abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221924999
Hebben jullie dat ook weleens? Je spreekt iemand online, ziet steeds dezelfde nickname voorbij komen en na een tijdje ontstaat er toch een soort beeld van de persoon erachter. 🤔

En dan vraag je je ineens af: Wie is eigenlijk de persoon achter die naam? Hoe zou diegene in het echt zijn? Komt die overeen met het beeld dat je online van hem of haar hebt gekregen?

Ik merk dat ik daar soms best nieuwsgierig naar kan zijn. Niet eens per se omdat ik alles wil weten, maar gewoon omdat er achter iedere nickname natuurlijk een echt persoon met een eigen verhaal zit.

Herkennen jullie dat? Ben je weleens nieuwsgierig geworden naar de persoon achter een nickname die je regelmatig spreekt of tegenkomt? En kwam dat beeld uiteindelijk overeen met de werkelijkheid?

In mijn geval heb ik al wel een aantal mensen mogen ontmoeten, meeste 'oldbie' admins heb ik zeker ontmoet maar ook een aantal oudbies en ex fokkers. En vaak kwam de persoon wel overeen met het geen wat ik in gedachten had! Was nooit echt een verrassing kan ik mij herinneren.

Met @Djeez heb ik dan nog wel geregeld contact IRL! _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 23:16:27 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221925025
Nooit naar een (groeps)meet geweest, wel eens gemeet 1 op 1. De laatste keer was wel een succes, dus dat is iets blijvends geworden.

Hij kwam aardig overeen met hoe ik hem via FOK! had leren kennen. Maar ik herinner me nog wel dat het even heel raar was.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 23:16:36 #3
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221925027
Uiteraard. Wil dolgraag weten hoe ik nog beter kan gaan haten en opnaaien. Het leven is lijden en medelijden veroorzaken is de weg van de gelukkige misantroop.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221925035
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 23:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uiteraard. Wil dolgraag weten wie ik nog beter kan haten en opnaaien. Het leven is lijden en medelijden veroorzaken is weg van de gelukkige misantroop.
Wat een fijn uitzicht om zo te mogen leven. Ik kan dat niet. Knap.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 23:19:43 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221925040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 23:18 schreef Chandler het volgende:

[..]
Wat een fijn uitzicht om zo te mogen leven. Ik kan dat niet. Knap.
Het is hard werken. Maar ascetisch en devoot als ik ben, kom ik altijd aan mijn trekken.
pi_221925042
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 23:19 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het is hard werken. Maar ascetisch en devoot als ik ben, kom ik altijd aan mijn trekken.
Je moet het maar kunnen, ik heb daar de energie niet voor. Die krijg ik er ook niet van. Wil graag iets toevoegen en niet afnemen of opdringen. Pfff.. de energie.

_O_

En anderen fokkers!? O+ laat u horen! :Y
Like trump...
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 23:23:23 #7
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221925054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 23:21 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, ik heb daar de energie niet voor. Die krijg ik er ook niet van. Wil graag iets toevoegen en niet afnemen of opdringen. Pfff.. de energie.

_O_

En anderen fokkers!? O+ laat u horen! :Y
Hoop iig dat je veel leuke reacties gaat krijgen op je topic.
pi_221925083
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 23:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hoop iig dat je veel leuke reacties gaat krijgen op je topic.
O+
Like trump...
pi_221925390
Natuurlijk. Met sommige mensen heb je leuke interactie, en dan vraag ik me wel af wat voor type erachter zit. Ik vind het soms ook moeilijk in te schatten, moet ik zeggen.

Vroegah heb ik nog wel wat mensen offline gemeet, en onder andere mijn man zo ontmoet, maar tegenwoordig zou ik dat toch minder snel doen. Ik weet niet of dat met de tijd waarin we leven te maken heeft, of met het feit dat ik ouder ben geworden. Maar zoveel delen als ik voorheen deed over mezelf zal ik niet meer doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221925427
Ik ben vroeger verzeild geraakt via IRC (wat een chatprogramma was) op Vlaamse kanalen. Daar ook wat meets van gehad en daar heb ik mijn toenmalige vriend leren kennen. 4 jaar lang heen en weer richting Gent.

Praat wel over iets van 25 jaar geleden.

Jaren later kwam op een Fok kanaal terecht via IRC en daar heb ik mijn huidige partner leren kennen :P Nu alweer 17 jaar geleden. Via hem zit ik dus ook op fok, terwijl hij hier allang uitgecheckt is :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Sunshine1982 op 07-10-2026 07:51:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')