abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:05:54 #101
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75073146
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben er helaas niet meer geweest. Iedereen had het erover, maar het is er niet van gekomen. Hopelijk in januari.

Wel mieren gegeten...
En voor foto's van natuurschoon; zie fobo.
Het blijft een mooi land
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_83132888
Ik hoorde 2 dingen:
- Columbiaanse vrouwen zijn bloedmooi
- Er is een overschot aan vrouwen.

Ik voorzie een reis naar Columbia.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_83136029
Om vervolgens met AIDS en drie kinderen thuis te komen.

Of er een overschot aan vrouwen is weet ik niet, wél dat er een hoop golddiggers zijn die als vliegen op buitenlandse mannen afkomen. Genoeg bekenden van me zien overkomen (heb er zelf een tijd gewoond) die of een enge ziekte kregen of een vrouw bezwangerden.

Als het doel van je reis is om aan een Colombiaanse vrouw te geraken -wat geen enkel probleem is- kijk uit...

Als dat niet je doel is: GAAN! Fantastisch land
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:36:55 #104
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_83138514
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef Knakker het volgende:
... wél dat er een hoop golddiggers zijn die als vliegen op buitenlandse mannen afkomen.
En aan de andere kant... laten we vooral de treurige verbrande ouwe lullen niet vergeten die met hun paar kutdollars een mooi, jong, makkelijke Colomiaans meisje komen scoren.

Ook in dat geval: fout natuurlijk. En niet echt een groep waar je bij wilt horen.
quote:
In Cartagena nam de avond, dankzij het (beperkte) toerisme daar, een geheel andere wending. Een vreemdsoortig stelletje op een terras (hij: eind veertig, roodgebakken, prototype Amerikaanse redneck. Zij: jong, mooi en Colombiaans) riep mijn hulp in vanwege een spraak verwarring: zij sprak geen Engels, hij geen Spaans en hij wilde graag aan uitleggen dat, hoewel ze eerder hadden afgesproken dat hij haar geld zou geven, zijn credit card op het moment niet werkte en dat dus helaas niet door kon gaan. Ik begon me met de minuut ongemakkelijker te voelen bij het gesprek, maar het werd er niet beter op toen de Colombiaanse, met veel gevoel voor theater haar gezicht op een combinatie van onweer en pruillip zette, haar vinger in de lucht stak en brieste: "Zeg maar tegen die klóótzak, dat ik héus wel weet, dat hij hier vanmiddag met een paar andere wíjven, uitgebreid heeft zitten zuipen…". Na mijn stuntelige vertaling ("Please don’t kill the messenger") leek de Amerikaan niet goed te weten of hij moest blozen of stoer om zich geen moest kijken. Ik hield de vertaaljob verder voor gezien. Toen we het terras verlieten en ik de Colombiaanse een "cuídate" (pas op jezelf) toefluisterde, kreeg ik een vette knipoog. Tot zover sextoerisme in Colombia…
http://annewashere.blogspot.com/search/label/Colombia
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_83139895
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde 2 dingen:

Val jij op vrouwen tegenwoordig?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:41:28 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_83155768
Columbia
n. large Ivy League university located in New York City (USA); capital of South Carolina (USA); city in Missouri (USA); river in the northwestern USA; United States of America (Literary)

Nou..veel plezier daar!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_83158563
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde 2 dingen:

Er is veel meer.

Zuid-Amerikanen, en Colombianen in het bijzonder hebben FEEST als onderdeel van het leven gemaakt. Men werkt hard om hard te kunnen feesten.

Dat past exact bij mijn levensstijl en daarom wordt Colombia hopelijk mijn volgende station.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 23 juni 2010 @ 03:27:00 #108
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_83177888
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is veel meer.

Zuid-Amerikanen, en Colombianen in het bijzonder hebben FEEST als onderdeel van het leven gemaakt. Men werkt hard om hard te kunnen feesten.

Dat past exact bij mijn levensstijl en daarom wordt Colombia hopelijk mijn volgende station.
Dan kun je beter niet naar Bogotá komen..da's wel een werkstad maar niet zo zeer een feeststad. Wellicht Medellín?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:02:57 #109
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_91870592
Het is rustig in het Colombia-topic. Maar KLM heeft weer mooie werelddeals en een vriendin van mij en ik willen heel graag gaan, dus ik denk (hoop) dat we gaan boeken deze week!

Ik vrees dat we maar 3 weken zullen hebben (hopelijk kan ik dat nog rekken van donderdag t/m maandag en er dus stiekem 3,5 week van maken), want 4 weken zoals ik de afgelopen twee jaar heb gedaan zit er waarschijnlijk niet meer in helaas.

Dus we zijn al bekijken wat we allemaal willen doen. We zijn wel van plan de tocht naar Ciudad Perdida te lopen (we weten dat we dan nog wel moeten proberen te trainen van tevoren), willen graag 2 dagen eindigen op het strand en vliegen op Bogotá. Ook is Cartagena natuurlijk niet te missen.

Maar hebben jullie tips over hoe het beste deze reis in te delen? Hoeveel tijd uittrekken voor Bogotá en Cartagena en zijn er andere must-sees die we kunnen en zouden moeten inplannen? En waar is het mooiste/beste/rustigste strand? Islas rosarias, playa blanca? Of zijn er nog betere opties?

Heeft iemand van jullie de tocht naar Ciudad Perdida gemaakt? Ben benieuwd naar verhalen :) Ik weet dat het meer om de tocht er naartoe gaat dan om de bestemming zelf (zeker als je zoals ik Machu Picchu hebt gezien).

Hoe zit het met malaria als we van ongeveer 10 maart tot 5 april zouden willen gaan?

Verder zijn alle tips en adviezen welkom! Ik heb nu alweer zin om m'n backpack van zolder te halen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Foeske op 25-01-2011 22:11:06 ]
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_91880465
Hoeveel kosten die tickets?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:27:12 #111
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_91889115
Colombia is nu 899 inclusief alles (overstap in Parijs). Meer info op de klm website. Die actie van KLM geldt nog t/m a.s. maandag en betreft echt megaveel bestemmingen (oa New York voor 399 en Hongkong voor 599).

Overigens vliegt Iberia voor 850 euro naar Bogotá. Weet niet of dat standaard is of dat ze nu de prijs verlaagd hebben vanwege die KLM-actie.
*´¨)
pi_91890736
Parque de Tairona (noordkust) schijnt echt adembenemend mooi te zijn, Foeske! Bogota is een aardige stad maar niet superbijzonder ofzo. Als je er bent, kun je een tripje maken naar een -wat ik heb gehoord- supermooie zoutgrot (Zipaquira).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 26 januari 2011 @ 13:18:57 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91891031
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef El_Matador het volgende:
Parque de Tairona (noordkust) schijnt echt adembenemend mooi te zijn, Foeske! Bogota is een aardige stad maar niet superbijzonder ofzo. Als je er bent, kun je een tripje maken naar een -wat ik heb gehoord- supermooie zoutgrot (Zipaquira).
Niet zozeer een grot, maar een zoutmijn waar ze een ondergrondse kathedraal van zout hebben gemaakt. Ik ben er geweest, zeker de moeite waard! Verder zijn in Bogota ook het Museo de Oro en Monserate aanraders.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91895743
Im hoeverre is de veiligheid de afgelopen 3-6 maanden achteruit gegaan?

Wat ik hoor en lees is in elk geval niet positief
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91897605
quote:
Maar hebben jullie tips over hoe het beste deze reis in te delen? Hoeveel tijd uittrekken voor Bogotá en Cartagena en zijn er andere must-sees die we kunnen en zouden moeten inplannen? En waar is het mooiste/beste/rustigste strand? Islas rosarias, playa blanca? Of zijn er nog betere opties?
Ik vond zowel Playa Blanca als de Islas Rosarias eigenlijk ronduit vervelend - we werden echt continu lastig gevallen door verkopers die heel persistent waren. De baai van Taganga (ten noordoosten van Santa Martha) was misschien iets minder 'mooi', maar echt vele malen relaxter.

Als je echt van rondtrekken houdt, dan zou ik grofweg de volgende route aanhouden: dag of 3 Bogota, dag of 4 koffieregio (zeg maar tussen Manizales - Medellin), 2 dagen Cartagena (inclusief boottocht naar Islas Rosarias - vond ik zelf echt zat) en dan iets meer dan een week Taganga als uitvalsbasis voor Ciudad Perdida en Tayrona. De reis terug onderbreken met 1-2 dagen elk in San Gil of Barichara en Tunja of Villa Leyva - zeer de moeite waard en toch anders dan de rest van het land.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:36:52 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_91951539
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Niet zozeer een grot, maar een zoutmijn waar ze een ondergrondse kathedraal van zout hebben gemaakt. Ik ben er geweest, zeker de moeite waard! Verder zijn in Bogota ook het Museo de Oro en Monserate aanraders.
Ik ben nu drie keer in de zoutmijn geweest, inderdaad erg mooi. Museo de Oro en vooral Monserrate zijn must-see's als je in Bogotá bent.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Knakker het volgende:

[..]

De reis terug onderbreken met 1-2 dagen elk in San Gil of Barichara en Tunja of Villa Leyva - zeer de moeite waard en toch anders dan de rest van het land.
Ik was vorige week nog in Villa de Leyva en andere plaatsen in Boyacá. Enorm mooi departement met prachtige natuur en architectuur. Vriendelijke mensen ook.

Als je meer het tropische klimaat zoekt in het binnenland, dan is Tolima prima. Ik kom elk jaar een paar dagen in Honda, Tolima. Vorige week was ik ook nog in Armero trouwens, waar in 1985 de vulkaan het hele stadje wegvaagde.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:09:49 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92043052
Tayrona zeker doen... erg de moeite waard. En dan neem je dat toch als strand? Of zocht je meer naar een luxe-strand-ding?

Ik vond Medellin ook heel leuk. De stad zelf is niet enorm bijzonder (hoewel de Botero beelden erg leuk zijn), maar je kunt leuke dagtripjes doen en de sfeer en met name het nachtleven zijn geweldig!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92113318
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef Hik het volgende:
Ik vond Medellin ook heel leuk. De stad zelf is niet enorm bijzonder (hoewel de Botero beelden erg leuk zijn), maar je kunt leuke dagtripjes doen en de sfeer en met name het nachtleven zijn geweldig!
De sfeer in Medellín is inderdaad fantastisch! En je kunt het prima gebruiken voor uitstapjes naar bijvoorbeeld Santa Fé de Antioquia of El Peñon de Guatapé. Ook zeker de moeite waard om met een auto in de omgeving te touren; daar liggen redelijk wat sfeervolle dorpjes uit het koloniale tijdperk.

Ik heb zelf een nacht doorgebracht in Retiro en is prima bevallen; beetje dit werk:

pi_92121606
Welke dagen is het dagen is het nachtleven in Medelin?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:20:14 #120
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_92514115
Bedankt voor de tips! We hebben geboekt en gaan 3,5 week, van 17 maart tot 10 april. De Lonely Planet is binnen, dus het plannen is min of meer begonnen. We hebben wel een globaal idee, maar willen vooral ook ter plaatse bekijken wat we willen gaan doen.

Tegen die tijd komen er vast nog wel een paar nieuwe vragen boven, maar alvast bedankt!
*´¨)
pi_92516638
Was de Lonely Planet van Colombia niet geschreven door de schrijver die het hele land nog nooit bezocht heeft?
De Footprint en Bradt guides schijnen de beste te zijn voor Colombia.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:04:26 #122
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92519868
Geen idee of hij er is geweest of niet, maar ik vond het een prima gids hoor. Geen last van gehad.

Bradt vind ik pas een irritante gids, met al die reclame en hele slechte kaarten.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:41:08 #123
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_92618319
Dat ging over een eerdere editie van Colombia. Die ik heb is van juni 2009 en heeft andere schrijvers, dus dat komt vast goed :) Ik heb overigens zeer goede ervaringen met LP dus ik blijf erbij...

Over onze reis: wij komen op een donderdag in Bogotá aan en vliegen op een zondag weer terug. Oftewel: we hebben in ieder geval een donderdag- en een zaterdagavond in deze stad. Ik las al iets over een goed restaurant, maar zijn er verder nog tips?

Als iemand advies kan geven over waar ongeveer (welke wijk) we het beste een hostel kunnen zoeken: graag!
*´¨)
pi_92618574
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Foeske het volgende:
Dat ging over een eerdere editie van Colombia. Die ik heb is van juni 2009 en heeft andere schrijvers, dus dat komt vast goed :) Ik heb overigens zeer goede ervaringen met LP dus ik blijf erbij...

Over onze reis: wij komen op een donderdag in Bogotá aan en vliegen op een zondag weer terug. Oftewel: we hebben in ieder geval een donderdag- en een zaterdagavond in deze stad. Ik las al iets over een goed restaurant, maar zijn er verder nog tips?

Als iemand advies kan geven over waar ongeveer (welke wijk) we het beste een hostel kunnen zoeken: graag!
Wanneer ben je in Bogota? Ik ben er misschien in maart. En vanaf juli ergens hopelijk wonen. O+

Hostel in Candelaria; Cranky Croc. Is geniaal. En daar in de buurt stappen. Er zit ook een geweldig Frans restaurantje daar, verder naar het zuiden toe.

vrijdag 11 februari 2011 @ 06:40:14 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92623993
Dat restaurant is Andres Carne de Res neem ik aan? Houd er ff rekening mee dat dat niet IN Bogota is. Kost even wat om er te komen, maar absoluut doen!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:17:53 #126
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92624643
Dat restaurant is Andres Carne de Res neem ik aan? Houd er ff rekening mee dat dat niet IN Bogota is. Kost even wat om er te komen, maar absoluut doen!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:07:28 #127
111528 Viajero
Who dares wins
pi_92633304
Andres is geen Frans restaurant! Volgens mij is alles op het menu daar Colombiaans. Vrienden van me die er laatst zijn geweest zeiden dat het enigszins tegen viel. Ik ben er helaas al drie jaar niet meer geweest, dus ik weet niet hoe het nu is..
pi_92643116
HiK heeft iets te snelle conclusies getrokken. Ik heb nergens gezegd dat het Franse restaurant Andres Carne de Res was. Het is een klein Frans restaurantje in Candelaria, Calle 13 of 12 geloof ik....

vrijdag 11 februari 2011 @ 22:12:53 #129
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_92658497
We noteren het gewoon allemaal :) Wij komen donderdag 17 maart aan en vertrekken weer op zondag 10 april. Als je er dan bent en dit een uitnodiging was dan hoor ik het wel ;) (altijd handig, een gids!)
*´¨)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:24:45 #130
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92659116
En ik reageerde op Foeske: ACdR is hier al zo vaak aanbevolen dat ik er vanuit ging dat het daar over ging. Vind het een van de weinige "musts" van Bogota eigenlijk, maar toegegeven: ik was daar ook alweer 3 jaar geleden.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:49:18 #131
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_92924296
Andrés Carne de Res ligt in Chía. In Bogotá is er sinds nog niet zo lang een Andrés D.C., tegenover het Andino winkelcentrum. Ben er één keer geweest, maar nooit meer. Pretentieuze (en dure) boel daar. Ga ik liever wat eten op het terras van het Andino.
  maandag 21 februari 2011 @ 02:20:01 #132
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93089526
Is de grens met Ecuador tegenwoordig veilig? Ik ben namelijk over 1,5 maand 2 weken in Quito dus dacht mooi een uitstapje te kunnen maken naar Popayan en Cali.

Zijn er nog meer plaatsen daar in de buurt?

Heb een tussenstop in Bogota dus zou ook vanuit daar richting Quito kunnen reizen. Iemand tips?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:22:30 #133
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_93226836
El_Matador, thanks voor je hosteltip. We hebben de Cranky Croc alvast geboekt voor de eerste twee nachten, ziet er idd goed uit!
*´¨)
pi_93300284
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 02:20 schreef BlaZ het volgende:
Is de grens met Ecuador tegenwoordig veilig? Ik ben namelijk over 1,5 maand 2 weken in Quito dus dacht mooi een uitstapje te kunnen maken naar Popayan en Cali.

Zijn er nog meer plaatsen daar in de buurt?

Heb een tussenstop in Bogota dus zou ook vanuit daar richting Quito kunnen reizen. Iemand tips?
De grens met Ecuador is prima te doen, helemaal als je gewoon overdag reist. Als je de keus hebt om in Bogotá uit te stappen en over land naar Quito te reizen, dan is dat wellicht handiger en leuker dan van Bogotá naar Quito vliegen om van daaruit terug te gaan naar Colombia.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:07:23 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93364723
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Knakker het volgende:

[..]

De grens met Ecuador is prima te doen, helemaal als je gewoon overdag reist. Als je de keus hebt om in Bogotá uit te stappen en over land naar Quito te reizen, dan is dat wellicht handiger en leuker dan van Bogotá naar Quito vliegen om van daaruit terug te gaan naar Colombia.
Dat had ik ook in gedachte, enige nadeel is dat dat erg veel reizen is. Hoelang is Bogotá - Quito met de bus?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93370338
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef Foeske het volgende:
El_Matador, thanks voor je hosteltip. We hebben de Cranky Croc alvast geboekt voor de eerste twee nachten, ziet er idd goed uit!
Geen probleem. Ik mis jullie net. Ben waarschijnlijk met carnaval in Bogota :D *O*

pi_93382748
quote:
Dat had ik ook in gedachte, enige nadeel is dat dat erg veel reizen is. Hoelang is Bogotá - Quito met de bus?
Ik ben in 2007 voor het laatst in die regionen geweest -dus mijn geheugen laat me wat in de steek- maar reken op een uur of 9 voor Bogotá - Cali, nog een keer 9 uur voor Cali - Ipiales (grens) en dan nog een uur of 5-6 voor Tulcán - Quito. Reken op een uur of 24. Plus tijd dat je kwijt bent om over te stappen tussen bussen.

Echter als je vanuit Quito naar Popayán wilt, ben je ook zo maar 12 uur kwijt per enkele reis, dus per saldo maakt het niet zo veel uit.
pi_93384979
Knakker, wordt carnaval een beetje gevierd in Bogota? Ik twijfel nog of ik in Caracas (gevaarlijk) of Bogota carnaval ga vieren. Cartagena is het beste carnaval in Colombia, heb ik gehoord, maar weet niet of ik dat kan regelen...

zondag 27 februari 2011 @ 14:16:52 #139
111528 Viajero
Who dares wins
pi_93389077
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef El_Matador het volgende:
Knakker, wordt carnaval een beetje gevierd in Bogota? Ik twijfel nog of ik in Caracas (gevaarlijk) of Bogota carnaval ga vieren. Cartagena is het beste carnaval in Colombia, heb ik gehoord, maar weet niet of ik dat kan regelen...
Barranquilla toch? Dat heb ik dan wel gehoord van iemand uit Baranquilla :)
  zondag 27 februari 2011 @ 17:47:40 #140
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_93399666
Hier in Bogotá is er, bij mijn weten, bijna geen carnaval. Dan moet je inderdaad Barranquilla zijn.
  maandag 28 februari 2011 @ 08:48:07 #141
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_93429221
Nog even over de grens met Ecuador: het is veilig, maar het is wel een stuk dat ik zeker overdag zou doen. Een vriendin van mij woont en werkt in die regio en het is er niet overal veiliger op geworden. (Nog afgezien van het feit dat grensplaatsen op zich meestal al niet de meest gezellige plaatsen zijn)
pi_93430193
Voor carnaval moet je volgens mij inderdaad aan de kust zijn, en het carnaval van Barranquilla is wat dat betreft veruit het beroemste.

In mijn beleving is de partyscene in Bogota sowieso anders dan in de rest van het land, als gevolg van het duidelijk koudere klimaat. Ik vond het wat meer op Buenos Aires lijken - veelal clubs met 'westerse' muziek dan de overvloed aan salsa-, merengue- en vallenatotoko's die je in de warmere delen van het land aantreft :)
pi_93433031
Barranquilla, my bad...

Welke dagen zijn dan het beste? Het gaat erg lastig worden carnaval een beetje goed te plannen nu... :( Misschien toch maar vrijdagavond in Maastricht en zondag een beetje meepakken in Bogota... Tis niet anders.

maandag 28 februari 2011 @ 17:15:14 #144
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_93447083
Waar in Bogota verblijf je zo'n beetje El_Matador?
pi_93453117
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef Strani het volgende:
Waar in Bogota verblijf je zo'n beetje El_Matador?
Nog geen idee, en het wordt na Brazilie, dus waarschijnlijk 21/22 maart. Een goeie copa de vino of iets anders drinken lijkt me een goed plan? ;)

maandag 28 februari 2011 @ 20:37:35 #146
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_93459112
Gaan we regelen. :)
  Moderator woensdag 2 maart 2011 @ 13:15:24 #147
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_93535894
Een paar berichten zijn verwijderd. Als je het over cammen met geile chickies wil hebben, open je maar een topic in KPD of SEX.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_94948600
Even een praktische vraag, hoeveel tijd moet ik uittrekken voor een standaardrondje Colombia?
Gewoon maar 4 weken doen? :D
Zag net dat Lufthansa belachelijk goedkope tickets heeft, dus dan is het misschien wel handig om nu te boeken. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:59:34 #149
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_95097817
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een praktische vraag, hoeveel tijd moet ik uittrekken voor een standaardrondje Colombia?
Gewoon maar 4 weken doen? :D
Zag net dat Lufthansa belachelijk goedkope tickets heeft, dus dan is het misschien wel handig om nu te boeken. :P
Zal er van afhangen wat voor jou een standaardrondje is. Maar ik denk dat je met 4 weken een heel eind komt hoor.
pi_95097892
Hey Strani, alles goed? :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')