Die is beter in geld tellen tegenwoordig.quote:
Het zou Ajax helpen als ze een paar Nederlandse spelers onder contract haddenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh nu er geen Ajacied meer is opgeroepen interesseert het hem niet meer.
Is meestal interessanter dan hetgeen waar ze nu om spelen (geen idee).quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn vaatwasser even uitpakken.
Karremans zijn optredenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Matige verdediging hadden we destijds. Het was een schiettent achterin.
Neem een abo pauper.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik krijg echt de schijttyfys van die ads die je tegenwoordig ook al niet meer kan wegdrukken
Dit forum geef ik nog drie maanden
Premium nemenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik krijg echt de schijttyfys van die ads die je tegenwoordig ook al niet meer kan wegdrukken
Verkapt gebedel om een aboquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Brave browser maatquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Evenveel dus als bij Feyenoord tegen utrecht.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou Ajax helpen als ze een paar Nederlandse spelers onder contract hadden
Tegen Excelsior waren drie van de zestien spelers die meededen Nederlands (en één van die drie is Wijndal)
Door mensen als jou moet Danny nu op de Taxi rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef Caland het volgende:
Moet hij wetenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Door mensen als jou moet Danny nu op de Taxi rijden.
Kost niks in Pattayaquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, dat waren er zes. Tegen PEC negen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Evenveel dus als bij Feyenoord tegen utrecht.
Dit programma is het mooiste voorbeeld dat 95% van Nederland geen basiskennis statistiek heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
Tussenstand bij Miljoenenjacht:
140.000. En een lelijke vrouw met dubbele kin
Snuifze maatquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:14 schreef Wotte het volgende:
De oldtimers waren in de aanbieding.
Goed spul.
Ook hier zit je weer mis.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Evenveel dus als bij Feyenoord tegen utrecht.
En dat nederlandse mannen onder de plak zitten want een blik van die vrouw en ze dealenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit programma is het mooiste voorbeeld dat 95% van Nederland geen basiskennis statistiek heeft.
Prima, werken voor je kkgeld. En ik ga niet meebetalen aan zijn staanplaats.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is Rotterdam dat telt niet als Nederlanders.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat waren er zes. Tegen PEC negen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |