegden
Dus ik ben eigenlijk achteruitgegaan.
(maar verval begint bij 30e)
[edit]
112? naja dat valt dan weer mee
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 16-01-2002 23:41]
quote:dus je bent iig echt hoogbegaafd
Op woensdag 16 januari 2002 23:33 schreef Sanne het volgende:
147
quote:Heb je met internet meegedaan?
Op woensdag 16 januari 2002 23:39 schreef Sanne het volgende:
2 foutjes, maar ik ben altijd goed geweest in dit soort testjes. Tijdens mijn Cito-toets heb ik slechts 1 fout gemaakt, score; 99,9%Dus ik ben eigenlijk achteruitgegaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-01-2002 23:43]
quote:Je hebt niet met internet meegedaan, want een jongen heeft gewonnen met 144 punten.
Op woensdag 16 januari 2002 23:39 schreef Sanne het volgende:
2 foutjes, maar ik ben altijd goed geweest in dit soort testjes. Tijdens mijn Cito-toets heb ik slechts 1 fout gemaakt, score; 99,9%Dus ik ben eigenlijk achteruitgegaan.
Ik heb overigens 133 punten. Via internet.
Weet nog dat ik bij hoofdrekenen de volledige 100% scoorde. Taal was iets minder, dus klopt wel ongeveer.
J.
quote:Op 3 punten na de beste van Nederland. Vervelend voor je!
Op woensdag 16 januari 2002 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb meegedaan: 141 punten... (slimmer dan een boer iig)...
quote:Ik had 140.
Op woensdag 16 januari 2002 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
Wat had KP? Weet iemand dat?
quote:In mijn tijd heette dat nog ISI-test.
Op woensdag 16 januari 2002 23:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Cito, da's lang geleden.Weet nog dat ik bij hoofdrekenen de volledige 100% scoorde. Taal was iets minder, dus klopt wel ongeveer.
J.
quote:Die cito ja, dat was gaaf.... Onze klas behoorde bij de 3 besten van Nederland. Daar waren we errug trots op
Op woensdag 16 januari 2002 23:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Cito, da's lang geleden.Weet nog dat ik bij hoofdrekenen de volledige 100% scoorde. Taal was iets minder, dus klopt wel ongeveer.
J.
Scoorde 149 ofzo.
quote:Mm.. (Ik heb trouwens een beetje gesmokkeld hoor, over drie dagen ben ik 40, dus ik heb die bonus van 5 punten maar meegepakt...). 59 goed dus.
Op woensdag 16 januari 2002 23:44 schreef Koekepan het volgende:[..]
Ik had 140.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-01-2002 23:47]
quote:Ja, over anderhalf jaar heb ik 138.
Op woensdag 16 januari 2002 23:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Mm.. (Ik heb trouwens een beetje gesmokkeld hoor, over drie dagen ben ik 40, dus ik heb die bonus van 5 punten maar meegepakt...). 59 goed dus.
quote:Toch een verschilletje hoor drie dagen en drie jaar (hoeveel meer bier heb ik niet op dan jij, en je weet bier is dan weliswaar inspirerend, maar dan alleen voor de Onzin, niet voor de grijze cellen...).
Op woensdag 16 januari 2002 23:47 schreef Juan Zueco het volgende:
3 jaar ouder en ik had 141.
J.
J.
Totaal:
ronde 1: 7 fout
ronde 2: 7 fout
ronde 3: 10 fout
Geeft een uitslag van 120 Valt me tegen..., hoewel, vorig jaar geloof ik 124 en ik ben al over de 30
quote:Oke, ik had geen bier op. Maar wat zou deze test in hemelsnaam meten?
Op woensdag 16 januari 2002 23:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Toch een verschilletje hoor drie dagen en drie jaar (hoeveel meer bier heb ik niet op dan jij, en je weet bier is dan weliswaar inspirerend, maar dan alleen voor de Onzin, niet voor de grijze cellen...).
quote:Hoezo?
Op woensdag 16 januari 2002 23:51 schreef EyE het volgende:
hou op, hou op!
ik ga me steeds meer een nul voelen!
quote:Hé,
Op woensdag 16 januari 2002 23:50 schreef ranja het volgende:
Pff viel tegen zeg.... van de laatste 10 vragen 8 foutTotaal:
ronde 1: 7 fout
ronde 2: 7 fout
ronde 3: 10 foutGeeft een uitslag van 120
Valt me tegen..., hoewel, vorig jaar geloof ik 124 en ik ben al over de 30
Heb je nog een linkje naar dat topic. Heb geloof ik wel meegedaan TOEN. Kan ik mooi mijn verval meten.
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 16-01-2002 23:53]
quote:De hoeveelheid bier die je aan kan...? Gemiddeld...
Op woensdag 16 januari 2002 23:52 schreef Koekepan het volgende:[..]
Oke, ik had geen bier op. Maar wat zou deze test in hemelsnaam meten?
30 jaar
65 vragen goed
142
quote:Sorry, was voor mijn Fok!-tijd
Op woensdag 16 januari 2002 23:52 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Hé,
Heb je nog een linkje naar dat topic. Heb geloof ik wel meegedaan TOEN. Kan ik mooi mijn verval meten.
J.
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/29490/1/300
Op woensdag 16 januari 2002 23:52 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Hé,
J.
quote:Ik vond het ook een beetje een flauwekul test, op de rekenen,cijferreeksen en analogiëntests na dan.
Op woensdag 16 januari 2002 23:52 schreef Koekepan het volgende:[..]
Oke, ik had geen bier op. Maar wat zou deze test in hemelsnaam meten?
en de figuurreeksen natuurlijk ook.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 16-01-2002 23:57]
Vond wel dat er vreemde vragen tussenzaten, wat hebben die zoekplaatjes in godsnaam met intelligentie te maken? Je wordt meteen een stuk dommer als je staar hebt?
Ben er wel tevreden mee. Ik heb 't gevoel dat veel mensen met een lage score hier niet hebben gepost. 120 lijkt slecht als ik naar mensen hierboven kijk.
quote:Ja, toch vreemd dat die mensen elkaar hier vinden...
Op woensdag 16 januari 2002 23:57 schreef RAiDEN het volgende:
48 goed, dus 120 puntenBen er wel tevreden mee. Ik heb 't gevoel dat veel mensen met een lage score hier niet hebben gepost. 120 lijkt slecht als ik naar mensen hierboven kijk.
Ik heb niet mee gedaan.. maar... pv.. opscheppers
geef mij maar marsepijn
quote:Of fokkers zijn gewooon slim
Op woensdag 16 januari 2002 23:58 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, toch vreemd dat die mensen elkaar hier vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 17-01-2002 00:00]
quote:Ik had 119 overigens, dus schaam je niet
Op woensdag 16 januari 2002 23:57 schreef RAiDEN het volgende:
48 goed, dus 120 puntenBen er wel tevreden mee. Ik heb 't gevoel dat veel mensen met een lage score hier niet hebben gepost. 120 lijkt slecht als ik naar mensen hierboven kijk.
* Citroentje zit er over na te denken om maar eens een kloon te gaan maken...
[Dit bericht is gewijzigd door Citroentje op 17-01-2002 00:02]
quote:Dit was niet echt een IQ-test zoals je ze bij de psycholoog krijgt. Ik denk dat het gemiddelde op deze test dan ook flink boven de honderd ligt.
Op woensdag 16 januari 2002 23:59 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Of fokkers zijn gewooon slim
We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend.
Jouw IQ score is 134.
quote:Good 1, Harry!
Op woensdag 16 januari 2002 23:54 schreef Koekepan het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/showtopic.php/29490/1/300
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |