Waarom zou je een ambassade in stand houden van een regime dat honderdduizenden mensen de dood in jaagt en meedogenloos Oekraïense steden bombardeert?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je zonder consequentie ons kan bedreigen en oorlogsmisdaden en genocide goedpraten. Met diplomatie heeft het in ieder geval weinig meer te maken.
Die moeten gewoon europa-wijd dicht en laat die in londen maar open ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je een ambassade in stand houden van een regime dat honderdduizenden mensen de dood in jaagt en meedogenloos Oekraïense steden bombardeert?
Na dat bericht van laatst dat er geen beperkingen meer zijn op doelen gaan we dit gewoon veel meer zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:43 schreef MaxMark het volgende:
Kramatorsk - tot nog toe 30 doden gemeld bij aanval op bussen/bushaltes:
NOS: Zeker dertig doden bij Russische aanvallen op stad bij frontlinie
[ x ]
Zeker waar ! En gelukkig gezien de aandrang die gewoon menselijk is zeker ook gewoon niet gay.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 15:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na 24 uur of twee landsgrenzen heb je gewoon recht op elkaar.
Wat een dom wijf is het ookquote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[ x ]
Je zat er niet ver naast.
Ga nou niet zitten janken stelletje tering mongolen. Na het neerhalen van mh17 staat er nog een rekeningetje open.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[ x ]
Je zat er niet ver naast.
Een deel van de bevroren Russische tegoeden gebruiken om iedereen in Rusland een regenboogvlag en een doosje condooms (met Made in EU erop) toesturen?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeker waar ! En gelukkig gezien de aandrang die gewoon menselijk is zeker ook gewoon niet gay.
Vooral gelukkig omdat die regenboogvlaggen je hele camo naar de bliksem helpen natuurlijk.
Omdat de ambassade sluiten een diplomatieke oorlogsverklaring is, er zijn nog wel wat minder vergaande stappen op de escalatieladder.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je een ambassade in stand houden van een regime dat honderdduizenden mensen de dood in jaagt en meedogenloos Oekraïense steden bombardeert?
Dit was een onnauwkeurige glijbom en het was vlakbij de frontlinie.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Na dat bericht van laatst dat er geen beperkingen meer zijn op doelen gaan we dit gewoon veel meer zien.
Ja inderdaad, dit is al zeer, zeer lang bekend, ik kan me nog een reportage herinnneren in de jaren 90 van Brandpunt oid. Een heel systeem met oudere "suiker oompjes".quote:
Ik vind dit topic onderhand zo toxisch worden dat ik soms maar weg blijf, ook omdat ik er vaak van word beticht dat het topic door mij zou ontsporen.quote:
Ga je nog reageren op de misstanden in het Russische leger?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dit topic onderhand zo toxisch worden dat ik soms maar weg blijf, ook omdat ik er vaak van word beticht dat het topic door mij zou ontsporen.
Overigens moet mij van het hart dat jij mij gisteren toebeet dat ik bepaalde users op de kast jaag, natuurlijk weet ik van mijzelf dat ik een bepaalde prikkelende stijl heb, maar dit topic slaat werkelijk alles.
"Een user brengt altijd vreugde aan, is het niet bij het binnenkomen dan wel bij het gaan "quote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dit topic onderhand zo toxisch worden dat ik soms maar weg blijf, ook omdat ik er vaak van word beticht dat het topic door mij zou ontsporen.
Overigens moet mij van het hart dat jij mij gisteren toebeet dat ik bepaalde users op de kast jaag, natuurlijk weet ik van mijzelf dat ik een bepaalde prikkelende stijl heb, maar dit topic slaat werkelijk alles.
https://t.me/ministry_of_defense_ua/16348quote:🤜🤛 Thousands of service members have arrived at their units under the simplified program for returning after temporary leave. This number is comparable to the personnel of two or three brigades.
A significant portion of the military personnel have returned to combat positions. These are individuals who already have experience and skills that are needed by the units. They have all had their financial and other support reinstated and are once again carrying out their duties.
Everyone who has returned to the ranks of the defenders is undoubtedly strengthening the military. Therefore, we assess the result positively.
We thank the units that participated in the program, reviewed applications, approved requests, and opened their doors to those returning to service.
The top five units by the number of actual returns:
▶ 20th Separate Unmanned Systems Brigade "K-2"
▶ 53rd Separate Mechanized Brigade named after Prince Vladimir Monomakh
▶ 3rd Separate Assault Brigade
▶ 63rd Separate Mechanized Brigade
▶ 429th Separate Unmanned Systems Brigade "Achilles"
We would also like to acknowledge the National Guard brigades: "Charter" and "Azov."
Thank you to everyone who dared to return. It may have been a difficult decision, but it is certainly the right one.
Aldus Havryshko. Niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:50 schreef Since2003 het volgende:
Geen pensioen na de dienstplicht. Je wordt gewoon weer opgepakt en afgevoerd.
[ x ]
Godver daar gaat mn algoritme.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DeNpZMZNVx-
Zoals? wat ken in vredesnaam een vergeldingsaanval zijn op een doelbewuste aanval op burgers?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:38 schreef skysherrif het volgende:
Oekraiense "intelligentie" kanalen voorsorteren op een vergeldingsaanval op moskou...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |