MarcoGod: "hij praat veel, maar zegt niks"quote:Op zondag 4 oktober 2026 08:56 schreef Szura het volgende:
Hartelijke Furdjul-dag @:deebee
https://nos.nl/artikel/26(...)-door-oud-kampioenen
Enige keer dat Marco gelijk heeft in zijn hele analisten-carrierequote:Op zondag 4 oktober 2026 08:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
MarcoGod: "hij praat veel, maar zegt niks"
Hij is juist een van de weinigen die kritisch durft te zijn als anderen meedoen aan de goednieuwsshow. Zijn probleem is dat ie nauwelijks wedstrijden kijkt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige keer dat Marco gelijk heeft in zijn hele analisten-carriere
Ik weet nog een leuke positie voor hemquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dijk op een andere positie. Dat gaat leuk worden.
12 wedstrijden op rij een tegengoalquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE kunnen niet verdedigen. Schitterend.
Was het weer de schuld van Virgil?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE kunnen niet verdedigen. Schitterend.
Vind ik niet perse. Wel te passief verdedigd door Nederland. Kutje Veerman gaat natuurlijk geen fysiek duel aan. Dan maak je het Tadic wel erg simpel om die ene pass te gevenquote:
Xavi de mi vidaquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Als je zelfs Zirkzee aan het scoren krijgt ben je een hele grote #yosoyxavi
1 punt in 2 wedstrijden jaquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duitsland heeft het ook moeilijk met die Grieken.
Ik heb vrij weinig meegekregenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al, dit kan niet meer fout!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |