Ik dacht aan Samaras en Gekas, maar die kwamen daarna pas.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grijze keepert toch?
En na spieken was Karagounis wel echt een goede speler toen, als ik me goed herinner
Ik dacht die Griek met de moeilijke naam van Schalke ook, maar zelfs die was later.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Samaras en Gekas, maar die kwamen daarna pas.
Dorpen zijn 10x zo racistisch en xenofoob als steden. Niet te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht laat ik eens een filmpje van Bender aanklikken vanuit Kesteren een paar dagen geleden. Mijn hemel wat word je daar depressief van. ONZE jongeren uit de dorpen moeten we het niet van hebben zullen we maar zeggen.
Kesteren, is dat niet waar 'wielrenster' Puck woont?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht laat ik eens een filmpje van Bender aanklikken vanuit Kesteren een paar dagen geleden. Mijn hemel wat word je daar depressief van. ONZE jongeren uit de dorpen moeten we het niet van hebben zullen we maar zeggen.
Uitgerekend de enige getinte jongen in dit filmpje komt nog het meest verstandig over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Dorpen zijn 10x zo racistisch en xenofoob als steden. Niet te doen.
Na eerst nog volledig racistisch benaderd te zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitgerekend de enige getinte jongen in dit filmpje komt nog het meest verstandig over.
Inderdaad, fiets er wel eens, niet de meest mooie omgeving, ik zou er niet willen wonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Kesteren, is dat niet waar 'wielrenster' Puck woont?
Sommige Portugezen zitten heel hoog in hun emotiequote:Het vertrek van Cristiano Ronaldo bij de Portugese ploeg blijft de gemoederen in het land flink bezighouden. Bij terugkomst uit Kopenhagen, waar Portugal gisteravond met 4-2 won van Denemarken, werd bondscoach Jorge Jesus belaagd door enkele fans.
"Jij bent een schande, je hebt een ego zo groot als de Eiffeltoren", verweet een fan de bondscoach op het vliegveld in Porto. "Je bent nog niet eens Ronaldo's kleinste vingernagel waard. De grootste atleet aller tijden!"
Stukje persoonlijkheidscult.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige Portugezen zitten heel hoog in hun emotie
Weet je om wie ook een persoonlijkheidcultus was opgebouwd? Ik weet trouwens niet zeker of de overgrote meerderheid van zijn landgenoten toen ook zo blij waren toen hij het trainingskamp definitief verliet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje persoonlijkheidscult.
Maar volgens mij is de overgrote meerderheid van de Portugezen hartstikke blij dat ze eindelijk verlost zijn van die narcist.
Ik hoop wel dat het alcoholgebruik wat minder is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bender begint wel erg jong op Willebrord Frequin te lijken
How the turns have tabledquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:28 schreef Felagund het volgende:
Dilan Y., die altijd zelf aan beeldvorming doet, hekelt de beeldvorming over de kabinetsplannen:
https://www.msn.com/nl-nl(...)0b71f04399b4166&ei=9
@Szura @DeeBeequote:Guillem Balague
@GuillemBalague
·
2 u
There is an interesting antecedent to what has just happened with Cristiano Ronaldo and Portugal.
In late August, during Al Ettifaq v Al Nassr, something happened that has been kept quiet (well, till now)
Unusually, the Al Nassr team bus arrived with a car alongside it.
It was Cristiano’s car.
Ronaldo came off the bus first, as he apparently always does.
He’d had a terrible first half. Al Nassr were 2–0 down.
He walked off the pitch on his own.
Five minutes before the restart, the Al Nassr staff shared the team sheet for the second half.
Cristiano wasn’t on it.
So the obvious question was asked:
“Is Cristiano going to sit on the bench for the second half?”
The answer:
“He’s already gone.”
He had left the stadium.
And then...
Al Nassr came out for the second half looking like a completely different team.
They scored one. Then another.
And eventually won 3–2 with a last-minute goal.
Had ze maar boer moeten worden, dan kan je samen met de politie BBQ'en op de snelwegquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:36 schreef Pistolero het volgende:
https://extinctionrebelli(...)dzame-demonstraties/
https://www.doorbraak.eu/(...)rib-gebroken-hadden/
Beetje oud nieuws, maar de nieuwe politie is ook weer uit.
En 12 (!) hele zetels in de laatste peiling van du Chien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij feliciteren de VVD met 21 nieuwe leden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |