Dat mag. Nou en?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de enige ben die het geen mannelijk gedrag vind.
https://www.ipsos-publiek(...)n-maar-zwijgen-toch/quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen fluit van.
Niks verder, het is vooral een spiegel. Gaan huilen in de slachtofferrol dat je niet mannelijk zou mogen zijn is natuurlijk gewoon iets waar men zich onsterfelijk belachelijk mee maakt.quote:
Bijzondere conclusie weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niks verder, het is vooral een spiegel. Gaan huilen in de slachtofferrol dat je niet mannelijk zou mogen zijn is natuurlijk gewoon iets waar men zich onsterfelijk belachelijk mee maakt.
Welneequote:
100% dit dus. Alsof femicide het enige is wat vrouwen kan overkomen. Ik ergerde me ook al aan die achterlijke post van @Nexum en wilde reageren. Maar ik had het niet beter kunnen verwoorden dan jij, chapeau!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij pikt er nu 1 niche uit, femicide, een bijzonder zeldzaam verschijnsel dat gemiddeld 22 vrouwen per jaar treft, maar voor het gemak vergeet je maar dat er ook nog zoiets bestaat als aanranding, verkrachting, hinderlijk volgen, sissen en dat de daders in veruit de meeste gevallen een migratieachtergrond hebben en binnen die groep in overgrote meerderheid een islamitische achtergrond. Dit treft tienduizenden, zo niet honderdduizenden vrouwen per jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |