quote:Op woensdag 23 september 2026 11:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed opgelet, want ik vind de te kleine woonruimtes overal op de wereld een probleem m.a.w. mensvijandig.
Want als de woningen overal op de wereld ruim en vrijstaand zouden zijn, dan zouden de gewone mensen ook in hun geboortestreek willen en kunnen blijven.
Zolang een ander maar voor die 'ruime en vrijstaande' woningen betaalt he?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:46 schreef torentje het volgende:
Want als de woningen overal op de wereld ruim en vrijstaand zouden zijn, dan zouden de gewone mensen ook in hun geboortestreek willen en kunnen blijven.
Nogmaals, jij hebt niet goed opgelet, ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:50 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Ineens begaan met de hele wereld, maar bijna altijd klagen over 'rechtse situaties' en ongelijkheden volgens u binnen NL
quote:Op woensdag 23 september 2026 12:16 schreef torentje het volgende:
ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.
quote:Op woensdag 23 september 2026 12:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt niet goed opgelet, ik heb al meerdere malen geschreven dat het probleem op de wereld het mensvijandige rechtse beleid is.
quote:Op woensdag 23 september 2026 11:50 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ineens begaan met de hele wereld,
Jij en een aantal andere gevaarlijke rechtse forumusers zijn niet iedereen. Daarbij ik wil op een vreedzame wijze voor links beleid zorgen overal op de wereld.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In elk geval zal niemand een (letterlijk) zieke clown zoals jij gevaarlijk vinden. Meer dan dat ben je echt niet, ook al denk je wellicht van wel![]()
Tijd voor je medicatie zo te zienquote:Op woensdag 23 september 2026 10:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat linkse kritische en intelligentere mensen hun mening kunnen geven is niet iets waar jij het mee eens bent. Duidelijk?
Met op iedere straathoek een soldaat zodat die 'vreedzaam' kan ingrijpen op iedereen die het niet eens is met jouw wereldbeeld.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij en een aantal andere gevaarlijke rechtse forumusers zijn niet iedereen. Daarbij ik wil op een vreedzame wijze voor links beleid zorgen overal op de wereld.
Iedereen die het niet met mij eens is ook mensvijandig.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met op iedere straathoek een soldaat zodat die 'vreedzaam' kan ingrijpen op iedereen die het niet eens is met jouw wereldbeeld.
Leugenaar.
quote:Op woensdag 23 september 2026 13:49 schreef torentje het volgende:
Iedereen die het niet met mij eens is ook mensvijandig.
En daarom ben jij 'mensvijandig' omdat je maar 1 ding kan accepteren: je eigen zeer beperkte wereldbeeld. En gaat nog van een ander verwachten dat ze dat voor je opknappen ook.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met mij eens is ook mensvijandig.
Ik ben het vrijwel nooit eens met @Red_85 en anderen, maar ik zou ze absoluut geen gevaarlijke rechtse forumusers willen noemen. Ze hebben gewoon een andere mening dan ik, net als jij een andere mening hebt dan ik.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij en een aantal andere gevaarlijke rechtse forumusers zijn niet iedereen. Daarbij ik wil op een vreedzame wijze voor links beleid zorgen overal op de wereld.
Zoiets idd.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo langzamerhand vermoed ik dat Pol Pot niet werkelijk dood is, maar is geemigreerd en hier nu een user is. Het zou de afkeer jegens onder meer mensen met rijkdom (lees: uberhaupt bezittingen hebben) en leraren wel verklaren.
Het is vooral afkeer naar anderen toe. Als je het eenmaal zélf hebt, dan draaien de mensen.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo langzamerhand vermoed ik dat Pol Pot niet werkelijk dood is, maar is geemigreerd en hier nu een user is. Het zou de afkeer jegens onder meer mensen met rijkdom (lees: uberhaupt bezittingen hebben) en leraren wel verklaren.
Wat is er goed aan een links beleid overal op de wereld?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Als linkse mensen vrienden van verkrachters en moordenaars zouden zijn, dan zouden zij toch nooit pleiten voor een links beleid overal op de wereld?
Waar wil je ze laten? De noodopvang voldoet niet. Tja, feit. Maar hoe wil je dat oplossen?quote:Op maandag 21 september 2026 11:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Praat kinderverwaarlozing maar goed.
Zullen we ze anders gewoon met stokken in elkaar meppen? Dat geeft pas een signaal af.![]()
Misschien meer asielcentra bouwen.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar wil je ze laten? De noodopvang voldoet niet. Tja, feit. Maar hoe wil je dat oplossen?
Voorrang voor sociale huurwoningen?
Weet je dat dat onvoldoende is?
De toegewezen woning is altijd te klein, de tuin is te klein, in <insert land van herkomst> hadden ze een grotere woning en een hele mooie tuin! Elk kind MOET een eigen slaapkamer hebben, of ze er nu 2 of 8 hebben. Dus, tja, huisvesting is een probleem.
Daarbij mogen ze blij zijn, als ze echt gevlucht zijn, dat ze opvang hebben!! Dat dit geen 5-sterrenhotel is, is jammer voor ze.
Collectieve zorg, goede arbeidersrechten, eerlijke verdeling van welvaart, gelijke behandeling volgens de wet.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er goed aan een links beleid overal op de wereld?
Het is sowieso niet verstandig om kinderen te huisvesten bij migranten, in Ceuta had dit ook al gedwongen kindergangbangs tot gevolg. Wellicht kunnen we deze kinderen ook met spoed verplaatsen naar het Spaanse vasteland?quote:Op woensdag 23 september 2026 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien meer asielcentra bouwen.
Er is veel te veel gesloopt in het verleden. Ondanks trouwens dat er signalen waren dat de instroom weer wat zou stijgen. In plaats van voor goede opvang doen ze maar het minimale. Waardoor je dus nu kinderverwaarlozing krijgt, en eventueel mishandeling als gevolg er van.
Dit is geconstateerd. Foute boel. Vervolgens zijn er users die het goed gaan praten, en zelfs aanmoedigen.
Ook jij bagatelliseert het met je 5 sterrenhotel uitspraak. Het zijn toch niet jouw kinderen, dus laat ze maar creperen toch?
Prima. Maak ze maar duidelijk dat ze hier niet gewenst zijn. Ze zijn veilig en krijgen basisopvang. Dat is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
In plaats van voor goede opvang doen ze maar het minimale
Of terug naar marokko, waar ze thuis horen.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:53 schreef DrRobotnik het volgende:
Wellicht kunnen we deze kinderen ook met spoed verplaatsen naar het Spaanse vasteland?
Noem eens een land waar dit speelt?quote:Op woensdag 23 september 2026 14:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Collectieve zorg, goede arbeidersrechten, eerlijke verdeling van welvaart, gelijke behandeling volgens de wet.
Ga toch gauw weg, want die zogenaamd ongevaarlijke forumusers dagen mij toch uit om iets te doen aan hun grof taalgebruik en scheldpartijen richting mij.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:59 schreef beefkeek het volgende:
Dat jij aangeeft bereid te zijn jouw mening kracht bij te zetten met geweld maakt jou de gevaarlijke forumuser, en niet mensen zoals Red_85.
Is al gebeurd toch?quote:Op woensdag 23 september 2026 14:53 schreef DrRobotnik het volgende:
Wellicht kunnen we deze kinderen ook met spoed verplaatsen naar het Spaanse vasteland?
Oneens.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Prima. Maak ze maar duidelijk dat ze hier niet gewenst zijn. Ze zijn veilig en krijgen basisopvang. Dat is meer dan genoeg.
Links is dus hard nodig.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Noem eens een land waar dit speelt?
Deze kinderen worden nog steeds blootgesteld aan migrantenmannen, misschien dat de Spaanse overheid plek voor ze heeft op het veilige Spaanse vasteland?quote:
Als er kinderen worden misbruikt op Spaans grondgebied lijkt het me niet meer dan logisch om ze daar weg te halen en op te vangen in een veilige omgeving.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:20 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Deze kinderen worden nog steeds blootgesteld aan migrantenmannen, misschien dat de Spaanse overheid plek voor ze heeft op het veilige Spaanse vasteland?
Ver uit de buurt van die migrantenmannen inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als er kinderen worden misbruikt op Spaans grondgebied lijkt het me niet meer dan logisch om ze daar weg te halen en op te vangen in een veilige omgeving.
Waar wil je nu heen met dit gezwets? Alleen migranten misbruiken kinderen? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:22 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ver uit de buurt van die migrantenmannen inderdaad.
Dus die spoedevacuatie was onzin? Op het Spaanse vasteland zijn immers ook mannen.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar wil je nu heen met dit gezwets? Alleen migranten misbruiken kinderen? Laat me niet lachen.
Kindermisbruik komt in zowat alle lagen voor. Het was vroeger zelfs normaal hier.
Daar is orde.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:26 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dus die spoedevacuatie was onzin? Op het Spaanse vasteland zijn immers ook mannen.
quote:Op woensdag 23 september 2026 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar is orde.
Als er geen orde geschept kan worden, kunnen er allerlei wantoestanden ontstaan.
Blijkbaar is het ontbreken van betonnen muren om de kinderen te scheiden van migrantenmannen al voldoende om "wantoestanden" te doen ontstaan.quote:waar kamers vaak hooguit zijn gescheiden met schotten. Zij lopen volgens de Onderzoeksraad een groot risico om te worden geconfronteerd met fysiek en seksueel geweld, inclusief grensoverschrijdend gedrag en misbruik.
Dan zouden de meeste mensen geen behoefte meer hebben om te vluchten om economische redenen of oorlog, Dan zou ieder mens slechts de noodzakelijke arbeid hoeven te doen.quote:Op woensdag 23 september 2026 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er goed aan een links beleid overal op de wereld?
Links beleid op de wereld:quote:Op woensdag 23 september 2026 15:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zouden de meeste mensen geen behoefte meer hebben om te vluchten om economische redenen of oorlog, Dan zou ieder mens slechts de noodzakelijke arbeid hoeven te doen.
Sorry hoor, maar dat zijn mannen die de jongere mensen zwartmaken/verdacht maken omdat die een links beleid willen.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Links beleid op de wereld:
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Civil_War
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Leap_Forward
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_Fields
https://en.wikipedia.org/(...)_under_Joseph_Stalin
Mensen gaan niet meer vluchten inderdaad onder dat beleid. Ze kunnen het niet meer.
Omdat ze dood zijn.
Hoe weet je dat het hard nodig is als je geen voorbeeld hebt van het feit dat het werkt amigo? Rusland, Noord-Korea, Cuba zijn nou ook niet echt prachtige voorbeeldenn. Ik weet dat Spanje nu een linkse regering heeft, maar daar gaat het ook niet veel beter qua werkloosheid etcetra.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Links is dus hard nodig.
Het is rechts die op deze onderwerpen de sabotageclown uit hangt.
Of je noemt het etnisch profileren als het aangepakt wordt.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:12 schreef ColorCartridge het volgende:
Harvest is gewoon een wegkijkster. Zij weet natuurlijk dondersgoed dat dat asielrapalje niet deugt, maar toegeven aan die problemen zou een overgave zijn aan """"extreemrechts"""". Dan liever dus maar ontkennen, wegkijken en bagatelliseren. Net als al haar matties doen.
hopelijk geeft dit een signaal af lief te zijn voor elkaarquote:Op maandag 21 september 2026 10:59 schreef Nicksanders het volgende:
Hopelijk geeft dat een signaal af van niet meer naar Nederland komen.
Dit zijn communistische voorbeelden, terwijl ik op dit onderwerp doel op de sociaal democratie.quote:Op woensdag 23 september 2026 17:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het hard nodig is als je geen voorbeeld hebt van het feit dat het werkt amigo? Rusland, Noord-Korea, Cuba zijn nou ook niet echt prachtige voorbeeldenn. Ik weet dat Spanje nu een linkse regering heeft, maar daar gaat het ook niet veel beter qua werkloosheid etcetra.
"Zij" what the fuck.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:12 schreef ColorCartridge het volgende:
Harvest is gewoon een wegkijkster. Zij weet natuurlijk dondersgoed dat dat asielrapalje niet deugt, maar toegeven aan die problemen zou een overgave zijn aan """"extreemrechts"""". Dan liever dus maar ontkennen, wegkijken en bagatelliseren. Net als al haar matties doen.
Onsamenhangend gebrouwel.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn mannen die de jongere mensen zwartmaken/verdacht maken omdat die een links beleid willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |