Motor oil is heerlijk!!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het wel bijzondere bieren?
Ik heb van de week weer eens een Moersleutel motor oil gekochtWel lekker, maar ik vind hem eigenlijk te duur voor wat het is. AH had het met 25% korting dus er ging ruim een euro af
Jawel, maar ongeveer 5 euro per blik in de supermarkt is ook zeker niet gratis. Voor de helft van dat geld heb je ook lekker spulquote:
Hij heeft sindskort een eigen tv programma over authentieke auto's!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:35 schreef H_T het volgende:
Is er nog nieuws over de zanger van Voyager?
Dat zou nog best leuk kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft sindskort een eigen tv programma over authentieke auto's!
Ah, over een blik Motor Oil kan je een halve avond doen, dat scheelt ook een hoop!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ongeveer 5 euro per blik in de supermarkt is ook zeker niet gratis. Voor de helft van dat geld heb je ook lekker spul
Vooral omdat Loreen haar muziek aardig wegglibt. De carriere van Käärijä gaat nog steeds als een trein.quote:
Ben ik jouw vriendin?quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Een vriendin van me gaat binnenkort naar het concert van Käärijä!
Je dateleven neemt een verrassende wending!quote:
In toekomstige overzichtjes was dit ook leuker geweest dan een minder goede Euphoriaquote:Op zaterdag 26 september 2026 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vooral omdat Loreen haar muziek aardig wegglibt. De carriere van Käärijä gaat nog steeds als een trein.
Ik dacht dat je al was geweest! Nou, dan gaan er meerdere naar het concert ^^quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |