Wat zou Paul hiervan vinden?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis 2005: Ik heb een opvolger.
Dat lijkt me extreem onveilig als willekeurige auto's op de grid vol spray mogelijk stil blijven staan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom startten ze niet gewoon nu.
Rol die 2 autos de pit in en klaar.
"STROLL IS LEADING THE RACE!"quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef greysbones het volgende:
nu was het een formation lap
maar stel dat dit gebeurt met een start![]()
Markus Winkelhock genotquote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"STROLL IS LEADING THE RACE!"
Daarom die autos gewoon de pit in, de rest kan gewoon rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me extreem onveilig als willekeurige auto's op de grid vol spray mogelijk stil blijven staan.
"Klik op start om te stoppen"quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal windows geïnstalleerd. press enter to continu.
Maar je weet dus niet of die niet ineens hetzelfde probleem hebben zo. Op zijn minst géén staande start.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarom die autos gewoon de pit in, de rest kan gewoon rijden.
Nee iedereen rijdt nog... Waarom pit?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:50 schreef Breekfast het volgende:
Waar willen ze nu op gaan wachten dan? Want je gaat echt niet binnen een half uur achterhalen wat er bij al die auto's mis is gegaan. Als het zo simpel was dan hadden ze die constructiefout al wel eerder ontdekt.
En dat is relevant omdat?quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet of die niet ineens hetzelfde probleem hebben zo. Op zijn minst géén staande start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |