De echte gouden generatie was natuurlijk met Charisteas!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van deze Griekse gouden generatie kun je altijd verliezen natuurlijk!
Zagorakis moet je wel kennen. En die grijze keeper, Nikopoulidis.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De echte gouden generatie was natuurlijk met Charisteas!
Al kan ik verder eigenlijk geen speler noemen uit dat team van 2004
Grijze keepert toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De echte gouden generatie was natuurlijk met Charisteas!
Al kan ik verder eigenlijk geen speler noemen uit dat team van 2004
Oh ja, Zagorakis, de aanvoerderquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Zagorakis moet je wel kennen. En die grijze keeper, Nikopoulidis.
Ik dacht aan Samaras en Gekas, maar die kwamen daarna pas.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grijze keepert toch?
En na spieken was Karagounis wel echt een goede speler toen, als ik me goed herinner
Ik dacht die Griek met de moeilijke naam van Schalke ook, maar zelfs die was later.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Samaras en Gekas, maar die kwamen daarna pas.
Dorpen zijn 10x zo racistisch en xenofoob als steden. Niet te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht laat ik eens een filmpje van Bender aanklikken vanuit Kesteren een paar dagen geleden. Mijn hemel wat word je daar depressief van. ONZE jongeren uit de dorpen moeten we het niet van hebben zullen we maar zeggen.
Kesteren, is dat niet waar 'wielrenster' Puck woont?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht laat ik eens een filmpje van Bender aanklikken vanuit Kesteren een paar dagen geleden. Mijn hemel wat word je daar depressief van. ONZE jongeren uit de dorpen moeten we het niet van hebben zullen we maar zeggen.
Uitgerekend de enige getinte jongen in dit filmpje komt nog het meest verstandig over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Dorpen zijn 10x zo racistisch en xenofoob als steden. Niet te doen.
Na eerst nog volledig racistisch benaderd te zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitgerekend de enige getinte jongen in dit filmpje komt nog het meest verstandig over.
Inderdaad, fiets er wel eens, niet de meest mooie omgeving, ik zou er niet willen wonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Kesteren, is dat niet waar 'wielrenster' Puck woont?
Sommige Portugezen zitten heel hoog in hun emotiequote:Het vertrek van Cristiano Ronaldo bij de Portugese ploeg blijft de gemoederen in het land flink bezighouden. Bij terugkomst uit Kopenhagen, waar Portugal gisteravond met 4-2 won van Denemarken, werd bondscoach Jorge Jesus belaagd door enkele fans.
"Jij bent een schande, je hebt een ego zo groot als de Eiffeltoren", verweet een fan de bondscoach op het vliegveld in Porto. "Je bent nog niet eens Ronaldo's kleinste vingernagel waard. De grootste atleet aller tijden!"
Stukje persoonlijkheidscult.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige Portugezen zitten heel hoog in hun emotie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |