Het had zo leuk kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 september 2026 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Dit blijft toch een beetje een wond.
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggeruktquote:
Het ESF is nooit meer hetzelfde geweest sinds die ene dag.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Dit blijft toch een beetje een wond.
Ik eis nog steeds excuses.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggerukt
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruitquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggerukt
Gaan we niet krijgen.quote:
Blij dat ik beide hypes meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruit
Ja, zeker, maar toen deed het hele land niet zo mee. Mijn nichtje zong Europapa al een tijdje en dat gold voor al die kleine kindjesquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruit
Ik word hier vrolijk vanquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Oof. en dan komt nu zo'n gedrocht
Sta ie in de afterparty?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Sam Ryder moest hun Anouk zijn maar het Verenigd Koninkrijk wilde niet luisteren.
Het moest hun Anouk worden maar het werd hun Michael Schulte.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Sam Ryder moest hun Anouk zijn maar het Verenigd Koninkrijk wilde niet luisteren.
met patatje mayo.quote:
Leuk dat je erbij was!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:12 schreef sportfreak het volgende:
Ok, het was gezellig, fijne avond nog jullie
Dit is H_T zijn verzoekje. Ik was dit allang vergeten.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Vindj e dit leuk, @:NailQueen?
Ik wel en het was mijn verzoekquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Vindj e dit leuk, @:NailQueen?
Ah. In mijn hoofd dacht ik: "Dit is eerder H_Ts muziek"quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is H_T zijn verzoekje. Ik was dit allang vergeten.
Nou, vandaarquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah. In mijn hoofd dacht ik: "Dit is eerder H_Ts muziek"
Ben je nog steeds met je eerste bezig?quote:
tweede! U?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog steeds met je eerste bezig?
Ja, dat was zo vaag!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg nog steeds schrik van die tekstfout
Ik heb vanavond maar 1 biertje gehadquote:
Ik houd het bij 2 en ga zo nog een glas water drinken.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanavond maar 1 biertje gehadDaarna ben ik overgeschakeld op wijn
Lekker genieten!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik schenk een nieuwe aperol spritz in
Zijn het wel bijzondere bieren?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik houd het bij 2 en ga zo nog een glas water drinken.
[..]
Lekker genieten!
Een festbier en een tripel. Ik was zo dom om zo'n pakket met 10 verschillende oktoberbieren te kopen. Ik vind de stijl lekker, maar ook heel saai, dus moet ik ze niet te vaak drinkenquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het wel bijzondere bieren?
Ik heb van de week weer eens een Moersleutel motor oil gekochtWel lekker, maar ik vind hem eigenlijk te duur voor wat het is. AH had het met 25% korting dus er ging ruim een euro af
Motor oil is heerlijk!!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het wel bijzondere bieren?
Ik heb van de week weer eens een Moersleutel motor oil gekochtWel lekker, maar ik vind hem eigenlijk te duur voor wat het is. AH had het met 25% korting dus er ging ruim een euro af
Jawel, maar ongeveer 5 euro per blik in de supermarkt is ook zeker niet gratis. Voor de helft van dat geld heb je ook lekker spulquote:
Hij heeft sindskort een eigen tv programma over authentieke auto's!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:35 schreef H_T het volgende:
Is er nog nieuws over de zanger van Voyager?
Dat zou nog best leuk kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft sindskort een eigen tv programma over authentieke auto's!
Ah, over een blik Motor Oil kan je een halve avond doen, dat scheelt ook een hoop!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ongeveer 5 euro per blik in de supermarkt is ook zeker niet gratis. Voor de helft van dat geld heb je ook lekker spul
Vooral omdat Loreen haar muziek aardig wegglibt. De carriere van Käärijä gaat nog steeds als een trein.quote:
Ben ik jouw vriendin?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Een vriendin van me gaat binnenkort naar het concert van Käärijä!
Je dateleven neemt een verrassende wending!quote:
In toekomstige overzichtjes was dit ook leuker geweest dan een minder goede Euphoriaquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vooral omdat Loreen haar muziek aardig wegglibt. De carriere van Käärijä gaat nog steeds als een trein.
Ik dacht dat je al was geweest! Nou, dan gaan er meerdere naar het concert ^^quote:
Je kan niet altijd de beste Donna hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Prima Donna was de inzending van het VK in 1980. 17 jaar later zingt Alla Pugacheva er over.
Is dat de zomerse Donna?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan niet altijd de beste Donna hebben natuurlijk
Nou, meer een prima Donna dan een perfecte Donnaquote:
Wat stom dat het kwartje nu pas valtquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, meer een prima Donna dan een perfecte Donna
Het was ook niet de beste grap ooitquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat stom dat het kwartje nu pas valt
Nu ben ik benieuwd!quote:Op zondag 27 september 2026 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was ook niet de beste grap ooit'Hoe noem je een hond die kan toveren' vind ik bijvoorbeeld al beter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Beste mop die ik vorig jaar geleerd hebquote:
Ah, toch nog Sandra Reemerquote:
Zeker!quote:Op zondag 27 september 2026 00:15 schreef NailQueen het volgende:
Billie wil noch nicht gehen. Billie wil noch ein bisschen tanzen.
Ok. Maar goed ook, want ik moet morgen werkenquote:Op zondag 27 september 2026 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Oke nou is het klaar. Nu naar huis mensen!
Werken op een zondagquote:Op zondag 27 september 2026 00:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ok. Maar goed ook, want ik moet morgen werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |