Gesubsidieerde poetshulp voor iedereen is dan ook van groot belang.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Staatsschuld onverantwoord laten oplopen
Den eikel poetsen?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Gesubsidieerde poetshulp voor iedereen is dan ook van groot belang.
Foutje van Xavi.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Helaas eerste helft iets minder goed
Virgil volgt de politiek goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:
De Vurdj heeft nu al 2 wedstrijden op rij het woord 'onacceptabel' gebezigd. Ik vermoed dat Xaaf in de rust 'unacceptable' staat te briesen.
De aanval was ook waardeloos onzichtbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het middenveld was ook niet best trouwens eerst helft.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het middenveld was ook niet best trouwens eerst helft.
Een drieluik over Xaviball @Zipportalquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De aanval was ook waardeloos onzichtbaar.
Noa Lang: 'Als ik het op de heupen heb, dan kan ik iedereen dronken spelen'quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De aanval was ook waardeloos onzichtbaar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Noa Lang: 'Als ik het op de heupen heb, dan kan ik iedereen dronken spelen'
Bekijk deze YouTube-video
@:wimderon
Al besproken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco had er nog iemand de uitslag goed?
Ik had 2-2 dacht ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco had er nog iemand de uitslag goed?
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had 2-2 dacht ik.
Party hard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |