met patatje mayo.quote:
Leuk dat je erbij was!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:12 schreef sportfreak het volgende:
Ok, het was gezellig, fijne avond nog jullie
Dit is H_T zijn verzoekje. Ik was dit allang vergeten.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Vindj e dit leuk, @:NailQueen?
Ik wel en het was mijn verzoekquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Vindj e dit leuk, @:NailQueen?
Ah. In mijn hoofd dacht ik: "Dit is eerder H_Ts muziek"quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is H_T zijn verzoekje. Ik was dit allang vergeten.
Nou, vandaarquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah. In mijn hoofd dacht ik: "Dit is eerder H_Ts muziek"
Ben je nog steeds met je eerste bezig?quote:
tweede! U?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog steeds met je eerste bezig?
Ja, dat was zo vaag!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg nog steeds schrik van die tekstfout
Ik heb vanavond maar 1 biertje gehadquote:
Ik houd het bij 2 en ga zo nog een glas water drinken.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanavond maar 1 biertje gehadDaarna ben ik overgeschakeld op wijn
Lekker genieten!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik schenk een nieuwe aperol spritz in
Zijn het wel bijzondere bieren?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik houd het bij 2 en ga zo nog een glas water drinken.
[..]
Lekker genieten!
Een festbier en een tripel. Ik was zo dom om zo'n pakket met 10 verschillende oktoberbieren te kopen. Ik vind de stijl lekker, maar ook heel saai, dus moet ik ze niet te vaak drinkenquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het wel bijzondere bieren?
Ik heb van de week weer eens een Moersleutel motor oil gekochtWel lekker, maar ik vind hem eigenlijk te duur voor wat het is. AH had het met 25% korting dus er ging ruim een euro af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |