Is er niet al topic met tig delen waarin deze reacties allemaal verzameld kunnen worden?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Het wordt ook onmiddellijk weer zo’n topic waarin mannen hun beperkte mening over vrouwen nog een keer komen herkauwen.
R&P is echt reddeloos verloren.
Vreselijk topic.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er niet al topic met tig delen waarin deze reacties allemaal verzameld kunnen worden?
Edit: deze dus R&P / Vrouwen willen geen man meer #32
Hoeveel non-binaire conservatieven ken jij eigenlijk, @Koekoekmakto?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nee. Conservatieve mannen zijn gewoon om te kotsen
Conservatieve vrouwen en non-binaire personen ook eigenlijk. Best veel mensen eigenlijk 🤔
Enorm veel. We zitten immers toch op Fok?quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hoeveel non-binaire conservatieven ken jij eigenlijk, @:Koekoekmakto?
Extreme verschillen in normen en waarden lijken eerder een belemmering voor aantrekkingskracht en relatiekwaliteit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Heel bekend Nederlands spreekwoord.
Maar ook:
Tegenpolen trekken elkaar aan.
Daartussen vind je dus een eindeloos aantal variaties.
En dat. Er zijn talloze andere dingen om het met elkaar over te hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef lbosse het volgende:
Het liefst iemand die het wel snapt maar er niet zo veel mee bezig is. Het is geen leuk gespreksonderwerp.
Ja dit. En iemand die zich erg druk maakt over ‘woke’ en transgenders, terwijl dat allemaal geen rol speelt in het dagelijks leven, of nauwelijks, vind ik ook een afknapper.quote:Op maandag 5 oktober 2026 07:28 schreef heywoodu het volgende:
Andere meningen over economie of justitie ofzo moet kunnen, echt oprecht tegenovergestelde meningen over normen en waarden zou toch wel erg lastig zijn. Ik zou niet zomaar een relatie kunnen hebben met iemand die bijvoorbeeld tegen basale mensenrechten is (denk aan homorechten, zelf keuzes maken over je lichaam, etc).
Inderdaad, dat is al snel een uiting van karakterfouten die ook elders vervelend kunnen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dit. En iemand die zich erg druk maakt over ‘woke’ en transgenders, terwijl dat allemaal geen rol speelt in het dagelijks leven, of nauwelijks, vind ik ook een afknapper.
Mijn vrouw is helemaal niet links, eerder rechts . Ik heb wel gemerkt dat vrouwen die uni gedaan hebben erg heftig links eruit komen (mijn dating ervaringen).quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Kottnauer het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. De meeste (zo niet alle) vrouwen drijven van nature naar links, tenzij je ze regelmatig een beetje naar rechts bijstuurt.
Dat is biologisch bepaald. Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Die zorgzaamheid moet echter beteugeld worden, anders krijg je situaties zoals deze thans waarneembaar zijn in ons land.
moet .. beteugeld wordenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Kottnauer het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. De meeste (zo niet alle) vrouwen drijven van nature naar links, tenzij je ze regelmatig een beetje naar rechts bijstuurt.
Dat is biologisch bepaald. Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Die zorgzaamheid moet echter beteugeld worden, anders krijg je situaties zoals deze thans waarneembaar zijn in ons land.
Denk dat BIJ1 wel een van de 2 of 3 dealbreakers zou zijn voor mij.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:16 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn huidige vriendin boeit de politiek niet veel, mijn exen waren allemaal links, denk niet dat ik iemand zou kunnen gaan die FvD stemt bijvoorbeeld, een van mijn exen stemde Bij1 en daar heb ik wel flinke discussies mee gehad, met name over het sinterklaasfeest
Alle femi's op de barricadesquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Het wordt ook onmiddellijk weer zo’n topic waarin mannen hun beperkte mening over vrouwen nog een keer komen herkauwen.
Liefde maakt blind he.quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
Het probleem met fanatieke PVV/FvD/Bij1 types is dat ze doorgaans overal recht op menen te hebben en nooit ergens verantwoordelijkheid voor nemen. Het is altijd de schuld is van iemand anders. Of dat nou buitenlanders/moslims/het partijkartel/het grootkapitaal/de kolonialen of het patriarchaat is. Altijd zijn ze het zielige slachtoffer en moeten ze hun gram halen bij een ander en mag die ander allerlei naars aangedaan worden.
Ga je daar een relatie mee aan dan krijg je dat dus vroeg of laat tegen je.
Oh daar kom je snel genoeg achter.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Liefde maakt blind he.
Tenzij je op de eerst date al gaat vragen wat ze stemmen of je/ ze gaan klagen over de natuur of buitenlanders.
Ik wist het voordat ik een relatie begon met haar, het was geen dealbreker voor me maar er ontstonden wel pittige discussies en dat terwijl ik zelfs ook vrij links benquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat BIJ1 wel een van de 2 of 3 dealbreakers zou zijn voor mij.
Maar vermoedelijk zie je dat al terug bij iemand voordat deze over zijn of haar politieke overtuiging begint. Heb in het echte leven ook nog nooit een volwassen persoon ontmoet die het zou overwegen om BIJ1 te stemmen. Dat ik weet.
Jullie.quote:
Links doet toch exact hetzelfde?quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
Het probleem met fanatieke PVV/FvD/Bij1 types is dat ze doorgaans overal recht op menen te hebben en nooit ergens verantwoordelijkheid voor nemen. Het is altijd de schuld is van iemand anders. Of dat nou buitenlanders/moslims/het partijkartel/het grootkapitaal/de kolonialen of het patriarchaat is. Altijd zijn ze het zielige slachtoffer en moeten ze hun gram halen bij een ander en mag die ander allerlei naars aangedaan worden.
Hij noemt niet alleen maar rechts.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Links doet toch exact hetzelfde?
Het is toch ook altijd de schuld/verantwoordelijkheid van een ander?
Ik noem daarom ook Bij1. En sommige SP'ers hebben er ook wel een handje van maar die partij trekt ook nog wel leukere types aan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Links doet toch exact hetzelfde?
Het is toch ook altijd de schuld/verantwoordelijkheid van een ander?
Ik vermaak me nu alquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie.
Wat verwacht je, wat hoop je? Want je verheugt je kennelijk op iets dat jou gaat vermaken.
Feminisme krijgt in ieder geval de schuld. Want feministen geven mannen overal de schuld van.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou hij begrijpen wat de definitie van feminisme eigenlijk is?
Ow... Bij1 is linksquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik noem daarom ook Bij1. En sommige SP'ers hebben er ook wel een handje van maar die partij trekt ook nog wel leukere types aan.
Het gaat letterlijk over politieke overtuigingen in een relatiequote:Op maandag 5 oktober 2026 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij noemt niet alleen maar rechts.
Maar ik zou hier geen politieke discussie van maken als ik jou was.
Ja hoewel die partij inmiddels op sterven na dood is, is het wel de verzamelplaats van ultralinks Nederland.quote:
Dat is toch iets anders dan de discussie of je met een partner gelukkig zou kunnen zijn die er andere (politieke) ideeën op nahoudt?quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat letterlijk over politieke overtuigingen in een relatie
Hier zit wel een kern van waarheid in. Zelf ook eens met een zwarte vrouw gedate die jaren geleden voordat het mainstream had bereikt al overdreven woke was, maar dan willen ze wel net zoals Sylvana Simons een blanke man hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
Dat ze een ‘blanke’ man ‘wil hebben’, dat is dan in jouw redenatie toch ook gewoon ‘overdreven woke’?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:25 schreef Cruzinats het volgende:
Er zijn ook genoeg apolitieke vrouwen al wordt dat wel minder met algoritmes die letterlijk door je strot geduwd worden. Het is moeilijk om zoals vroeger er helemaal niks van mee te krijgen.
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in. Zelf ook eens met een zwarte vrouw gedate die jaren geleden voordat het mainstream had bereikt al overdreven woke was, maar dan willen ze wel net zoals Sylvana Simons een blanke man hebben.
"Niet met mij eens, dus irrationeel."quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 14:02 schreef incel het volgende:
Is volgens mij standaard zo. Vooral tussen man vrouw. Vrouwen zijn meer emotie en irrationeel dus vaak links en mannen rationeel en pragmatisch en daarom rechts.
Opposites attract zeggen ze toch
Amenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Lienekien het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |