Wat een fijn uitzicht om zo te mogen leven. Ik kan dat niet. Knap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uiteraard. Wil dolgraag weten wie ik nog beter kan haten en opnaaien. Het leven is lijden en medelijden veroorzaken is weg van de gelukkige misantroop.
Het is hard werken. Maar ascetisch en devoot als ik ben, kom ik altijd aan mijn trekken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wat een fijn uitzicht om zo te mogen leven. Ik kan dat niet. Knap.
Je moet het maar kunnen, ik heb daar de energie niet voor. Die krijg ik er ook niet van. Wil graag iets toevoegen en niet afnemen of opdringen. Pfff.. de energie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het is hard werken. Maar ascetisch en devoot als ik ben, kom ik altijd aan mijn trekken.
Hoop iig dat je veel leuke reacties gaat krijgen op je topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:21 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen, ik heb daar de energie niet voor. Die krijg ik er ook niet van. Wil graag iets toevoegen en niet afnemen of opdringen. Pfff.. de energie.
En anderen fokkers!?laat u horen!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hoop iig dat je veel leuke reacties gaat krijgen op je topic.
In je dromen jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:11 schreef incel het volgende:
Ik krijg wel vaak fanmail van vrouwen maar negeer het want zit al in een relatie.
Ik mag geen DM's openbaar maken anders zou ik het wel laten zienquote:
Ja natuurlijk, onze hoogbegaafde vrouwenmagneetquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ik mag geen DM's openbaar maken anders zou ik het wel laten zien
Vandaar dat jij alles mag en kan hier op het forum.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:37 schreef vosss het volgende:
Erg leuk weekend met een FA gehad in een grijs verleden
Daarna jaren samen gewoond met een mod.
Verder nog een leuke avond/nacht gehad met een andere mod.
Kortom modder je maar wat aanquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:37 schreef vosss het volgende:
Erg leuk weekend met een FA gehad in een grijs verleden
Daarna jaren samen gewoond met een mod.
Verder nog een leuke avond/nacht gehad met een andere mod.
Die zijn allemaal al lang en breed geen FA en of mod en of überhaupt nog op FOK!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Vandaar dat jij alles mag en kan hier op het forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |