quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Marokko is Nederland voorbij op ALLE fronten.
Hier zijn er ook genoeg die een wat modernere inslag hebben hoor. Op dagbesteding wordt er geregeld iemand geïntroduceerd, omdat men weet waar ik graag naar kijk.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En 9vd10 vrouwen daar lopen ook niet met jihad-kostuums rond.
Het is allemaal wat. Maar wij hebben dan weer eerder een kontebonker als premier dan Marokko. Dus je kan rustig slapen straks.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Fucking marokko eerder dan Nederland een vrouwelijke premier.
Moeten minimaal 25% van de zetels daar voor harde vrouwen zijn? Geen idee wat dat toevoegt...quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens mogen we wel wat leren van hun politiek. In Marokko is er een harde vrouwenquotum in het parlement. Minimaal een kwart van de zetels is gereserveerd voor vrouwelijke kandidaten en 30 zetels voor jonge kandidaten
Die heeft Marokko allang ook gehad, alleen niet uit de kastquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:51 schreef MeneerClown het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Maar wij hebben dan weer eerder een kontebonker als premier dan Marokko. Dus je kan rustig slapen straks.
Gewoon 25% *minimaal*quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Moeten minimaal 25% van de zetels daar voor harde vrouwen zijn? Geen idee wat dat toevoegt...
Heeft wel een beetje hetzelfde hoofd indd.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:54 schreef Richestorags het volgende:
Ze doet een beetje denken aan Sigrid Kaag.
Maar waarom moeten het harde vrouwen zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon 25% *minimaal*
Geen softe quotums zoals we hier kennen, maar gewoon 25% van de zetels naar vrouwen, ongeacht het aantal stemmen. Elke stemregio krijgt sowieso vrouwen.
Een Marokkaag!quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:54 schreef Richestorags het volgende:
Nou, nu je het zegt! Ik dacht ook al iets van herkenbaarheid te zien, maar kon de vinger er niet op leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:54 schreef Richestorags het volgende:
Ik vraag me toch af wat je daar effectief mee opschiet. Potentiële talenten kunnen daardoor aan de kant worden geschoven door iemand die daar niet eens in de buurt gaat komen, puur vanwege een ongelukkige verdeling voor het talent.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon 25% *minimaal*
Geen softe quotums zoals we hier kennen, maar gewoon 25% van de zetels naar vrouwen, ongeacht het aantal stemmen. Elke stemregio krijgt sowieso vrouwen.
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:23 schreef quo_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voor Marokko, kennelijk een modern land inmiddels.
Als je dit ziet zijn wij hier duidelijk achtergebleven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ceuta bijna geannexeerd ookquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Marokko zelf is best ok zeg ik altijd
Doen het gewoon best goed al een tijdje.
Toen ik in Marrakech was, en surftraining in Agadir, was het best moeilijk om uberhaupt vrouwen met een hoofddoek te vinden daarquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:23 schreef quo_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voor Marokko, kennelijk een modern land inmiddels.
Als je dit ziet zijn wij hier duidelijk achtergebleven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze blijven maar winnenquote:
Nogal logisch die zitten allemaal hierquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toen ik in Marrakech was, en surftraining in Agadir, was het best moeilijk om uberhaupt vrouwen met een hoofddoek te vinden daar
Marokko is slechts leuk voor een kleine elite bovenlaag, waar de rest van het land straatarm is. Corruptie en nepotisme zijn de norm. Het is ook niet zonder reden dat als het even kan, mensen zich met de tienduizenden te gelijk naar Europa willen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Marokko zelf is best ok zeg ik altijd
Doen het gewoon best goed al een tijdje.
Echt. Hopelijk minder dom, maar goed het blijft een politicus natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:54 schreef Richestorags het volgende:
Komt omdat bijna alle Mocro's in Nederland uit de Marokkaanse versie van Urk komen. Die waren zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toen ik in Marrakech was, en surftraining in Agadir, was het best moeilijk om uberhaupt vrouwen met een hoofddoek te vinden daar
Mwah, Kaag is natuurlijk alles behalve dom, gewoon een zeer intelligente vrouw. Haar probleem was haar wereldvreemdheid, in de zin van het zich totaal niet kunnen verplaatsen in mensen die niet in de hele elitaire hoogopgeleide kosmopolitische bubbel zitten. Daarmee de verbinding kunnen zoeken is essentieel is als politicus, dat lukte haar niet.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt. Hopelijk minder dom, maar goed het blijft een politicus natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |