Dit dus. Ben zeker niet anti-php.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 15:14 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor. maar de escalatie berichten richting Europa waren hier een paar weken terug anders best vaak te lezen. Zeg ik als anti php
Ha. Dubbel. -Weg-quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 15:14 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor. maar de escalatie berichten richting Europa waren hier een paar weken terug anders best vaak te lezen. Zeg ik als anti php
Zou ze niet eens terug laten keren. Net als die Syrië gangers met hun geweldige kalifaatquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 17:40 schreef capricia het volgende:
Kennen we die familie vloggers nog?
Die vanuit Canada of Australië hun hele hebben het houwen verkochten om in Rusland alles weer op te bouwen. Met 6 of 8 kinderen. En hun conservatie christelijke waarden.
Nou, die moeten inmiddels dus een contract tekenen bij defensie. Of anders geen visum meer.
De ene familie heeft Rusland inmiddels verlaten, en is zojuist terug naar Australië gegaan. Want die waren opeens niet meer welkom, na jaren een boerderij opbouwen in Rusland.
De andere familie, Arend Feenstra, uit Canada, wordt nu ook gedwongen een contract te tekenen.
Bekijk deze YouTube-video
Doneren aan Oekraïne om in een (drone)fabriek te werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou ze niet eens terug laten keren. Net als die Syrië gangers met hun geweldige kalifaat
Rusland kondigt nieuwe staatsterreur aan.quote:Rusland roept diplomaten en buitenlanders opnieuw op Kiev te verlaten, dreigt met 'massale vergeldingsaanvallen'
Rusland heeft zaterdag opnieuw een oproep gedaan aan zijn diplomaten en aan buitenlanders om Kiev te verlaten. Volgens Moskou zal het "grootschalige vergeldingsaanvallen" blijven uitvoeren op de Oekraïense hoofdstad.
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een mededeling aan het diplomatieke korps herhaald dat "buitenlandse onderdanen en diplomaten die zich in Kiev bevinden, worden opgeroepen de stad te verlaten".
"De verantwoordelijkheid voor eventuele negatieve gevolgen ligt volledig bij degenen die deze waarschuwing negeren", voegt het ministerie eraan toe. In de boodschap staat verder dat "de Russische strijdkrachten massale vergeldingsaanvallen zullen blijven uitvoeren" tegen "militaire doelen in Kiev en andere Oekraïense steden".
De Oekraïense hoofdstad is de afgelopen weken zwaar onder vuur genomen en de Russische aanvallen hebben onder meer bruggen getroffen, wat tot grote verkeersopstoppingen leidt.
De burgemeester van Kiev, Vitaly Klitschko, heeft de situatie in de hoofdstad vrijdag omschreven als "uiterst dramatisch". Hij vindt dat Moskou de stad aan het "plunderen" is door systematisch de infrastructuur en de logistiek aan te vallen.
De Oekraïense autoriteiten vrezen vooral de komst van de winter, een kritieke periode waarin Rusland de energie-infrastructuur van het land een zware slag zou kunnen toebrengen, net als in 2025.https://www.telegraaf.nl/(...)allen/162528368.html
Geniet jij? ikke welquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 17:40 schreef capricia het volgende:
Kennen we die familie vloggers nog?
Die vanuit Canada of Australië hun hele hebben het houwen verkochten om in Rusland alles weer op te bouwen. Met 6 of 8 kinderen. En hun conservatie christelijke waarden.
Nou, die moeten inmiddels dus een contract tekenen bij defensie. Of anders geen visum meer.
De ene familie heeft Rusland inmiddels verlaten, en is zojuist terug naar Australië gegaan. Want die waren opeens niet meer welkom, na jaren een boerderij opbouwen in Rusland.
De andere familie, Arend Feenstra, uit Canada, wordt nu ook gedwongen een contract te tekenen.
Bekijk deze YouTube-video
Ze zijn vanuit woke-Canada naar de vrijheid en mogelijkheden en family values in Rusland vertrokken. Wie wil dit nu niet..quote:
Arend Feenstra..quote:
conservatief christelijk lijkt me niet echt woke canadaquote:Op zondag 4 oktober 2026 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn vanuit woke-Canada naar de vrijheid en mogelijkheden en family values in Rusland vertrokken. Wie wil dit nu niet..![]()
Misschien kunnen ze de volgende keer Noord Korea proberen.![]()
Maar even zonder dollen: ik vind het ontzettend triest voor die kinderen.
Gaat niet om vergelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:43 schreef Parafernalia het volgende:
Benieuwd hoe Oekraïne dit gaat vergelden
Als je naar een land gaat voor de family values kan je als eerste kijken hoe de bazen van het land daar mee om gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn vanuit woke-Canada naar de vrijheid en mogelijkheden en family values in Rusland vertrokken. Wie wil dit nu niet..![]()
Ja, triest. Hopelijk groeien de kinderen op, en leren ze dat hun ouders volledig bestonden uit losers.quote:Op zondag 4 oktober 2026 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Respect voor Merz dat hij op deze manier afstand wil doen van zijn functie. Take one for the team.quote:Op zondag 4 oktober 2026 10:28 schreef Perrin het volgende:
Merz in Kyiv.
[ x ]
Ondertussen in Kyiv:
[ x ]
heel juistquote:Op zondag 4 oktober 2026 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Respect voor Merz dat hij op deze manier afstand wil doen van zijn functie. Take one for the team.
quote:De pro-Oekraïense premier van Letland, Andris Kulbergs, heeft de parlementsverkiezingen zaterdag met een ruime voorsprong gewonnen.
Hij sluit de op een na grootste partij, die pro-Russisch is, uit van samenwerking.
Met 88 procent van de stemmen geteld gaat 36,6 procent van de stemmen naar de centrumrechtse partij United List van de premier.
De grootste rivaal is het pro-Russische Letland Eerst, dat in de voorlopige uitslag op 13 procent van de stemmen komt.
Vergelding voor het tegenhouden van hun soldaten aan de grens?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland kondigt nieuwe staatsterreur aan.
Jezus er rijden ook gewoon best veel auto's over de brug op dat moment...quote:Op zondag 4 oktober 2026 10:28 schreef Perrin het volgende:
Merz in Kyiv.
[ x ]
Ondertussen in Kyiv:
[ x ]
Dat is natuurlijk niet heel Canada, hier zie je ook lui uit de Biblebelt die totaal niet tevreden zijn met het progressieve Nederland. Alleen zijn ze slim genoeg om te snappen dat migreren naar Rusland weer andere, doch grotere problemen met zich mee brengt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 05:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
conservatief christelijk lijkt me niet echt woke canada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |