1 punt in 2 wedstrijden jaquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duitsland heeft het ook moeilijk met die Grieken.
Ik heb vrij weinig meegekregenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al, dit kan niet meer fout!
Lekker de hele Amazone kappen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 06:01 schreef DeeBee het volgende:
Demense slaan weer onvervalst toe, over 3 weken krijgen we een gigantische 'ach, Brazilië'
Het concept democratie is echt de meest verwerpelijke creatie van de mensheid ooit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 06:01 schreef DeeBee het volgende:
Demense slaan weer onvervalst toe, over 3 weken krijgen we een gigantische 'ach, Brazilië'
Dit is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duitsland heeft het ook moeilijk met die Grieken.
Je kan altijd naar Noord-Korea verhuizenquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het concept democratie is echt de meest verwerpelijke creatie van de mensheid ooit.
Das nog best lastigquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je kan altijd naar Noord-Korea verhuizen
Tripje boeken en middelvinger opsteken naar standbeeld van Kim Il-sung is waarschijnlijk voldoende voor permanente huisvestingquote:
Als het draait zijn de evangelicals een heel naar team om tegen te spelen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 06:01 schreef DeeBee het volgende:
Met een terechte uitsmijter voor vreemdganger Eelco Hquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:07 schreef Pistolero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)mijndenken~b2e039ed/
De nieuwe rant van Sander over de boevenbende van de VVD is uit.
C'est passé voor de Fransen!quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De rellen in Frankrijk (what's new) zijn een uitstekende laagdrempelige test op wereldvreemdheid.
"HET IS VOORBIJ MET FRANKRIJK" of "FRANKRIJK IS GEVALLEN"
als reactie op het meest typische aan Frankrijk. Fantastisch.
Ik had wat mensen in mijn hoofd die het gezegd konden hebben, maar de man van de quote had ik niet helemaal aan zien komen..quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:56 schreef Steven184 het volgende:
'Je bent elke wedstrijd de bovenliggende partij, maar je hebt niet de eerste plek. Dat is natuurlijk raar.'
Weet je wie ook bleef denken dat ie de bovenliggende partij was totdat het te laat was?quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:56 schreef Steven184 het volgende:
'Je bent elke wedstrijd de bovenliggende partij, maar je hebt niet de eerste plek. Dat is natuurlijk raar.'
Goebbels?quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik had wat mensen in mijn hoofd die het gezegd konden hebben, maar de man van de quote had ik niet helemaal aan zien komen..
Ernst Röhmquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je wie ook bleef denken dat ie de bovenliggende partij was totdat het te laat was?
Raymond van Barneveld?quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik had wat mensen in mijn hoofd die het gezegd konden hebben, maar de man van de quote had ik niet helemaal aan zien komen..
Van Bommel OUTquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |