abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221941622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:19 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Hoe goed Israel ook is met inlichtingdiensten en Shin bet en mossad acties.
Ze kunnen nooit tippen aan de massale Hamas Propaganda kanalen verspreid door miljoenen en miljoenen moslims over de hele wereld.

Zullen ze af en toe wat proberen? Wat tegengeluid maken? Ja vast, maar dat is een druppel op de gloeiende plaat.

Wel weer leuk men zich druk maakt over eventuele Israëlische inmenging terwijl men op straat 7 Oktober toejuichen en openlijk terrorisme steunen.
Oke goed punt. Alleen kan het niet beide tegelijk? Dus je zorgen maken om die Hamas liefhebbers op straat die ongestraft hun wanstaltelijke mening mogen delen en tentoonspreiden en ondertussen ook iets vinden van dit incident wat vanuit een ander land bewust georkestreert lijkt?
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 22:28:29 #227
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221941630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:23 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Ik heb het hele artikel gelezen. Zit achter een paywall dus ik zal het niet copy-pasten, maar

dat Israelische reservisten, oud IDFers en een adviseur van de Israelische overheid zich hiermee bemoeid hebben :o :o :o :( en dat deze vrouw bij terugkeer in Israel door Nethanyahu ontvangen is, is dubieus.

De manier van verslaglegging van de Telegraaf stinkt ook behoorlijk. Dit lijkt toch sterk op geregisseerde beïnvloeding.
Precies!!!! Iets wat alleen voorbehouden is aan moslims en pro Palestijnse aanhangers! :(

FREE PALESTINE!!!!
pi_221941639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:23 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Ik heb het hele artikel gelezen. Zit achter een paywall dus ik zal het niet copy-pasten, maar dat Israelische reservisten, oud IDFers en een adviseur van de Israelische overheid zich hiermee bemoeid hebben, en dat deze vrouw bij terugkeer in Israel door Nethanyahu ontvangen is, is dubieus. De manier van verslaglegging van de Telegraaf stinkt ook behoorlijk. Dit lijkt toch sterk op geregisseerde beïnvloeding.
Ik heb het ook kunnen lezen, zal vast een kern van waarheid in zitten, maar dan nog, denk jij niet dat de mensen van #free palestina niet ook beinvloed worden vanuit andere overheden?

Ben er inmiddels goed zat van, ze zoeken het daar maar uit. Misschien helpt het dat er van buitenaf weer op diplomatieke manier grenzen worden gesteld.

Maar ja, de VN wordt buitenspel gezet.
pi_221941641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel; zij het tegen de Joden.
Knip
Oké we doen alsof het tegenovergestelde gebeurt. Dus, niet Israël maar Saoedi Arabië (Hamas?) stuurt een aantal van haar mensen hierheen om een racistisch getinte rel te veroorzaken. Zou jij dan weer tegen mij zeggen: Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel
pi_221941645
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oké we doen alsof het tegenovergestelde gebeurt. Dus, niet Israël maar Saoedi Arabië (Hamas?) stuurt een aantal van haar mensen hierheen om een racistisch getinte rel te veroorzaken. Zou jij dan weer tegen mij zeggen: Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel
Huh? Vind ik geen vergelijk, sorry.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 22:34:30 #231
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221941646
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat denk jij dan dat er al drie jaar lang aan de hand is??????????????????? :')
pi_221941648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Erdogan likes white domheid.
Laat maar waaien
pi_221941652
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 21:49 schreef opgebaarde het volgende:

Mijn gejank:
Vooropgesteld was her natuurlijk niet oké hoe die vrouw daar in de bioscoop behandeld is. Andere kant moeten we ons ook beseffen dat bij welke film dan ook als daar iemand aandacht trekt dan wordr daar vaak vanuit het publiek slecht op gereageerd. Alleen dit blijkt dus in Israël door een Israëlische organisatie bekokstooft te zijn. We weten niet of Israël er achter zit alleen het stinkt als de neten. Die inmenging vanuit meerdere landen bevalt me totaal niet en zeker niet van een bondgenoot
Ben echt benieuwd of we er ooit achter gaan komen wat de bron is. Ik geloof niet in de makkelijke oplossing, maar aan de andere kant kom je dan in de bovenstaande fuik terecht. Lastig.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221941654
o
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Raar dat je vraagteken is blijven hangen want je legt mij net uit dat ik dit gewoon oké moet vinden.
pi_221941673
Trouwens de kans dat je een opstootje kunt verwachten bij zo'n politiek getinte documentaire in een bioscoop is vrij groot. Dan vraag ik mij weer af wat voor relzoekende bezoekers dat dat weer zijn, over een paar weken kun je de doc gratis in je eigen huis zien. Stom gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')