Oke goed punt. Alleen kan het niet beide tegelijk? Dus je zorgen maken om die Hamas liefhebbers op straat die ongestraft hun wanstaltelijke mening mogen delen en tentoonspreiden en ondertussen ook iets vinden van dit incident wat vanuit een ander land bewust georkestreert lijkt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe goed Israel ook is met inlichtingdiensten en Shin bet en mossad acties.
Ze kunnen nooit tippen aan de massale Hamas Propaganda kanalen verspreid door miljoenen en miljoenen moslims over de hele wereld.
Zullen ze af en toe wat proberen? Wat tegengeluid maken? Ja vast, maar dat is een druppel op de gloeiende plaat.
Wel weer leuk men zich druk maakt over eventuele Israëlische inmenging terwijl men op straat 7 Oktober toejuichen en openlijk terrorisme steunen.
Precies!!!! Iets wat alleen voorbehouden is aan moslims en pro Palestijnse aanhangers!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:23 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb het hele artikel gelezen. Zit achter een paywall dus ik zal het niet copy-pasten, maar
dat Israelische reservisten, oud IDFers en een adviseur van de Israelische overheid zich hiermee bemoeid hebben![]()
![]()
![]()
en dat deze vrouw bij terugkeer in Israel door Nethanyahu ontvangen is, is dubieus.
De manier van verslaglegging van de Telegraaf stinkt ook behoorlijk. Dit lijkt toch sterk op geregisseerde beïnvloeding.
Ik heb het ook kunnen lezen, zal vast een kern van waarheid in zitten, maar dan nog, denk jij niet dat de mensen van #free palestina niet ook beinvloed worden vanuit andere overheden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:23 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb het hele artikel gelezen. Zit achter een paywall dus ik zal het niet copy-pasten, maar dat Israelische reservisten, oud IDFers en een adviseur van de Israelische overheid zich hiermee bemoeid hebben, en dat deze vrouw bij terugkeer in Israel door Nethanyahu ontvangen is, is dubieus. De manier van verslaglegging van de Telegraaf stinkt ook behoorlijk. Dit lijkt toch sterk op geregisseerde beïnvloeding.
Oké we doen alsof het tegenovergestelde gebeurt. Dus, niet Israël maar Saoedi Arabië (Hamas?) stuurt een aantal van haar mensen hierheen om een racistisch getinte rel te veroorzaken. Zou jij dan weer tegen mij zeggen: Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld welquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel; zij het tegen de Joden.
Knip
Huh? Vind ik geen vergelijk, sorry.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké we doen alsof het tegenovergestelde gebeurt. Dus, niet Israël maar Saoedi Arabië (Hamas?) stuurt een aantal van haar mensen hierheen om een racistisch getinte rel te veroorzaken. Zou jij dan weer tegen mij zeggen: Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel
Wat denk jij dan dat er al drie jaar lang aan de hand is???????????????????quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké we doen alsof het tegenovergestelde gebeurt. Dus, niet Israël maar Saoedi Arabië (Hamas?) stuurt een aantal van haar mensen hierheen om een racistisch getinte rel te veroorzaken. Zou jij dan weer tegen mij zeggen: Zelfs al zouden ze hier naartoe zijn gestuurd met eigen instemmen uiteraard, wat maakt dat dan uit. Waarom mogen deze mensen niet hun geluid en protest laten horen en de rest van de wereld wel
Erdogan likes white domheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er al drie jaar lang aan de hand is???????????????????
Ben echt benieuwd of we er ooit achter gaan komen wat de bron is. Ik geloof niet in de makkelijke oplossing, maar aan de andere kant kom je dan in de bovenstaande fuik terecht. Lastig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn gejank:
Vooropgesteld was her natuurlijk niet oké hoe die vrouw daar in de bioscoop behandeld is. Andere kant moeten we ons ook beseffen dat bij welke film dan ook als daar iemand aandacht trekt dan wordr daar vaak vanuit het publiek slecht op gereageerd. Alleen dit blijkt dus in Israël door een Israëlische organisatie bekokstooft te zijn. We weten niet of Israël er achter zit alleen het stinkt als de neten. Die inmenging vanuit meerdere landen bevalt me totaal niet en zeker niet van een bondgenoot
Raar dat je vraagteken is blijven hangen want je legt mij net uit dat ik dit gewoon oké moet vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er al drie jaar lang aan de hand is???????????????????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |