Hebben jullie dat ook weleens? Je spreekt iemand online, ziet steeds dezelfde nickname voorbij komen en na een tijdje ontstaat er toch een soort beeld van de persoon erachter. 🤔
En dan vraag je je ineens af: Wie is eigenlijk de persoon achter die naam? Hoe zou diegene in het echt zijn? Komt die overeen met het beeld dat je online van hem of haar hebt gekregen?
Ik merk dat ik daar soms best nieuwsgierig naar kan zijn. Niet eens per se omdat ik alles wil weten, maar gewoon omdat er achter iedere nickname natuurlijk een echt persoon met een eigen verhaal zit.
Herkennen jullie dat? Ben je weleens nieuwsgierig geworden naar de persoon achter een nickname die je regelmatig spreekt of tegenkomt? En kwam dat beeld uiteindelijk overeen met de werkelijkheid?
In mijn geval heb ik al wel een aantal mensen mogen ontmoeten, meeste 'oldbie' admins heb ik zeker ontmoet maar ook een aantal oudbies en ex fokkers. En vaak kwam de persoon wel overeen met het geen wat ik in gedachten had! Was nooit echt een verrassing kan ik mij herinneren.
Met
@Djeez heb ik dan nog wel geregeld contact IRL!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...