Het had zo leuk kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 september 2026 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Dit blijft toch een beetje een wond.
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggeruktquote:
Het ESF is nooit meer hetzelfde geweest sinds die ene dag.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Dit blijft toch een beetje een wond.
Ik eis nog steeds excuses.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggerukt
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruitquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was vooral ook zo leuk. We waren nooit zo gehyped als toen dat jaar. Het hele land deed mee. En dan wordt het zo weggerukt
Gaan we niet krijgen.quote:
Blij dat ik beide hypes meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruit
Ja, zeker, maar toen deed het hele land niet zo mee. Mijn nichtje zong Europapa al een tijdje en dat gold voor al die kleine kindjesquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncans jaar was ook HYPE met procentenpolonaises vooruit en achteruit
Ik word hier vrolijk vanquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Oof. en dan komt nu zo'n gedrocht
Sta ie in de afterparty?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Sam Ryder moest hun Anouk zijn maar het Verenigd Koninkrijk wilde niet luisteren.
Het moest hun Anouk worden maar het werd hun Michael Schulte.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Sam Ryder moest hun Anouk zijn maar het Verenigd Koninkrijk wilde niet luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |