Zie filmpje in de linkquote:Man overleden nadat hij in tijgerverblijf van Britse dierentuin klimt
Een man is zaterdag overleden, nadat hij in het tijgerverblijf van een Britse dierentuin klom. Het dier bleef ongedeerd, het park blijft de rest van het weekend gesloten.
Op beelden die op sociale media rondgaan is te zien hoe de man in het gras van het verblijf van het Yorkshire Wildlife Park lag. De tijger beet en krabde de man meerdere keren. De man probeerde de kat tijdens de aanval van zich af te duwen. Hij liep ernstig letsel op.
„Hulpdiensten kwamen ter plaatse, maar helaas werd de man - ondanks de uiterste inspanningen van het medisch personeel - ter plekke doodverklaard”, meldt de politie. Het dier bleef na het incident ongedeerd in het verblijf en er is geen gevaar voor het publiek.”
Waarom de man het verblijf inklom, is niet bekend. Yorkshire Wildlife Park sloot zaterdag de deuren en werkt samen met de autoriteiten om ‘precies vast te stellen wat er is gebeurd’.
Het park blijft de rest van het weekend gesloten, aldus de dierentuin. Getuigen vertelden aan lokale media dat er zaterdagmiddag een zwart scherm rond het verblijf werd geplaatst. Naar verluidt zijn er schoten gelost voordat de dierentuin werd ontruimd.
Oh nee. Vuige ninjaquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 20:51 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Fijn dat de tijger ingedeerd bleef
Suicide by cop tiger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 20:51 schreef MichaelScott het volgende:
Creatieve manier om zelfmoord te plegen.
Gangbaar in Yorkshire.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 20:52 schreef Wrapster het volgende:
Die vent ziet er niet bepaald heel nuchter uit...
Het is een keuze.quote:
Dat was toch een kind die het krokodillen verblijf was ingegooid in het VK?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:09 schreef AchJa het volgende:
Alweer?
Was nog niet zolang geleden toch ook al zoiets gebeurd?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Steekt die kerel nou zijn vinger naar dat beest op? 'Foei tijger! Niet meer bijten!'
Bad, bad kitty!quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze taal wordt gebruikt door en met mensen die moeite hebben met communiceren of taal leren (zoals mensen met gewrichtsproblemen of BMI ), maar ook door mensen met het syndroom van Down of een vorm van autisme .
Ja ook. Maar kan me herinneren dat er nog ergens zo'n joker gewoon eoa verblijf in was geklommen. Zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was toch een kind die het krokodillen verblijf was ingegooid in het VK?
Standaarddrinker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gangbaar in Yorkshire.
In dat geval best wel sneu dan...quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Deze taal wordt gebruikt door en met mensen die moeite hebben met communiceren of taal leren (zoals mensen met gewrichtsproblemen of BMI ), maar ook door mensen met het syndroom van Down of een vorm van autisme ."
Ik snap hem niet.quote:
Ja, ik denk afgaande van de opgestoken vinger dat hij geen idee had hoe gevaarlijk zo'n dier kan zijn. Hij dacht misschien dat het dier zo zou luisterenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In dat geval best wel sneu dan...
Kroegtijger, eerst naar de toog en dan naar de dierentuin tijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 20:52 schreef Wrapster het volgende:
Die vent ziet er niet bepaald heel nuchter uit...
Jup, filmpje nogmaals bekeken en hij lijkt inderdaad geen idee te hebben, vermoedelijk iemand met het syndroom van down...quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, ik denk afgaande van de opgestoken vinger dat hij geen idee had hoe gevaarlijk zo'n dier kan zijn. Hij dacht misschien dat het dier zo zou luisteren
Even opgezocht en ik kwam bij 'Makaton' en je hebt gelijk. Voel me vrij lullig over mijn grappende reactie eerderquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Deze taal wordt gebruikt door en met mensen die moeite hebben met communiceren of taal leren (zoals mensen met gewrichtsproblemen of BMI ), maar ook door mensen met het syndroom van Down of een vorm van autisme ."
Tja, tijgers eten natuurlijk gewoon rauw.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:14 schreef matspontius het volgende:
Je ziet die tijger ook denken: wat is dit voor een halve gare? 🤨
In Azie ken ik al stuk of 5 gevallen van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja ook. Maar kan me herinneren dat er nog ergens zo'n joker gewoon eoa verblijf in was geklommen. Zal eens zoeken.
Dat is toch wel het belangrijkste gedeelte van het nieuws, tijgers zijn echt prachtige dieren.quote:Het dier bleef ongedeerd,
Volgens mij valt een tijger niet zo snel aan als je hem blijft aankijken. Als je je omdraait en van hem wegloopt, zou je juist zijn jachtinstinct kunnen triggeren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Steekt die kerel nou zijn vinger naar dat beest op? 'Foei tijger! Niet meer bijten!''
Even hier op terug komend, het kan natuurlijk zijn dat hij geestelijk niet zo oud was als dat hij lichamelijk was. Het ziet er uit als of hij verrast is door de reactie van het dier en hem nog probeert tegen te houden met zijn vinger en 'niet meer doen'.
Maar dan vraag ik me af met wie hij daar was. De Engelse nieuwssites vermelden allemaal dat het nog onduidelijk is waarom hij daar terecht gekomen is. Gevallen kan misschien ook nog maar in dat geval, hoe kan een bezoeker in een tijgerverblijf vallen.
Trieste toestand.
Ik vind het nog niet eens zo heftig uitzien. Neem aan dat die kerel daarna pas echt goed te grazen is genomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 22:06 schreef Magica het volgende:
Snap niet dat ze zo’n filmpje overal laten zien. Het zal maar familie van je zijn
Dat waren honden..quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 22:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zonder een goed advies van Martin Gauss vooraf moet je dit gewoon niet proberen.
Denk dat dit al ernstige verwondingen kan veroorzaken. Maar goed Miss daarna echt for the kill… maar sowieso waarom moet alles maar getoond worden. Als je ergens dood ligt te gaan of wat kijkt iedereen ernaar ik vind het walgelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo heftig uitzien. Neem aan dat die kerel daarna pas echt goed te grazen is genomen?
Precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 22:13 schreef Magica het volgende:
Denk dat dit al ernstige verwondingen kan veroorzaken
Hier lijkt het wel op. Wel blij dat het beessie oké is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:59 schreef Momo het volgende:
Zou wel triest zijn als dat een verstandelijk beperkte man was die een grote kat wou aaien
O ja, das waar. Ik ben in de war met Henri Martinquote:
Ik heb twee filmpjes gevonden. In het eerste schreeuwt hij tegen de tijger dat hij moet stoppen. In het tweede zie je volgens mij de fatale beet van de tijger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 21:59 schreef Momo het volgende:
Zou wel triest zijn als dat een verstandelijk beperkte man was die een grote kat wou aaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fatale beet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat dit soort debielen. Door zulke idioten worden dieren doodgeschoten.greetings and salutations
quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb twee filmpjes gevonden. In het eerste schreeuwt hij tegen de tijger dat hij moet stoppen. In het tweede zie je volgens mij de fatale beet van de tijger.
De aanval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fatale beet:Ja die tweede zal hem wel fataal zijn geworden. Die tijger heeft hem daar goed vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat dit soort debielen. Door zulke idioten worden dieren doodgeschoten.Your beauty never ever scared me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |