Is er niet al topic met tig delen waarin deze reacties allemaal verzameld kunnen worden?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Het wordt ook onmiddellijk weer zo’n topic waarin mannen hun beperkte mening over vrouwen nog een keer komen herkauwen.
R&P is echt reddeloos verloren.
Vreselijk topic.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er niet al topic met tig delen waarin deze reacties allemaal verzameld kunnen worden?
Edit: deze dus R&P / Vrouwen willen geen man meer #32
Hoeveel non-binaire conservatieven ken jij eigenlijk, @Koekoekmakto?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nee. Conservatieve mannen zijn gewoon om te kotsen
Conservatieve vrouwen en non-binaire personen ook eigenlijk. Best veel mensen eigenlijk 🤔
Enorm veel. We zitten immers toch op Fok?quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hoeveel non-binaire conservatieven ken jij eigenlijk, @:Koekoekmakto?
Extreme verschillen in normen en waarden lijken eerder een belemmering voor aantrekkingskracht en relatiekwaliteit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:18 schreef Hiddendoe het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Heel bekend Nederlands spreekwoord.
Maar ook:
Tegenpolen trekken elkaar aan.
Daartussen vind je dus een eindeloos aantal variaties.
En dat. Er zijn talloze andere dingen om het met elkaar over te hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef lbosse het volgende:
Het liefst iemand die het wel snapt maar er niet zo veel mee bezig is. Het is geen leuk gespreksonderwerp.
Ja dit. En iemand die zich erg druk maakt over ‘woke’ en transgenders, terwijl dat allemaal geen rol speelt in het dagelijks leven, of nauwelijks, vind ik ook een afknapper.quote:Op maandag 5 oktober 2026 07:28 schreef heywoodu het volgende:
Andere meningen over economie of justitie ofzo moet kunnen, echt oprecht tegenovergestelde meningen over normen en waarden zou toch wel erg lastig zijn. Ik zou niet zomaar een relatie kunnen hebben met iemand die bijvoorbeeld tegen basale mensenrechten is (denk aan homorechten, zelf keuzes maken over je lichaam, etc).
Inderdaad, dat is al snel een uiting van karakterfouten die ook elders vervelend kunnen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dit. En iemand die zich erg druk maakt over ‘woke’ en transgenders, terwijl dat allemaal geen rol speelt in het dagelijks leven, of nauwelijks, vind ik ook een afknapper.
Mijn vrouw is helemaal niet links, eerder rechts . Ik heb wel gemerkt dat vrouwen die uni gedaan hebben erg heftig links eruit komen (mijn dating ervaringen).quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Kottnauer het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. De meeste (zo niet alle) vrouwen drijven van nature naar links, tenzij je ze regelmatig een beetje naar rechts bijstuurt.
Dat is biologisch bepaald. Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Die zorgzaamheid moet echter beteugeld worden, anders krijg je situaties zoals deze thans waarneembaar zijn in ons land.
moet .. beteugeld wordenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Kottnauer het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. De meeste (zo niet alle) vrouwen drijven van nature naar links, tenzij je ze regelmatig een beetje naar rechts bijstuurt.
Dat is biologisch bepaald. Vrouwen zijn van nature zorgzaam. Die zorgzaamheid moet echter beteugeld worden, anders krijg je situaties zoals deze thans waarneembaar zijn in ons land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |