Hoe romantischquote:Op woensdag 23 september 2026 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
Het ligt een beetje aan je eigen situatie en die van je vriend.
Als je vriend in tegenstelling tot jou weinig kut heeft, dan zou ik zeggen, doe een stap op zij, en gun hem die kut.
Als jijzelf weinig kut mee maakt, dan is het fair game, en zou ik zeggen doe wat je kan om in die kut te komen.
Waarom is ze nu weer een belegen muts??quote:Op donderdag 24 september 2026 09:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
Spaar wat geld op en ga dan eens een lang weekend naar de madamekes in Gent of de Brusselse Aarschotstraat en dan beuk je deze kwestie er eens lekker uit, desnoods samen met die vriend en dan laat je die belegen muts lekker links liggen. Je piet is met je hoofd aan het fucken makker, dat moet je goed voor ogen hebben.
Zo verliefd ben je dan dus ook nietquote:Op woensdag 23 september 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus Liefde is blind. Maar gelukkig kan ik nog een beetje zien en besef ik wel dat het wss geen goed idee is om ook "jacht" te maken op haar.
Genoeg visjes in de vijver
Ik zeg helemaal niet dat ze dat is.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom is ze nu weer een belegen muts??
Ja dus letterlijk welquote:Op donderdag 24 september 2026 09:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ze dat is.
Ze weet het niet eensquote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef laforest het volgende:
Ze speelt jullie gewoon tegen elkaar uit. Miljarden vrouwen op deze planeet. Mooi laten gaan, is de emotional damage niet waard broski.
quote:Op donderdag 24 september 2026 09:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
Spaar wat geld op en ga dan eens een lang weekend naar de madamekes in Gent of de Brusselse Aarschotstraat en dan beuk je deze kwestie er eens lekker uit, desnoods samen met die vriend en dan laat je die belegen muts lekker links liggen. Je piet is met je hoofd aan het fucken makker, dat moet je goed voor ogen hebben.
Denk ik ook, mogelijk voelt ze aan dat beiden haar leuk vinden en speelt ze een spel, totdat het serieus wordt en dan laat ze ze allebei zitten. Niet zeker uiteraard, maar grote kans.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef laforest het volgende:
Ze speelt jullie gewoon tegen elkaar uit. Miljarden vrouwen op deze planeet. Mooi laten gaan, is de emotional damage niet waard broski.
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:28 schreef vosss het volgende:
Dat hele bro's before ho's is totale bullshit.
Het enige waar ik ooit spijt van heb gehad in mijn leven in een slightly vergelijkbare situatie is dat ik daar onvoldoende mee heb gedaan destijds wegens dergelijke redenen.
Achteraf bezien had ik daar vol voor moeten gaan.
Dat is inmiddels vele jaren en relaties geleden. Ik denk soms jaren niet aan haar. En dan op de vreemdste momenten popt ze ineens in weer eens in mijn gedachte op, zonder duidelijke redenen. En dan ben ik letterlijk een paar dagen van slag.
Zij is voor mij "the one that got away" gebleken.
Ga voor je eigen geluk.
100% van de tijd.
Vriendschap is een illusie.
Natuurlijk kan het.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.
Was haar buurmeisje verliefd op mijn vader, heeft mn moeder lekker assertief benaderd en kregen zij een relatie op hun 16..
Of het drama was weet ik niet.
Die buurmeisje bleef ook een soort levenslange vriendin.
Het kan dus wel
Onleesbaar.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Als je vriend langer is dan jou met high-tier-normie looks of zelfs chadlight-chad looks dan zul jij het afleggen helaas.
quote:Op donderdag 24 september 2026 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger bij een supermarkt in de jaren 70.
Was haar buurmeisje verliefd op mijn vader, heeft mn moeder lekker assertief benaderd en kregen zij een relatie op hun 16..
Of het drama was weet ik niet.
DieDat buurmeisje bleef ook een soort levenslange vriendin neukertje voor erbij.
Het kan dus wel
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 09:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze weet het niet eens
Belegen muts, speelt hun uit tegen elkaar..
Wat is dit toch voor onzin?
Dat meisje kan er toch niets aan doen dat er 2 mannen achter haar aan zitten? Maar nu is zij ook nog de schuld ervan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |