Fixed!quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:46 schreef Weltschmerz het volgende: HamiltonWeltschmerz had weer even aandacht nodig.
Indianapolis 2005: Ik heb een opvolger.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Hier is weer geschiedenis geschreven, nog voor de race van start is gegaan.
Smakelijk!quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:47 schreef Zorro het volgende:
Kan ik mijn broodjes tenminste nog smeren, daar had ik geen tijd meer voor
Dat is vast het probleem ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat krijg je wanneer je niet de race normaal start
Dank je, ik ga snel aan de slagquote:
Of een race met 1/2 van de coureurs.quote:
Elektriciteit en water.quote:
Dit is erger dan 2005.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis 2005: Ik heb een opvolger.
Ze hebben allemaal windows geïnstalleerd. press enter to continu.quote:
Wat zou Paul hiervan vinden?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis 2005: Ik heb een opvolger.
Dat lijkt me extreem onveilig als willekeurige auto's op de grid vol spray mogelijk stil blijven staan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom startten ze niet gewoon nu.
Rol die 2 autos de pit in en klaar.
"STROLL IS LEADING THE RACE!"quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef greysbones het volgende:
nu was het een formation lap
maar stel dat dit gebeurt met een start![]()
Markus Winkelhock genotquote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"STROLL IS LEADING THE RACE!"
Daarom die autos gewoon de pit in, de rest kan gewoon rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me extreem onveilig als willekeurige auto's op de grid vol spray mogelijk stil blijven staan.
"Klik op start om te stoppen"quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal windows geïnstalleerd. press enter to continu.
Maar je weet dus niet of die niet ineens hetzelfde probleem hebben zo. Op zijn minst géén staande start.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarom die autos gewoon de pit in, de rest kan gewoon rijden.
Nee iedereen rijdt nog... Waarom pit?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef Breekfast het volgende:
Waar willen ze nu op gaan wachten dan? Want je gaat echt niet binnen een half uur achterhalen wat er bij al die auto's mis is gegaan. Als het zo simpel was dan hadden ze die constructiefout al wel eerder ontdekt.
En dat is relevant omdat?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet of die niet ineens hetzelfde probleem hebben zo. Op zijn minst géén staande start.
Verzopen software. Niet leren zwemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En zelflerende software die het niet meer weet
"Update! Oh, je wil aan het werk? Jammer joh."quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal windows geïnstalleerd. press enter to continu.
Omdat we op zich geen zin hebben in auto's die met 250 per uur op een stilstaande auto knallen.quote:
"We hebben toch nooit regenraces meer"quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:51 schreef ondeugend het volgende:
Niemand kwam op het idee accu's op vocht te testen?
Zou wel echt heel komisch zijn als het inderdaad een verplichte Windows update is die bij iedereen wordt uitgevoerdquote:Op zondag 4 oktober 2026 09:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Update! Oh, je wil aan het werk? Jammer joh."
het wordt gek snel droog?quote:
Blimey.quote:
Gewoon de inters oproken, worden vanzelf slicks.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Goed, straks gewoon starten op slicks dus.
Dit jaar bepaalt de software of je gas mag geven of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je zou zeggen dat de verbrandingsmotor gewoon op het gaspedaal moet blijven reageren, anders zou het traction control zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |