Liefst me 2 vrouwen maat!quote:
Zo blijf je maagd.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liefst me 2 vrouwen maat!
Wel als ik de kans berekening erbij neemquote:Op woensdag 23 september 2026 20:06 schreef Lienekien het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat ze jou heel erg leuk vindt?
Beetje lullig als je vriend wel zo open is om het te zeggen dat jij dan probeert haar te veroverenquote:Op woensdag 23 september 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel als ik de kans berekening erbij neem
Ik 40% kans hij miss 60%
Geheel kansloos ben ik niet; Ze vind ons allebei zeer leuk trouwens
van wie hou je het meest? je vriend of die vrouw?quote:Op woensdag 23 september 2026 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent verliefd op een vrouw. Maar je allerbeste vriend is ook smoorverliefd op diezelfde vrouw. We zitten alle 3 in dezelfde vriendengroep.
De vrouw weet dat mijn vriend er verliefd op is
Maar ze weet niet dat ik verliefd op haar ben en mijn beste vriend weet dat ook niet. Omgekeerd wel want hij heeft het me verteld
De vraag is aan jullie..... Moet ik de strijd aangaan en eventueel een 15 jaar lange vriendschap opgeven ?
Want dat komt toch sowieso nooit goed als 2 vrienden vechten om een vrouw. ..
En als ze voor hem kiest, kun jij dat aan?quote:Op woensdag 23 september 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik 40% kans hij miss 60%
Als je vriend langer is dan jou met high-tier-normie looks of zelfs chadlight-chad looks dan zul jij het afleggen helaas.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik 40% kans hij miss 60%
De vriendschap van 15 jaar die mogelijk kapot gaat was niet het eerste waar je aan dacht?quote:Op woensdag 23 september 2026 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Dit klinkt alsof je eigenlijk een beetje te laat bent
Daar zullen een paar uit die vriendengroep ook wel een mening over hebben die niet zo best kan uitpakken voor TS..quote:Op woensdag 23 september 2026 20:50 schreef Muissnuitje het volgende:
Als je dat flikt hoop ik dat ze je beiden meteen laten vallen, dan ben je dus geen vriend.
Als ik de OP zo lees dan zit TS bewust te overwegen een vriendschap van 15 moedwillig op het spel te zetten in de hoop dat ie misschien ook een kansje maakt bij die griet waar die vriend openlijk verliefd op is, ik bedoel, dat heeft niets met vriendschap te maken tenminste.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar zullen een paar uit die vriendengroep ook wel een mening over hebben die niet zo best kan uitpakken voor TS..
Maar snap het dilemma, liefde maakt blind (in deze dus misschien voor de consequenties).
wel ja daarom dat ik het hier navraag. Maar goed. Zal mijn gevoelens opzij schuiven. Er lopen nog andere vrouwenquote:Op woensdag 23 september 2026 21:02 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Als ik de OP zo lees dan zit TS bewust te overwegen een vriendschap van 15 moedwillig op het spel te zetten in de hoop dat ie misschien ook een kansje maakt bij die griet waar die vriend openlijk verliefd op is, ik bedoel, dat heeft niets met vriendschap te maken tenminste.
Dat bedoel ik dus Liefde is blind. Maar gelukkig kan ik nog een beetje zien en besef ik wel dat het wss geen goed idee is om ook "jacht" te maken op haar.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar zullen een paar uit die vriendengroep ook wel een mening over hebben die niet zo best kan uitpakken voor TS..
Maar snap het dilemma, liefde maakt blind (in deze dus misschien voor de consequenties).
Tsja en navragen kan wel eens betekenen dat je niet het antwoord krijgt waar je misschien op gehoopt had.quote:Op woensdag 23 september 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wel ja daarom dat ik het hier navraag. Maar goed. Zal mijn gevoelens opzij schuiven. Er lopen nog andere vrouwen
Ik heb een goede vriend en hij en ik waren ook allebei verliefd op dezelfde meid, hij kende haar eerst en ik kende haar via hem, ik wist dat hij er verliefd op was, maar zij had meer belangstelling voor mij, we hebben haar toen allebei maar afgewezen, want het voelde niet goed naar hem toe, geen spijt van, zelfs nooit overwogen om met haar verder te gaan ten kosten van hem en onze vriendschap. Zo'n betrouwbaarheid zie je tegenwoordig sowieso niet veel meer.quote:Op woensdag 23 september 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus Liefde is blind. Maar gelukkig kan ik nog een beetje zien en besef ik wel dat het wss geen goed idee is om ook "jacht" te maken op haar.
Genoeg visjes in de vijver
Ik denk eigenlijk zelf dat als jullie alledrie volwassen zijn dat jullie heren de wens van de dame moeten respecteren.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent verliefd op een vrouw. Maar je allerbeste vriend is ook smoorverliefd op diezelfde vrouw. We zitten alle 3 in dezelfde vriendengroep.
De vrouw weet dat mijn vriend er verliefd op is
Maar ze weet niet dat ik verliefd op haar ben en mijn beste vriend weet dat ook niet. Omgekeerd wel want hij heeft het me verteld
De vraag is aan jullie..... Moet ik de strijd aangaan en eventueel een 15 jaar lange vriendschap opgeven ?
Want dat komt toch sowieso nooit goed als 2 vrienden vechten om een vrouw. ..
Zo poëtischquote:Op woensdag 23 september 2026 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
Het ligt een beetje aan je eigen situatie en die van je vriend.
Als je vriend in tegenstelling tot jou weinig kut heeft, dan zou ik zeggen, doe een stap op zij, en gun hem die kut.
Als jijzelf weinig kut mee maakt, dan is het fair game, en zou ik zeggen doe wat je kan om in die kut te komen.
Misschien moet ik een boek gaan schrijven...quote:
Hoe romantischquote:Op woensdag 23 september 2026 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
Het ligt een beetje aan je eigen situatie en die van je vriend.
Als je vriend in tegenstelling tot jou weinig kut heeft, dan zou ik zeggen, doe een stap op zij, en gun hem die kut.
Als jijzelf weinig kut mee maakt, dan is het fair game, en zou ik zeggen doe wat je kan om in die kut te komen.
Waarom is ze nu weer een belegen muts??quote:Op donderdag 24 september 2026 09:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
Spaar wat geld op en ga dan eens een lang weekend naar de madamekes in Gent of de Brusselse Aarschotstraat en dan beuk je deze kwestie er eens lekker uit, desnoods samen met die vriend en dan laat je die belegen muts lekker links liggen. Je piet is met je hoofd aan het fucken makker, dat moet je goed voor ogen hebben.
Zo verliefd ben je dan dus ook nietquote:Op woensdag 23 september 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus Liefde is blind. Maar gelukkig kan ik nog een beetje zien en besef ik wel dat het wss geen goed idee is om ook "jacht" te maken op haar.
Genoeg visjes in de vijver
Ik zeg helemaal niet dat ze dat is.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom is ze nu weer een belegen muts??
Ja dus letterlijk welquote:Op donderdag 24 september 2026 09:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ze dat is.
Ze weet het niet eensquote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef laforest het volgende:
Ze speelt jullie gewoon tegen elkaar uit. Miljarden vrouwen op deze planeet. Mooi laten gaan, is de emotional damage niet waard broski.
quote:Op donderdag 24 september 2026 09:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
Spaar wat geld op en ga dan eens een lang weekend naar de madamekes in Gent of de Brusselse Aarschotstraat en dan beuk je deze kwestie er eens lekker uit, desnoods samen met die vriend en dan laat je die belegen muts lekker links liggen. Je piet is met je hoofd aan het fucken makker, dat moet je goed voor ogen hebben.
Denk ik ook, mogelijk voelt ze aan dat beiden haar leuk vinden en speelt ze een spel, totdat het serieus wordt en dan laat ze ze allebei zitten. Niet zeker uiteraard, maar grote kans.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef laforest het volgende:
Ze speelt jullie gewoon tegen elkaar uit. Miljarden vrouwen op deze planeet. Mooi laten gaan, is de emotional damage niet waard broski.
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:28 schreef vosss het volgende:
Dat hele bro's before ho's is totale bullshit.
Het enige waar ik ooit spijt van heb gehad in mijn leven in een slightly vergelijkbare situatie is dat ik daar onvoldoende mee heb gedaan destijds wegens dergelijke redenen.
Achteraf bezien had ik daar vol voor moeten gaan.
Dat is inmiddels vele jaren en relaties geleden. Ik denk soms jaren niet aan haar. En dan op de vreemdste momenten popt ze ineens in weer eens in mijn gedachte op, zonder duidelijke redenen. En dan ben ik letterlijk een paar dagen van slag.
Zij is voor mij "the one that got away" gebleken.
Ga voor je eigen geluk.
100% van de tijd.
Vriendschap is een illusie.
Natuurlijk kan het.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.
Was haar buurmeisje verliefd op mijn vader, heeft mn moeder lekker assertief benaderd en kregen zij een relatie op hun 16..
Of het drama was weet ik niet.
Die buurmeisje bleef ook een soort levenslange vriendin.
Het kan dus wel
Onleesbaar.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Als je vriend langer is dan jou met high-tier-normie looks of zelfs chadlight-chad looks dan zul jij het afleggen helaas.
quote:Op donderdag 24 september 2026 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.
Was haar buurmeisje verliefd op mijn vader, heeft mn moeder lekker assertief benaderd en kregen zij een relatie op hun 16..
Of het drama was weet ik niet.
DieDat buurmeisje bleef ook een soort levenslange vriendin neukertje voor erbij.
Het kan dus wel
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 09:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze weet het niet eens
Belegen muts, speelt hun uit tegen elkaar..
Wat is dit toch voor onzin?
Dat meisje kan er toch niets aan doen dat er 2 mannen achter haar aan zitten? Maar nu is zij ook nog de schuld ervan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |