abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221829851
In elk geval bij mij dus.

Ik heb nu drie langere relaties gehad. De eerste was 3,5 jaar. In het begin was ze humoristisch, warm, lief. Na 3 jaar was er met die vrouw geen land meer te bezeilen. Ze was overal negatief over, vooral als het mij betrof. Mijn haar, mijn kleding, mijn gedrag. Niks was goed genoeg. Ze gedroeg zich echt als een bitch. Als ik ergens over wilde praten, kapte ze me gewoon af. Op seksueel gebied kreeg ik steeds minder van haar. Uiteindelijk heb ik het (natuurlijk) uitgemaakt omdat ik het niet meer trok. Ik was er echt ziek van. Mijn zelfvertrouwen was helemaal weg.

Mijn tweede relatie was ook rond de 3 jaar. Die was daadwerkelijk minder bitcherig, maar na 2,5 jaar stopte ze ook gewoon met communiceren. Ze werd depressief, niet per se vanwege mij, en begon te blowen, vreemd te gaan en uiteindelijk heb ik het uit moeten maken omdat ik chlamydia van haar had gehad.

Nu zit ik opnieuw rond het punt van de 3 jaar. Mijn huidige vriendin was in het begin zo makkelijk. Altijd vrolijk en lief, deed nooit moeilijk over dingen, vond het zelfs prima als ik eens naar andere vrouwen keek, etc. En nu sinds een paar maanden is ze echt zo'n bitch. Telkens als ik iets zeg, dan valt ze me aan.

Van het weekend vroeg ze bijvoorbeeld: waarom zeg je bij mij altijd meteen nee terwijl je bij vrienden of zelfs onbekenden heel open bent om dingen uit te proberen?

Blijkbaar had ze mij eens gesuggereerd om sardientjes uit blik te eten en had ik gezegd dat ik alleen maar verse vis wilde. Vervolgens was haar vriendin op bezoek gekomen met sardientjes in blik en had ik dat opgegeten en gezegd dat ik het lekker vond. Naja, daar was ze dus verbolgen over. Ik zei van ja logisch, tegen jou kan ik 100% eerlijk zijn, maar tegen vrienden of vreemden ben ik gewoon beleefder. Maar zij bleef maar volhouden dat ik bij haar altijd zo negatief was en meteen nee zei.

En dit soort shit dus de hele tijd.

Ik dacht dus in het begin bij mijn vriendin van: eindelijk een vrouw met wie ik oud kan worden, die niet de hele dag zeikt. En nu na 3 jaar is het ook gewoon een zeikwijf geworden. Echt, anders kan ik het niet omschrijven.

Ik zit er echt even helemaal doorheen, weet niet meer zo goed wat ik nu moet. Ik wil het niet weer na 3 jaar uitmaken. Ik had mezelf voorgenomen om dit keer door te zetten met deze meid en het niet na 3 jaar weer op te geven. Want zo eindig ik alleen en dat is misschien wel erger dan eindigen met een zeikwijf?

Kies ik gewoon de verkeerde vrouwen uit, ligt het aan mij of zijn vrouwen nu eenmaal zo als de verliefdheid over is?
  maandag 21 september 2026 @ 08:44:41 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221829855
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2026 08:43 schreef Falluz93 het volgende:
Nu zit ik opnieuw rond het punt van de 3 jaar.
quote:
ligt het aan mij
Ja, dat is natuurlijk een mogelijkheid.
  Spellchecker maandag 21 september 2026 @ 08:48:24 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221829866
The seven three year itch

https://www.flair.nl/sex-(...)%2Fwww.google.com%2F

[ Bericht 39% gewijzigd door maily op 21-09-2026 11:39:26 ]
pi_221829869
Vrouwen gaan relaties aan gebasseerd op emotie, hoe iets voelt. Fmoties kunnen van de een op de andere dag veranderen. En vrouwen zijn net kinderen. Als je daar vanuit gaat wordt alles ineens duidelijk.
pi_221829877
Als het drie keer zo gaat, kan het ook zijn dat er bij jouzelf iets veranderd is in de loop van de drie jaar.
Het kan ook zijn dat je inderdaad niet de juiste vrouwen hebt gekozen en ze alle drie na drie jaar veranderen.

Je zou ook kunnen kijken naar het gehele plaatje, zonder naar schuld te zoeken. Hoe verlopen de relaties in die drie jaar? Zijn er patronen? Woon je samen, of is dat het moment dat je misschien dergelijke keuzes zou gaan maken? Is de relatie veranderd waardoor je elkaar anders ziet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221829919
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2026 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Als het drie keer zo gaat, kan het ook zijn dat er bij jouzelf iets veranderd is in de loop van de drie jaar.
Het kan ook zijn dat je inderdaad niet de juiste vrouwen hebt gekozen en ze alle drie na drie jaar veranderen.

Je zou ook kunnen kijken naar het gehele plaatje, zonder naar schuld te zoeken. Hoe verlopen de relaties in die drie jaar? Zijn er patronen? Woon je samen, of is dat het moment dat je misschien dergelijke keuzes zou gaan maken? Is de relatie veranderd waardoor je elkaar anders ziet?
Bij alle drie woonden we wel samen toen het misging. De eerste keer sinds 6 maanden, de tweede keer sinds 3 maanden en nu sinds een jaar of 2, dus wel wat langer al.

Het samenwonen gaat op zich wel goed, hoewel ik het wel steeds vermoeiender begin te vinden. Ik merk dat we vaak langs elkaar heen praten. Ze begrijpt of verstaat me vaak niet als ik dingen zeg en andersom. Alsof we niet goed naar elkaar luisteren. De seks is ook een stuk minder. Eens in de 10 dagen tegenover vrijwel elke dag in het begin. Maar goed, zo abnormaal is dat niet volgens mij.

Ik merk wel dat er vaak een bepaald patroon is in deze relaties. Namelijk dat ik me langzaam maar zeker steeds meer ga ergeren aan mijn vriendin en dat ik dan minder zin heb in seks. We ondernemen dan ook minder dingen samen omdat ik daar minder zin in heb. Dan worden zij heel zeikerig, wat bij mij weer de afstand versterkt en me nog minder zin geeft in seks. Ik ga haar dan anders zien en dan is de liefde soms vrij snel voorbij. Het is een beetje een vicieuze cirkel, die soms begint bij het samenwonen maar niet altijd. Het samenwonen is wel deels een trigger denk ik.
  maandag 21 september 2026 @ 09:08:13 #7
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221829929
Hier verbaasd over zijn :')

Het is algemeen bekend dat vrouwen in de eerste fase van de relatie alles prima vinden van de man en de de seks lijkt in die fase onbeperkt en grenzeloze. Vrouwen weten hoe ze een man aan zich moeten binden en als het visje eenmaal op het droge is dan worden ze zeikwijven. Dat is een regel.

Tegelijkertijd hangt alles af van jouw reactie. Voor de meeste wijven is zeiken het zelfde als "Ik wil gewoon mijn gevoelens kunnen uiten" en als man zijn er strategieën om hier mee om te kunnen gaan
Le Diable
  maandag 21 september 2026 @ 09:08:27 #8
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221829930
Zeuren, herkauwen, mierenneuken of chronische ontevredenheid is een behoefte aan 'beter'. De vraag is of jij dat ook wil, of het redelijk is en in hoeverre jij verantwoordelijk bent.

Gemakzuchtige vrouwen 🔦
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221829947
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:

Het is algemeen bekend dat vrouwen in de eerste fase van de relatie alles prima vinden van de man en de de seks lijkt in die fase onbeperkt en grenzeloze. Vrouwen weten hoe ze een man aan zich moeten binden en als het visje eenmaal op het droge is dan worden ze zeikwijven. Dat is een regel.

Tegelijkertijd hangt alles af van jouw reactie. Voor de meeste wijven is zeiken het zelfde als "Ik wil gewoon mijn gevoelens kunnen uiten" en als man zijn er strategieën om hier mee om te kunnen gaan
Kun je me een hint geven? Hoe ga ik hiermee om?

Ik heb geprobeerd het verre van me te houden en er niet echt op in te gaan, maar het is in de afgelopen weken alleen maar erger geworden.

Gisteren heb ik er wat van gezegd en daar was ze wel van onder de indruk. Ik heb gewoon gezegd dat ze een slechte "attitude" heeft en constant gemeen tegen me is en dat ik er echt niet meer tegen kan.

Weet niet wat de juiste houding voor mij is; of ik het gewoon een beetje moet negeren of dat ik mijn mannelijkheid moet tonen en een grens moet stellen en zeggen: nu ga je even normaal en volwassen doen en anders ben ik weg.
pi_221829949
quote:
12s.gif Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zeuren, herkauwen, mierenneuken of chronische ontevredenheid is een behoefte aan 'beter'. De vraag is of jij dat ook wil, of het redelijk is en in hoeverre jij verantwoordelijk bent.

Gemakzuchtige vrouwen 🔦
Behoefte aan beter? Een andere partner, of een betere versie van mij? Wat bedoel je precies?
  maandag 21 september 2026 @ 09:24:07 #11
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221829974
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:15 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Behoefte aan beter? Een andere partner, of een betere versie van mij? Wat bedoel je precies?
Betere communicatie en een betere versie van jou waarschijnlijk. Ik weet niet of dat redelijk is, wat haar duit in het zakje is en of het haalbaar is.

Maar zeuren moet je afpellen naar de kern van de zaak. Ontevredenheid. En ermee aan de slag. Hoge verwachtingen liggen er vaak aan ten grondslag.
pi_221829990
Maar TS, wat zei ze toen je haar vroeg waarom ze zo'n zeikwijf is geworden.

En wat zeiden de vorige 2 toen je ze dat vroeg?
Hell To The Liars
  maandag 21 september 2026 @ 09:32:32 #13
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221830051
Tja, als je beginpunt al is om het over "zeikwijven" te hebben...

[ Bericht 2% gewijzigd door SimonB. op 21-09-2026 09:38:15 ]
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_221830072
"Mijn favoriete influencer op insta heeft een vriendje die haar in het weekend als verrassing op een jachtschip meeneemtnaar Mallorca! Waarom ben jij niet meer als hem?!?"
pi_221830081
Heb je een kleine falluz wellicht?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221830085
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:

Het is ook algemeen bekend dat mannen in de eerste fase van de relatie heel leuk zijn met hun vriendin en complimentjes geven en haar in bed willen verwennen. Als de buit eenmaal binnen is dan vervallen ze in oude gewoontes: dan gaan gamen, bier en vrienden voor en kruipen ze over hun partner heen omdat het erbij hoort. Echt sexy of gewenst laten ze haar niet meer voelen.

Onderschat het stukje van de mannen niet..
Voor dat een vrouw echt een zeikwijf is, zijn er al tig momenten geweest waarbij ze iets op een normale manier heeft willen aankaarten. De meeste mannen zijn hier blind en doof voor.
'De scheiding kwam uit het niets!!'
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221830088
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:34 schreef ToT het volgende:
"Mijn favoriete influencer op insta heeft een vriendje die haar in het weekend als verrassing op een jachtschip meeneemtnaar Mallorca! Waarom ben jij niet meer als hem?!?"
Dit is natuurlijk wel een zeikwijf en die relatie kan beter verbroken worden :P
  maandag 21 september 2026 @ 09:40:51 #18
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221830098
Iemand een 'zeikerd' noemen is overigens niet zo slim. Dan geef je aan dat de problemen futiel zijn en het incasseringsvermogen van de ander te laag. Niet echt een tegemoetkoming. Eerder een norm stellen, de deur dichtgooien en de ander emotioneel degraderen.
pi_221830099
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk wel een zeikwijf en die relatie kan beter verbroken worden :P
Dit was natuurlijk een erg overdreven voorbeeld, maar zelf ben ik niet voor niets gescheiden.
  maandag 21 september 2026 @ 09:41:07 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221830100
Op zich kan ik het me wel voorstellen dat jouw vriendin er niet zo content mee is als jij bij anderen uit "beleefdheid" ja zegt, terwijl zij direct resoluut nee te horen krijgt, omdat je tegen haar zo "eerlijk" bent. Wellicht wil ze dat je ook wat beleefder bent naar haar toe en heeft ze minder behoefte aan jouw eerlijkheid.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221830107
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit was natuurlijk een erg overdreven voorbeeld, maar zelf ben ik niet voor niets gescheiden.
Door dit soort gedrag?? :X
pi_221830109
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Door dit soort gedrag?? :X
Het speelde echt wel mee ja.
pi_221830124
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Het speelde echt wel mee ja.
Daar ben je dus helemaal niets mee dan..
pi_221830162
Maar ik zag het in om mijn omgeving ook (en van de andere kant het geklaag van mijn nichtje ook).

Sommige mannen (misschien wel meer dan we toegeven) vinden het heerlijk om een hele zondag sport te kijken, op een vrijdagavond te gamen en als vriendin dan zegt ik ga op zaterdag met mijn vriendinnen weg, denkt hij mooi ken ik naar de kroeg.

Dan kan ik me voorstellen dat een vrouw of meid zegt of denkt, wat is dit nou, dit had ik niet in mijn gedachten met samenwonen.

Of ze zegt het niet, en gaat een punt maken van een blik sardientjes, hoewel ik mag aannemen dat er wel meer serieuzere zaken zijn.

TS, wat zijn je hobbies, wat doe je meestal in t weekend en wat zou je het liefst willen in t weekend?
Hell To The Liars
pi_221830175
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:14 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Kun je me een hint geven? Hoe ga ik hiermee om?

Ik heb geprobeerd het verre van me te houden en er niet echt op in te gaan, maar het is in de afgelopen weken alleen maar erger geworden.

Gisteren heb ik er wat van gezegd en daar was ze wel van onder de indruk. Ik heb gewoon gezegd dat ze een slechte "attitude" heeft en constant gemeen tegen me is en dat ik er echt niet meer tegen kan.

Weet niet wat de juiste houding voor mij is; of ik het gewoon een beetje moet negeren of dat ik mijn mannelijkheid moet tonen en een grens moet stellen en zeggen: nu ga je even normaal en volwassen doen en anders ben ik weg.
Je bent zelf een zeikwijf.

"Je bent gemeen tegen mij en ik kan er niet meer tegen."
pi_221830201
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:32 schreef SimonB. het volgende:
Tja, als je beginpunt al is om het over "zeikwijven" te hebben...
Hij had al bijna een schopje naar KLB te pakken ja 🙄.
Hell To The Liars
pi_221830230
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:03 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Bij alle drie woonden we wel samen toen het misging. De eerste keer sinds 6 maanden, de tweede keer sinds 3 maanden en nu sinds een jaar of 2, dus wel wat langer al.

Het samenwonen gaat op zich wel goed, hoewel ik het wel steeds vermoeiender begin te vinden. Ik merk dat we vaak langs elkaar heen praten. Ze begrijpt of verstaat me vaak niet als ik dingen zeg en andersom. Alsof we niet goed naar elkaar luisteren. De seks is ook een stuk minder. Eens in de 10 dagen tegenover vrijwel elke dag in het begin. Maar goed, zo abnormaal is dat niet volgens mij.

Ik merk wel dat er vaak een bepaald patroon is in deze relaties. Namelijk dat ik me langzaam maar zeker steeds meer ga ergeren aan mijn vriendin en dat ik dan minder zin heb in seks. We ondernemen dan ook minder dingen samen omdat ik daar minder zin in heb. Dan worden zij heel zeikerig, wat bij mij weer de afstand versterkt en me nog minder zin geeft in seks. Ik ga haar dan anders zien en dan is de liefde soms vrij snel voorbij. Het is een beetje een vicieuze cirkel, die soms begint bij het samenwonen maar niet altijd. Het samenwonen is wel deels een trigger denk ik.
Met deze post geef je aan dat er ook bij jou kennelijk wat veranderd is. Wellicht kom je dan samen ook in een spiraal naar beneden terecht.

Je kunt de ander niet veranderen, jezelf wel. Kijk naar jezelf, wat wil je echt en wat niet. En kijk naar jouw aandeel in de relatie: waar zitten voor jou verbeterpunten, want ongetwijfeld ligt het niet allemaal alleen aan haar. En kijk dan of je dit (samen) kunt aanpakken en veranderen. Lukt dat niet of zie je daar geen heil in, dan kun je de relatie beter beeindigen.

Het kan ook zijn dat je gewoon nog niet echt de juiste persoon tegengekomen bent. Voor mijn huidige relatie heb ik ook een aantal langdurige relaties gehad van circa 5 jaar. Maar dan was de koek wel echt op en liep ik al even op mijn tenen en na te denken over het beeindigen ervan.

Mijn huidige relatie duurt nu al 21 jaar en ik heb nog niet één keer gedacht dat ik er misschien een punt achter wilde zetten.
Als dus ook deze relatie niet standhoudt, kan het nog steeds zijn dat je ooit iemand tegenkomt waarmee het wel gaat lukken.
  maandag 21 september 2026 @ 10:09:51 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221830273
Wat een raar verhaal over die sardientjes? wie neemt er nou sardientjes mee voor iemand als ze op bezoek gaan? daar heb ik echt nog nooit van gehoord, en dan ook nog eens in blik :?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221830275
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 09:58 schreef Droopie het volgende:
Maar ik zag het in om mijn omgeving ook (en van de andere kant het geklaag van mijn nichtje ook).

Sommige mannen (misschien wel meer dan we toegeven) vinden het heerlijk om een hele zondag sport te kijken, op een vrijdagavond te gamen en als vriendin dan zegt ik ga op zaterdag met mijn vriendinnen weg, denkt hij mooi ken ik naar de kroeg.

Dan kan ik me voorstellen dat een vrouw of meid zegt of denkt, wat is dit nou, dit had ik niet in mijn gedachten met samenwonen.

Of ze zegt het niet, en gaat een punt maken van een blik sardientjes, hoewel ik mag aannemen dat er wel meer serieuzere zaken zijn.

TS, wat zijn je hobbies, wat doe je meestal in t weekend en wat zou je het liefst willen in t weekend?
Eh, tsja. Mijn hobby's zijn sport kijken en ik ontwikkel soms open source games in mijn vrije tijd. Maar dat wist ze wel, want dat doe ik al jaren en gamen is ook gerelateerd aan mijn werk. Echt zelf gamen doe ik weinig trouwens.

Ik kijk wel meer en meer sport sinds een jaar ofzo. Ze kijkt meestal wel met me mee. In het begin zei ze in elk geval dat ze blij was dat ik ook van sport hield en dat ik haar meenam in mijn passie voor sport.

Ik sport er zelf ook wel bij trouwens. Zij niet meer, sinds ongeveer anderhalf jaar. Ze heeft een nieuwe managementfunctie die een beetje stressvol is en had ook een blessure, waardoor ze minder is gaan sporten. Ze doet nu bijna niets meer. Soms merk ik dat ze dat ook wel op mij afschuift. Zo van: vroeger ging ik op zaterdagochtend altijd hardlopen voor het ontbijt, maar jij hebt daar geen zin in zo vroeg. En dat klopt. Ik heb 's ochtends even een paar uur en twee koffies nodig om de deur uit te komen. Ze gaat echter ook niet alleen hardlopen, wat ze best zou kunnen doen. Ze is niet aangekomen trouwens, maar ze ziet er soms wel moe uit.

Ik dacht eerst dat het ook aan haar nieuwe baan lag, maar nu twijfel ik daar een beetje aan. Want het is wel heel erg altijd tegen mij de hele tijd.

In het weekend ondernemen we wel vaak dingen samen. Naar een vlooienmarktje, uit eten, koffiedrinken ergens, naar de bouwmarkt, bioscoop, massage, etc. Soms merk ik wel dat ik in het weekend dan maar naar boven ga waar mijn kantoorruimte is om daar aan een game te werken of sport te kijken, zodat ik geen tijd met haar hoef door te brengen of even "rust" heb. Want zodra we ergens naartoe gaan, begint ze vaak weer over iets te zeiken.
pi_221830283
quote:
15s.gif Op maandag 21 september 2026 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een raar verhaal over die sardientjes? wie neemt er nou sardientjes mee voor iemand als ze op bezoek gaan? daar heb ik echt nog nooit van gehoord, en dan ook nog eens in blik :?
_O- Helemaal mee eens. Dat is ook apart. We gingen samen wat koken en die meid (geen keukenprinses) kende blijkbaar een fantastisch gerecht met sardientjes in blik. Ze had ook nog wel wat andere dingen meegenomen hoor. En het was ook echt best wel lekker.
pi_221830313
quote:
15s.gif Op maandag 21 september 2026 09:24 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Betere communicatie en een betere versie van jou waarschijnlijk. Ik weet niet of dat redelijk is, wat haar duit in het zakje is en of het haalbaar is.

Maar zeuren moet je afpellen naar de kern van de zaak. Ontevredenheid. En ermee aan de slag. Hoge verwachtingen liggen er vaak aan ten grondslag.
Mijn huidige vriendin is juist iemand met heel weinig verwachtingen. Ze heeft weinig relaties gehad eigenlijk en was alleen ook helemaal happy. Ze vindt het gewoon vooral fijn om iemand te hebben voor de lange termijn die van haar houdt en stelt geen hoge eisen aan iemand.

Als ik bijv. naar haar ouders kijk ... die zijn niet echt uit liefde getrouwd. Was meer omdat haar moeder zwanger was en er druk vanuit de ouders was om te trouwen. Mijn vriendins vader is ook niet altijd goed geweest voor haar moeder. Regelmatig vreemdgegaan, een tik hier of daar. Maar toch praat ze altijd met warmte over die relatie en is ze blij dat haar ouders nog bij elkaar zijn. Dus ik zou zeker niet zeggen dat ze hoge verwachtingen heeft van relaties.
pi_221830336
Mag nu wijven opeens weer wel? @Lenny77

Als het steeds na 3 jaar is zal het ook wel ergens met jouw gedrag te maken hebben. Misschien ben je een zogenaamde Mr Niceguy. Dat zijn op het oog hele lieve en prettige mannen echter totaal niet authentiek. En dat zorgt voor wrijving, want je bent weliswaar super aardig en doet alles voor haar maar je hanteert daarin een dubbele agenda en valse principes. Gevolg is dat een vrouw het respect verliest en dat uit zich weer in de manier waarop ze met je om gaat en 'zeikt' tegen je.

Bekijk deze YouTube-video

Google de term maar eens, er zijn hele boeken over geschreven. Op YouTube staat ook genoeg info.

Het kan ook zijn dat de seks op dat punt te saai is geworden. Vrouwen zijn veel sneller verveeld dan mannen. En dat kan zich uiten in haar humeur. En dat kan weer met het type vrouw te maken hebben waar je op valt. Zat vrouwen vinden sleur prima, sommigen worden er onrustig van.
blablablabla
pi_221830351
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2026 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met deze post geef je aan dat er ook bij jou kennelijk wat veranderd is. Wellicht kom je dan samen ook in een spiraal naar beneden terecht.

Je kunt de ander niet veranderen, jezelf wel. Kijk naar jezelf, wat wil je echt en wat niet. En kijk naar jouw aandeel in de relatie: waar zitten voor jou verbeterpunten, want ongetwijfeld ligt het niet allemaal alleen aan haar. En kijk dan of je dit (samen) kunt aanpakken en veranderen. Lukt dat niet of zie je daar geen heil in, dan kun je de relatie beter beeindigen.

Het kan ook zijn dat je gewoon nog niet echt de juiste persoon tegengekomen bent. Voor mijn huidige relatie heb ik ook een aantal langdurige relaties gehad van circa 5 jaar. Maar dan was de koek wel echt op en liep ik al even op mijn tenen en na te denken over het beeindigen ervan.

Mijn huidige relatie duurt nu al 21 jaar en ik heb nog niet één keer gedacht dat ik er misschien een punt achter wilde zetten.
Als dus ook deze relatie niet standhoudt, kan het nog steeds zijn dat je ooit iemand tegenkomt waarmee het wel gaat lukken.
Mja ik heb dus drie jaar gedacht dat dit zeker wel de juiste persoon was. Ze was zo gemakkelijk, accepteerde mij volledig zoals ik was, ik hoefde mezelf niet voor haar te verbergen.

Ik ben eerlijk waar ook minder warm geworden, geef haar minder vaak een cadeautje of iets leuks en doe minder voor haar. Maar toen ik in ons gesprek suggereerde dat daar misschien het probleem zat, zei ze dat ze dat helemaal niet zo ervaarde, dat ze helemaal niet verwacht dat ik meer doe en dat zij juist een "gever" is en geen "nemer". Ze geeft me ook oprecht heel veel; houdt van koken, massages geven, schoonmaken, etc. Als ik wil, hoef ik vrijwel niets in het huishouden te doen (maar dat doe ik meestal wel). Ze is iemand die gewoon rustig een hele dag werkt, dan boodschappen doet, thuiskomt en het eten kookt en me dan nog een massage geeft en gaat slapen. Ik neem dan weer dingen op me zoals zorg voor de auto/autorijden, vakantieplanning, klussen in huis, zware dingen, etc. Een beetje een klassieke verhouding waar we ons allebei wel in kunnen vinden geloof ik.

Maar de laatste tijd is ze zo bitter en naar geworden. Ik snap gewoon niet wat dat precies getriggerd heeft. Of misschien zit er toch een soort bitterheid onder dat zij meer geeft en ik meer neem en dat ze dat toch niet zo prettig vindt als ze doet voorkomen.
  maandag 21 september 2026 @ 10:25:33 #34
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221830353
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:17 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Mijn huidige vriendin is juist iemand met heel weinig verwachtingen. Ze heeft weinig relaties gehad eigenlijk en was alleen ook helemaal happy. Ze vindt het gewoon vooral fijn om iemand te hebben voor de lange termijn die van haar houdt en stelt geen hoge eisen aan iemand.

Als ik bijv. naar haar ouders kijk ... die zijn niet echt uit liefde getrouwd. Was meer omdat haar moeder zwanger was en er druk vanuit de ouders was om te trouwen. Mijn vriendins vader is ook niet altijd goed geweest voor haar moeder. Regelmatig vreemdgegaan, een tik hier of daar. Maar toch praat ze altijd met warmte over die relatie en is ze blij dat haar ouders nog bij elkaar zijn. Dus ik zou zeker niet zeggen dat ze hoge verwachtingen heeft van relaties.
Zou het kunnen dat je dit misschien verkeerd taxeert? Zeggen dat je easy bent vanuit de historie is nog niet hetzelfde als nu easy zijn. Misschien ligt daar wel de behoefte. Ik denk dat ze connectie mist.
pi_221830368
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 10:22 schreef Elan het volgende:
Mag nu wijven opeens weer wel? @:Lenny77

Als het steeds na 3 jaar is zal het ook wel ergens met jouw gedrag te maken hebben. Misschien ben je een zogenaamde Mr Niceguy. Dat zijn op het oog hele lieve en prettige mannen echter totaal niet authentiek. En dat zorgt voor wrijving, want je bent weliswaar super aardig en doet alles voor haar maar je hanteert daarin een dubbele agenda en valse principes. Gevolg is dat een vrouw het respect verliest en dat uit zich weer in de manier waarop ze met je om gaat en 'zeikt' tegen je.

Google de term maar eens, er zijn hele boeken over geschreven. Op YouTube staat ook genoeg info.

Het kan ook zijn dat de seks op dat punt te saai is geworden. Vrouwen zijn veel sneller verveeld dan mannen. En dat kan zich uiten in haar humeur. En dat kan weer met het type vrouw te maken hebben waar je op valt. Zat vrouwen vinden sleur prima, sommigen worden er onrustig van.
Anders mag Lenny het ook veranderen in "zeikerds" natuurlijk...

Ik denk dat zij eerder Misses Nice Girl is. Superaardig voordoen en alles voor me doen maar met een soort valse principes ofzo. Ik weet het niet.

Ik ben ook wel aardig hoor. Ik maak geen ruzie, verhef mijn stem niet, etc.

De seks is inderdaad heel saai en schaars geworden. Maar voor mij moet een relatie ook 100% goed zitten om seks met iemand te kunnen hebben. Ik kan geen seks met mijn vriendin hebben als ze die dag gemeen of bitcherig tegen me heeft gedaan. Dan krijg ik daar een onprettig gevoel bij. Een blowjob kan dan misschien nog net, maar zoenen gaat me dan al te ver. Voor mij kan het wel een week of twee weken duren voordat ik weer zin in seks heb als ik me echt een beetje gekwetst voel in een relatie.
pi_221830375
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 09:58 schreef Droopie het volgende:

wacht ff....

Dus ze mag zelf wel op zaterdag avond weg en tijd voor zichzelf besteden (omdat haar vriendinnen samen alleen op zaterdag avond kunnen afspreken) en dan moet hij zich maar aan haar aapassen en op die avond ook een activiteit doen.

Op zondag, wanneer het hem uit komt (en zijn sport op de buis is), mag hij dan niets voor zichzelf doen omdat ze dan wat samen moeten doen?

In deze situatie kan de vriendin toch ook op zondag middag iets doen als hij sport wil kijken?
pi_221830407
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:28 schreef Falluz93 het volgende:

[..]

Ik denk dat zij eerder Misses Nice Girl is. Superaardig voordoen en alles voor me doen maar met een soort valse principes ofzo. Ik weet het niet.

De seks is inderdaad heel saai en schaars geworden. Maar voor mij moet een relatie ook 100% goed zitten om seks met iemand te kunnen hebben. Ik kan geen seks met mijn vriendin hebben als ze die dag gemeen of bitcherig tegen me heeft gedaan. Dan krijg ik daar een onprettig gevoel bij. Een blowjob kan dan misschien nog net, maar zoenen gaat me dan al te ver. Voor mij kan het wel een week of twee weken duren voordat ik weer zin in seks heb als ik me echt een beetje gekwetst voel in een relatie.
In de OP klaag je dat de seks minder is geworden, maar kennelijk heb je daar zelf ook een behoorlijk aandeel in.

Misschien moeten jullie gewoon eens even echt de tijd voor elkaar nemen en wat goede gesprekken voeren?
pi_221830424
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 10:31 schreef Moonversion het volgende:

[..]
wacht ff....

Dus ze mag zelf wel op zaterdag avond weg en tijd voor zichzelf besteden (omdat haar vriendinnen samen alleen op zaterdag avond kunnen afspreken) en dan moet hij zich maar aan haar aapassen en op die avond ook een activiteit doen.

Op zondag, wanneer het hem uit komt (en zijn sport op de buis is), mag hij dan niets voor zichzelf doen omdat ze dan wat samen moeten doen?

In deze situatie kan de vriendin toch ook op zondag middag iets doen als hij sport wil kijken?
Iedereen mag altijd zelf beslissen wat ze willen, maar zodra je gaat samenwonen ziet het plaatje er anders uit dan als je gewoon nog apart van elkaar woont.

Ieder relatie mag wensen en plichten hebben, en als die niet matchen houd niets je tegen om doei te zeggen.
Hell To The Liars
pi_221830426
Blijkbaar ervaren vrouwen zo rond dat derde jaar dat ze veilig zitten bij je, dan gaan ze moeilijk doen inderdaad. De oplossing ligt in het voorkomen dat ze op enig moment de relatie voor lief gaan nemen, er moet altijd enige dreiging bestaan dat ze vervangen kunnen worden.

-ga weg man-

[ Bericht 33% gewijzigd door Lenny77 op 21-09-2026 11:10:06 ]
pi_221830481
quote:

[..]

Als dit allemaal klopt, waar zit het gezeik dan in? Want ze lijkt mij dus allesbehalve een veeleisende vriendin te zijn.
Ben jij het niet gewoon beu en zoek je dingen om ze maar te zoeken?
pi_221830499
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 10:22 schreef Elan het volgende:
Mag nu wijven opeens weer wel? @:Lenny77

Nee liever niet. Maar als iemand eens 1 keertje zeikwijf zegt, dan is dit nog altijd niet hetzelfde als iemand die non stop wijven zegt...
pi_221830542
quote:

[..]

Ik vermoed met elke post een beetje meer dat jij de zeikerd bent maar het op de ander afschuift zodat je zelf maar niets hoeft te veranderen :@
pi_221830568
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:41 schreef DrRobotnik het volgende:
Blijkbaar ervaren vrouwen zo rond dat derde jaar dat ze veilig zitten bij je, dan gaan ze moeilijk doen inderdaad. De oplossing ligt in het voorkomen dat ze op enig moment de relatie voor lief gaan nemen, er moet altijd enige dreiging bestaan dat ze vervangen kunnen worden.

Vergeet het maar dat dat werkt..
En zelfs als zou het, zo wil je toch niemand manipuleren? Ze hebben daar namen voor he..

[ Bericht 2% gewijzigd door Lenny77 op 21-09-2026 11:10:17 ]
pi_221830595
quote:

[..]

Denk wel dat je hier de kern van jouw probleem benoemt. Waarom accepteer je in beginsel dat zij zich als een bitch tegen jou gedraagd tot het punt dat het structureel van aard is? Dat is klassiek Niceguy gedrag, conflict vermijdend en nooit ruzie maken. Ondertussen vreet je je van binnen op en loopt de relatie voor geen meter. Het feit dat je je gevoelens niet uitspreekt gaat ook ten koste van de emotionele verbinding, want wie ben jij nu eigenlijk echt als je niet eens voor jezelf op kunt komen. Voor veel vrouwen is dat ontzettend belangrijk.

Begin eens met haar op die momenten aan te spreken als ze weer lelijk tegen je doet en praat met haar in plaats van passief agressief te reageren of de seks uit te stellen en topics op.een forum te openen (wel gezellig hoor daar niet van, maar wij zijn het probleem niet dat is zij :P ).

Je hoeft niet gelijk ruzie te maken of drama maar spreek haar duidelijk aan en zeg dat je het niet oke vindt hoe ze tegen je doet en vraag ook waarom ze zo doet. Als ze haar hoofd weg draait of met haar ogen rolt of op een andere manier respectloos reageert confronteer haar daar dan ook mee. Kom je geen stap verder en blijft ze totaal onverschillig reageren dan kun je je afvragen of deze relatie nog wel toekomst heeft. Ze is dan alle respect allang verloren over hoe jij je ergens bij voelt en wat jou gelukkig maakt in een relatie. Bij een eventuele volgende relatie laat het niet zo ver komen maar kap zulk gedrag direct af door haar te confronteren en aan te geven dat je er totaal niet van gediend bent. Doe je dat niet garandeer ik je dat je hetzelfde patroon terug zal zien als in al die andere relaties.

Hoewel je vaak een vals narratief geschetst ziet worden in films en op tv dat het maar normaal is om afgesnauwd te worden als man door je vrouw (want emotioneler, hormonen etc) hoef je dit echt niet te accepteren. Andersom zou zij dit namelijk ook niet van jou accepteren. Los daarvan is het ook gewoon geen gezonde manier van communiceren dat als je je ergens aan stoort of niet lekker in je vel zit je je maar als een complete bitch gaat gedragen. Al helemaal niet als rolmodel voor eventuele toekomstige kinderen.

Het is altijd wel bijzonder wat mensen slikken van een partner wat op de werkvloer of in een vriendschappelijke relatie never nooit getolereerd zou worden.
blablablabla
  maandag 21 september 2026 @ 11:03:20 #45
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221830605
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 11:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vergeet het maar dat dat werkt..
En zelfs als zou het, zo wil je toch niemand manipuleren? Ze hebben daar namen voor he..
Ja. Mishandeling van vrouwen. Huishoudelijk geweld.

En dat in R&P.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_221830998
@Falluz93 je hebt je eigen remedie al lang geleden ontdekt:

Falluz93 in R&P / Vriendin jaloers maar moedigt me ook aan om vreemd te gaan

Gewoon ff langs die Spaanse en indien dat niet volstaat nog langs de hoeren.
Kun je er weer even tegenaan ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 21 september 2026 @ 11:51:47 #47
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221831059
Altijd leuk dat generaliseren
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221831177
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
@:Falluz93 je hebt je eigen remedie al lang geleden ontdekt:

O, alweer spijt van proberen oprecht goed te reageren.
pi_221831180
Mijn ervaring is dat vrouwen een stijgende lijn willen zien binnen een relatie. Een stijgende lijn qua volgende stap (samen wonen, verloven, trouwen, kinderen, groter huis etc.) en qua groei van de band tussen beide (emotioneel, seksueel). Als dat (gevoelsmatig) uitblijft dan is er onvrede en kan zich dat uiten op dit soort manieren. Mannen hebben veel meer zoiets van "goed is goed" en hoeven niet per se een stijgende lijn te zien in een relatie wat vaak botst met hoe zij er in staat.

Misschien ontbreekt het in jullie relatie aan groei of vooruitgang?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221831258
Tja, het is ook wel een beetje een natuurlijk proces denk ik. In het begin zie je elkaar alleen in het weekend, doe je alleen leuke dingen en is het makkelijk elkaars mindere punten te negeren. Op een gegeven moment ga je je comfortabeler bij elkaar voelen en omdat je niet meer per se sexy hoeft te doen ga je ineens comfortabele huiskleren dragen, gaat de een gewoon pissen in dezelfde badkamer als de ander staat te douchen etc. Dan ga je samenwonen en zie je elkaar elke dag, ook op momenten dat er gewerkt/huishouden/gekookt etc moet worden. Je ziet elkaar gewoon steeds en steeds vaker op de slechte momenten.
pi_221831318
Gewoon dumpen en op naar de volgende
pi_221831406
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
@:Falluz93 je hebt je eigen remedie al lang geleden ontdekt:

Klopt, ik ben wel een aantal keren vreemdgegaan, maar mijn vriendin weet hier uiteraard niets van. Ik zie ook niet waarom dit invloed op de relatie heeft. Ben misschien met drie andere vrouwen geweest plus een keer of vijf naar de hoeren, in 3 jaar tijd.

Mijn vriendin moedigt me ook nog steeds aan om vreemd te gaan, maar soms ook met dezelfde bittere ondertoon. Ze lijkt het wel echt niet erg te vinden als ik een keer een ander pak. Soms denk ik dat @DrRobotnik gewoon gelijk heeft en dat ik eens openlijk moet vreemdgaan omdat ze dat op een bepaalde manier van me verwacht. Ze is ook een onderdanig type, dus misschien kickt ze daar op een bepaalde manier op of moet ik haar toch meer op haar plaats zetten en doet ze daarom zo gemeen, omdat ze graag wil dat ik dat eens doe.
  maandag 21 september 2026 @ 12:42:07 #53
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221831444
Daarom wisselt Leonardo di Caprio elk zeikwijf als ze 25 wordt
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221831450
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen een stijgende lijn willen zien binnen een relatie. Een stijgende lijn qua volgende stap (samen wonen, verloven, trouwen, kinderen, groter huis etc.) en qua groei van de band tussen beide (emotioneel, seksueel). Als dat (gevoelsmatig) uitblijft dan is er onvrede en kan zich dat uiten op dit soort manieren. Mannen hebben veel meer zoiets van "goed is goed" en hoeven niet per se een stijgende lijn te zien in een relatie wat vaak botst met hoe zij er in staat.

Misschien ontbreekt het in jullie relatie aan groei of vooruitgang?
Sinds wanneer zijn zaken als ambitie en levensdoelen gendergekleurd?

Wat jij omschrijft klinkt als het zogenaamde verstandshuwelijk. Altijd maar iets nodig hebben om de focus van de emotionele verbinding weg te houden en het feit dat je samen eigenlijk niet zo veel hebt. Behalve geld ambitie en luxe. Meestal is dat een dood eind want er komt een moment dat je bent uitgegroeid in materiële zin.
blablablabla
pi_221831602
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 12:39 schreef Falluz93 het volgende:

[..]
Klopt, ik ben wel een aantal keren vreemdgegaan, maar mijn vriendin weet hier uiteraard niets van. Ik zie ook niet waarom dit invloed op de relatie heeft. Ben misschien met drie andere vrouwen geweest plus een keer of vijf naar de hoeren, in 3 jaar tijd.

Mijn vriendin moedigt me ook nog steeds aan om vreemd te gaan, maar soms ook met dezelfde bittere ondertoon. Ze lijkt het wel echt niet erg te vinden als ik een keer een ander pak. Soms denk ik dat @:DrRobotnik gewoon gelijk heeft en dat ik eens openlijk moet vreemdgaan omdat ze dat op een bepaalde manier van me verwacht. Ze is ook een onderdanig type, dus misschien kickt ze daar op een bepaalde manier op of moet ik haar toch meer op haar plaats zetten en doet ze daarom zo gemeen, omdat ze graag wil dat ik dat eens doe.
Jij bent echt een vreemde snuiter 🤣

Dus jij hebt een onderdanige lekkere donkere vrouw uit de Bijlmer

Weet je, als je moeder je adviseert om een keer vreemd te gaan dan heb je meer aan ander soort advies.

Schopje KLB :)
Hell To The Liars
pi_221832236
quote:

[..]

Mijn vriendin moedigt me ook nog steeds aan om vreemd te gaan, maar soms ook met dezelfde bittere ondertoon. Ze lijkt het wel echt niet erg te vinden als ik een keer een ander pak. Soms denk ik dat @:DrRobotnik gewoon gelijk heeft en dat ik eens openlijk moet vreemdgaan omdat ze dat op een bepaalde manier van me verwacht. Ze is ook een onderdanig type, dus misschien kickt ze daar op een bepaalde manier op of moet ik haar toch meer op haar plaats zetten en doet ze daarom zo gemeen, omdat ze graag wil dat ik dat eens doe.
:')
Ik post ook niet meer mee...

En dan de schuld op dat 'zeikwijf' steken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 21-09-2026 14:56:55 ]
pi_221832296
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 09:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is ook algemeen bekend dat mannen in de eerste fase van de relatie heel leuk zijn met hun vriendin en complimentjes geven en haar in bed willen verwennen. Als de buit eenmaal binnen is dan vervallen ze in oude gewoontes: dan gaan gamen, bier en vrienden voor en kruipen ze over hun partner heen omdat het erbij hoort. Echt sexy of gewenst laten ze haar niet meer voelen.

Onderschat het stukje van de mannen niet..
Voor dat een vrouw echt een zeikwijf is, zijn er al tig momenten geweest waarbij ze iets op een normale manier heeft willen aankaarten. De meeste mannen zijn hier blind en doof voor.
'De scheiding kwam uit het niets!!'
vrouwen kunnen in het algemeen verschrikkelijk slecht communiceren, het zijn altijd langdradige verhalen waarbij het doel compleet bijster raakt gedurende de uitleg.

Doet mijn vrouw ook, die begint een verhaal met iets totaal anders om naar een einde te komen. Moet altijd maar zeggen "begint bij het einde" zodat ik tenminste weet waar het over gaat.

ipv van directe communicatie is het altijd onderhandse opmerkingen.
pi_221832319
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2026 08:52 schreef miss_sly het volgende:

Het is algemeen bekend dat slechte communicatie de grootste reden is voor een relatiebreuk.
Corporate translator
  Spellchecker maandag 21 september 2026 @ 14:37:52 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221832364
quote:

[..]

:') :') :') :')
  maandag 21 september 2026 @ 14:38:44 #60
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221832371
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2026 14:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is algemeen bekend dat slechte communicatie de grootste reden is voor een relatiebreuk.
ja vrouwen kunnen niet communiceren helaas
pi_221832374
quote:
15s.gif Op maandag 21 september 2026 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
Wat is daar raar aan? Wij (Ik en mijn vriendin) hebben een vriendin die uit Spanje komt en die neemt ook vaak dingen zoals sardientjes of weet ik veel wat als ze daar is geweest. Ik heb een maat uit Belgie die neemt ook vaak iets mee als die op bezoek is geweest, van die typische snoepjes of weet ik veel wat.

Als wij op bezoek gaan nemen we ook altijd debiele dingen mee, koekjes, fles wijn, thee. Laatst gaf ik iemand een muntplant omdat we daar over gesproken hadden de vorige keer
Lekker romig
pi_221832403
quote:

[..]

Ik zou weggaan, ik zou nooit iemand vertrouwen die uit een vreemdgaan en gescheiden ouders familie komt.
Lekker romig
pi_221832429
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 10:31 schreef Moonversion het volgende:

[..]
wacht ff....

Ach het slaat allemaal nergens op, je doet iets samen omdat je het wilt, niet omdat het moet oid. Wat een gezeik allemaal, dan blijf je toch liever alleen als het allemaal zo geforceerd moet? :r
Lekker romig
pi_221832441
Oh maar dit is een troll, rot toch op kneus
Lekker romig
pi_221832464
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 14:38 schreef Edding345 het volgende:

[..]
ja vrouwen kunnen niet communiceren helaas
Mannen zijn ook niet de beste in communiceren maar idd. vrouwen ook niet.

*vrouw gaat chagrijnig op de bank zitten*
Man; Wat is er?
Vrouw: als je mij kende wist je het wel.

:')
Corporate translator
pi_221832569
quote:
12s.gif Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef Koekoekmakto het volgende:

Gemakzuchtige vrouwen 🔦
Dat is wel zo'n stereotiep beeld wat akelig vaak lijkt te kloppen.

Zelf overal de kantjes vanaf lopen en als een princess behandeld willen worden. Ondertussen komen links rechts en overal de pondjes erbij wat het luiwammessen weer aangewakkerd.
Drammen, niets ligt aan hen en de hele wereld moet maar buigen.

En owee als je zegt dat een strakke legging echt niet kan met een BMI van 40
pi_221832708
quote:

[..]

Aantal keren vreemdgaan en dan je vriendin een zeikwijf noemen
Wat een eikel ben jij zeg
  maandag 21 september 2026 @ 15:40:43 #68
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221832710
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 15:11 schreef YoopY het volgende:

[..]
Dat is wel zo'n stereotiep beeld wat akelig vaak lijkt te kloppen.

Zelf overal de kantjes vanaf lopen en als een princess behandeld willen worden. Ondertussen komen links rechts en overal de pondjes erbij wat het luiwammessen weer aangewakkerd.
Drammen, niets ligt aan hen en de hele wereld moet maar buigen.

En owee als je zegt dat een strakke legging echt niet kan met een BMI van 40
Je hoeft er niet mee om te gaan, hè?

(Moest wel lachen om die laatste zin)
  maandag 21 september 2026 @ 15:41:06 #69
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221832713
quote:
5s.gif Op maandag 21 september 2026 08:44 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[..]
Ja, dat is natuurlijk een mogelijkheid.
Ze hebben je beter leren kennen, en dat bevalt niet zo. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 21 september 2026 @ 15:48:32 #70
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221832748
quote:

[..]

Lekker troltopic weer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221833123
Het ligt niet aan jou, het ligt aan hem.
pi_221834893
quote:
15s.gif Op maandag 21 september 2026 14:44 schreef SlagroomBoy het volgende:

[..]
Ik zou weggaan, ik zou nooit iemand vertrouwen die uit een vreemdgaan en gescheiden ouders familie komt.
Hij is zelf 8 keer vreemdgegaan :')
Wie is er dan niet te vertrouwen?
pi_221835301
quote:

[..]

Zijn jouw exen naar verloop van tijd meer gaan verdienen dan jij, woonde je toen met hen samen?

Zijn er kinderen in het spel?
pi_221835495
quote:
9s.gif Op maandag 21 september 2026 08:43 schreef Falluz93 het volgende:
Want zo eindig ik alleen en dat is misschien wel erger dan eindigen met een zeikwijf?
Wat is daar erger aan? Geen drama, beetje rondneuken, lekker je eigen plek hebben :P
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221835519
Wellicht heb je iets aan deze wijze woorden van Clint Eastwood:

pi_221835538
Weer zo iemand die zijn eigen soap serie bij elkaar fantaseert.
Tijdje geleden was er ook een vrouwelijke user met ongeveer hetzelfde gezwets.
pi_221835931
Mensen zijn enorm achteloos tegenover relaties geworden heb ik het idee. Ik vind de woorden ''in een relatie zitten'' tekenent daarvoor, dingen als "heb even geen zin om in een relatie te zitten" alsof je de bus neemt en weer uitstapt na een paar haltes
pi_221835942
@Falluz93: Dit soort gezeik is net houtrot en word alleen maar erger en grimmiger naarmate een relatie langer duurt. Uitmaken is toch de beste optie. Drie jaar is niks, nu kun je er nog redelijk ongeschonden van wegkomen.
Een miserabele relatie koste wat kost om stand houden richt alleen maar meer schade aan aan beide kanten.
pi_221837334
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:falluz93: Dit soort gezeik is net houtrot en word alleen maar erger en grimmiger naarmate een relatie langer duurt. Uitmaken is toch de beste optie. Drie jaar is niks, nu kun je er nog redelijk ongeschonden van wegkomen.
Een miserabele relatie koste wat kost om stand houden richt alleen maar meer schade aan aan beide kanten.
Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?
Plus het is al 3 keer bij hem gebeurd, telkens rond de 3 jaar. Er is maar 1 constante factor hier en dat is hij.
pi_221837361
Als je langer met elkaar samen bent is de roze wolk weg of minder.
Het spannende in een relatie is er meer af. Het wordt wat strakker.
pi_221837395
Als drie keer hetzelfde is voorgevallen, lijkt me er toch ergens een gemeenschappelijke deler te zijn.
pi_221837438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 11:40 schreef DjVero het volgende:
Als drie keer hetzelfde is voorgevallen, lijkt me er toch ergens een gemeenschappelijke deler te zijn.
https://youtube.com/shorts/BSzRfrRs2oc?is=d9ypPw7vDLu-0XDS
Hell To The Liars
  dinsdag 22 september 2026 @ 12:44:54 #83
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221837778
Waarom wordt het gebruik van 'wijf' hier overigens wel kritiekloos ontvangen?
Le Diable
  dinsdag 22 september 2026 @ 12:46:27 #84
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221837790
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
Mensen zijn enorm achteloos tegenover relaties geworden heb ik het idee. Ik vind de woorden ''in een relatie zitten'' tekenent daarvoor, dingen als "heb even geen zin om in een relatie te zitten" alsof je de bus neemt en weer uitstapt na een paar haltes
Maar zo is de wereld nu ook. Partners zijn extreem inwisselbaar want mensen hebben veel keuze en via de mobiele telefoon heb je zo een ander of iemand ernaast

Monogamie is een illusie anno 2026
Le Diable
pi_221837879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom wordt het gebruik van 'wijf' hier overigens wel kritiekloos ontvangen?
Reeds besproken
pi_221837892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 11:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?
Plus het is al 3 keer bij hem gebeurd, telkens rond de 3 jaar. Er is maar 1 constante factor hier en dat is hij.
Dat maakt ten opzichte van mijn post niks uit.
pi_221837914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:46 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Monogamie is een illusie anno 2026
Onzin.
pi_221837949
Vrouwen testen na een tijdje (onbewust) je mannelijkheid.
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Vakman pur sang
pi_221837951
Is dat echt zo? Ik zit nu al op 2 jaar en de limiet is al behoorlijk bereikt zeg ik je. Kan me niet voorstellen hoe kut het na 3 jaar wordt.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  dinsdag 22 september 2026 @ 16:43:14 #90
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221838962
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Ester Perel kan het volgens mij niet beter omschrijven.
pi_221838968
Dat is echt zo man dat vrouwen hebben van die zogeheten "shit tests" als je echt wil weten moet je gewoon neil strauss the game lezen of andrew tate videos kijken
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  dinsdag 22 september 2026 @ 17:33:10 #92
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221839172
quote:
Ja,dit klopt volgens mijn ervaringen wel. Vrouwen zenden heel veel emoties en de kunst als man is om niet op alle slakken zout te leggen. Veel wijvengezeik is ruis en vervliegt dan ook snel. Het is inderdaad testen hoeveel je als man kan incasseren. Dat is denk ik en onbewust proces. Ze kunnen daar heel ver in gaan, tot op het tergende af.

Tegelijkertijd moet je er als man vanuit gaan dat vrouwen geen kritiek kunnen incasseren, gewoon niet. Vrouwen hanteren altijd een dubbele standaard.

En dan moet je ook nog leren invoelend, meelevend en communicatief zijn terwijl je tegelijkertijd ook nog je mannelijkheid moet bewaren van ze.

Mannne willen vooral rust en af en toe goed neuken.
Le Diable
pi_221839334
quote:
Dat laatste... :')
(De rest ook)
pi_221839337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 13:21 schreef incel het volgende:
Is dat echt zo? Ik zit nu al op 2 jaar en de limiet is al behoorlijk bereikt zeg ik je. Kan me niet voorstellen hoe kut het na 3 jaar wordt.
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laat
pi_221839991
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 18:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat laatste... :')
(De rest ook)
Dat laatste was om de vrouwtjes te triggeren.
Missie geslaagd zou ik zeggen. ;)
Vakman pur sang
pi_221840219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 18:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laat
Sowieso samenwonen :') Ken teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221840438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Sowieso samenwonen :') Ken teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
Altijd je eigen hok houden!!
  vrijdag 25 september 2026 @ 18:02:01 #98
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221856371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
soberso trouwen met een witte vrouw deze dagen :')
pi_221856985
Koop deze:

vrijdag 25 september 2026 @ 22:30:38 #100
461244 Fizzgig
Its me prissie
pi_221858006
Ook al ben ik nu "flink oud" ik heb nooit begrepen waarom vrouwen ineens de baas willen zijn.
Verliefd, jeej, verkering, jeej, getrouwd, jeej.
En daarna bossie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')