abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2026 @ 11:50:59 #101
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221842444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij hebt niet goed opgelet, want ik vind de te kleine woonruimtes overal op de wereld een probleem m.a.w. mensvijandig.
Want als de woningen overal op de wereld ruim en vrijstaand zouden zijn, dan zouden de gewone mensen ook in hun geboortestreek willen en kunnen blijven.
:')

Ineens begaan met de hele wereld, maar bijna altijd klagen over 'rechtse situaties' en ongelijkheden volgens u binnen NL
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221842467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:46 schreef torentje het volgende:
Want als de woningen overal op de wereld ruim en vrijstaand zouden zijn, dan zouden de gewone mensen ook in hun geboortestreek willen en kunnen blijven.
Zolang een ander maar voor die 'ruime en vrijstaande' woningen betaalt he?
pi_221842569
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:50 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ineens begaan met de hele wereld, maar bijna altijd klagen over 'rechtse situaties' en ongelijkheden volgens u binnen NL
Nogmaals, jij hebt niet goed opgelet, ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.
pi_221842633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:16 schreef torentje het volgende:
ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.
_O- _O- _O- _O-

In elk geval zal niemand een (letterlijk) zieke clown zoals jij gevaarlijk vinden. Meer dan dat ben je echt niet, ook al denk je wellicht van wel :W
  woensdag 23 september 2026 @ 12:37:07 #105
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221842656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:16 schreef torentje het volgende:

[..]
Nogmaals, jij hebt niet goed opgelet, ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.
:') Trololo
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:50 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Ineens begaan met de hele wereld,
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221842674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:30 schreef PurifieR het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

In elk geval zal niemand een (letterlijk) zieke clown zoals jij gevaarlijk vinden. Meer dan dat ben je echt niet, ook al denk je wellicht van wel :W
Jij en een aantal andere gevaarlijke rechtse forumusers zijn niet iedereen. Daarbij ik wil op een vreedzame wijze voor links beleid zorgen overal op de wereld.
pi_221842955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 10:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat linkse kritische en intelligentere mensen hun mening kunnen geven is niet iets waar jij het mee eens bent. Duidelijk?
Tijd voor je medicatie zo te zien
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221842965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij en een aantal andere gevaarlijke rechtse forumusers zijn niet iedereen. Daarbij ik wil op een vreedzame wijze voor links beleid zorgen overal op de wereld.
Met op iedere straathoek een soldaat zodat die 'vreedzaam' kan ingrijpen op iedereen die het niet eens is met jouw wereldbeeld.

Leugenaar.
1947-2016
pi_221842967
We zetten eerst de poort open en als dan blijkt dat we dat allemaal niet aankunnen luiden we de noodklok.

Wat een domheid.
^ To je nesmysl ^
pi_221842972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met op iedere straathoek een soldaat zodat die 'vreedzaam' kan ingrijpen op iedereen die het niet eens is met jouw wereldbeeld.

Leugenaar.
Iedereen die het niet met mij eens is ook mensvijandig.
pi_221842979
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:49 schreef torentje het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_221842988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:49 schreef torentje het volgende:

[..]
En daarom ben jij 'mensvijandig' omdat je maar 1 ding kan accepteren: je eigen zeer beperkte wereldbeeld. En gaat nog van een ander verwachten dat ze dat voor je opknappen ook.

Narcist, dictatoriaal, repressief en in staat geweld te willen toepassen. Daarbij jaloers en ernstig vijandig op alles wat het lijkt beter lijkt te hebben dan jij zelf. Maar er iets voor willen doen?

Nee, de wereld kan blij zijn dat jij geen politieke carriere volgt. Dictator in spé en nog een gevaarlijke ook.

Volslagen idioot ben je. Iedereen is gek, behalve jij.
1947-2016
pi_221843006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ben het vrijwel nooit eens met @Red_85 en anderen, maar ik zou ze absoluut geen gevaarlijke rechtse forumusers willen noemen. Ze hebben gewoon een andere mening dan ik, net als jij een andere mening hebt dan ik.

Dat jij aangeeft bereid te zijn jouw mening kracht bij te zetten met geweld maakt jou de gevaarlijke forumuser, en niet mensen zoals Red_85.
pi_221843013
Zo langzamerhand vermoed ik dat Pol Pot niet werkelijk dood is, maar is geemigreerd en hier nu een user is. Het zou de afkeer jegens onder meer mensen met rijkdom (lees: uberhaupt bezittingen hebben) en leraren wel verklaren.
pi_221843037
quote:
9s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo langzamerhand vermoed ik dat Pol Pot niet werkelijk dood is, maar is geemigreerd en hier nu een user is. Het zou de afkeer jegens onder meer mensen met rijkdom (lees: uberhaupt bezittingen hebben) en leraren wel verklaren.
Zoiets idd.
1947-2016
  woensdag 23 september 2026 @ 14:10:20 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221843054
quote:
9s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is vooral afkeer naar anderen toe. Als je het eenmaal zélf hebt, dan draaien de mensen. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 23 september 2026 @ 14:18:47 #117
3542 Gia
User under construction
pi_221843092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:16 schreef torentje het volgende:

[..]
Als linkse mensen vrienden van verkrachters en moordenaars zouden zijn, dan zouden zij toch nooit pleiten voor een links beleid overal op de wereld?
Wat is er goed aan een links beleid overal op de wereld?
  woensdag 23 september 2026 @ 14:24:12 #118
3542 Gia
User under construction
pi_221843117
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 11:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Praat kinderverwaarlozing maar goed.

Zullen we ze anders gewoon met stokken in elkaar meppen? Dat geeft pas een signaal af. :')
Waar wil je ze laten? De noodopvang voldoet niet. Tja, feit. Maar hoe wil je dat oplossen?
Voorrang voor sociale huurwoningen?

Weet je dat dat onvoldoende is?
De toegewezen woning is altijd te klein, de tuin is te klein, in <insert land van herkomst> hadden ze een grotere woning en een hele mooie tuin! Elk kind MOET een eigen slaapkamer hebben, of ze er nu 2 of 8 hebben. Dus, tja, huisvesting is een probleem.

Daarbij mogen ze blij zijn, als ze echt gevlucht zijn, dat ze opvang hebben!! Dat dit geen 5-sterrenhotel is, is jammer voor ze.
  woensdag 23 september 2026 @ 14:41:33 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221843182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Waar wil je ze laten? De noodopvang voldoet niet. Tja, feit. Maar hoe wil je dat oplossen?
Voorrang voor sociale huurwoningen?

Weet je dat dat onvoldoende is?
De toegewezen woning is altijd te klein, de tuin is te klein, in <insert land van herkomst> hadden ze een grotere woning en een hele mooie tuin! Elk kind MOET een eigen slaapkamer hebben, of ze er nu 2 of 8 hebben. Dus, tja, huisvesting is een probleem.

Daarbij mogen ze blij zijn, als ze echt gevlucht zijn, dat ze opvang hebben!! Dat dit geen 5-sterrenhotel is, is jammer voor ze.
Misschien meer asielcentra bouwen.

Er is veel te veel gesloopt in het verleden. Ondanks trouwens dat er signalen waren dat de instroom weer wat zou stijgen. In plaats van voor goede opvang doen ze maar het minimale. Waardoor je dus nu kinderverwaarlozing krijgt, en eventueel mishandeling als gevolg er van.

Dit is geconstateerd. Foute boel. Vervolgens zijn er users die het goed gaan praten, en zelfs aanmoedigen.
Ook jij bagatelliseert het met je 5 sterrenhotel uitspraak. Het zijn toch niet jouw kinderen, dus laat ze maar creperen toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 23 september 2026 @ 14:45:19 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221843205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat is er goed aan een links beleid overal op de wereld?
Collectieve zorg, goede arbeidersrechten, eerlijke verdeling van welvaart, gelijke behandeling volgens de wet.

Links is nu meer dan ooit nodig. Dat je die vraag moet stellen in een land dat vooral door sociaal democraten is opgebouwd, en waar jij ook van hebt geprofiteerd, is op zijn zachts gezegd hilarisch.

Dat dingen nu slechter gaan op zowat elk vlak komt door neoliberaal rechts beleid. Niet door links beleid. We zitten notabene de afgelopen 15 jaar vooral opgescheept met rechtse VVD afbraak regeringen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221843236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Misschien meer asielcentra bouwen.

Er is veel te veel gesloopt in het verleden. Ondanks trouwens dat er signalen waren dat de instroom weer wat zou stijgen. In plaats van voor goede opvang doen ze maar het minimale. Waardoor je dus nu kinderverwaarlozing krijgt, en eventueel mishandeling als gevolg er van.

Dit is geconstateerd. Foute boel. Vervolgens zijn er users die het goed gaan praten, en zelfs aanmoedigen.
Ook jij bagatelliseert het met je 5 sterrenhotel uitspraak. Het zijn toch niet jouw kinderen, dus laat ze maar creperen toch?
Het is sowieso niet verstandig om kinderen te huisvesten bij migranten, in Ceuta had dit ook al gedwongen kindergangbangs tot gevolg. Wellicht kunnen we deze kinderen ook met spoed verplaatsen naar het Spaanse vasteland?
pi_221843249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
In plaats van voor goede opvang doen ze maar het minimale
Prima. Maak ze maar duidelijk dat ze hier niet gewenst zijn. Ze zijn veilig en krijgen basisopvang. Dat is meer dan genoeg.
pi_221843251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:53 schreef DrRobotnik het volgende:
Wellicht kunnen we deze kinderen ook met spoed verplaatsen naar het Spaanse vasteland?
Of terug naar marokko, waar ze thuis horen.
pi_221843258
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Collectieve zorg, goede arbeidersrechten, eerlijke verdeling van welvaart, gelijke behandeling volgens de wet.

Noem eens een land waar dit speelt?
pi_221843277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:59 schreef beefkeek het volgende:
Dat jij aangeeft bereid te zijn jouw mening kracht bij te zetten met geweld maakt jou de gevaarlijke forumuser, en niet mensen zoals Red_85.
Ga toch gauw weg, want die zogenaamd ongevaarlijke forumusers dagen mij toch uit om iets te doen aan hun grof taalgebruik en scheldpartijen richting mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')