Maar dat gebeurde nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Direct via een eigen been is nooit hands
De hand was niet op een natuurlijke positie en dat deed de speler zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bal naar hand i.p.v. andersom.
Oooohhhquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog drie wedstrijden dus duurt nog wel even
Jawel, er was geen directe aanval meer gaande.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
3 meter van de achterlijn vind ik nou niet echt afgeslagen
Ik was bijna ook gegaan, maar toen bedacht ik mij dat ik moest modereren en hosten.quote:
Nee, via grondquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat die bal via een eigen lichaamsdeel ging.
Dan heb je nog een regelboekje van 20 jaar oud liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al arbiter ook af.
Bij deze meld ik mij schriftelijk af voor haxball.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was bijna ook gegaan, maar toen bedacht ik mij dat ik moest modereren en hosten.
voet-grond-handquote:
Dus zolang je de bal zelf opwipt mag je je hand ertegenaan houden?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Direct via een eigen been is nooit hands
Kijk eens dom....quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dus zolang je de bal zelf opwipt mag je je hand ertegenaan houden?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dus zolang je de bal zelf opwipt mag je je hand ertegenaan houden?
Volgens mij mag de scheids het zelf bepalen, maar dit zie je niet vaakquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, er was geen directe aanval meer gaande.
Ja als we zo gaan beginnenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat de bal de grond raakt, telt niet.
kun je hax ook spectatenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
Leuke pot uiteindelijk.
Leuke hax.
Fijne avond
Die arm komt wel heel onnatuurlijk handig uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nog een regelboekje van 20 jaar oud liggen
Laat de scheidsrechter erbuitenquote:
Zou Xavi wel de opstelling met hem hebben besprokenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:
De Vurdj heeft nu al 2 wedstrijden op rij het woord 'onacceptabel' gebezigd. Ik vermoed dat Xaaf in de rust 'unacceptable' staat te briesen.
Tsssssquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen de Turken morgen, maar iedereen kijkt Frankrijk Italie
Met hem en Memph schoof aan via Teams.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Xavi wel de opstelling met hem hebben besproken
Staatsschuld onverantwoord laten oplopenquote:
2e helft gewonnen hoor....quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:47 schreef NLGooner het volgende:
Maar goede 2de helft dus gelijkspel is acceptabel
En mokerlang doen over F-16's van Oekraine servicenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Staatsschuld onverantwoord laten oplopen
Oke, want ping is te hoog en zit op laptop steeds die ik niet wil mollen dus spelen wordt hem nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |