Ow... Bij1 is linksquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik noem daarom ook Bij1. En sommige SP'ers hebben er ook wel een handje van maar die partij trekt ook nog wel leukere types aan.
Het gaat letterlijk over politieke overtuigingen in een relatiequote:Op maandag 5 oktober 2026 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij noemt niet alleen maar rechts.
Maar ik zou hier geen politieke discussie van maken als ik jou was.
Ja hoewel die partij inmiddels op sterven na dood is, is het wel de verzamelplaats van ultralinks Nederland.quote:
Dat is toch iets anders dan de discussie of je met een partner gelukkig zou kunnen zijn die er andere (politieke) ideeën op nahoudt?quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat letterlijk over politieke overtuigingen in een relatie
Hier zit wel een kern van waarheid in. Zelf ook eens met een zwarte vrouw gedate die jaren geleden voordat het mainstream had bereikt al overdreven woke was, maar dan willen ze wel net zoals Sylvana Simons een blanke man hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
Het probleem met fanatieke PVV/FvD/Bij1 types is dat ze doorgaans overal recht op menen te hebben en nooit ergens verantwoordelijkheid voor nemen. Het is altijd de schuld is van iemand anders. Of dat nou buitenlanders/moslims/het partijkartel/het grootkapitaal/de kolonialen of het patriarchaat is. Altijd zijn ze het zielige slachtoffer en moeten ze hun gram halen bij een ander en mag die ander allerlei naars aangedaan worden.
Ga je daar een relatie mee aan dan krijg je dat dus vroeg of laat tegen je.
Dat ze een ‘blanke’ man ‘wil hebben’, dat is dan in jouw redenatie toch ook gewoon ‘overdreven woke’?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:25 schreef Cruzinats het volgende:
Er zijn ook genoeg apolitieke vrouwen al wordt dat wel minder met algoritmes die letterlijk door je strot geduwd worden. Het is moeilijk om zoals vroeger er helemaal niks van mee te krijgen.
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in. Zelf ook eens met een zwarte vrouw gedate die jaren geleden voordat het mainstream had bereikt al overdreven woke was, maar dan willen ze wel net zoals Sylvana Simons een blanke man hebben.
"Niet met mij eens, dus irrationeel."quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 14:02 schreef incel het volgende:
Is volgens mij standaard zo. Vooral tussen man vrouw. Vrouwen zijn meer emotie en irrationeel dus vaak links en mannen rationeel en pragmatisch en daarom rechts.
Opposites attract zeggen ze toch
Amenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Lienekien het volgende:
Het wordt ook onmiddellijk weer zo’n topic waarin mannen hun beperkte mening over vrouwen nog een keer komen herkauwen.
R&P is echt reddeloos verloren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |