Als er geduwd was dan had 1 van de 2 wel op de vloer gelegen of was er dna ergens op gevonden lijkt me?quote:Op donderdag 24 september 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
Mijn scenario:
Ruzie gekregen in de badkamer, er is geduwd, getrokken, al of niet gepland overlijdt ze of komt verkeerd terecht en is bewusteloos (ze had hier en daar blauwe plekken).
Hij bedenkt in paniek het scenario waarbij hij haar in bad legt met heet water aan... tikt of schud later nog ff aan haar knie (aangeraakt na dood) of ze echt dood is en gaat badkamer opruimen, spullen wassen in de veronderstelling de sporen uit te wissen (piek in energieverbruik).
[ link | afbeelding ]
Hij heeft die badkamer ws schoongemaakt want badmat, handdoeken en badjas waren gewassen en/of in de droger gedaan..quote:Op donderdag 24 september 2026 22:46 schreef W00fer het volgende:
Als er geduwd was dan had 1 van de 2 wel op de vloer gelegen of was er dna ergens op gevonden lijkt me?
Een val met bewusteloosheid tot gevolg dat moet in een sectie wel te vinden zijn.
Dat zegt nog lang niet alles want dan heb je ook nog voetsporen, loopsporen. Hij hoeft maar een microdruppel uit zijn neus te laten vallen op de vloer.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij heeft die badkamer ws schoongemaakt want badmat, handdoeken en badjas waren gewassen en/of in de droger gedaan..
Dat er dna van bewoners in de badkamer te vinden zou zijn zegt niet veel.quote:Op vrijdag 25 september 2026 00:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zegt nog lang niet alles want dan heb je ook nog voetsporen, loopsporen. Hij hoeft maar een microdruppel uit zijn neus te laten vallen op de vloer.
Overigens moeten er dan in de wasmachine mogelijk ook nog wel resten te vinden zijn.
Nee idd.quote:Op vrijdag 25 september 2026 00:34 schreef kalinhos het volgende:
Dat er dna van bewoners in de badkamer te vinden zou zijn zegt niet veel.
Dat denk ik niet, volgens mij hebben ze niet echt sporen gevonden die daar op wijzen, daarnaast ben je echt niet zomaar dood, nog maar niet te spreken dat mensen zich enorm verzetten, je loopt daar als dader vrijwel altijd schrammen/beten/etc. van op.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
Mijn scenario:
Ruzie gekregen in de badkamer, er is geduwd, getrokken, al of niet gepland overlijdt ze of komt verkeerd terecht en is bewusteloos (ze had hier en daar blauwe plekken).
Hij bedenkt in paniek het scenario waarbij hij haar in bad legt met heet water aan... tikt of schud later nog ff aan haar knie (aangeraakt na dood) of ze echt dood is en gaat badkamer opruimen, spullen wassen in de veronderstelling de sporen uit te wissen (piek in energieverbruik).
[ link | afbeelding ]
Misschien had ze een aparte werktelefoon, hoewel de meeste mensen dat tegenwoordig niet echt meer hebben.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe verklaarde hij dan dat haar telefoon in hun bed lag?
Het zou me niet verbazen als ze hier een politie infiltrant bij inzetten.quote:Op vrijdag 25 september 2026 06:28 schreef SOG het volgende:
Je zou maar op 1 cel moeten met zo'n lul
Bij een bank wel.quote:Op vrijdag 25 september 2026 06:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien had ze een aparte werktelefoon, hoewel de meeste mensen dat tegenwoordig niet echt meer hebben.
Heb ik ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 25 september 2026 06:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien had ze een aparte werktelefoon, hoewel de meeste mensen dat tegenwoordig niet echt meer hebben.
Ik heb de zaak weinig meegekregen, dus mijn fout als ik iets zeg dat al bekend of ontkracht is. Wat je zegt klopt máár is dat ook zo als je van achter met je hoofd in het water wordt gedrukt (maar met knieën op de grond) bijvoorbeeld? Je kan dan in ieder geval niet met je armen bij het gezicht van de ander. Kan je bij diens benen?quote:Op vrijdag 25 september 2026 06:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, volgens mij hebben ze niet echt sporen gevonden die daar op wijzen, daarnaast ben je echt niet zomaar dood, nog maar niet te spreken dat mensen zich enorm verzetten, je loopt daar als dader vrijwel altijd schrammen/beten/etc. van op.
Ik werk ook bij die bank, maar ik zie eigenlijk nooit iemand met 2 telefoonsquote:
Verdrinking als doodsoorzaak kunnen ze doorgaans vrij goed vaststellen, volgens mij is ook vastgestelt dat ze vergiftigt is, maar dat ze niet kunnen vinden waarmee/hoe.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb de zaak weinig meegekregen, dus mijn fout als ik iets zeg dat al bekend of ontkracht is. Wat je zegt klopt máár is dat ook zo als je van achter met je hoofd in het water wordt gedrukt (maar met knieën op de grond) bijvoorbeeld? Je kan dan in ieder geval niet met je armen bij het gezicht van de ander. Kan je bij diens benen?
Ja, ik meende dus ook dat verdrinking vrij goed vast te stellen is, maar in de OP staat dat ze de mogelijkheid nog meenemen binnen de opties van doodsoorzaken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verdrinking als doodsoorzaak kunnen ze doorgaans vrij goed vaststellen, volgens mij is ook vastgestelt dat ze vergiftigt is, maar dat ze niet kunnen vinden waarmee/hoe.
Ik heb wel eens gelezen dat ontzettend veel vergiftigingen gemist worden, komt atuurlijk ook dat als er een arts komt en denkt: Hartstilstand er geen politie bij gehaald word.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik meende dus ook dat verdrinking vrij goed vast te stellen is, maar in de OP staat dat ze de mogelijkheid nog meenemen binnen de opties van doodsoorzaken.
Overigens doet vergiftiging me denken aan een Netflixdocu die ik enkele dagen geleden zag. Ook een vent die z’n vrouw had vergiftigd waarbij ze eerst niets konden vinden. Bleek potassium cyanide.
Gewoon onderweg even koffie gorgelen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:13 schreef SOG het volgende:
Zonder zn tanden te poetsen direct naar de sportschool gegaan
Dat kan toch ook op de commode? Die van ons gaan in de avond onder de douche of in bad.quote:
Ja dat is ook weer zo misschien.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat kan toch ook op de commode? Die van ons gaan in de avond onder de douche of in bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |