Ja, triester kan inderdaad haast niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk programma is verplicht als zelfdoding genoemd wordt of ter sprake komt het telefoonnummer van de hulplijn onderin beeld te zetten. En het een zielig verhaaltje noemen echt wtf.
Wat natuurlijk ook niet gebeurt. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 00:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heftig om meteen te vertellen ja. Wellicht moest het om sympathie bij de kijkers te creëren maar wel raar dat je zulke dingen vanuit productie zou verplichten.
Deed ze al eens aan mee voor De Bondgenoten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het voor LLDL was gaf Instagram aan.
Was al vanaf dag 1 te zien, macho-ventje dat denkt dat iedereen bang voor hem is en een stap opzij doet. Mooi dat niet iedereen dat doet. Snel naar je gezin terug engerd, misschien dat ze daar voor je in de houding springen.quote:
Ze gaat al die programma's afquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deed ze al eens aan mee voor De Bondgenoten.
Dat ligt eraan welk verhaal, dat ze haar ouders op jonge leeftijd kwijt is geraarkt, of dat ze graag wil weten of Sem een borsten of billenman is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Heb ik nou het Marjoleinverhaal gemist? Herinner het me in ieder geval niet.
Da's wel heel jong! 😉quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
Patrick heeft een vriendin van 4 maanden.
Maar met wie? Hij heeft al een "Marjolijntje" thuis zitten.. die vervangen voor zo'n zelfde heeft geen nut.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Neem ik niet serieus, die gaat voor de bijl.
Ik denk dat Sygorn wel een kans maakt, het lijkt er op dat die nix met Dylan wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Hij blijft na deze cyclus nog wel even plakken denk ik en anders is daar gewillige Joshlyn nog altijd die voor alles open staat en blijkbaar Ian al vergeten is.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |